Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
    Eli mistä mahtais löytyä mesta, jossa säädetään Suzukin omaa ruiskunohjausyksikköä?

Yritin käyttää haku toimintoa, mut oon vaan niin käsi et en löytänyt mitään hyödyllistä.

Tiedän että Espoossa on yksi (nimeä en muista) mut he eivät säädä muita kuin heidän omassa huollossa olleita pyöriä.

Kevät on kohta täällä *
    Uudet nahat saapu postissa eilen---istuin varmaan tunnin kattomassa Ulster Gp:tä DVD:ltä ne päällä.
    Olis muijalta leuka varmaan tippunut lattialle jos olis nähnyt *
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Eikös MR-Powerilla ole vehkeet tuohon?
    1000
    Joo ainakin Mr-Powerilla ja Viaberilla löytyy tuo vehje...

Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
    Joo se oli toi MR-power, joka pääsääntöisesti säätää vain heiltä ostettuja tuotteita. Ainakin aikaisemmin olen kuullut tälläistä.
    Ja Viaberillä ei vastaillut s-posti tiedusteluihin tosta kyseisestä säätö työkalusta. Eikä infoa löytynyt heidän sivuiltaan. Pitänee varmaan soitella.

Kiitoksia näistä tiedoista
    Missä pyörissä on säädettävä boxi?

Löytyykö GSX-R 750 vm. 2001?
    ...vai joutuuko hommaamaan PCIII:en.
    Suzuki GSXR 600 L1
    Lista säädettävistä Suzukin ECU:sta:

http://www.nikkoracing.com/gpack_InjAdj.htm#
    2.11.2012, rookie94: Ei maailmanmestaruus tarkoita että on huippukuski.
    Lainaa (A.J. @ Helmi. 14 2006,13:36) kirjoitti
    Joo se oli toi MR-power, joka pääsääntöisesti säätää vain heiltä ostettuja tuotteita. Ainakin aikaisemmin olen kuullut tälläistä.
    Ja Viaberillä ei vastaillut s-posti tiedusteluihin tosta kyseisestä säätö työkalusta. Eikä infoa löytynyt heidän sivuiltaan. Pitänee varmaan soitella.

Kyllä mä olen käyttänyt mopoa Reinikaisella säädettävänä, vaikka vekottimessa ei ole muuta sieltä hankittua kuin moottoriöljy.

br, Mikko
    KTM 1290 SAS. Suits You, Sir!
    Lainaa (mikko2 @ Helmi. 14 2006,14:16) kirjoitti
    Lainaa (A.J. @ Helmi. 14 2006,13:36) kirjoitti

Kyllä mä olen käyttänyt mopoa Reinikaisella säädettävänä, vaikka vekottimessa ei ole muuta sieltä hankittua kuin moottoriöljy.

br, Mikko
    Sama juttu.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
    MP-asennus.com ( Hki / Kyläsaari ) omaa myös moisen kalikan Suzukin ruiskun säätöön.
    Senior Team:
    R1200GS
    999S
    VTR SP-1 street, SP-2 race
    Z1 1075 Turbo
    Honda CR250 ice, CRF250R
    Honda CRF150R SM

Junior Team:
    Yamaha R6R
    Honda RS125R, the real beast.
    Derbi GPR80Cup
    Joo tonne mp-asennukseen olisin vienyt alunperin mut on muuttanut Saloon. No eipä sinne toisaalta hirveän pitkämatka ole jos vaikka innostuis ajamaan, kunhan lumet sulaa.

Voishan sitä soitella MR-poweriin ja kysellä heiltäkin.

Suuret kiitokset kaikille vastauksista.
    Paljonko olette maksaneet kyseisestä säätö operaatiosta ja tietenkin dynomittauksesta?
    Suzuki GSXR 600 L1
  12.  
    Viaberilla taisin maksaa 90 euroa oman boksin säädöstä+penkitys. Mr-power tais pyytää 150 euroa, joten valinta oli selvä.