Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
    Nyt on siis tehty pyöräkaupat ja ootellaan kesää ja kärpäsiä. Renkaat oli fasusta loppu ja myyjä lupasi valita rengasmerkin mitkä ite haluaa niin kysympä teiltä hyvät fasulaiset että mitä rengasmerkkiä suosittelisitte. Vaihroehtona olis Bridgestone,Metzeler ja tais olla Pirelli. Että onko kokemuksia?
    itsellä on kokemusta Metzeleristä ja Pirellin Diabloista (pyörä on -04 Fazeri) ja huomasin seuraavaa:

- Mezeler vaikuttaa kovemmalta, kestää pidempään
    - Pirellissä parempi tuntuma tiehen

... Tai sitten vain tuntuu siltä....
    Diablosta tykkään itse jotenkin enemmän. Hyvän pelin joka tapauksessa olet hankkinut
    Pirelli diablo

Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
    Riippuu niin perkuleesti millasta ajoa ajat. Jos ajelet paljon matkaa tai 2 päällä, ni en kyllä ehkä ottais pirelliä alle sulamaan. Mulla oli metzl Z4.set muistaakseni alla kun omani ostin ja ne kulahti finaaliin laittoman nopeesti. Matkaan ja 2 päällä ajoon suosittelen Michelinin Pilot Roadia, ne kestää takanakin noin 10000-12000km. Mikä on lähes tuplat noihin mun ekoihin mezeihin verrattuna...
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
    Olen nyt ajellut vajaat 8 tkm niillä Metzelereillä, eikä oo vielä mitään troublea, mutta minähän ajelen, ku vanha herra, eli siististi. Olisko mun meset sitte kutoset?

Pirellin Diablo muakin kiehtoo. Käytetään paljon ja kehutaan kanssa. On hyvä, jos kokemusperäisesti kyseenalaistatte kulumisen.

Täytyy funtsia. Avonhan kestäisi lähes kuinka paljon vaan

... jotain piti muistaa
    (poistettu tili)
    Lainaa (seku @ Helmi. 07 2006,08:54) kirjoitti
    Pirellin Diablo muakin kiehtoo. Käytetään paljon ja kehutaan kanssa. On hyvä, jos kokemusperäisesti kyseenalaistatte kulumisen.
    Paha sanoa Diablon kulumisesta. Ajoin Metzelereillä 8 000km, olivat aika kuluneet vaikka varmaan olisi 1000 km vielä mennyt. Vaihdoin alle Diablot, nyt niillä on ajettu myös 8000 km ja näyttävät aika hyviltä. Eli mun kokemus on näin päin.
    Ihan sama kunhan et ota Metzeleriä *

Diablo on takana ihan jees, mutta eturenkaaksi en osta kyllä enää diabloa. Kului ainakin mulla pykälille pahemmin kuin mikään muu rengas.
    FZS 600 -99 ->
    R1 -05
    Diabloa alle vaan! Löytyy pitoa ja kestoa... Itselläni ollut Diablo edessä n.8tkm eikä juuri pahemmin kulumisen merkkejä havaittavissa!
    Now riding:
    * KTM 690 Enduro R

Past ones:
    * KTM EXC 300
    * KTM 250 EXC Racing
    * CBR 600 F4
    * CBR 954 RR
    Lainaa (ValeRossi @ Helmi. 07 2006,17:49) kirjoitti
    Diabloa alle vaan! Löytyy pitoa ja kestoa... Itselläni ollut Diablo edessä n.8tkm eikä juuri pahemmin kulumisen merkkejä havaittavissa!
    Okei joo nyt kun mainitsit niin tosiaan ajoin 2 takarengasta sillä samalla diablon eturenkaalla(~16tkm). Siinä vaiheessa se kait saakin olla jo vähän pykälillä
    FZS 600 -99 ->
    R1 -05
    Vieläkö tarvii"ääniä"lisää antaa,,,diablo ollut takana nyt n.8tkm,siitä n.4tkm kakspäällä reissua euroopassa ja rengas vielä hyväkuntoinen.Alkukevään/kesää sillä vielä huristelee.Alkuperäinen Metzeler oli loppu ennen 9tkm....
    <br />
    Kuulostaa diablo olevan hyvä rengas mutta miten on tää Bridgestone, meinaan vaan sitä kun myyjä kehui sitä maasta tuonne taivaisiin asti. Ainakin väitti kestävän, en sitten tiedä miten on! Niin, eihän aina kannata uskoa mitä kauppias sanoo.
  12.  
    no bridgestone on aina hyvä valinta
    Ei sen kummemmin huono eikä hyväkään, bt-020:lla ajaa takanakkina noin 10000km, eturenkaana ehkä 16000km