Sivu: 30 / 31:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2028293031 ViimeinenViimeinen
Tulokset 871:stä 900:een 914:sta
  1. #871
    Moron. 102 tuhatta tuli nyt ison bandun mittariin ja kai se jotenki toimii? Noita kaasareita oon joskus miettinyt, kannattaisko ne avata/putsata ikään kuin ennakkohuoltona? Pyörä ollu mulla muistaakseni 6 vuotta ja kerran nuo on synkronoitu.

    Ainoa probleema tässä pyörässä oli toimimattomuus rankkasateessa. Tähän löyty luultavasti syyllinen 2 sylinterin tulpanhatusta. Tulppa oli melko löysällä ja oma diagnostiikka oli, että pakokaasu pääsi falskaan tulpan kierteestä ja oli tuhonnut häiriönpoistajan tiivisteen ja sateella valokaari viimeistellyt homman. Oli kyllä tulppa ja häiriönpoistaja melko kurjassa kunnossa...

    Niin ja tuo kaasareitten tulvimisongelma? En nyt tainnu kaikkea lukee, saati ymmärtää mutta... Omassa 600 Ceebbarissa kaasarit tulvi yli ja reippaasti, ku ostin pyörän. Tähän oli syynä kutistuneet kohokammion tiivisteet. Ihme juttu, mutta tiivisteet oli menny niin pieneksi, että ne oli jo "vajonnut" sinne uraan niin, etteivät enää vastanneet yhtään kaasareitten runkoon. Uudet tiivisteet sinne ja vot!

    Terv. Illka 76
    Viimeksi muokannut: ileumi; 04.08.2022 klo 13:13.
  2. #872
    Päivitetään Bandiitin rengasasioita hieman.
    En tiedä, onko seuraava ollut esillä ja mallikohtaisesti, mutta tässä.....

    Saman rengaskategorian sisällä, samassa koossa, on varsin suuria heittoja renkaan
    max. leveydessä. Erityisesti takarenkaan osalta.

    Näistä on muualla puhuttu yleisellä tasolla, mutta mitä asia tarkoittaa eri pyörissä ja malleissa?

    Esim. 1400 GSX ja B-Kinky eivät ole niin nokonuukia max. leveyden osalta.
    Käytännössähän meillä tulee ensimmäisenä raja vastaan ketjun kohdalla.
    Molempiin mainittuihin menee ongelmitta vielä 210/55 leveys jos sellaista halajaa.

    1250 Bandiitin kanssa onkin jo hieman tiukempaa.

    Ihan esimerkkinä Misukan PR 5:n orginaalikoossa 180/55-17 alkaa jo normilla 5.5 vanteella
    olla "sopivan lähellä" ketjua.

    PR 5:n kanssa voi 190/55 olla jo hiinä ja hiinä muuttuuko ketju rengasrasvariksi.

    Sitten taas PR 4:n 190/55 asettuu samoin kuin em. PR 5:n koko 180/55.

    Miksi sitten moinen "leipominen" ?

    Nohh.. Satunnaisissa tilanteissa ja paikoissa esim. saatavuus/hinta.

    Noinkin pieni koko/leveysero ja rengasmallin keskinäiset erot samassakin koossa tuottaa
    kovinkin erilaisen visuaalisen lopputuleman.
    Ihan eri kertaluokkamuutos verrattuna ajotuntuman muutoksiin noissa puitteissa.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  3. #873
    Lainaa skuikka kirjoitti Katso viesti
    Lie samat BST Mikunit Bandussa kuin maailman puuduttavimmassa GSXF:ssäkin.
    36mm bst mikunit siinä on, eli ihan perusmallin kaasarit. Kuussatasrssa oli muistaakseni Keihinit. Aika veteraanimainen olo jo alkaa tulla kaasuttimista keskustellessa. Itsellä ei ole ollut kaasaripyörää 2005 jälkeen…
    BMW R-NineT -21/-23 Option 719 aluminium
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  4. #874
    Meillä on tällä hetkellä kaikki pelit kaasarilla. Olen omiin jo vähän kyllästynyt, reilu 100 tonnia röykkyistä ajoa CV kaasareilla alkaa näkyä kaasareissa. Toinen jo kerran vaihdettu kuluneen läppäakselin takia, luistit on kuluneet ja luistinjohteet on kuluneet. Neulat ja neulaputket noissa jostain syystä kestää. BST:t osasi syödä nekin.
  5. #875
    Jos jollain on tarvetta ni täältä sais mk2 katteita pari settiä ja etuhäkit ja taitaa olla umpiot ja peilit kans... Lähtee kierrätykseen jos ei kukaan tarvi... Porissa sijaitsee enkä viitti lähetellä...
  6. #876
    Talliin tuli vm -95 gsf Bandit 600. Talven aikana olisi tarkoitus käydä läpi tätä. Ensimmäinen pyörä itselleni ja tuli ikäänkuin perintönä. Kytkimen toimintaa ihmettelin, kun liike on aika minimaalinen. Kahva ei mene pohjaan ja vaijeria on kiritty molemmista päistä aika tappiin. Onko sieltä levyt loppu vai jouset?
  7. #877
    Lainaa TaioJ kirjoitti Katso viesti
    Talliin tuli vm -95 gsf Bandit 600. Talven aikana olisi tarkoitus käydä läpi tätä. Ensimmäinen pyörä itselleni ja tuli ikäänkuin perintönä. Kytkimen toimintaa ihmettelin, kun liike on aika minimaalinen. Kahva ei mene pohjaan ja vaijeria on kiritty molemmista päistä aika tappiin. Onko sieltä levyt loppu vai jouset?
    Vika lienee siinä että vaijeri on kiritty tappiin molemmista päistä. Kytkimen välys kuuluisi säätää kumitulpan alta oheisen videon mukaisesti:
    https://www.youtube.com/watch?v=lkUM9asBVtM
  8. #878
    Kysellääs joskos täältä löytyisi apua ongelmaani. Pyöränä gsf1200s 03-04 ja siitä on mennyt H4 polttimon kanta rikki, tämän takia myös itse umpio hieman likainen.

    Tietääkö joku mistä saisi uusia tai käytettyjä umpioita edullisesti? Entä polttimon kantoja?
  9. #879
    Lainaa Makro86 kirjoitti Katso viesti
    Kysellääs joskos täältä löytyisi apua ongelmaani. Pyöränä gsf1200s 03-04 ja siitä on mennyt H4 polttimon kanta rikki, tämän takia myös itse umpio hieman likainen.

    Tietääkö joku mistä saisi uusia tai käytettyjä umpioita edullisesti? Entä polttimon kantoja?
    Storm ? Tori ?
  10. #880
    Itsellä on uudempi 1250s, liekkö tuo polttimokanta wanhemmassa samanlainen. Joka tapauksessa Temu/Aliexpress/eBay löytyi noita polttimosovitteita, itse löysin sieltä jopa tarvittavat HID-sovitteetkin tuohon omaani. Jos itse umpion haluat uusia, niin kenties kotimaiset romikset ja tori lienee se paras paikka.
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  11. #881
    Lainaa HiTec kirjoitti Katso viesti
    Itsellä on uudempi 1250s, liekkö tuo polttimokanta wanhemmassa samanlainen. Joka tapauksessa Temu/Aliexpress/eBay löytyi noita polttimosovitteita, itse löysin sieltä jopa tarvittavat HID-sovitteetkin tuohon omaani. Jos itse umpion haluat uusia, niin kenties kotimaiset romikset ja tori lienee se paras paikka.
    Joo tuolta cmsnl sivuilta itseasiassa löytyikin sopiva polttimon kanta mutta hintaa posteineen 30e. Tarviikin tutkia noita AE Temu tms sivuja

    Mitä näitä romiksia olisi umpion etsinnälle, aika vähän taitaa olla tänäpäivänä mp romiksia? Torista ei löytynyt
  12. #882
    Lainaa Makro86 kirjoitti Katso viesti
    Kysellääs joskos täältä löytyisi apua ongelmaani. Pyöränä gsf1200s 03-04 ja siitä on mennyt H4 polttimon kanta rikki, tämän takia myös itse umpio hieman likainen.

    Tietääkö joku mistä saisi uusia tai käytettyjä umpioita edullisesti? Entä polttimon kantoja?
    Pyöreä ?

    Vaihda suosiosta tilalle joku tuon tapainen:
    https://vi.aliexpress.com/item/1005007679792280.html
    Polvi aina maassa - ketjua rasvatessa. Delvacin todistaja. ER-5 (taas!), Moto Guzzi Nevada, Ex VZ800, Ex LTD440, Ex GSF1200 (kaadettu), Ex ZRX1100(varastettiin), Ex ER-5
  13. #883
    Lainaa s151669 kirjoitti Katso viesti
    Pyöreä ?

    Vaihda suosiosta tilalle joku tuon tapainen:
    https://vi.aliexpress.com/item/1005007679792280.html
    Noo, mikä ettei mutta olisi aika homma vaihtaa tuollaiseksi vai tekeekö joku näitä hommia rahaa vastaan?
  14. #884
    Pitäis -98 Bandit 600 ostaa kesäkuussa renkaat. Mitä renkaita olette tehdaskoossa käyttäneet Banditissa? Etunen siis 110/70 17 ja taka 150/70 17.

    Vähän arvon Pirellin Sport Demoneiden ja Bridgestonen T31 välillä. Se on selvää että haluan nimenomaan touring renkaat koska paljon ajoa kaks päällä ja laukut mukana.

    Demoneista on omakohtaista kokemusta mutta vaaka alkaa hinnan takia kallistumaan Bridgestonejen puolelle.
    <p></p>
  15. #885
    Pirellistä ei vielä kokemuksia, mutta viime kesäksi vaihtui ex-Banduun Bridgestone taakse.
    Olin tosi tyytyväinen, pito ihan eri luokkaa, kuin vanhassa takrenkaassa (olikohan Metzeller?)
    Nyt Busassakin takana uusi Bridgestone, sen verran innostuin ks. renkaista.
    Suzuki Hayabusha -08
    EX:Suzuki GSF 650S Bandit -06

    Ex:Suzuki DR 125 -83(silloin joskus)
  16. #886
    Lainaa Makro86 kirjoitti Katso viesti
    Noo, mikä ettei mutta olisi aika homma vaihtaa tuollaiseksi vai tekeekö joku näitä hommia rahaa vastaan?
    Ei oikeastaan. Lyhdyssä liitin H4 kannalle. Omassa se oli kytketty väärin eli kannattaa tarkastaa. Parkkivalolle liittimet ja se on siinä.

    Mulla kyllä orkkisvalo olemassa jos vielä sitä vailla.
    Viimeksi muokannut: Wildchild; 17.06.2025 klo 22:15.
    Suzuki Bandit GSF600 2002
  17. #887
    Ongelma bensansaannin kanssa. 160km/h vauhtia viitisen minuuttia ja sitten ranne kokonaan mutkalle -> pyörä alko rötäämään kun bensa olisi loppu. Hana reserville muttei auttanut. Kaksi kilsaa ramppiin, rampista ylös ja vauhti 60km/h jonka jälkeen alko toimimaan ongelmitta eikä ongelma tullut takaisin senl jälkeen. Bensansaannissa jotain häikkää mutta mitähän se olisi. Kaasareihin keväällä neulat ja tiivisteet, uudet bensalinjat, bensahanan korjaussarja ja kaasareiden synkkaus.
    Rötäyshetkellä bensaa oli ainekin yhdeksän litraa, kävin meinaan heti tankilla liki heti eikä sinne mennyt kun 12 L.
    Kerran tapahtunut, normaaliajossa toimii ongelmitta.

    GSF600 2002
    Suzuki Bandit GSF600 2002
  18. #888
    Tankin korvausilma tai hana tulee ekana mieleen. Kokeile hana pri-asennossa jos sellainen on ja sen jälkeen vaikka tankin korkki raollaan.
    BMW R-NineT -21/-23 Option 719 aluminium
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  19. #889
    Bensafiltteriä jostain syystä ehdotetaan tyhjäkäyntiongelmien syyksi. 'Vanha' bensa se yleisin.

    Filtterin ahdistaessa se kuitenkin oireilee silloin kun menekki on suurinta. Siksi se saattaisi olla vikakohde.
  20. #890
    Lainaa B12 kirjoitti Katso viesti
    Tankin korvausilma tai hana tulee ekana mieleen. Kokeile hana pri-asennossa jos sellainen on ja sen jälkeen vaikka tankin korkki raollaan.
    Tämä on minusta kunnossa. "Alipaineletkut" tankilta vaihdettu tuossa bensalinjojen kanssa ja tankki saa happea. Varmistettu että perään menevä ei ole tukossa ja t haarasta kahteen suuntaan ilma kulkee. Isompi tuleekin sitten putsarilta joka on ok.
    Korkki auki on vähän haastavampi jos motarilla iskee taas ongelma mutta pitääpä tutkia silti enempi tankin hengittämistä.

    Lainaa Mikeyx kirjoitti Katso viesti
    Bensafiltteriä jostain syystä ehdotetaan tyhjäkäyntiongelmien syyksi. 'Vanha' bensa se yleisin.

    Filtterin ahdistaessa se kuitenkin oireilee silloin kun menekki on suurinta. Siksi se saattaisi olla vikakohde.
    Filtteri on uusi, meni bensalinjojen kanssa samalla. Tyhjänkäyntiongelmaa ei ole, vaan se 100% täyskaasu pidemmän aikaa.
    Suzuki Bandit GSF600 2002
  21. #891
    Sitten ajamaan tankin korkki auki.
  22. #892
    Mun banditi kun teki samaa oli syypää murtunut bensahanan alipaineletku. Jaksoi vetää hanan puoliksi auki... Vai olikos tuo jo ruisku ?
    Polvi aina maassa - ketjua rasvatessa. Delvacin todistaja. ER-5 (taas!), Moto Guzzi Nevada, Ex VZ800, Ex LTD440, Ex GSF1200 (kaadettu), Ex ZRX1100(varastettiin), Ex ER-5
  23. #893
    Lainaa s151669 kirjoitti Katso viesti
    Mun banditi kun teki samaa oli syypää murtunut bensahanan alipaineletku. Jaksoi vetää hanan puoliksi auki... Vai olikos tuo jo ruisku ?
    Bandit muuttui nestejäähyksi ja ruiskuun 2007.
    Tallissa: GSF 1250 S -08, Tunturi Sport -73, Solifer Suzuki S -84 & Pappatunturi -74
  24. #894
    Lainaa Wildchild kirjoitti Katso viesti
    Filtteri on uusi, meni bensalinjojen kanssa samalla. Tyhjänkäyntiongelmaa ei ole, vaan se 100% täyskaasu pidemmän aikaa.
    Onko siis laitettu jälkiasenteinen filtteri bensaletkuun?
    Näissähän ei sellaista kuuluisi olla ja se saattaa sen verran kuristaa ettei bensaa valu tarpeeksi kaasareihin täyskaasuvedoissa.
    Hessu; Suzuki DL1000 + Sherco SE250 Factory + Husqvarna TE250
  25. #895
    Lainaa Hsippe kirjoitti Katso viesti
    Onko siis laitettu jälkiasenteinen filtteri bensaletkuun?
    Näissähän ei sellaista kuuluisi olla ja se saattaa sen verran kuristaa ettei bensaa valu tarpeeksi kaasareihin täyskaasuvedoissa.
    Eli Strainer ei ole suodatin vaan suoran käännöksen mukaan siivilä mikä on bensalinjassa? Pitää ainoastaan isommat partikkelit pois kaasareista? Ainekin Motonet sen kääntää suodattimeksi. Siellä on nyt yleismallinen koska oli kiire saada pyörä vaan ajoon.

    https://www.motonet.fi/tuote/polttoa...xoCZiMQAvD_BwE
    Suzuki Bandit GSF600 2002
  26. #896
    Koetas ilman tuota filtteriä. Ja jos on laitettu uudet bensaletkut suorasta "metritavarasta" niin tarkista ettei oo liian tiukkoja mutkia missä letku menis osin lyttyyn.
    Näissä kun ei "pudotuskorkeus" tankista kaasareille oo kovin iso niin pienikin lisävastus bensalinjassa aiheuttaa herkästi sopan puutetta pidemmässä täyskaasu vedossa.
    Hessu; Suzuki DL1000 + Sherco SE250 Factory + Husqvarna TE250
  27. #897
    Lainaa Hsippe kirjoitti Katso viesti
    Koetas ilman tuota filtteriä. Ja jos on laitettu uudet bensaletkut suorasta "metritavarasta" niin tarkista ettei oo liian tiukkoja mutkia missä letku menis osin lyttyyn.
    Näissä kun ei "pudotuskorkeus" tankista kaasareille oo kovin iso niin pienikin lisävastus bensalinjassa aiheuttaa herkästi sopan puutetta pidemmässä täyskaasu vedossa.
    Juu toi tankille reitti on todella tiukka eikä letku saa olla yhtään liian pitkä. Eilen aamusta kävin poistamassa filtterin ja tein oikean pituisen linjan ja ensikokeilulla pitkään täyskaasulla ei mitää rykimisiä. Eli tällä se taisi tulla kuntoon.
    Suzuki Bandit GSF600 2002
  28. #898
    Ostin tuossa keväällä 1200 gsf banditin. Vähällä käytöllä kauan ollut nii tuli kaikennäköistä huoltoa duunattua. Ite ajellut varmaan reilu 1000km. Ajokäytöksessä ihmetyttää pyörän levottomuus kun mutkateitä ajellaan vähän joutusammin(Varsinkin 160kmh ylöspäin tuntuu vähän käärmeen lailla etenevän).
    öhlinsin takaiskari huollettu ja keulaan tuoreet öljyt+uus ohjainlaakeri setti pistetty. Pyörien laakerit kunnossa ja swingin laakeroinnissa ei tunnu mitään feelua,ketjulinja ok. Eturengas hyvä m7rr ja takana sama mut kuluneempi,ei kantikkaaks menny. Rengaspaineet oli nyt näköjää suositusta korkeemmat 2.7 ja 3.1 . Pitäs molemmat 2.5b tienoille puottaa ohjekirjan mukaan josko tuo auttaa mitään. Mut te jotka enemmän tämmösillä ajaneet nii meneekö nää miten rempulaks isommissa vauhdeissa? Mulla ollu ~15kpl 90- ja 2000 luvun japskikyykkyjä niin noihin ja kaikkiin muihin ajettuihin katupyöriin nähden tuntuu vähän peeveeltä
    R1 07
  29. #899
    Omalla yksilöllä ei nyt tullut ihan noin reippasti mentyä mutta... ihmettelin ihan kaupungissakin että miksi tämä on näin hankalaa.

    Edellinen omistaja oli pudottanut keulaa. Teleskoopit oli sentin läpi kolmioista. Kun sääti tehdasasetukseen eli "tasan" niin käytös muuttui huomattavasti tasapainoisemmaksi.

    Voisiko olla joku ihan tämäntapainen ?
    Polvi aina maassa - ketjua rasvatessa. Delvacin todistaja. ER-5 (taas!), Moto Guzzi Nevada, Ex VZ800, Ex LTD440, Ex GSF1200 (kaadettu), Ex ZRX1100(varastettiin), Ex ER-5
  30.  
  31. #900
    Vakio Banditko suomalaisella mutkatiellä hiukan levoton yli 160 km/t nopeuksissa?
Sivu: 30 / 31:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2028293031 ViimeinenViimeinen