Mun ensimmäinen tilaus jäi jumimaan pariisiin. Toinen jonka tilasin myöhemmin on jo suomessa. Outoo hommaa.
Ei mitään jumimisia vaan tänään saapui tulpat nätisti työpaikalle, niinkuin pitikin. Hyvää ja nopeaa toimintaa RockAutolta ja FedExiltä, hyvä hyvä!
Triumph Thunderbird 1700 -10
Yamaha FJR 1300 -13
Suzuki "SolluSuitsa" PV 50 -86
Mullekin tuli tänään *(harald73 @ Maalis. 25 2008,15:25) kirjoitti
t kotio, 35 euroo..
Mites suhtaudutte noihin väärennöksiin?
Itsekin tilasin tuolta RockAutolta ja ihan oikeilta näyttää ainakin mun silmään..
Itsekin tilasin RockAutosta ja tuli työpaikalle toimitus n. viikossa. Tulpan hinnaksi jäi alle 9 euroa/kpl RAHTIKULUINEEN jotka oli suhteettoman suuret ostoksen hintaan! Paketti oli kyllä hulvattoman kokoinen kun sisällä vain 4 Iridium-tulppaa Pannariin!! H-vetin iso ilmalla täytetty muovipussipehmuste pahvilaatikossa. *Olishan nuo tulleet vaikka kirjeessä? *Kuskikin ihmetteli mitä laatikossa on kun ei paina mitään *
Väärennöksistä ei kai kukaan pysty sanomaan mitään?
Ainakin samannäköiset kuin Louisilta joskus tilaamani ja tulppalaatikon kyljessä oli oikean näköiset tekstit ja valmistusmaat ja kaikki (tosin voihan nuo kaikki väärentääkin!).
Mä vaan ajelen . . . . . ajelen . . .Transalp 700
Tosta voi yrittää tiirata ja verrata ostamiinsa, onko tulpat aitoja vai feikkejä. Väittäisin omieni olevan aitoja, työnlaatu jo näyttää siltä ja muutenkin.(Moosehunter @ Maalis. 27 2008,12:28) kirjoitti
Triumph Thunderbird 1700 -10
Yamaha FJR 1300 -13
Suzuki "SolluSuitsa" PV 50 -86