Tulokset 1:stä 30:een 30:sta
    Liittyi Oct 2005
    Täällä etelässähän mää
    Pitäis ostaa minivilkut Ceepraan noiden jalankulkijoiden kaatajien tilalle! Mahtaisko löytyy kuvia eri vilkuista mitä jengi on laittanu ettei tarvii mielikuvituksen kanssa arvailla??? Tai löytyykö jotain sivustoa mistä näkyis eri vilkut pyörässä kiinni???
    Antakaa määkin huudan määkin olen kännissä!!!
    Lainaa (HaveNoFear @ Tammi. 08 2006,12:15) kirjoitti
    Pitäis ostaa minivilkut Ceepraan noiden jalankulkijoiden kaatajien tilalle! Mahtaisko löytyy kuvia eri vilkuista mitä jengi on laittanu ettei tarvii mielikuvituksen kanssa arvailla??? Tai löytyykö jotain sivustoa mistä näkyis eri vilkut pyörässä kiinni???
    Itte kysymykseen ei hajuakaan, mutta kato ainakin, että on edes sellaiset vilkut, jotka edes jollakin tavalla näkyy jonnekin. Mä olen nähnyt useita aivan käsittämättömän surkeita vilkkuja. Ihan turha sellaisten kanssa luulla, että kukaan käännös/kaistanvaihtoaikeita huomaa vaikka kuinka vilkuttaisi. Silkkaa itsemurhaa monet minivilkut... Kivan näköisiä ne voi olla, mutta täysin hyödyttömiä.
    // Honda Blackbird 1100 XX
    Mitään pilipali vilkkuja ei kannata ostaa, mutta hyvät minivilkut näkyvät usein jopa paremmin kuin alkuperäiset "laajakulmatöllö-vilkut".
    Varaston tyhjennys/Lopettajaiset la 21/4/07!!!
    hyvät minivilkut tarkoittavat varmaan ledi mallisia? voisin myös harkita vaihtavani nuo mötikät pienempiin. kirkkaalla lasilla pitäs olla eikä erikoisen mallisia.. ja malleja löytyy kun katsoo vaikka nettimopoa ja sieltä selailee. sitten kun ottaa tarkan haun ja myydyt niin löytyy paaaaaljon lisää (tietty cbr 600 -03 eteenpäin malliksi vaikka) .
    Lainaa (santtu-cbr @ Tammi. 08 2006,15:40) kirjoitti
    hyvät minivilkut tarkoittavat varmaan ledi mallisia? voisin myös harkita vaihtavani nuo mötikät pienempiin. kirkkaalla lasilla pitäs olla eikä erikoisen mallisia.. * * ja malleja löytyy kun katsoo vaikka nettimopoa ja sieltä selailee. sitten kun ottaa tarkan haun ja myydyt niin löytyy paaaaaljon lisää (tietty cbr 600 -03 eteenpäin malliksi vaikka) .
    ledivilkut ovat hyviä, mutta löytyy ihan normaaleistakin oranssilla lasilla olevista riittävän kirkkaita. Polttimoteho on yksi ratkaiseva, normaaliin mp-käyttöön ei mikään 12w "kevarivilkku" riitä vaan niissä on se 22-23w tehoa.

Edelliseen pyörään vaihdoin ihan normaalit reilut parinkympin minivilkut ja parikin kaveria ihmetteli vilkkujen kirkkautta, toisaalta pyörä oli vuosimallia -82 ja siinä oli sitä ennen vakiovilkut kiinni joten ne vilkut oli parhaat päivänsä nähneet vaikka kokoa oli ihan reilusti.
    Ledivilkkujen kanssa saa alkaa tappelemaan noiden vastuksien kanssa hyvin useasti, koska tehon kulutus ei ole sama kuin alkup. vilkuissa. Usein myös polttimolliset minivilkut ovat "minkätahansa" tehoisia, kuten omaani hankin 5W tehoiset, vaikka Hondan omat ovat 21W. Osa kun noista vilkuista on tuota kiinatuotantoa --> ei mitään standardeja. Itselläni on takakatteen alla nyt vilkkumassa 15W polttimo(peitettynä) että vilkku välähtelee normaalisti.
    Hankin kyllä ensi kesänä uudet vilkut jotka ovat varustettu 21W:n polttimoilla, koska nuo 5W:set eivät kyllä näy minnekkään!
    5Wattiset hankin ihan sen takia että katevilkkuja en löytänyt kuin tuota yhtä mallia. Paketissa luki vielä jotain "Super bright", joopa joo...
    Now riding:
    * KTM 690 Enduro R

Past ones:
    * KTM EXC 300
    * KTM 250 EXC Racing
    * CBR 600 F4
    * CBR 954 RR
    Liittyi Oct 2005
    Täällä etelässähän mää
    Ostan joka tapauksessa minivilkut, mutta tuo näkyvyys on myös vahva osa valintaani. Ledivilkut olis kyllä tosi hyvät mutta niissä pitäis sit olla joku peili integroituna ku tuppaa nuo tavalliset ledivilkut näkymään TOSI kirkkaana suoraan katottuna mutta kulmasta katsottuna hyvä jos erottaa...

Tässä oli lähinnä kyseessä tuo kuvien saanti, nettimotossa kun tuntuu tuon 99-00 mallisten vilkut olevan lähes poikkeuksetta orkkiksia...
    ainakin noi vilkut mitkä omassa, on ainakin 2xkirkkaammat kuin vakiot pingismailan kokoiset suunnannäyttäjät eivätkä ole edes ledivilkut. malliltaan ne on jotkut Micro Arrow -minivilkut ja sit siihen ostin kans peitelätkät(Indy Spacer -suojat ISH1
    ) niitten juureen, mitkä ei ollut sinnepäinkään sopivat vaikka piti olla

Lainaa (mfr @ Tammi. 08 2006,16:32) kirjoitti
    ainakin noi vilkut mitkä omassa, on ainakin 2xkirkkaammat kuin vakiot pingismailan kokoiset suunnannäyttäjät eivätkä ole edes ledivilkut. malliltaan ne on jotkut Micro Arrow -minivilkut ja sit siihen ostin kans peitelätkät(Indy Spacer -suojat ISH1
    Ai tollaiset ? * Juu, on noi hyvät, voin suositella.. *

hmps.. noi ISH1 indyspacerit pitäis sopia cebariin -99 ja eteenpäin, eli noi tiedot on suoraan valmistajalta kopioitu.

Tossa pari kuvaa orig.vilkut vs. minivilkut:

taakse ne tais sopii mut eteen joutus muokkaamaan niitä et sai sopimaa. pyörä -04 mallinen
    Itselläni on edessä tollaiset Micro Arrow minivilkut
    Cebari edestä

Lasin kiinnike on huono. Multa meni toinen rikki heti kun koskin siihen ekaa kertaa. Laitoin sen sitten liimalla kiinni.

Taakse en ole vielä keksinyt minkälaiset vilkut laittaisin. Ehkä samanlaiset arrowit olisivat ihan hyviä. Viime kaudella pidin vielä pingismailoja.
    Uusien ohjesääntöjen mukaan poliisin on määrä pysäyttää epäilyttävän henkilön pakeneminen päähän tähdättävillä laukauksilla.
    siin on kans huonot kuvat noista vilkuista
    edestä

takaa

Liittyi Oct 2005
    Täällä etelässähän mää
    Lainaa (Motovelhot @ Tammi. 08 2006,17:21) kirjoitti
    Lainaa (mfr @ Tammi. 08 2006,16:32) kirjoitti
    Ai tollaiset ? Juu, on noi hyvät, voin suositella..

hmps.. noi ISH1 indyspacerit pitäis sopia cebariin -99 ja eteenpäin, eli noi tiedot on suoraan valmistajalta kopioitu.

Tossa pari kuvaa orig.vilkut vs. minivilkut:

Onko havaintoa noista micro arrowsta onko sillä lyhyellä varrella olevia kirkaslasisia tulossa vielä ja onks niissä kuitenkin keltanen väri palaessa...???

Noissa Micro Arroweissa kirkas lasi on aika hämäävä termi, mutta ei olla parempaakaan keksitty. Lasi ja vilkku ovat oransseja, oikeassa kulmassa katsottuna se näyttää kirkkaalta, mutta ei hirveästi eroa normaalista vilkusta.

Vielä en osaa sanoa otetaanko niitä lisää meille vai ei, asia selvii varmaan kevään aikana.
    Liittyi Oct 2005
    Täällä etelässähän mää
    Lainaa (Motovelhot @ Tammi. 09 2006,08:18) kirjoitti
    Noissa Micro Arroweissa kirkas lasi on aika hämäävä termi, mutta ei olla parempaakaan keksitty. Lasi ja vilkku ovat oransseja, oikeassa kulmassa katsottuna se näyttää kirkkaalta, mutta ei hirveästi eroa normaalista vilkusta.

Vielä en osaa sanoa otetaanko niitä lisää meille vai ei, asia selvii varmaan kevään aikana.
    Onkos se iridium lasi sitten sellanen väritön, eli sitä yritin kysyä
    Ja onko niitä tulossa lyhyellä ja pitkällä varrella? onhan onhan, ottakaa lisää kiitos!

tossa mun pyörrä on noi iridium lasi, siintä näkyy toi oranssi polttimo jostain kulmasta ja jostain sellamen sinertävä väri ja noi on ne lyhytvartiset

Lainaa (HaveNoFear @ Tammi. 09 2006,10:04) kirjoitti
    Onkos se iridium lasi sitten sellanen väritön, eli sitä yritin kysyä *
    Ja onko niitä tulossa lyhyellä ja pitkällä varrella? onhan onhan, ottakaa lisää kiitos! *
    Se iridium ei ole täysin väritön vaan peilaa samalla tavalla kuin iridiumplexi.

Noiden Micro Arrowien kanssa on tällä hetkellä se tilanne että meillä ei ole sopimusta Motraxin kanssa joka noita toimittaa, ostettiin Ratamopolta heidän loppuvarasto kun lopettivat toiminnan ja sitä on tässä myyty tyhjäksi. Ton takia kaikkia malleja/värejä ei enää löydy.

Minivilkut pysyvät valikoimissa jatkossakin, katsotaan nyt kenen valmistamia ja mitä "värejä" on jatkossa saatavissa.
    mites ton vilkun varren kanssa? löyty sopivat mutta varren pituus on vain 20mm.. taakse vilkut tulee suoraan kilvestä alkaen siis..
    Hotbodiesilta löytyy eteen asialliset katevilkut... Täältä lisää

Mä hommasin tollaset gixuun ja oon ihan tyytyväinen niihin...
    Pain is just weakness leaving the body
    Mulla löytyy cebarista kanssa eräänlaiset katevilkut... Tulevat kuitenkin ihan katteiden ulkopuolelle eikä upoksiin... Näkyy todella hyvin eteen ja sivuille. Ei ehkä välttämättä kaikkein tyylikkäimmät, mutta eipä paljon maksaneetkaan. Muistaakseni 10€ Pololta...

Alku aina kankeaa, lopussa kiitos jos seisoo...
    Näyttää olevan Polollakin nyt 19.90€... Taisivat olla tarjouksessa kun kävin saksassa.
    Alku aina kankeaa, lopussa kiitos jos seisoo...
    Lainaa (mekanik @ Tammi. 09 2006,21:16) kirjoitti
    Hotbodiesilta löytyy eteen asialliset katevilkut... Täältä lisää

Mä hommasin tollaset gixuun ja oon ihan tyytyväinen niihin...
    Paljonko tuli kaikenkaikkiaan maksamaan ?
    Ezekiel 25:17

The path of the righteous man is beset on all sides by the iniquities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he, who in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee.

- GSX-R 1000 K7-
    - MUSTANG HT-65-
    peitelätkät(Indy Spacer -suojat ISH1

Onko joku löytänyt suoraan sopivat palikat katteen ja vilkun väliin? Jos on hyviä vinkkejä niin otetaan vastaan.
    R1 - D.E.A.D
    Lainaa (HenCCa @ Helmi. 01 2006,10:15) kirjoitti

Onko joku löytänyt suoraan sopivat palikat katteen ja vilkun väliin? Jos on hyviä vinkkejä niin otetaan vastaan.
    Onko sulla mikä pyörä?
    Olen just tilaamassa itse niitä Indy Spaceriä pyöräni on bandit 1200s vm2005.
    Ahdettu 1216
    Lainaa (suiza 1200 @ Helmi. 01 2006,11:23) kirjoitti

Onko sulla mikä pyörä?
    Niin tosiaan. Varmaan ihan hyvä mainita pyöräkin...
    Honda Cbr 600 F -02
    Aika karmeen näköset ne orkkis vilkut, pitäs saada pienemmät mutta näkyvät tilalle.
    R1 - D.E.A.D
    Lainaa (santtu-cbr @ Tammi. 09 2006,21:12) kirjoitti
    mites ton vilkun varren kanssa? löyty sopivat mutta varren pituus on vain 20mm.. taakse vilkut tulee suoraan kilvestä alkaen siis.. *
    sais olla mun mielestä vieläkin lyhkäsemmät varret, ainakin niissä mitkä tulee eteen
    Lainaa (HenCCa @ Helmi. 01 2006,12:21) kirjoitti

Onko sulla mikä pyörä?
    Honda Cbr 600 F -02
    Aika karmeen näköset ne orkkis vilkut, pitäs saada pienemmät mutta näkyvät tilalle.
    Anteeksi nyt kauhiasti kun en tajunnut pyörän olevan Honda Cbr 600 F -02.
    Ahdettu 1216
    Lainaa (suiza 1200 @ Helmi. 01 2006,21:30) kirjoitti
    Lainaa (HenCCa @ Helmi. 01 2006,12:21) kirjoitti

Onko sulla mikä pyörä?
    Honda Cbr 600 F -02
    Anteeksi nyt kauhiasti kun en tajunnut pyörän olevan Honda Cbr 600 F -02.
    taisit ymmärtää pikkasen väärin...
  30.  
    onko peitelätkiä löytynyt? tosiaan vilkut pitäs kanssa hommata mutta taakse pitää vikun koko leveys olla n.10cm muuten näyttää tyhmältä. kirkkaalla lasilla ja ei pilipali mallia.. eteen tietty saman malliset mutta lyhyellä varrella.