Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Tuolla Reliatecin foorumilla on ollut puhetta ketjurasvaajasta. Onkos kukaan koittanut sovittaa esim. Pro-oileria tai CLS200:ta yksipuoliseen Daytonan takahaarukkaan?

Scottoiler-Espanjan sivuilla on paljon kuvia Scottoilerin asentamisesta eri merkkeihin. Eiköhän sieltä saa vinkkejä noihin muihinkin.
    Galleria
    Daytona 600
    Loobman olis tarkoitus laittaa kiinni daytonaan , fiksu keksintö !
    Scottoiler on mulla Daytonassa.
    Ducati Diavel Dark
    mitä on noita ite oon tutkinu, on toi ykspuoleinen kiitollisempi kiinnityksen suhteen, kun on valmiiksi ruuvinreijät tuolle ketjunsuoja-alu-liuskalle ja voi halutessaan käyttää sitä kiinnityskohtana.

scottoilerin sivuilla oli tosta kuvia. Yks reikä ja siinä kiinni.

noista kyseisistä vehkeistä ei oo kokemusta, mut aika tarkkaan oon tutkinu kun mulla on kaverin kans tekeillä pro-oiler/Scotoiler hybridi. Elektroniikka boxi käyttää tietyin aikavälein pumppua. Ei seuraa ajettua matkaa mut aikaväliä voi nupista säätää, nuppi on johdon päässä. ed: Aikalailla edullisempi kuin pro-oiler ja ominaisuuksia enemmän kuin scotissa. vaikka jää halvemmaksi kuin sekin.

<"I needed a clue and a drink, one of them I knew where to find">

McJäykät
    Lainaa (NewmanRS @ Helmi. 20 2006,09:09) kirjoitti
    Onkos kyseessä tämä
    kapistus
  7.  
    Lainaa (askeetti @ Maalis. 11 2006,09:55) kirjoitti
    Lainaa (NewmanRS @ Helmi. 20 2006,09:09) kirjoitti
    Onkos kyseessä tämä
    kapistus
    Kyllä, juuri tuo. Lisäksi on tuo Dual Injector, joka ei minulla toiminut vaan tein oman version.

Muista lisäksi tilata tämä. Tuo on ilmainen
    Ducati Diavel Dark