Sivu: 25 / 30:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 152324252627 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 721:stä 750:een 885:sta
  1. #721
    Lainaa (busai @ Tammi. 20 2008,10:52) kirjoitti
    Onko vm.2004 isorosmossa katalysaattori ja se saastetunnistin vai mikä se olikaan?Entäs bensahana?
    Bandit 1200 vm 2004 on ensimmäinen vuosimalli missä on katalysaattori.
    Bensahana on mistä saa asenot: varatankille ja suora ohitus, muistaakseni.
    ABS jarruja ei ole, eikä taida saada lisävarusteenakaan.

    Vähän on tukkoisen oloinen vakiona, suosittelen tehoputkea ja suutinsatsia....

    Reiska_SB
    Terveisin Reiska

    - Kawasaki Z1000SX -
  2. #722
    Tuli nyt ostettua 600S bandiitti -96
    Onko bandiitissa teistä jäykkä ohjaus ja vai kuvittelenko vaan kun viime pyörä oli fzr 600 ja en ole bandiitilla ajanut vasta kun n. 15km??
    Ilmeisesti on aika nuhaisia vakiona pikkubandut niin onko paras/halvin/viksuin veto ajella vakiona vuosi tai kaksi ja vaihtaa isompaan pyörään vai laittaa nykyseen viritysosaa?
    Yamaha xv1100 -89
  3. #723
    Lainaa (Grazzius @ Maalis. 05 2008,18:09) kirjoitti
    Ilmeisesti on aika nuhaisia vakiona pikkubandut niin onko paras/halvin/viksuin veto ajella vakiona vuosi tai kaksi ja vaihtaa isompaan pyörään vai laittaa nykyseen viritysosaa?
    Vaihtaa isompaan. Isompia Banditeja saa kohtuu hintaan ja niitä on aika paljon tarjolla, eikä pikku Bandiittikaan ole varmaan vaikea myytävä. Bandit 1200 on hyvä rakentelualusta, jota voi viritellä ja rakennella omien mieltymysten mukaiseksi. Monenlaista osaa on saatavana.

    Taitaa olla aika yleistä eri merkkien/mallien kohdalla, että kuussatanen on järkevämpää vaihtaa isompaan, kuin alkaa virittämään, ehkä kevyttä pakoputkiviritystä lukuunottamatta.
    Hande G.
  4. #724
    Jep niin vähän meinasinkin, tekis miel kyllä saada äänet paremmaks ja jotain pientä, mutta ehkäpä nyt eka ajelen vähän
    Yamaha xv1100 -89
  5. #725
    Kellään ei ole tietoa pikkupandun ohjauksesta?
    Yamaha xv1100 -89
  6. #726
    Lainaa (Grazzius @ Maalis. 07 2008,12:20) kirjoitti
    Kellään ei ole tietoa pikkupandun ohjauksesta?
    Jäykkä ohjaus, millä lailla? Ohjauslaakeri sökö tai liian tiukalla? Eturenkaassa liian vähän ilmaa tai kulunut, rupeaa kulkemaan vähän omia teitään silloin, suoralla vaeltelee jne.?
    Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
  7. #727
    Ohjauslaakerin voitelu on unohtunut. Avaa laakeri ja voitele se vaikka spray vaseliinilla ja kiristä kiinni ja avaa noin vartti tai vähä vähemmän ja ohjaus toimii. Eikä se kuussatanen mikään pellekikotin ole vaan riittää ihan hyvin ja on luonteeltaan moottoripyörä.
    poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
  8. #728
    Joo pitäis päästä kokeilemaan vähän enempi niin tietäis paremmin, mut tosiaan tuntu että ohjailee itsekseen pyörää ?
    Yamaha xv1100 -89
  9. #729
    Johtuiskohan tuo tunne että ohjautuu itsestään siitä että ennen oli tosiaan se fzr600 ja nyt puolnaku bandiitti niin hiukka enempi ohjailee ihtekseen? Vai perälaukustako se johtuu? Kokeilempa ilman tänää.
    Yamaha xv1100 -89
  10. #730
    ainii yks juttu viel, onhan -96 600s bandussa mittarivalot? kun ei pala missään asennossa?
    Yamaha xv1100 -89
  11. #731
    Lainaa (Grazzius @ Maalis. 10 2008,14:57) kirjoitti
    ainii yks juttu viel, onhan -96 600s bandussa mittarivalot? kun ei pala missään asennossa?
    On.
    Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
  12. #732
    Ok, Nyt ajoin 46km ja siitä etupään jäykkyydestä että, hilajsessa vauhdissa on jäykkä kääntää ku npitää enemmän kääntää eli oliskohan se juurikin se ohjauslaakeri joka pitäis rasvata? Mitenhän se mahdollisesti tehtäis osaisko/jaksaisko joku vähän neuvoa?
    Yamaha xv1100 -89
  13. #733
    Huomen pitää kait soittaa että suostuuko takuuseen vaihtamaan kun niin plajon pyörästä maksoinkin tai antaako hyvän tarjouksen ohjauslaakerin vaihdolle.

    Mitenkä muuten tuo 600s -96 kiihtyy/kulkee? Sen verta oon tietoa löytänyt että jotain 214kmh huippunopeus entäs kiihtyvyydet 0-100 yms. Jos jollain sattuu jotain omaa taulukkoa olemaan mistä helposti kertoo nuo tiedot

    Ite kerkesin hieman jo pyörää kokeilla moottoritielle kiihdyttäessä niin kyllä se yli 100kmh menee loppuukohan se kiihtyvyys sitten 160kmh jälkeen kun kuitenki taitaa 3 vaihteella ainakin 160kmh mennä mittarinopeutta?
    Yamaha xv1100 -89
  14. #734
    Lainaa (poku @ Maalis. 08 2008,00:18) kirjoitti
    Ohjauslaakerin voitelu on unohtunut. Avaa laakeri ja voitele se vaikka spray vaseliinilla ja kiristä kiinni ja avaa noin vartti tai vähä vähemmän ja ohjaus toimii. Eikä se kuussatanen mikään pellekikotin ole vaan riittää ihan hyvin ja on luonteeltaan moottoripyörä.
    Osaatko yhtään neuvoa kuinka tämä operaatio tehdään? Vai kannattaako soittaa myyjäliikkeelle että hoitaako sen takuuseen vaikka käytetyissä ei oikein tuota takuuta ole?
    Yamaha xv1100 -89
  15. #735
    jos se keula tuntuu stongassa kulmikkaalle, niin on laakeri sökö. pitää vaihtaa, vaihdattaa. jos ei tule säätämällä siis kuntoon.

    eiku sanotaas uudelleen paremmin:

    siis, jos säätö ei auta, on se sökö ja pitää laakerit vaihtaa, tai vaihdattaa.

    veikkaan, että pelkkä rasvaus ei enää auta, voihan sitä kokeilla kiristämisen kanssa, mutta siis todennäköisintä on, että ohjauksen laakerit tarvii vaihtaa. eivät ole kovin kalliita, työ maksaa enemmän kun keula käytetään irti. jos siellä emäputkessa on laakeripesälle ulottuva vesireikä, niin omaan 12r kwaakkuun tehtiin modaus jossa reikään laitettiin 8 mm mutteri ja viereen rasvanippa. nyt vedet voi laskea pultin avaamalla pois ja rasvaa voi tyrkätä nipasta keulan täyteen. tämä tehtiin samalla kun keulaan vaihdettiin alkuperäisten kuulalaakereiden tilalle kartiorullalaakerit.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  16. #736
    Ei tunnu kulmikkaalle vaan jäykälle, kun nostaa pyörän keskijalalle ja tönäsee tankoa niin pysähtyy heti kun työntö lakkaa eli on hieman vaan jäykkä?

    EDIT: Kävin työpaikan pihalla kokeilemassa tankoa että nostin keulan ylös, kun tanko on suorassa niin on jäykkä ja vähän kun kääntää niin on löysä ja sitte kun kääntää vielä lisää niin on jäykkä eli kulmikas? Onko silloin ihan rikki?

    jos joku viitsis valottaa hieman niin soitan kohta kauppiaalle.



    Yamaha xv1100 -89
  17. #737
    Nyt on liikkeeseen soitettu ja töiden jäkeen näyttämään pyörää
    Yamaha xv1100 -89
  18. #738
    Onko Grazziuksella jakautunut persoona kun pystyy yksin noin paljon foorumilla juttelemaan?? Olihan taas kysymyksen aihe...

    Mutta mielen kiinnolla seuraan koska olen itsekkin tykästynyt pikku rosmoon, pitäisi vain se oikea osua kohdalle!
    SV1000S 2003, 2010->
    SV650N 1999, 2008-2010 14tkm
  19. #739
    Lainaa (Pahela @ Maalis. 11 2008,14:17) kirjoitti
    Onko Grazziuksella jakautunut persoona kun pystyy yksin noin paljon foorumilla juttelemaan?? Olihan taas kysymyksen aihe...

    Mutta mielen kiinnolla seuraan koska olen itsekkin tykästynyt pikku rosmoon, pitäisi vain se oikea osua kohdalle!
    Ilmeisesti taitaa olla Kävin pyörää näyttämässä ja oli sitä mieltä että välttämättä laakerissa ei ole vikaa, missähän sitten?
    No huomenna tai ylihuomenna vien sinne huollon puolelle niin avaa ja katsoo mitä sieltä löytyy.
    Yamaha xv1100 -89
  20. #740
    Lisää vikoja löytyy eli mittarivalot ei pala missään asennossa ja avasin nopeusmittarin ja tsekkasin lamput niin kummatkin OK niin osaisko joku selittää tai olisko kuvaa mistä sähköt tulee lampuille tai osaako joku sanoa miksi ei toimi? Alko tulee liian kylmä pihalla joten oli pakko tulla sisään lämmittelee eikä viitsi enää pimeessä mennä seuraamaan johtoja, näyttäs kuitenkin siltä että johdot menis etuvalon luokse?
    Yamaha xv1100 -89
  21. #741
    kohan löydät missä valojen vika niin kerro toki...itelläni toimii taustavalot useimmiten mutta joskus ovat mykät...
  22. #742
    Uskoisin että menee johonkin etuvalon kanssa samaan liittimeen mahdollisesti parkkien kanssa samaa? Käyn tutkimaan asiaa kun on lämmin.


    EDIT: Äkkiseltää katsottuna räjäytyskuvia niin mittarivalot liittyy jollain lailla juurikin ajovaloihin eli JOS en jaksa alkaa kummemmin etsimään vikaa että mistä nejohdot mennyt huonoksi niin onko mitään haittaa jos nappasen mittarivalojen piuhat poikki ja juotan ne ajovaloihin? eikös ajovalot pala aina myös silloinkin kun on pitkät?
    Vai onko viksumpaa paikkaa johonka piuhat vetäsen esim. Suoraan katkaisijan jälkee haarotan mittareille että asennossa ON palaa mittarivalot?



    Yamaha xv1100 -89
  23. #743
    Pelaako parkki ollenkaan? jos ei niin sama se on ottaa vaikka ajovaloilta mittarin valot kun lyhyt palaa myös pitkien kanssa. Jos parkki pelaa niin sieltähän saa mittareille valon ja toimii ihan oikein silloin.
  24. #744
    Jeah, pyörähän tuli huollosta löysäs ohjauslaakerin ja vaihto parkki polttimon, mutta mittarivaloja ei korjannut koska olis joutun purkaa johtoniput ottaa tankin pois yms. joten niiltäkin tuli ehdotus että vedän piuaht poikki ja parkkiin kiinni niin palaa aina kun on valot päällä Ja näin meinaankin tehdä heti kun tulee lämpöset ilmat ja pystyy tallissa rassata "avotalli"
    Yamaha xv1100 -89
  25. #745
    Mistä hemmetistä sais halvalla tia edes sais avaramman vaimentimen 600s banduun -96 ON tullu etittyä mut jostain syystä ei satu silmään oiskohan se jo väsy
    Yamaha xv1100 -89
  26. #746
    Kaverilla on vm.2004 iso bandy ja siinä alkaa hirvee pärinä siinä 3500rpm eteenpäin,ihan kun jokin muovi pärräis, otettiin alakatekkin irti mutta ei se sivuääni sieltä kuulunut,onks toi jokin ominainen ääni tolle pyörällä?
    Suzuki Hayabusa L0
    Kawasaki ZZR1400 L1
    Exät:
    Kawasaki er6n
    Honda CB500
    Suzuki GSX-R 1000 L1
    GSX-R 1000 K7
    B-king
    GSX-R 1000 K7
    suzuki gsf1200 k2
    suzuki gsf1200 k3
    suzuki hayabusa k8
    yamaha R1 04
    yamaha fz6s 06
    yamaha fzs600 98
    tzr125
  27. #747
    Ite huomasin tänään että takakatteen se keskiosa "mikä on kahdella ruuvilla kiinni penkin alta matkustajan takaata" pärisee hieman, mutta en kyllä ole varma onko isossa samanlaista? Kannattaa pitää kierrokset siinä 3500rpm ja samalla painaa kaikki kohdat kädellä pyörästä läpi niin ei mene kuin korkeintaan 2min kun löydät pärisevän kohdan
    Yamaha xv1100 -89
  28. #748
    mä oon huomannu omassa rosmossa että pärisee se visiiri ..tai no ainakin kun se samainen pärinä rupee kuuluu ja tarttuu toisellä kädellä visiiristä ja taivuttaa eteenpäin vähän niin pärinä loppuu..
  29. #749
    Ps. myynti osiosta löytyy tarvitsevalle täydellinen etukate paketti 600:een Fasuun (-98) jos tarvetta!! Kaupan päälle tulee myös kaikkea muuta vakio roinaa ja hintakaan ei paha...
    Se parhaiten nauraa, jolla on vahvin lääkitys!
  30.  
  31. #750
    Vaimokin innostui (jo yli kymmenen vuotta sitten ) moottoripyöräilystä siinä määrin että hommattiin ekaksi "oikeaksi" moottoripyöräksi pikku Bandiitti (GN77B).
    Asensin taakse 35mm madaltavat "koiranluut" ja laskin etupumppuja 25mm t-kappaleista niin nyt yltää vaimolla jalat maahan

    Ettei tämä nyt ihan suzukin ylistämiseksi menisi niin pari "ongelmaakin" on => ajaessa koko ajan joutuu ohjaamaan, ts. tuntuu levottomalle/helvetin herkälle, ei mitenkään uraherkkä vaan tuntuu kuin ei itse oikein osaisi ajaa *
    Renkaat on uudet (Dunlop Sportmax)...
    Ohjauslaakerit jo tilasin, varsinaista välystä ei tunnu, mutta onhan sillä ajettu jo yli 40tkm.
    Mikä on "oikea" rengas paine eteen ja taakse pikku bandittiin?
    Mistä muualta vikaa/ominaisuutta kannattaa etsiä?
    Ohjausiskari tuskin poistaa kyseistä ominaisuutta?

    Tämä "hakeminen" ei siis tullut madalluksen jälkeen vaan oli olemassa jo ennen kyseistä muutosta!

    Keula tuntuu "löysälle", mutta katu/matka-ajossa ei haittaa, ajattelin kuitenkin kokeilla paksumpaa öljyä tai laittaa öljyä hieman suositeltua enemmän jos se vaikka hieman jäykistyisi!?
    Kuinka paksua öljyä suosittelette etupumppuihin, meneekö keulan toiminta "hitaaksi" jos laittaa 15W öljyä?

    Muuten kyllä todella leppoisa pyörä ajaa, kaikki toimii kuten pitää ja jaksaa mennä ihan mukavasti matalillakin kierroksilla *

    ...niin ja jos jollain jäänyt öhlinsin vaihtamisen yhteydessä lähes ajamaton alkuperäinen takaiskari ylimääräiseksi niin olisin kiinnostunut ostamaan sen
    - shine can never replace attitude -

    Ducati SS
    Harley Davidson FXD Super Glide
    Suzuki Bandit
Sivu: 25 / 30:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 152324252627 ... ViimeinenViimeinen