Onko siinä muka jotain kuristuksia?! 2006 vuoden WR muistaakseni vielä teräsputki runkoinen, eli siinä on käytetty suunnilleen vastaavaa tekniikkaa kuin YZ450F 2003-2005 mutta miedommin viritettynä, elikkä jos lisää potkua tarvii, niin putkee yms... Kertokaa viisaammat![]()
Yamaha RD125 -84
Honda CR125 -01
Yamaha YZ450F -05
KTM SX250F -08
KTM690SM -08
Kuulostaa oudolta...heh...![]()
Yamaha RD125 -84
Honda CR125 -01
Yamaha YZ450F -05
KTM SX250F -08
KTM690SM -08
Ainakin SXC-kotarissa on kaasarin luistissa neulan lukitusruuvina sellainen erityisen korkeakantainen, joka rajoittaa luistin nousua. Käsittäkseni pyörissä on ainakin likimain samanlaiset kaasarit, FCR41:t.(McTeme @ Elo. 04 2006,09:16) kirjoitti
todellakin oudolta kuullostaa(KawaRider @ Elo. 04 2006,10:03) kirjoitti
![]()
![]()
![]()
<p>filhos da puta </p>
mikäs tossa nyt oudolta kuullostaa? *(•tomppa• @ Elo. 04 2006,12:32) kirjoitti
ihan luonnollista, että valkokilpiset enskat on kuristettu ties mihin tehoihin, päästö- ja melunormien takia...
<p><strong>CBR1000RR 2005</strong></p>
mulle on liikkeissä kaupattu ainoastaan täystehosena uutta valkokilpi enskaa ku silloin aikoinaan sellasta meinasin hommata(Teekki @ Elo. 05 2006,16:13) kirjoitti
![]()
<p>filhos da puta </p>
Yamahat tulee ainakin ihan oikeesti kuristettuina, ellet sitten pyydä poistamaan kuristuksia/liike tee sitä ihan omin luvin. Sama taitaa koskea Kotareitakin. Osa ainakin tulee kuristettuna... Ja periaatteessa niiden kuuluukin olla rekisteriotteen mukaisia kun kaupasta haetaan, ellei toisin sovita.(•tomppa• @ Elo. 07 2006,18:11) kirjoitti
<p><strong>CBR1000RR 2005</strong></p>
Olet oikeassa, kaikki rekisteröidyt EXC mallit ovat uutena kuristettuja, 12Kw. Joka lukee myös otteessa, ja jonka mukaan vakuutusmaksutkin määritellään.(Teekki @ Elo. 07 2006,19:08) kirjoitti
Eikös noissa ollut vielä joku juttu sytkässä että sai yz:n käyrän käyttöön? Muistaakseni joku johto piti fiksata.
MB C220 CDI
Ducati SS1000
KTM Superduke