Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    haen umpikypärää jota vois käyttää moottoripyöräilyn lisäks kelkkailessa ja sen sais maksaa enintää 350€ ja oltava pikalukolla ja tietenki värikäs eli ei musta
    eli kumpaa voisitte suositella?

ite löysin ainaki kaks vaihtoehtoa jota oon harkinnu itelleni

vaihtoehto 1

http://www.harpersraceshop.co.uk/usrimag....4dx.jpg

vaihtoehto 2

http://www.emc.sci.fi/MP-kataloogi/i...vol4-s6-11.pdf se kaikista ylin eli se kromi/sini hopee.

ja kummatki miel peili-visiirillä.

ja onks kellää yleensä kokemusta näistä kahesta mallista
    p.s asiallisia vastauksia sit *

Mulla oli Agv:n Gp-Pro ja se tuli testattua kolarissa. Toimi hyvin muutenki. Taitaa tulla sellainen seuraavaksi kypäräksi jahka aika nykyisestä Shoeista jättää.
    edelleenkin kesää odotellessa
    Lainaa (kurapolku @ Helmi. 04 2006,23:45) kirjoitti
    Mulla oli Agv:n Gp-Pro ja se tuli testattua kolarissa. Toimi hyvin muutenki. Taitaa tulla sellainen seuraavaksi kypäräksi jahka aika nykyisestä Shoeista jättää.
    millaine ajokki sullon sitte? mullon vasta kelkka mutta oon harkinnu prätkän laittoa jos vaa löytys semmoine mieleinen malli ja merkki
    Edesmenny ajokki oli 1200 Bandit ja nykyään ajelen 1000Fzsllä. Ihan tarkoituksella laitoin, että kypärä oli Gp-Pro, koska tupla-D lukko on aina parempi kuin pikalukko. Vaikka kuinka kelkkailet tai pyöräilet et voi väittää että hanskat tai vast vaikeuttaa käyttöä niin paljon että tupla-Dtä ei voisi käyttää. Mutta mikäli välttämättä haluat sen pikalukon, ainaki viime viikolla oli Oulussa Sparewheelissä edullisia Agv:n kypäriä hajakokoina.
    edelleenkin kesää odotellessa
  5.  
    Lainaa (kurapolku @ Helmi. 05 2006,14:06) kirjoitti
    Edesmenny ajokki oli 1200 Bandit ja nykyään ajelen 1000Fzsllä. Ihan tarkoituksella laitoin, että kypärä oli Gp-Pro, koska tupla-D lukko on aina parempi kuin pikalukko. Vaikka kuinka kelkkailet tai pyöräilet et voi väittää että hanskat tai vast vaikeuttaa käyttöä niin paljon että tupla-Dtä ei voisi käyttää. Mutta mikäli välttämättä haluat sen pikalukon, ainaki viime viikolla oli Oulussa Sparewheelissä edullisia Agv:n kypäriä hajakokoina.
    no mä koitan saaha hommattua sen jostaki ku ei yksikää niistä sparewhelin potista ollu mun päähän sopivia.