Itsellä oli kysyjän kuvan näköinen vanha rengas vielä ajokauden aivan alussa, ja ikääkin oli 6-7v renkaalla. Etunen oli samaa ikäluokkaa, olisiko ollut vuoden nuorempi. Vaihdoin eteen ja taakse uudet Pilot Power 3:set ja sisäänajon jälkeen kun ajelee niin AIVAN eri pyörä kun pääsee kunnolla mutkittelemaan. Tuntuu että renkaat oikein imeytyy tiehen ja fiilis on niin paljon parempi kuin tuollaisen "neliön" kanssa ajettaessa
Suosittelen myös vaihtoa jos tuntuu ikävältä tuo kulma.
Harley Davidson Sportster 883/1200 - 2006 - Nykyinen
Kawasaki Z750 - 2004 - EX
Yamaha XJ Diversion S 600 - 1992 - EX
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Kuvissa on Metzelerin Z6 ja kuvien välilla ajettu noin 900km
Mez_01.jpg
Mez_02.jpg
Itellä pilot road 3 eessä ja ajettu reilu 10tkm. pintaa olisi vielä vaikka muille jakaa, mutta alkaa olemaan sen verran muodottomaksi kulunut, on pykälää ja vaikka mitä että täryyttää ajaessa aika paljon.... Ensi viikolla menen ja vaihdan uuden renkaan. Tosin pyörä on FJR ja etunen on vahvistamaton, joten tällä kertaa eteen vaihtuu vahvistettu
Mulla menee vaihtoon syyskuun ekalla viikolla molemmat. Hankittu kesällä 2013 ja ajettu Turkin, Sisilian ja Marokon kautta Englantiin vajaa 28 000 km. Takanakki alkaa olla aika lopussa, edessä pintaa vielä n. 2-3 000 kilsan matkalle. Jostakin syystä tilasin saman malliset PR3:t. Paineita olen katsellut aika tiheään ja pitänyt pari kymmenystä yli suosituksen.
Joo renkaat kestää ihan erimallin kun pysyy pois suomen karkeilta teiltä...
BMW R1200GS, EX:BMW r1100s,K1200gt,Suzuki bandit 1200s -02,Hd electra glide -92, hd sportster 1200 -94, Honda cbr1000f -92,Kawasaki 550ltd
A-AL-BIH-CZ-EST-FIN-H-HR-I-KV-LT-LV-MD-MK-MNE-N-PL-RO-S-SK-SLO-SRB-UA
Mä vaihdan niin ajoissa, että kaverit ajaa mun vanhoilla renkailla aina tonnin tai pari.
MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
Valtiovarainministeri