Eli tuollaisen zx6r menin hommamaan, vihreä väriltään ja `04 vuosimallia
Enpä muista milloin olisin kevättä odottanut niin paljon kuin nyt
Mutta asiaan, en löytänyt foorumilta tähän vastausta (tyhmä kysymys) joten kysympä tässä. Pyörässäni on tuo "duck tail?", eli takapenkki puuttuu kokonaan. Ilmeisesti tämä ei kuulunut kauppaan (en tajunnut kysyä myyjältä kun olin niin tohkeissani) joten mitähän tuollainen maksaa uutena?
Pyörässä piti olla kaikki alkuperäistavarat mukana, joten luultavasti tuo penkkikin vielä löytyy kun pyörän kotia haen.
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä kysyjiä
Uskoisin että löydät sen penkin sieltä ducktalen alta, koska se on vaan pelkkä muovisuoja siinä takaistuimen päällä...korjatkaa jos olen väärässä!Näin ainakin omassa pyörässäni...
Now riding:
* KTM 690 Enduro R
Past ones:
* KTM EXC 300
* KTM 250 EXC Racing
* CBR 600 F4
* CBR 954 RR
Uskoisin että et(ValeRossi @ Helmi. 08 2006,17:57) kirjoitti
Koska pelkääjän penkki ja ducktail on tossa pyörässä erillisiä clip-on paloja. Myyjää vaan hihasta kiinni, jos siihen on vielä mahdollisuus, ja pyydä penkki mukaan.
No h*lvetti... ei sitten...![]()
Now riding:
* KTM 690 Enduro R
Past ones:
* KTM EXC 300
* KTM 250 EXC Racing
* CBR 600 F4
* CBR 954 RR
Oma ducktail makso 90 € ja viikko siitä, kun olin tilannu niin hinta olikin jo 120(zx-6r @ Helmi. 08 2006,17:43) kirjoitti
Tuolla näyttäis hinta pyörivän 104.50-106.50 välillä. Eivät sitten ole viittineet laittaa samaa hintaa kaikille väreille... Ovat varmaan oikein maksaneet palkkaa sille joka noi hinnat on laskenu. Joo, kyllä myyntikate pitää olla sama kaikesta![]()
It ain't the size of the dog in the fight
-it's the size of the fight in the dog.
Kaikinpuolin loistava pyörävalinta
Kevättä odotellessa..
Niin, siis duck tail multa löytyy.
Vaimoke tuossa vaan hinkuu sitä takapenkkiä
Eli siis takapenkin hintaa etsin siltä varalta että myyjällä sitä ei enää ole. Uskon kyllä että se myyjältä löytyy, mutta kunhan budjetoin jo valmiiksi jos tulee penkkikin listalle.
Jartsi : Vihreä piru kiinnitti huomion niin pahasti että siihen käännyin. Olin etsimässä suzukin 600 gsx:ää alunperin![]()
Ookoo, aattelin, että jos alkuperäset osat on mukana (eli myös penkki), mutta että tämä ei kuulunut kauppaan (tämä eli ducktail) ja halusit tietää, mitä tollanen maksaa, jos joudut siitä pulittamaan ylimääräistä (koska ei siis alkuperäinen osa). Tulipas siitä sievä pikku lause(zx-6r @ Helmi. 08 2006,20:56) kirjoitti
Mä voin lainata takapenkkiä niin saat välillä ajella yksinkin
![]()
Joo eli tuota just ajoin takaa *
Oli vähän huonosti selvitetty, tsori.
Toivon mukaan se penkki löytyy nyt myyjältä, varmaan jonku xxx € maksaa uusi *(pitää pistää vaimoke maksaa, sehän sillä istuu
)
Pitänee mennä tiedustelemaan myyjältä kun kuumeesta selviän. Tietysti jos joku on joskus tuollaisen joutunut ostamaan tai tietää hinnan niin mielellään siitä kuulisin *
Jos ei myyjältä löydy, niin mulla saattaa olla tollanen penkki ylimääräsenä nurkassa. Laita privaa jos tarviit, niin tarkistan onko mulla semmosta.(zx-6r @ Helmi. 08 2006,22:25) kirjoitti
Hyvän pelin ostit, ei muuta ku kesää odotellessa![]()
Pannuttaminen syntyy yrittämisen halusta.
Onks moottoripyöriä muitakin kuin Vihreitä Kawasakeja? Ei kyl mun mielestä(zx-6r @ Helmi. 08 2006,20:56) kirjoitti
Onnea todellakin oikeasta merkki ja värivaihtoehdosta![]()
Jeppistä
Penkki löytyi joten vaimokekin on tyytyväinen ostokseen
Tulis jo kevät![]()
On! nimittäin sähkönsinisiä Kawasakeja!(vegelius @ Helmi. 09 2006,09:37) kirjoitti
pistää tuollaisen sinisen ja vihreän 636 vierekkäin kylpemään auringonvalossa niin kyllä se sinisen upea loisto erottuu..
edit: profiilista näkee jo osviittaa..
ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
Joo sama homma täällä, kawa 636 -03 tuli tossa talvella ostettuu!! Ja älyttömät tuskat ois päästä kokeilee... pitää vaan vielä tallissa kaasutella...
Ja jos jollain ois ylimäärästä duck tailii niin saa tarjota.
Ei satu, ei tuu verta!!
Tällainenhan se sitten on, edelleen kesää odotellessa...
![]()
Hiano![]()
-Kankeus on voimaa-
Once you've seen one woman naked, you... wanna see the rest of 'em naked. -Ron White
Kiitos, jos nyt vähän aikaa tuolla treenais ja sit siirtyis 1xxx luokkaan
Yksi pirteimmistä pyöristä kaikin tavoin toi valintasi. Onnea ja mukavia ajohetkiä!![]()
Tuli hommattua sininen zx-6r vm. 05
Eli käykö 03:sen seat cover 05:seen? Näyttäisi olevan sama tuotenumero sumekon sivuilla.
Jos löytynee ylimääräistä sinistä voi tarjota privana..
Tänään hörähti käyntiin ensi kertaa liikkeessä kun oli 6-tonnin huolto suoritettu... Ai ai, ihmeellinen ääni kun saa suupielet korviin
Mutta, typeriä nyybie kysymyksiä sitten. Mopon tankkiin oli laitettu bensan sekaan jotain ainetta jotta se "talvehtii" paremmin... Varmaan voi kuitenkin ihan huoletti päästellä menemään kun tiet sulaa?
Toinen asia liittyy starttaukseen, eli kolmannella yrityksellä vasta pörähti eloon. Ryyppy oli pohjassa ja huoltomies sanoi että vedät vaan ryypyn aina pohjaan kun starttaat niin avot. Mitä nyt olen täältä lukenut niin "kunnossa" olevan koneen pitäisi startata kylmänäkin ilman ryyppyä? Tosin kawan huoltokirjassa lukee että kylmä käynnistys ryyppy pohjassa, mutta mikä nyt sit on totuus?
Olisi vaan mukava kartoittaa kaikki viat ennen ajokauden alkua, ei sitten seiso tallilla kauniina kevät päivänä![]()
Mulla ainakin on aina lähteny ilman ryyppyä ekalla joten en keksi miksi käyttää. Sama kai se jos käyntiin lähtee?(zx-6r @ Maalis. 16 2006,21:08) kirjoitti
Ois kiva kyllä kuulla perustelut miks aina ryyppy täysille kun starttaa jos ilmankin hyvin lähtee.
Nothing happens unless first a dream.
-Carl Sandburg
Onnea todella oikean pyörän valinnasta, itselläkin vaihtui juuri eilen CBR:ä mustaan -03 636:seen ja ajokelejä vaan odotellaan
Tuohon ryyppyyn en osaa sanoa tarkkaan, itse käytin pyörää liikkeessä jonkin aikaa, lähti ykkösellä käyntiin vaikka oli seissyt pitkään mutta ilman ryyppyä tyhjäkäynti oli todella epätasaista.
Pidäppä hauskaa pyörän manuskoja selaillessa, hyvää ajankulutusta pahimpaan kuumeeseen![]()
Huoltomies kokeili ilman ryyppyä, sit puoleen väliin ja kolmanneksi pohjaan jolloin kone heräsi eloon.
Toivottavasti oli vain alkukankeutta näin talven seisonnan jälkeen, kerran sitä vissiin on startattu talven aikana. Ei kai nyt 6000 km ajettuun koneeseen pitäisi vielä tällaisia vaivoja ilmetä?
Kyl mulla ainakin sellanen muistikuva on että ryyppyä sipsitellaan käytettävän aina kun tekee "kylmäkäynnistyksen",myös kesällä. Mulla lähti _aina_ ekalla yrittämällä.(zx-6r @ Maalis. 17 2006,08:50) kirjoitti
Tavaksi muodostui se,että käynnistäessä ryyppy pohjaan. välittömästi koneen käynnistyttyä ja tyhjäkäyntikierroksien noustessa 2tonniin, ryyppyä pienemmälle niin että käynti pysyi tasaisena n. 1500rpm/min..ja sitä mukaa kun öljyt notkistuivat ja kone lämpeni-->aina vähäsen ryyppyä pois kunnes kiekat tasaisina ilman ryyppyä. Liikkeelle vasta aikaisintaan silloin kun digimittariin lävähtää se min 40astetta!! Mielellään vaikka vähän enemmänkin. Tämä siis vain mun tyyli toimia..![]()
Joo niinhän tuossa manuaalissakin sanotaan että "jos moottori on kylmä, vedä kylmäkäynnistysvipu täysin auki."
Eli ei siis ole tavatonta jos ei starttaa kylmänä ilman ryyppyä? Miks täällä sit puhutaan että "kunnossa" oleva pyörä lähtee käyntiin ilman ryyppyä
Newbie newbie, älkää menettökä hermoja![]()
![]()
No on on(Xxx^ @ Maalis. 17 2006,12:17) kirjoitti
Tämä on mun eka pyörä ja tosissaan en ole koskaan näitten kanssa pelaillut, joten kysymykset on sen mukaisia![]()
Bikeworldin huoltokaverille kuitenkin iso kiitos asiallisesta palveluksesta, hyvin vastaili "tyhmiin" kysymyksiini.
Mutta erittäin iso kiitos myös Teille kaikille, asiallisia vastauksia ja ymmärrystä näyttää löytävän meille aloittelijoillekkin![]()
![]()
![]()
Ole huoletta. Kaasarijuttu tää vaan on. Pitkään talviseisokissa ollut pyörä ei aina tahdo lähtee keväällä käyntiin. Näitä teknisiä jutskuja tässä asiassa voit kysellä Tylyttäjältä, joka on tän foorumin todennäköisesti paras asiantuntija ( toivon, että Tylyttäjä kohta kertoo Sulle vastaukset, tai sitten kirjoitat privaa sille, löydät sen sp:n tuolta jäsenten luettelosta ). Uskoisin, että Sulla ei oo pienintäkään huolta. Kun kevät koittaa ja pääset ajelemaan, niin Sun Kawa 6R kulkee kuin unelma, ja olet kesällä jo unohtanut nää murheet. Olet tehnyt joka tapauksessa hyvät kaupat. Kawa6R on tosi kiva pyörä. Mä toivon Sulle iloisia hetkiä Kawan kanssa, mutta muista olla varovainen liikenteessä!(zx-6r @ Maalis. 17 2006,13:12) kirjoitti
![]()
![]()
![]()
Kyllä sää tollakin kerkiät...ainakin alkuun. *(zx-6r @ Maalis. 02 2006,16:06) kirjoitti
*Hommasit sitten merkin millä on luonnetta eniten. Pian, pian .. *
![]()
BMW R1200RT
Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
No vaikea se on kaasarijuttu olla kun kyseisessä pyörässä on ruisku!!(kava10 @ Maalis. 17 2006,14:20) kirjoitti
![]()