ajattelin hommata tollasen cebarin ajovehkeeksi(-99)onko heikkouksia?tullu ajeltua tolla 851:sellä suurinpiirtein 14 vuotta putkeen ja nyt tekis mieli hommata hiukan joustavampi laite toiseksi pyöräksi.Ei niin sit perse puutuis.![]()
![]()
![]()
Älä nyt ainakaan ajamatta osta. minä erehdyin niin tekemään ostin ajamatta (tosin vanhemman). Yksi vajaa kesä riitti, ylipainoinen lehmä en voi suositella kenellekään.
750SS,900SS,749,998,S4
no ennen ducee oli mm:kawan z1300 ja vouyager1300.olihan ne melkosia möhköjä,mut jos kakspäälä ajaa niin??
![]()
osta blackbird
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
Yks tykkää äidistä, toinen tyttärestä. Minä olen ainakin 110% tyytyväinen omaani. Kaikkihan on pitkälle siitä kiinni mitä hakee ja mitä sillä pyörällä haluaa tehdä (haluaako ajaa poka päällä ympäri eurooppaa vai pelkästään kotoa Kaivariin)(361181 @ Helmi. 05 2006,16:37) kirjoitti
Honda CBR1100XX
Näin on. Jos haluaa ajaa superbike-aihiolla mutkateitä ja radalla ilman matkustajia, silloin valinta on Blade, kun Hondista puhutaan. Jos haluaa ajaa vain suoraan ja kuljettaa bussilastillisen matkustajia, silloin CBR1000F on epäilemättä oikea valinta.(CebariTonni @ Helmi. 06 2006,21:23) kirjoitti
![]()
Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.