Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Onko jollain selitystä 06 mallin R6:n alakatteen ilmanohjaimille jotka johtavat ilmaa koneen päälle, sylinteriryhmän taakse?

    Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen kun en ole missään mainoksessa törmännyt mainintaan siitä.
    Aprilia RSV4-R
  2. #2
    Ei haajuakaan, mutta vastaan silti. Köyhän miehen intercooleri jäähdyttämään imuilmaa?
    - JAM Racing Team -
  3. #3
    Lainaa (johtaja @ Helmi. 12 2006,10:24) kirjoitti
    Ei haajuakaan, mutta vastaan silti. Köyhän miehen intercooleri jäähdyttämään imuilmaa?
    Jaa, eiköhän nää nykyset kyykyt ota imuilmansa keulalta patopaineen kera. (Viileää ilmaa siis valmiiksi) Tuloksena pikkaisen hevosia lisää kovemmissa kyydeissä. Köyhänmiehen turboja siis... Tai mistä sen tietää, voihan ne väittää tosiaan tuommosten ohjaimien toimivan vielä intercoolerina ja tuovan ratkaisevat 1,3hv lisää +200 km/h nopeuksissa... *



    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  4. #4
    Lainaa (jannmann @ Helmi. 12 2006,01:32) kirjoitti
    Onko jollain selitystä 06 mallin R6:n alakatteen ilmanohjaimille jotka johtavat ilmaa koneen päälle, sylinteriryhmän taakse?

    Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen kun en ole missään mainoksessa törmännyt mainintaan siitä.
    Eiköhän niiden tarkoitus ole vain viilentää koneen takaosaa, sinne kun ei oikein muuten ilmaa pääse mistään (sen verran tiivis paketti kun on).

    Johtajalle vinkiksi että nuo ilmanotot tapahtuu sieltä etukautta (koneelle) Kuva. Ja jos meinasit että ne ohjaimet jäähdyttäisi ruiskunrunkoja niin epäilen vahvasti, sillä niin pienet ne ohjaimet on ja suunnattu ihan väärään suuntaan ko. ajatusta silmällä pitäen.
    "Starvin' Marvin"

    Tylsimpinä hetkinä poikkea osoitteessa: http://www.janipartanen.com

    Ei tarvitse vilkkua käyttää, jos oot jo ojassa....
  5. #5
    Lainaa (parjan_fin @ Helmi. 12 2006,12:23) kirjoitti
    Lainaa (jannmann @ Helmi. 12 2006,01:32) kirjoitti
    Onko jollain selitystä 06 mallin R6:n alakatteen ilmanohjaimille jotka johtavat ilmaa koneen päälle, sylinteriryhmän taakse?

    Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen kun en ole missään mainoksessa törmännyt mainintaan siitä.
    Eiköhän niiden tarkoitus ole vain viilentää koneen takaosaa, sinne kun ei oikein muuten ilmaa pääse mistään (sen verran tiivis paketti kun on).

    Johtajalle vinkiksi että nuo ilmanotot tapahtuu sieltä etukautta (koneelle) Kuva. Ja jos meinasit että ne ohjaimet jäähdyttäisi ruiskunrunkoja niin epäilen vahvasti, sillä niin pienet ne ohjaimet on ja suunnattu ihan väärään suuntaan ko. ajatusta silmällä pitäen.
    Tuon päättelin itsekkin, mutta ajattelin että mitä kivaa yamahan mainosmiehet niille on keksineet tehtäväksi...

    Vähän niin kuin exup, lisää muka vääntöä....
    Silti jo pelkkä slipari nostaa vääntöä alhaallakin, eli taitaa se exup olla siellä vain äänien/päästöjen takia.
    Aprilia RSV4-R
  6. #6
    Lainaa (parjan_fin @ Helmi. 12 2006,12:23) kirjoitti
    Johtajalle vinkiksi että nuo ilmanotot tapahtuu sieltä etukautta (koneelle) Kuva.
    Oh, ompas tämä seksikäs kuvakulma!!! Toi jos mikä on ärjyn näkönen keulailme...
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  7. #7
    Lainaa (parjan_fin @ Helmi. 12 2006,12:23) kirjoitti
    Johtajalle vinkiksi että nuo ilmanotot tapahtuu sieltä etukautta (koneelle) Kuva. Ja jos meinasit että ne ohjaimet jäähdyttäisi ruiskunrunkoja niin epäilen vahvasti, sillä niin pienet ne ohjaimet on ja suunnattu ihan väärään suuntaan ko. ajatusta silmällä pitäen.
    Joo, juurikin tuota tarkoitin, tosin en tiennyt lainkaan mistä virtaus otetaan. Eli käytännössä lisäämään sen kumisen lämpösuojan tehoa. En keksi mitään parempaa syytä puhaltaa sinne ilmaa kuin jäähdyttää ja parantaa seosta. Voihan se toki olla lisäviilennystä elektroniikkaakin/antureita varten, jos se tila on tosi ahdas.
    - JAM Racing Team -
  8.  
  9. #8



    Tuossa huono kuva ohjaimista..
    Aprilia RSV4-R