Tulokset 1:stä 20:een 20:sta
    No nih. Kävi niin, että eipä ollut Allrightilla enää Divariin käypästä Laser putkistoa tarjolla. Eikä kuulemma saa enää tehtaaltakaan... Niinpä tein vähän salapoliisin hommia ja selvittelin muuta tarjontaa. Liikaahan ei tuohon mopottimeen ole putkistoja/vaimentimia tarjolla, mutta Ixililtä ja BSM:ltä jotakin löytyisi. Kyselisinkin teiän kokemuksia kyseisistä valmisteista mikäli kokemusta löytyy. Toinen asia mikä mietityttää on suuttimien vaihto. Kuinka paljon suutinta pitäisi kasvattaa? Nyt vakiona on Mikunin 100:t
    Born to be wild, paitti himassa.
    Elämä on parasta huomenta.
    Mitä nyt noihin suuttimiin tulee ni kannattanee käydä testaamassa vehje putken vaihdon jälkeen penkissä niin näkee onko ylipäätään säädöntarvetta. Jos noitten kans ihan mutulla alkaa pelaan ni menee enemmän watuiksi vain hommat...
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
    Stormilla kannattaa kysyä noita mcronin putkia. Kysyin tarjousta viikko pari sitten ja alle 400 euron ois lähteny 4-1 kokoputkisto..
    Kawasaki ZZR1400 -09
    itellä divarissa bsm 4/1 putki lousilta gyntherlandiasta tilasin kovin tyytyväinen olen ollut.
    elä ja anna muiden roudata
    Tilasin Ixilin 2-1 putken. Eurolainia on malli ja alumiinisena. Hinta oli tuo listahinta 399e. Tiedä sitten mikä on peliään, mutta kerrotaan sitten kokemuksia. Kyselin Yamahan huoltomiehiltä noista suutinasioista ja olivat sitä mieltä, että ei toini lähtee vaihtamaan ainakaan tässä vaiheessa. Enemmän on vaikutusta neulojen nostolla.
    Lainaa (ande @ Helmi. 08 2006,14:42) kirjoitti
    itellä divarissa bsm 4/1 putki lousilta gyntherlandiasta tilasin kovin tyytyväinen olen ollut.
    Onko miten paljon eroa vakioputkiseen divariin?
    Kawasaki ZZR1400 -09
    Itellä on Divarissa Ixil:in 4/1 putki ainakin ääni paranee ja kuski viihtyy paremmin Kyllä siitä oli ainakin sitä hyötyä että muutama hevonen tuli ja vääntö parani.
    Liikkuva Suomi tarvitsee esikuvia kuten Enska Itkonen
    Jep.Jep. Itse asentelin samaisen putken männäviikolla. Eurolinea on, mutta turhista euruuksista pääsee, kun nyppää huilun irti haittaamasta menoa.
    mistäs tuota ixilliä saa tuohon rahaan?

edit: olisko kuvaa Diversionista yhdellä putkella?

Kirjoitelkaapas tänne mistä, minkä tyyppistä putkea ja minkä hintaista putkee olette 600 divariin löytäny?
    Kiinnostais tässä kesää varten hankkia divariin paremmat äänet... eli mistä sais halvimmalla kyseiseen pyörään sliparin /tai parin, taikka sitten koko putken??
    Mulla on Micronin 4-1 putkisto, Stormilta poistohintaan.. *

Käytin penkissä ja eipä teho ja vääntö ainakaan laskenut, suuttimet piti tosin vaihtaa pienempiin ja neuloja laskea
    alkuperäisistä säädöistä.

Tulipahan paremmat soundit..
    Lainaa (Andy_T @ Maalis. 08 2006,17:39) kirjoitti
    Mulla on Micronin 4-1 putkisto, Stormilta poistohintaan.. *

Käytin penkissä ja eipä teho ja vääntö ainakaan laskenut, suuttimet piti tosin vaihtaa pienempiin ja neuloja laskea
    alkuperäisistä säädöistä.

Tulipahan paremmat soundit..
    minkäs verran oli se poistohinta sitte?
    Tosiaan unohtu laittaa: 330€.
    Motoplaza eli Motoclinic myy Ixiliä. Ihan hyvää palvelua sain ko. liikkeestä.
    sitten kuvia kiitos.

Itse olen harkitsemassa satsaanko tuohon vai säästänkö pennoset uuteen pyörää.

Hinnat on vaan kohtalaisen edulliset (jos joku nyt on edullista näissä hommissa) niin pikkuisen polttelee.

Pitäis nähdä kuvia jotta osais päättää. Noita ei stormilla varmaan montaa ole, vai tilasiko ne sen putken?
    Lainaa (Andy_T @ Maalis. 08 2006,19:27) kirjoitti
    Tosiaan unohtu laittaa: 330€.
    ei ollu paha hinta...
    kuinka kauan ostosta on? meinaan että onko niitä sielä vieläkin vai oliko se joku loppuunmyynti?

Entäs minkä hintasta oli pyörän säätö?
    Tilasin sen putken jotain 3 viikkoo sitten, oli viimenen kappale..
    Säätö tavikkeineen sis. 2 vetoa penkissä oli jotain 300€.

Sulas nyt nuo lumet vaan. Prkl.
    Juu ei ole stormilla enää micronin putkia. No ei haittaa säästyypä rahat. Pitää vain kestää niitä vakio peltipönttöjä.
    Lainaa (attes @ Maalis. 09 2006,19:20) kirjoitti
    Juu ei ole stormilla enää micronin putkia. No ei haittaa säästyypä rahat. Pitää vain kestää niitä vakio peltipönttöjä.
    Juu eipä näyttäny olevan enää... Olis ollu aika edullinen, ku tuo 2-1 putki maksaa ~350€.
    Onpas kyllä tuo säätäminenki turhan kallista hommaa...
    Onkohan sitä pakko käydä säädättämäs jos laittais tollasen IXIL:in 2-1 putken kiinni..?
  20.  
    Kävisin kyllä seosajon teettämässä, sen voisi teettää vaikka vakioputkillakin. Ei ainakaan tykkäis pahaa...