Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    Moro,

Olen katsellut FJR:ää Sillä Silmällä ja olen lukenut suurin piirtein kaiken suomenkielisen infon ko. moposta, mitä vain saatavilla on. Testeissäkin se on pärjännyt aika mukavasti, mutta tuulisuojan mataluutta on moitittu, kun puikoissa on pitkä kuski. Minä olen 190 cm. Onko ko. vehkeeseen saatavilla vakio pleksiä korkeampaa tuulisuojaa? Että jos jo ostovaiheessa sanoisi, että hommaapa moinen ja asenna.

TTU
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
    Onhan niitä saatavissa montakin erilaista. Et ole kovin tarkkaan kaikkea lukenut, kun täälläkin on juttuja ko asiasta.
    Uudessa -06 mallissahan pleksiä on taas muutettu.
    Lainaa (Kake3 @ Helmi. 09 2006,13:45) kirjoitti
    Onhan niitä saatavissa montakin erilaista. Et ole kovin tarkkaan kaikkea lukenut, kun täälläkin on juttuja ko asiasta.
    Näköjään en ole ollut tarpeeksi tarkkana!
    Olen katsellut ylivuotista mopoa; hinta kun on sopivampi. Jää rahaa varustella mopoa matkakuntoon!

V.Vesterinen
    Sanoisin, että kovin vaikea sokkona ostaa uutta pleksiä. Tiedän FJR kuskeja, jotka ovat tarkoituksella ostaneet matalamman pleksin. Mulla on alkuperäinen ja korkea pleksi ja nyt vaihdan ensi kesäksi erikoispleksiin, joka on siltä väliltä.
    Lainaa (Kake3 @ Helmi. 09 2006,13:45) kirjoitti
    mm. tuo pleksi muutettu (aika paljion muutakin), saa nähdä miten tuo uusi pelittää...kunhan vain lumet sulaisi...
    ttuttu, minun ehdotukseni.

Ajele rauhassa muutama tuhat kilsaa ns vakioplexillä jotta tiedät mistä tuulee ja mistä vetää,
    miten pyörteet vaikuttaa (esim jos otat takaboxin voi ruveta vobblaamaan HUOM. Sinulle tietyn kokoisella plexillä) jotta tiedät tarkkaan mitä haluat.
    Itselläni oli viime kesänä viimevuoden malli ja totesin ettei Fjr omilla plexeillä saanut riittävää säätöä tehtyä.
    Takaboxina minulla oli GIVI:n 52 ja perusplexi.
    Heilutti tosi kivasti 160-200h välillä oikeastaan.

Minulle itseasiassa pienempi plexi toimi paremmin ja kyllä siinä sateen suojassa pysyi.

Muutama jännä asia tuli esiin,Shuberin umpikypärä ei käynyt mitenkään yhteen tuon paketin kanssa, pää heilui ihan miten sattui, Shubertin avattavasssa mallissa tuota ei ilmennyt. Meteli tosin kasvoi kulutuksen/viikkojen!!? myötä aivan liikaa.

Olin kyllä haasteellinen ko pyörälle (pituutta 194cm)
    Säätöjä kun saa tehtyä jalkatapeilla, penkillä, stongalla, plexillä
    >ttuttu, minun ehdotukseni.

>Ajele rauhassa muutama tuhat kilsaa ns vakioplexillä jotta tiedät mistä tuulee ja mistä vetää,
    >miten pyörteet vaikuttaa (esim jos otat takaboxin voi ruveta >vobblaamaan HUOM. Sinulle tietyn kokoisella plexillä) jotta >tiedät tarkkaan mitä haluat.

On fiksu ehdotus! Ja halpa!

>Minulle itseasiassa pienempi plexi toimi paremmin ja kyllä siinä >sateen suojassa pysyi.

Tuo on kokeiltava!

>Muutama jännä asia tuli esiin,Shuberin umpikypärä ei käynyt >mitenkään yhteen tuon paketin kanssa, pää heilui ihan miten >sattui, Shubertin avattavasssa mallissa tuota ei ilmennyt. >Meteli tosin kasvoi kulutuksen/viikkojen!!? myötä aivan liikaa.

Tämäpäs sattui - minulla on Schubertin avattava! Ja meluun auttavat tulpat!

>Olin kyllä haasteellinen ko pyörälle (pituutta 194cm)

Minä olen "vain" 190 cm! Moni mopo on silti pieni minulle!

>Säätöjä kun saa tehtyä jalkatapeilla, penkillä, stongalla, plexillä

FJR:ään tutustuminen tapahtuu vasta kun The Ajokausi alkaa! Mopo on jo varattu eli aika kuluu tooosi hitaasti.

TTU

V.Vesterinen
    Lainaa (ttuttu @ Helmi. 13 2006,15:36) kirjoitti
    Mopo on jo varattu eli aika kuluu tooosi hitaasti. *
    Harmaa-sininen -05 Jammucenteristä?
  9.  
    Lainaa (Köpi @ Helmi. 13 2006,15:42) kirjoitti
    Lainaa (ttuttu @ Helmi. 13 2006,15:36) kirjoitti
    Mopo on jo varattu eli aika kuluu tooosi hitaasti.
    Harmaa-sininen -05 Jammucenteristä?
    Sinisestä oli puhe, mutta EE-speedistä! Hinta ratkaisee eikä palvelussakaan ole moittimista! Vanhan mopon möin itse!

V.Vesterinen