Sivu: 22 / 30:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 122021222324 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 631:stä 660:een 885:sta
  1. #631
    1100-1200 näin ulkomuistista muistelen
    990 adv, VF750F, ZX-12R
  2. #632
    Lainaa (ÖÖ. @ Huhti. 17 2007,17:20) kirjoitti
    1100-1200 näin ulkomuistista muistelen
    Kyllä se siinä on
    <p>Perheessä voi sanoa ihan mitä ajattelee eikä tarvitse pelätä, että joku ajattelee samalla tavalla.</p>
  3. #633
    Lainaa (jänis @ Huhti. 13 2007,19:07) kirjoitti
    Paljo on kusiaisen rengas paineet???
    E 2.25 T 2.5

    Renkaina itellä Sport Demonit ja E/T 2.3/2.5 paineet, hyvin rullaa.
    Good to the bone
    ...
  4. #634
    Kävin eilen Kuvalla kysymässä jotta tartteeko/kannattaako säätää konetta kun moottorijarrauksessa paukuttaa putkessa. Vastas jotta ei kannata kun muuten käy tasasesti, joten se siitä. Samasta puhuvat tua toisessa aiheessa, että pieni meteli kuuluu asiaan.

    Mallihan on Hurricin RAC1 sliparilla varustettu N600 -96, 60tkm rullattu *
    Good to the bone
    ...
  5. #635
    minkä verran pitäisi b1200 startin ottaa virtaa startatessa. siis ehjällä startilla. mun pyörän pitää uudella akulla lähteä 5 sekunnin sisään käyntiin muuten akku hiipuu. akku testattu OK. onko vinkkejä? pyörä on -97
  6. #636
    Kysyin jo tuolta bandit forumista mut kysytään täältäkin. Mitenköhän pikku banditista saa tyhjäkäyntiä säädettyä? että onko siinä joku säätöruuvi vai suuttimia vaihtamalla? jos joku guru osaisi valaista tietämätöntä.Kiitos!
  7. #637
    siinä vasenmalla puolella on semmonen musta nuppi! ni siitä ruuvailet.
    *vituiks män* !prkl!
    -> -03 Bandit 600s <-
  8. #638
    1200 -06 suutinsarja (dynojet) hakusassa, luettelot loppuu -05, käykö sama?
  9. #639
    Soitettu suzuki finlandille, 05 ja 06 eri kaasarit (ainakin sisältäpäin), joten tuskin suutinsarjaa saatavilla tähän ns. välimalliin!

    Pakko kai turvautua vakio suuttimilla kikkailuun.
  10. #640
    Jos joku säätänyt/säädättänyt 1200 -06 banditin, slibarilla. niin tietoa tänne, kiitos.
  11. #641
    Lainaa (syrkö @ Touko. 03 2007,11:32) kirjoitti
    1200 -06 suutinsarja (dynojet) hakusassa, luettelot loppuu -05, käykö sama?
    Jos laittas vaan pelkästään suuremmat suuttimet. Menee varmaan ihan vakio neuloilla ja jousilla. Parashan ois ku menee käyttää jossakin penkissä säädättämässä. Luultavasti löytyy säätäjältä sopivat suuttimet.
    - Suzuki Bandit GSF1200N -
  12. #642
    Jos noissa 01-05 ja 06 malleissa eroina vain kaasarit, verrattuna vanhempiin (tehokkaimpiin) 1200 banduihin.

    Niin onko kukaan vaihtanut vanhemman koneen kaasareita uudempaan koneeseen, olisko noin yksinkertaista saada vuosien varrella päästösäädöksiin menetetyt hepat takaisin.

    olisko kenelläkään linkkiä josta saisi valmistenumeroiden ym. perusteella selville koneitten eroavaisuudet.?
  13. #643
    pystyykö joku selostamaan millainen jakoketjun kiristin on -04 pikku rosmossa.? :tyhmäminä
  14. #644
    Kuka mahtaa myydä tuplakupla pleksejä Bandittiin Suomessa? Elikkä GSF1200S K3...
    Time flies when you think your going fast
  15. #645
    Lainaa (markus_a @ Touko. 12 2007,00:34) kirjoitti
    Kuka mahtaa myydä tuplakupla pleksejä Bandittiin Suomessa? Elikkä GSF1200S K3...
    Muistaakseni pyörä ja mopo
    yes its harley
  16. #646
    Mikä on, kun Bandit (1200N vm.96) putki paukkuu tyhjäkäynnillä. IXIL:n putki kiinni, säädöistä ei tietoa, ostin pyörän vasta eilen. Vetää hyvin sekä isoilla että pienillä kierroksilla, osakaasulla ja täyskaasulla. Eli ei ne säädöt varmaan hirveen pielessä ole. Toinen juttu on, että tyhjäkäynti oli eilen helkkarin korkea, 2000 rpm. Säädin kotiin tullessa lämpimällä koneella sen 1100 rpm kohdalle. Nyt kylmällä koneella vaikuttais olevan 900-1000 rpm.
    Kronoby Racing Team
  17. #647
    Moottori jarrutuksessa kuuluu paukkua,tyhjäkäynnistä ei tietoa
    yes its harley
  18. #648
    Lainaa (Juhana N @ Touko. 25 2007,22:52) kirjoitti
    Mikä on, kun Bandit (1200N vm.96) putki paukkuu tyhjäkäynnillä. IXIL:n putki kiinni, säädöistä ei tietoa, ostin pyörän vasta eilen. Vetää hyvin sekä isoilla että pienillä kierroksilla, osakaasulla ja täyskaasulla. Eli ei ne säädöt varmaan hirveen pielessä ole. Toinen juttu on, että tyhjäkäynti oli eilen helkkarin korkea, 2000 rpm. Säädin kotiin tullessa lämpimällä koneella sen 1100 rpm kohdalle. Nyt kylmällä koneella vaikuttais olevan 900-1000 rpm.
    tyhjäkäynti laihalla, avaa seosruuveja hieman...
    <p>Perheessä voi sanoa ihan mitä ajattelee eikä tarvitse pelätä, että joku ajattelee samalla tavalla.</p>
  19. #649
    vanhan mallin banduun kun nakkaa KN ja dynojetit ja laittaa pykälän ylemmäs neulan mitä ohjeessa siis paksummalle ja 104 suurimmat suuttimet ja kunnon sliparin niin johan kulkee....niin ja 2.5-3 kiekkaa seos ruuvit auki...niin ja syttöpyörä on sitten turha investointi....
  20. #650
    Lainaa (Juhana N @ Touko. 25 2007,22:52) kirjoitti
    Mikä on, kun Bandit (1200N vm.96) putki paukkuu tyhjäkäynnillä. IXIL:n putki kiinni, säädöistä ei tietoa, ostin pyörän vasta eilen. Vetää hyvin sekä isoilla että pienillä kierroksilla, osakaasulla ja täyskaasulla. Eli ei ne säädöt varmaan hirveen pielessä ole. Toinen juttu on, että tyhjäkäynti oli eilen helkkarin korkea, 2000 rpm. Säädin kotiin tullessa lämpimällä koneella sen 1100 rpm kohdalle. Nyt kylmällä koneella vaikuttais olevan 900-1000 rpm.
    Tyhjäkäynti pitäisi olla 1200 rpm.
    Ainakin mulla se on aina huollossa katsottu siihen
    "Parempi pyörä tallissa,kuin 10 kaupassa."
  21. #651
    Faijalle oisin kattomassa "ensi"pyöräksi -06vuoden 650 bandiittia abs jarruilla..Millainen tuo olisi ensipyöräksi, varmasti parempi kuin 500kuutioinen skootteri ja halvempikin
    GSX-R 1000 K7
  22. #652
    Eix oo ennen ajanu
    poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
  23. #653
    Lainaa (poku @ Kesä. 09 2007,02:35) kirjoitti
    Eix oo ennen ajanu
    Joskus nuorempana on ajanu..
    GSX-R 1000 K7
  24. #654
    Haloo tarttis saada jotain paksumpaa öljyä isoon banduun kun toi nykyinen öljy menee helteellä kuravedeksi että kone kolisee kunnolla,onko ehdotuksia?
  25. #655
    20W50
    Ei kolise.
    Täydellisyyden ruumiillistuma ja vieläpä vaatimaton.
  26. #656
    Lainaa (välläri @ Kesä. 07 2007,23:27) kirjoitti
    Lainaa (Juhana N @ Touko. 25 2007,22:52) kirjoitti
    Mikä on, kun Bandit (1200N vm.96) putki paukkuu tyhjäkäynnillä. IXIL:n putki kiinni, säädöistä ei tietoa, ostin pyörän vasta eilen. Vetää hyvin sekä isoilla että pienillä kierroksilla, osakaasulla ja täyskaasulla. Eli ei ne säädöt varmaan hirveen pielessä ole. Toinen juttu on, että tyhjäkäynti oli eilen helkkarin korkea, 2000 rpm. Säädin kotiin tullessa lämpimällä koneella sen 1100 rpm kohdalle. Nyt kylmällä koneella vaikuttais olevan 900-1000 rpm.
    Tyhjäkäynti pitäisi olla 1200 rpm.
    Ainakin mulla se on aina huollossa katsottu siihen
    1100-1300 rpm, sanoo Clymerin huolto-opas. Pidän 1100.
    Kronoby Racing Team
  27. #657
    Onko uudemmissa (-00, -02) 600 ja 1200 banditeissa koko eroa muutaku sylintereissä? eli tarkoitan ihan fyysisiä mittoja ja ajo-asentoa.
  28. #658
    Löytyisköhän apuja? Bandit 650 -06 mallia ja pitäisi toi Spyball saada asennettua. Tuohon malliin ei kuulemma ole saatavana mallikohtaista johtosarjaa ja pitäisi ruveta sitä yleissarjaa räpläämään.

    Ei tässä muuta ongelmaa kuin, että ei ole käsillä myöskään bandun sähkökaaviota... Eli jos jollain olisi tuo sähkökaavio tai sitten, että on laittanut spyballin kiinni, niin voisko kertoa ne johtojen värit?

    Tuosta olisi todella iso apu! Ei tarvitse ruveta piipparilla arpomaan...
  29. #659
    Nyt on sitte CBR 1000F vaihtunu 600 Bandiittiin -00. Ajoin just 450km ku kävin hakee sen ja kyllä on mahtava pyörä ajaa, Vaikka edellinen oli tonninen yllätyin kuin hyvin 600 jaksaa vääntää. Odotin paljon laiskempaa mut kaikinpuolin hyvä pyörä.
  30.  
  31. #660
    Lisäsin etulosuojaan jatkeen, tuntuu jotenkin ettei ole suunniteltu meidän sorateille.
    poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
Sivu: 22 / 30:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 122021222324 ... ViimeinenViimeinen