Tulokset 1:stä 16:een 16:sta
    Tässä olen pähkäillyt että kumman pyörän laittais kun kumpikin on hyviä. Ajokemusta on kummastakin jonkinverran mutta, mutta. Vähän käytettyä olen aatellut koska on vähän pakko kun eurot ei riitä uuteen. Miten toimii korkeampi pleksi fasussa ja entäpä löytyykö äksjiiärrään hyvin toimivaa pleksiä?Niin,miten paljo tai vähä nämä vehkeet kaipaa pensaa satasella? Joo, pitänee vielä miettiä kumpi, oliskohan xjr,vai...
    Tämä on vain ja ainoastaan mun mielipide: Valitsisin xjr;n. Perusteluna et siinä on munaa....
    Sukisukimies
    Niimpä,sitäpä olen minäkin aatellut.
    Kaverilla on XJR 1300 ja on vaihtamassa sitä parhaillaan FZ-1s:ään. XRJ:lle bensa ainakin maistuu. Tankille joutuu 200km:n paikkeilla, jos narua ei ihan löysällä pidä. Ko. pelissä on tosin kaikki mahdolliset viritykset tehty, mitkä saa kohtuullisella budjetilla.
    Pelissä on Kappa niminen pleksi mikä pitää suurimmat puuskat poissa n.140kmh asti. 220-240kmh taulussa tuntuu, että pää irtoaisi hartioilta, mutta ei sitä tuollaisiin vauhteihin ole suunniteltukaan.

Fazeri on kaverin mielestä kevyeempi käsitellä ja ketterämpi mutkateillä, sekä kulkee hivenen kovempaa ja kiihtyy paremmin putkiviritteisenä kuin kaverin laitettu XJR. Jos taas vertaa vakio FZS:ää ja XJR:ää, niin jälkimmäinen saa selkäänsä niin että tukka lähtee.

990 SM-T -11
    FZ1-N -07
    ZX-9R F2P -04
    CBR 600 F4 -00
    NSR 125R -94
    FZ1!

Siinä se
    * * GSX 1200 INAZUMA -99
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    XJR
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
    Jos toisessa on sun mielestä munaa ja toisessa kulku kohdallaan niin eikös asia ole selvä: joudut ostamaan jonkun ihan muun pyörän jossa on mielestäsi molempia.
    Minun pituiseni(183) ei fasussa korkeampaa pleksiä kaipaa. Toimii muutenkin paremmin koko pyörä. Aktiivinen ajo onnistuu ja koko sekä paino on maltillisempi. Puolueellinen mielipide ku fazerin omistan. Omani olis myynnissä. Vuosimallia -05 ota yhteyttä jos kiinnostaa.

edelleenkin kesää odotellessa
    Kun kerran olet itsellesi pyörää ostamassa, niin sinun se valinta pitää tehdä ihan ite. Makuja on monenlaisia, mikä sopii toiselle, ei jollekin muulle tulisi kuuloonkaan. Pyörän valinta on aika pitkälti fiilisasia.
    Tässä kyllä Kake puhuu asiaa!
    Lainaa (Kake3 @ Helmi. 04 2006,23:37) kirjoitti
    Kun kerran olet itsellesi pyörää ostamassa, niin sinun se valinta pitää tehdä ihan ite. Makuja on monenlaisia, mikä sopii toiselle, ei jollekin muulle tulisi kuuloonkaan. Pyörän valinta on aika pitkälti fiilisasia.
    Mutta sotken kuitenkin sinun ajatuksia vähän lisää.
    Itsellä oli toissa kesänä täsmälleen sama ongelma ja lopulta päädyin XJR:n kun "halvalla" sain. En ole vielä katunut.
    Omasta mielestä XJR näyttää enemmän moottoripyörältä mutta FZ1 on nopeampi ja ketterämpi. FZ1 matkaominaisuuksista en osaa sanoa mutta XJR:llä voi matkailla ihan huoletta jos ei tarvitse raahata asuntovaunullista tavaraa mukana.
    Ehkä valintaan lopulta vaikutti se että edellinen pyörä oli naku diversion ja oli jo tottunut niin siihen täysnakuun.
    <br /><br type="_moz" />
    Ääni XJR:lle se on todellakin MOOTTORIPYÖRÄN näköinen jos tässä kerran ruvetaa fiilistelemään...
    Sen huomaa jo melkein päälle istahtaessa että kumpi on passeli ittelle, ainakin ite huomasin. Oisko niin että Fasu jos tykkää ajaa korkeemmilla kierroksilla, XJR jos pienemmillä. XJR:stä tuntuu puuttuvan semmonen yläkierrosten kiekuminen vakiona. Vähän siihen saa sitä kyllä kun roplaa. Kumpikin käy tavallisessa ajelussa tietty hyvin, että taitaa olla ulkonäköseikat jotka painaa. Tietty jos aikoo itte huoltaa, kantsii katella kumpi on helpompi, veikkaan XJR:ää.
    Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
    Aikalailla erilaisista vekottimista kysymys vaikka kaksi pyörää löytyy molemmista. Jos varsinainen matka-ajo kiinostaa lienee fazu parempi vaihtoehto kohtuu toimivan katteen ansiosta, XJR:ään en oikein toimivaa pleksiä jota kehtaisi käyttää ole vielä löytänyt, kohtuullisia kylläkin. Jos ulkonäöstä ja "munasta" puhutaan on XJR sitten aivan omassa luokassaan, siinä on sitä mojoa jota iso mies kaipaa, fazut ja kyykyt on lähinnä teineille....

Ja eikun messuille...
    Power is nothing without mojo!
    Itse olin hetken noiden kahden vaiheilla myös aikanaan ku pyörää kattelin. Kummassakin on munaa ja kumpikin on miesten pyöriä, Fasu on kyllä vakioputkilla kesymmän oloinen singer. Lopulta päädyin FZS1000.seen puhtaasti ulkonäköseikkojen takia... Et sä pahasti mettään mene sama kumman päädyt hankkimaan.
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
    Joopa joo,kiitoksia vinkeistä. Olis tuolla mopokaupassa 04 fasu,ajettu 19000 km. Mutta saas nähä miten käy. Mutta jompikumpi noista tässä kevään kuluessa. Onko muuten ollu missään koeajoa tai tyyppejä uudesta fazerista? Onhan se tosin kaukana hyvännäköisestä pyörästä ja menee yli meikäläisen butjetin. Taitas vaimopuoli tulla hulluksi jos minä sellaisen laitan kun muutenkin tahtoo motkottaa noista jokailtaisista moottoripyörälehtien lukemisista!!
  16.  
    XJR ehdottomasti! Fasuunku istuu tuntuu ihan mopolta xjr:ään verrattuna .
    Kukkakepeille
    Pakkotoisto.com