Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    ajattelin hommata tollasen cebarin ajovehkeeksi(-99)onko heikkouksia?tullu ajeltua tolla 851:sellä suurinpiirtein 14 vuotta putkeen ja nyt tekis mieli hommata hiukan joustavampi laite toiseksi pyöräksi.Ei niin sit perse puutuis.
    Älä nyt ainakaan ajamatta osta. minä erehdyin niin tekemään ostin ajamatta (tosin vanhemman). Yksi vajaa kesä riitti, ylipainoinen lehmä en voi suositella kenellekään.
    750SS,900SS,749,998,S4
    no ennen ducee oli mm:kawan z1300 ja vouyager1300.olihan ne melkosia möhköjä,mut jos kakspäälä ajaa niin??
    osta blackbird
    we cannot tolerate zero tolerance!

BMW R1200GS & Speed triple 1050
    Lainaa (361181 @ Helmi. 05 2006,16:37) kirjoitti
    Älä nyt ainakaan ajamatta osta. minä erehdyin niin tekemään ostin ajamatta (tosin vanhemman). Yksi vajaa kesä riitti, ylipainoinen lehmä en voi suositella kenellekään.
    Yks tykkää äidistä, toinen tyttärestä. Minä olen ainakin 110% tyytyväinen omaani. Kaikkihan on pitkälle siitä kiinni mitä hakee ja mitä sillä pyörällä haluaa tehdä (haluaako ajaa poka päällä ympäri eurooppaa vai pelkästään kotoa Kaivariin)

Honda CBR1100XX
  6.  
    Lainaa (CebariTonni @ Helmi. 06 2006,21:23) kirjoitti
    Lainaa (361181 @ Helmi. 05 2006,16:37) kirjoitti
    Kaikkihan on pitkälle siitä kiinni mitä hakee ja mitä sillä pyörällä haluaa tehdä (haluaako ajaa poka päällä ympäri eurooppaa vai pelkästään kotoa Kaivariin)
    Näin on. Jos haluaa ajaa superbike-aihiolla mutkateitä ja radalla ilman matkustajia, silloin valinta on Blade, kun Hondista puhutaan. Jos haluaa ajaa vain suoraan ja kuljettaa bussilastillisen matkustajia, silloin CBR1000F on epäilemättä oikea valinta.
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.