Sivu: 23 / 31:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 132122232425 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 661:stä 690:een 915:sta
  1. #661
    Lainaa kirjoitti
    Juuzoppi,Kesä. 11 2007,17:16]Onko uudemmissa (-00, -02) 600 ja 1200 banditeissa koko eroa muutaku sylintereissä? eli tarkoitan ihan fyysisiä mittoja ja ajo-asentoa.
    Samaan kysymykseen minäki vastausta kaipaileisin!



    To be or not to be?
  2. #662
    Lainaa (Juhana N @ Touko. 25 2007,22:52) kirjoitti
    Mikä on, kun Bandit (1200N vm.96) putki paukkuu tyhjäkäynnillä. IXIL:n putki kiinni, säädöistä ei tietoa, ostin pyörän vasta eilen. Vetää hyvin sekä isoilla että pienillä kierroksilla, osakaasulla ja täyskaasulla. Eli ei ne säädöt varmaan hirveen pielessä ole. Toinen juttu on, että tyhjäkäynti oli eilen helkkarin korkea, 2000 rpm. Säädin kotiin tullessa lämpimällä koneella sen 1100 rpm kohdalle. Nyt kylmällä koneella vaikuttais olevan 900-1000 rpm.
    laita 2.5-3kierrosta seosruuveja auki niin eipä pauku enää...
  3. #663
    Mahtaako olla Banditissa yleistä kun 600cc -00 45tkm ajettu ja 6-vaihde huutaa huomattavsti enemmän ku muut. Olisko laakeri vikaa jo nyt vai??
  4. #664
    Lainaa (Juuzoppi @ Kesä. 24 2007,22:28) kirjoitti
    Mahtaako olla Banditissa yleistä kun 600cc -00 45tkm ajettu ja 6-vaihde huutaa huomattavsti enemmän ku muut. Olisko laakeri vikaa jo nyt vai??
    Antaa huutaa...
    Matkavaihde jota on kuiteskin kaikkein eniten käytetty, uskosin ma.
    The Real Thing ?
  5. #665
    Nyt alkaa näitä tyhmiä kysymyksiä tulla.. elikkäs onko kukaan kokeillu heittää 180/55 rengasta 600 bandiittiin? Alkuperäinen on siis 160/60. Helpottas niin paljon ku vois ajaa vanhoja rata renkaita sitten. jos oikein katoin vanne on 5".
  6. #666
    Lainaa (maximal @ Kesä. 24 2007,19:02) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Juuzoppi,Kesä. 11 2007,17:16]Onko uudemmissa (-00, -02) 600 ja 1200 banditeissa koko eroa muutaku sylintereissä? eli tarkoitan ihan fyysisiä mittoja ja ajo-asentoa.
    Samaan kysymykseen minäki vastausta kaipaileisin!
    löysin viimein tekniset tiedot ja suuria eroja ei ollu. Mitä kokeilin 1200 ja 600 ei niissä ole mainittavaa eroa asennolleen. 600 on ihan käypä mulle vaikka entinen pyörä oliki 1000 cebari. Jaksaa mennä eikä tarvi pykältää ohittaessa. Kulutus 4.7l/100km joten aika vähällä menee. Ehkä touring pleksiä kaipais jos ajelee motarilla paljon. 120 on just hyvä matka-vauhti. Viikossa ajellu 2200km ja naama on yhtä hymyä.
  7. #667
    raikuli:n avatar
    Liittyi Jul 2006
    Missä millonkin huvittaa olla .
    Juubs! *Eipä isompia eroja, muutakun "mukien" sisämitoissa.

    Vähä säväkämpi on iso Bandari, siksi otin sen vm. -02 *Piiiitkän tauon jälkeen opiskelupyöräksi. Maaliskuussa -06.

    "Urbo" katanalla viimoset ajot joskus viime vuosituhannella *

    Bandiitti on hyvä pyörä ja rakkaus iki-ihanaan rivinelkkuun, ei ollut kadonnut. * * *No tietty, ajoasento vanhalle ja vaivaiselle oli liian pysty ja 21tkm sai riittää. *

    Ja taas palo eeroja liki saman verran kun Bandiitti makso, kun "erehdyin" koeajamaan K4 (rek-05) 11tkm ajetun Hayabusan...................

    Kiesus mikä elämys. Valinnat on tietty yksilöllisii ja toisille sopii/riittää toisenlaiset menopelit, kuin toisille MUT mä olin myyty ! Loppuiäkseni. *

    Ehdin kuitenkin Bandiitillakin ajaan mm. yhen Europaturneen 2 päällä, ja kyllä paukut riitti ja muutenkin huippupyörä.

    Mutta sitten kun kyllästytte Bandiittiin jostain syystä, koeajakaa Busa, mutta tsekatkaa, että tilillä on limiittii välirahan verran. *

    Ajoin 300km ja vein Busan Heinolle takas. Silmäystäkään en nukkunut yöllä ja klo 9.55 oli aamulla Heinon ovenkahvassa kii, sisään päästyäni kävelin Bussen viekkuun, heitin lapun roskiin ja ilmotin : Tää ON MYYTY !

    Nyt takana 32tkm Busalla ja sekutiakaan en vaihtaisi pois 2 Pitkän baanan matkaa Busalla ja Keskiviikkona TAAS europaturneelle. JOS terveys kestää, eli edit. nyt tuntuu vähä vaikeelta, starttiin aikaa 3vrk, mutta katellaan. Liigaa istunut satulasa tänä vuonna, eli 21tkm.

    Tällä ei oo tarkotus provota ketään, koska ei pahaa sanaa Bandiitista, oli jopa kaupunki oloissa vähän ketterämpi kuin Hayabusa. Kunhan kirjoottelen aikani kulux . * *



    Viimoset 7 tauon jälkeen.

    1200 GSF *Bandit *-02

    Suzu GS 500 E *-99 *( Mimmalle )

    Suzu Hayabusa -04 ( Liekkari )

    Suzu Hayabusa -08 ( Valkkari )

    HD *V - ROD * -06 *( Street )

    HD *Electra Glide 1600*-09

    HD XL 1200 Low Sportster -10
  8. #668
    Lainaa (Petska @ Kesä. 24 2007,21:26) kirjoitti
    Lainaa (Juhana N @ Touko. 25 2007,22:52) kirjoitti
    Mikä on, kun Bandit (1200N vm.96) putki paukkuu tyhjäkäynnillä. IXIL:n putki kiinni, säädöistä ei tietoa, ostin pyörän vasta eilen. Vetää hyvin sekä isoilla että pienillä kierroksilla, osakaasulla ja täyskaasulla. Eli ei ne säädöt varmaan hirveen pielessä ole. Toinen juttu on, että tyhjäkäynti oli eilen helkkarin korkea, 2000 rpm. Säädin kotiin tullessa lämpimällä koneella sen 1100 rpm kohdalle. Nyt kylmällä koneella vaikuttais olevan 900-1000 rpm.
    laita 2.5-3kierrosta seosruuveja auki niin eipä pauku enää...
    Juu, kiitosta. Säädetty on.
    Kronoby Racing Team
  9. #669

    1200 limited edition 2004

    Tässä mun silmäterä.. *Monen kyykyn jälkeen 'kasvoin' hieman (yli 30v) ja oikasin kyykyn * kolme kesää painellu naama virnees ja joka vuosi jotain pientä modannu. Yoshi+säädöt, renthal stonga, vilkut, peilit, under-trey, bellyban(ei kuvassa paikalla vielä), kiillotetut vanteet, perän korotuspalat, kahvat,ratastusta ja tomtom navikin vielä nykyään *

    Koneen vääntö on mieltä ylentävää ja kulku nakuksi mulle riittävää. Alustaahan voisi parannella jos haluais vielä petrata, mutta kyllä tää 17,5 tkm ajettu yksilö vielä näinkin menee hyvin (mm kaks päällä Gardalle kivasti).
    Konehan on pomminkestävä, terv al-qaidalle *

    En tie oliko tää oikea paikka oman pelin esittelylle.. Yöllä kun tänne just rekkasin ja aloin luritella juttua..
    Mutta pointti siis että kestävä ja varma laite kyllä on ja sietää kaikenmoista kyytiä vaikka millä mitalla! *Tämä yksilö lisäksi kerää katseita, kun ei ole joka nurkalla samanmoista (ok gsx 1400 on liki)

    Ei siis mitään moitetta täältäpäin isolle rosvolle!
    Tämänhetkinen nautintoviisikkoni:
    Suzuki TL1000s 2000 Yellow
    Honda X-Eleven 2002 Blue
    Kawasaki ZX-7R 2002 Green
    Suzuki GSX750f 1992
    BMW R1100S 2000 Red
    Satulassa vuodesta 1991 lähtien
  10. #670
    Lainaa (Juhana N @ Touko. 25 2007,22:52) kirjoitti
    Mikä on, kun Bandit (1200N vm.96) putki paukkuu tyhjäkäynnillä. IXIL:n putki kiinni, säädöistä ei tietoa, ostin pyörän vasta eilen. Vetää hyvin sekä isoilla että pienillä kierroksilla, osakaasulla ja täyskaasulla. Eli ei ne säädöt varmaan hirveen pielessä ole. Toinen juttu on, että tyhjäkäynti oli eilen helkkarin korkea, 2000 rpm. Säädin kotiin tullessa lämpimällä koneella sen 1100 rpm kohdalle. Nyt kylmällä koneella vaikuttais olevan 900-1000 rpm.
    Vähän samanlaisia oireita oli. Luulin että säädöt olisi osapuilleen kohdallaan mutta käytin pyörän kuitenkin säädössä. Muuttui melkoisesti parempaan suuntaan. Pyörään vaihdettu ainoastaan Ixil:n vaimennin ja väliputki. Lopputuloksesta kuva:





  11. #671
    Heippa kaikille!

    RF 600 vaihtui GSF 600 S -02 malliin.
    Tuon huoltomanuaalin kyllä löysin, mutta pystyisikö joku auttamaan omistajan käsikirjan kanssa? Saksa ei taivu, joten olisiko jollain ylimääräistä tai mahdollisuutta kopioida pientä korvausta vastaan?

    Pyörään oli Saksassa tehty pieniä muutoksia, kuten vaimennin ja minivilkut, mutta itse kun ei osaa sanoa tuosta ohjaustangosta.
    Olisiko jollain hyvää kuvaa vakio ohjaustangosta?
    Epäilyksiä vin herättää kun siinä ei ole ollenkaan kahvapainoja.

    Tyhmänä kysyn saako niitä muuten laitettua jälkikäteen jos on vaidettu tanko?

    Tässä nyt kysymyksiä ensihätään!


    edit -unohtu tietysti kysyä että mitä takalaukkua/telinettä suosittelisitte?



  12. #672
    Lainaa (scudo @ Heinä. 12 2007,13:34) kirjoitti
    Lainaa (Juhana N @ Touko. 25 2007,22:52) kirjoitti
    Mikä on, kun Bandit (1200N vm.96) putki paukkuu tyhjäkäynnillä. IXIL:n putki kiinni, säädöistä ei tietoa, ostin pyörän vasta eilen. Vetää hyvin sekä isoilla että pienillä kierroksilla, osakaasulla ja täyskaasulla. Eli ei ne säädöt varmaan hirveen pielessä ole. Toinen juttu on, että tyhjäkäynti oli eilen helkkarin korkea, 2000 rpm. Säädin kotiin tullessa lämpimällä koneella sen 1100 rpm kohdalle. Nyt kylmällä koneella vaikuttais olevan 900-1000 rpm.
    Vähän samanlaisia oireita oli. Luulin että säädöt olisi osapuilleen kohdallaan mutta käytin pyörän kuitenkin säädössä. Muuttui melkoisesti parempaan suuntaan. Pyörään vaihdettu ainoastaan Ixil:n vaimennin ja väliputki. Lopputuloksesta kuva:

    http://groups.msn.com/_Secure....7245131
    Mielenkiintoista! Mutta tuo linkki ei toimi ainakaan mulla.
    Kronoby Racing Team
  13. #673
    Kuva siirretty uuteen paikaan joten nyt pitäisi näkyä.
  14. #674
    Lainaa (turtle @ Heinä. 12 2007,21:09) kirjoitti
    -unohtu tietysti kysyä että mitä takalaukkua/telinettä suosittelisitte?
    Ei missään nimessä mitään. Ei Porcheen tai Ferrariin laiteta vetokoukkua ja vedetä peräkärryä?

    Takalaukut on *:sta
    Hande G.
  15. #675
    Ny tuli ongelma. ostin xenon H7 paketin mutta bandissa olekkaan H7 vaan joku ihme polttimo. Mikä tuo 600 S -00 poltin on ja saisko siihen sovitus systeemin jostain että H7 käy??
  16. #676
    Mitenkäs on Bandit s mallilla ajelevat pärjänneet ajoviiman kanssa?

    Itsellä pituutta 186cm ja pyöränä rosmo vuodelta -97. Olen ajellut originaaliplexillä ja nyt vielä Mra:n touring plexillä. Molemmilla ilmavirtaus osuu melkolailla pahasti pään alueelle, toisella hieman ylemmäs kuin toisella. Onko muilla ollu samanlaisia ongelmia?

    Hyviä ehdotuksia ongelman ratkaisemiseksi otetaan vastaan...
    Suzuki Hayabusa -05
    Suzuki Bandit 1200 -97
  17. #677
    Tuliko siellä Saaristo ajossa siitä Bandiitti kerhosta mitään? Saksan vastaavassa on 6,5t jäsentä ja keskustelu aika sujuvaa? Siitä sun pleksistä, oot sen sen verran pitkä että kannattaskos ostaa tourinki tai sitten teettää. Iisalmen länsipuolella on firma joka on tehny rr pyöriin pleksejä toivomuksen mukaaan en vaan kirveelläkääm muista nimeä. Ja ootko katellu stormin ja muitten luetteloa
    poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
  18. #678
    Eilen illalla ostin ensmmäisen pyöräni bandit 650s -06 6tkm ajettu
    - Bandit 650 s -06 -
  19. #679
    Lainaa (poku @ Elo. 01 2007,00:16) kirjoitti
    Tuliko siellä Saaristo ajossa siitä Bandiitti kerhosta mitään? Saksan vastaavassa on 6,5t jäsentä ja keskustelu aika sujuvaa? Siitä sun pleksistä, oot sen sen verran pitkä että kannattaskos ostaa tourinki tai sitten teettää. Iisalmen länsipuolella on firma joka on tehny rr pyöriin pleksejä toivomuksen mukaaan en vaan kirveelläkääm muista nimeä. Ja ootko katellu stormin ja muitten luetteloa
    Varmaankin AT-pleksi Kiuruvedeltä?
    Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
  20. #680
    Lainaa (poku @ Elo. 01 2007,00:16) kirjoitti
    Tuliko siellä Saaristo ajossa siitä Bandiitti kerhosta mitään? Saksan vastaavassa on 6,5t jäsentä ja keskustelu aika sujuvaa? Siitä sun pleksistä, oot sen sen verran pitkä että kannattaskos ostaa tourinki tai sitten teettää. Iisalmen länsipuolella on firma joka on tehny rr pyöriin pleksejä toivomuksen mukaaan en vaan kirveelläkääm muista nimeä. Ja ootko katellu stormin ja muitten luetteloa
    Tuolla kerhoilun tiimoilta turinaa.

    -hh-
  21. #681
    Lainaa kirjoitti
    Siitä sun pleksistä, oot sen sen verran pitkä että kannattaskos ostaa tourinki tai sitten teettää. Iisalmen länsipuolella on firma joka on tehny rr pyöriin pleksejä toivomuksen mukaaan en vaan kirveelläkääm muista nimeä. Ja ootko katellu stormin ja muitten luetteloa
    Stormin kuvastoa olen katsellut ja netistäkin olen hieman etsiskellyt. MRA:lla on myynnissä plexi nimellä Vario touringscreen, se on isompi kuin minulla käytössä oleva touring screen. Onko siitä kellään käytännön kokemuksia, eli kuinka paljon se nostaa ilmavirtaa?

    Laminarlip myy myöskin lisälippaa, mutta sen sopivuudesta touringplexiin ei minulla ole vielä tietoa. Ko sivuilla olleen kuvan mukaan se sopisi originaali plexiin!

    Hyvä olis jos jollakin olis kokemuksia noista isommista plexeistä niin välttyis erilaisilta kokeiluilta...
    Pyörääkään ei viitsis ihan heti tuon ongelman takia laittaa vaihtoon
    Suzuki Hayabusa -05
    Suzuki Bandit 1200 -97
  22. #682
    Oma 1200 Rosmo tartteis pyöreen lampun oman taikka vieraan! Kiinnikkeet ois +!!!!!
  23. #683
    Juu elikkäs mulla on tommonen 1200 Rosmo -97 Kikottimessa kiinni yoshimura rs3 K&N vapari ja suutin satsi ja nyt kaipais lisää kiukkua ni oon sottaillu et kannattaisko viedä kannet "työstettäväks" vai oisko muita kikkoja ilman ahdinta?
    -kiitos-
  24. #684
    Uusi Bandiitti ilmoittautuu

    650SA tarttui ensimmäiseksi pyöräksi Heinolta matkaan. Ilman korttia ostin, joten ei ole koeajokokemusta mutta palstan juttujen perusteella en usko, että pahasti meni pieleen.

    Nyt tarvitsee enää odotella korttia ja toivoa hyviä ajosäitä syyskuulle
  25. #685
    Lainaa (Late81 @ Elo. 08 2007,21:22) kirjoitti
    Juu elikkäs mulla on tommonen 1200 Rosmo -97 Kikottimessa kiinni yoshimura rs3 K&N vapari ja suutin satsi ja nyt kaipais lisää kiukkua ni oon sottaillu et kannattaisko viedä kannet "työstettäväks" vai oisko muita kikkoja ilman ahdinta?
    -kiitos-
    Ärrän nokkia on monet laittanu. Pitäis tulla potkua ylärekisteriin ihan mukavasti, varsinkin jos työstää kantta samalla. Itsellä samanlainen projekti edessä, loppuis vaan tää ajokausi joskus niin pääsis purkamaan konetta
    - no mopo -
  26. #686
    Lainaa (torspo238 @ Elo. 06 2007,15:07) kirjoitti
    Stormin kuvastoa olen katsellut ja netistäkin olen hieman etsiskellyt. MRA:lla on myynnissä plexi nimellä Vario touringscreen, se on isompi kuin minulla käytössä oleva touring screen. Onko siitä kellään käytännön kokemuksia, eli kuinka paljon se nostaa ilmavirtaa?

    Laminarlip myy myöskin lisälippaa, mutta sen sopivuudesta touringplexiin ei minulla ole vielä tietoa. Ko sivuilla olleen kuvan mukaan se sopisi originaali plexiin!

    Hyvä olis jos jollakin olis kokemuksia noista isommista plexeistä niin välttyis erilaisilta kokeiluilta...
    Pyörääkään ei viitsis ihan heti tuon ongelman takia laittaa vaihtoon
    Tilasin keväällä Suzukin VarioTouring pleksin, se on sama kuin MRA VarioTouring pleksi.
    Mielestäni tuo pleksi on niin hyvä kuin voi olla, koska sitä saa säädettyä. Säädöstä riippuen se ohjaa ilmavirran kypärän alle tai ylimmässä asennossa kypärään, tuolloin melu kypärässä nousee, mutta tuuli ei riepottele yhtään. Pituutta minulla on 180.
    Jos haluaisi ohjata ilmavirran kypärän yli, pitäsi pleksi olla melko korkea ja sellaista on vaikea saada tyylikkääksi.

    Tuossa kuva pleksi alhaalla. (Kännykällä tuli suttuinen kuva)
    Pleksi alhaalla
    Tuossa pleksi ylhäällä.
    Pleksi ylhäällä

    Mutta olen ollut erittäin tyytyväinen, enkä vaihda vakiopleksiä takaisin.
  27. #687
    Lainaa (iiöö @ Elo. 09 2007,21:07) kirjoitti
    Lainaa (Late81 @ Elo. 08 2007,21:22) kirjoitti
    Juu elikkäs mulla on tommonen 1200 Rosmo -97 Kikottimessa kiinni yoshimura rs3 K&N vapari ja suutin satsi ja nyt kaipais lisää kiukkua ni oon sottaillu et kannattaisko viedä kannet "työstettäväks" vai oisko muita kikkoja ilman ahdinta?
    -kiitos-
    Ärrän nokkia on monet laittanu. Pitäis tulla potkua ylärekisteriin ihan mukavasti, varsinkin jos työstää kantta samalla. Itsellä samanlainen projekti edessä, loppuis vaan tää ajokausi joskus niin pääsis purkamaan konetta
    Juu gsx-r 750 RR mallin nokat sopivat parhaiten banditin koneeseen. Vanhemmasta (-00) saa paremmat tehot helpommalla, pelkät nokat uudempaan, ilman kannen työstöä, ei tuo juurikaan lisää tehoa, valitettavasti vanhemmasta 150hp helpolla, uudempi jää tonne 135hp paikkeille ilman isompia modeja. Erkka Korpiaho näitten(kin) kanssa on touhunnu. Uudemman sytkäpuoli ei kuulemma ole niin hyvä kuin vanhemman.
    Tämänhetkinen nautintoviisikkoni:
    Suzuki TL1000s 2000 Yellow
    Honda X-Eleven 2002 Blue
    Kawasaki ZX-7R 2002 Green
    Suzuki GSX750f 1992
    BMW R1100S 2000 Red
    Satulassa vuodesta 1991 lähtien
  28. #688
    Mulla 05 Isorosvo, ja aluksi vakipleksin kanssa kypärän alaosaan osuvat pyörteet motarinopeuksissa ja yli alkoi ottaa päähän, joten ostin Stormilta Mra:n touringpleksin. Senhän kanssa pyörteet menivätkin sitten tonne kypärän yläosaan, ja olo kossain 140 vauhdissa oli kuin 100 Duracellpupua olis takonut koteloon rumpua. Niinpä sitten otin tämän Mra:n matkamuovin ja vedin sähyrillä n 7 cm vakiopleksiä matalammaksi ja jo loppui pyörteet ja ulina.
    Kypärät kun suunnitellaan tuulitunneleissa ilman mitään pleksejä niin ei se pleksin korkeus siinä välttämättä vaikuta kypärämeluun. Pitäis varmaan ostaa naku jotta turbulenssit saatais kokonaan pois.
    Tulin, näin, koitin
  29. #689
    Tietääkö kukaan täällä Bandit 1200 takahaarukan laakerien ja takaiskarin linkuissa olevien laakerien tyyppejä?

    p.s. tiedän kyllä että Suzuki corporaatiolta saa laakerit alkuperäisosina...
  30.  
  31. #690
    Kun ei tiedä mistä olet niin ainakin stadissa on Elimäenkadulla laakeriliike josta on löytyny mittojen mukaan mitä pahimpia.
    poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
Sivu: 23 / 31:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 132122232425 ... ViimeinenViimeinen