huhuu...
*vituiks män* !prkl!
-> -03 Bandit 600s <-
En ainakaan ite laittanu erillisiä vastuksia louisilta tilaamaan leditakalamppuun, hyvin pelitti..
Miten olette saaneet ledivilkut välkkymään oikeeseen tahtiin? Laitoin eteen ja taakse uudet vilkut ja vastuksetki löytyy molemmille puolille.
Mikähän on 600 bandun venttiilien säätöväli? ja mitkä on ohjearvot niihin välyksiin?
ainaki 12 000km. mulla tuli just täyteen mutta tairan ens vuonna sitte viiä.
*vituiks män* !prkl!
-> -03 Bandit 600s <-
600 Banditin venttiilien säätöväli on Haynesin (vuosimallit 95-04) huoltomanuaalin mukaan 6000 km ja 1200 Banditissa 12000 km.
600 Banditin venttiilien välykset kone täysin kylmänä, imu: (stem-to-guide clearance) 0,020-0,047 mm, pako: 0,030-0,057 mm
Jösses, tossa onkin mittaamista...(jarvma @ Maalis. 31 2007,22:42) kirjoitti
![]()
Power is nothing without mojo!
kuinka se jousen kireys??? onko 1 löysin ja 7 kirein?
*vituiks män* !prkl!
-> -03 Bandit 600s <-
on on...(jänis @ Maalis. 31 2007,22:52) kirjoitti
<p>Perheessä voi sanoa ihan mitä ajattelee eikä tarvitse pelätä, että joku ajattelee samalla tavalla.</p>
Tuo ei ole venttiilin välys vaan venttiilin välys ohjaimeen. Sen saa mitattua sen jälkeen kun on ottanut kannen irti, ilmajäähdytteisissä nelosissa keskimmäisten pakoventtiilien ohjurit tuppaavat kulumaan.(jarvma @ Maalis. 31 2007,22:42) kirjoitti
Venttiilin ja keinuvivun välinen välys jota yleensä säädellään normaaleissa huolloissa on paljon suurempi, luokkaa kymmeneosamilli, pakopuolella ehkä jopa 15 satkua.
Niin venttiilin välys on sen verran vakiintunut termi että englanniksikin se on ihan valve clearance ilman liitteitä.
Nyt on pyörä haettu ja kyllä tuntuu taas hyvältä päästä ajelemaan *![]()
Vielä penkitys käyrät mukaan
![]()
Time flies when you think your going fast
mitäs tossa on vetojen välissä tehty??
<p>Perheessä voi sanoa ihan mitä ajattelee eikä tarvitse pelätä, että joku ajattelee samalla tavalla.</p>
En edes huomannut toi aikaväli hehe… ehkä kesä- talviloma
Time flies when you think your going fast
meinasin siis että mitä pyörälle on tehty... aika mukavasti tehoeroa ja käppyröiden oikenemista tapahtunut(markus_a @ Huhti. 03 2007,09:23) kirjoitti
vai ihanko talviseisonnan aikana itsekseen muokkaantuneet
![]()
<p>Perheessä voi sanoa ihan mitä ajattelee eikä tarvitse pelätä, että joku ajattelee samalla tavalla.</p>
hehehe
Putki ja suuttimet vaihdettu (Yoshimuran slipari, dynojet) + säätö ja penkitys![]()
Time flies when you think your going fast
kun vaihtaa vilkkureleen uuteen. pitäis auttaa..(zulu24 @ Maalis. 31 2007,11:41) kirjoitti
Pieru kertoo paskan laadun
...elektroniseen(RalliMakkara @ Huhti. 05 2007,16:38) kirjoitti
<p>Perheessä voi sanoa ihan mitä ajattelee eikä tarvitse pelätä, että joku ajattelee samalla tavalla.</p>
Onko kenelläkään tietoa/kokemusta, että onnistuuko Rosvon bensahanan korjaaminen (tiivisteitä vaihtamalla tai korjaussarja), vai täytyykö koko hana vaihtaa uuteen?
Paljo on kusiaisen rengas paineet???
*vituiks män* !prkl!
-> -03 Bandit 600s <-
Jänöä peesaten: mitkä on 1200:en rengaspaineet?
kypäpärä
Suzuki Bandit 1200 N
2,50 eteen ja taakse, paitsi canadassa... Parhaiten eri renkaisiin löytyy kokeilemalla noi paineet, ohje arvot on vain suuntaa antavat. Omassa on edessä 2,50 ja takana 2,70. Renkaina PilotRoad(phyx @ Huhti. 13 2007,19:21) kirjoitti
Kusiaiseen 2,25 E/T paitsi kaksin ajaessa 2,50 E/T
<p>Perheessä voi sanoa ihan mitä ajattelee eikä tarvitse pelätä, että joku ajattelee samalla tavalla.</p>
1200s vm. -06 slibarilla
-miten nuo saastehässäkät poistetaan ja vaikuttaako jotenkin?
-dynojet ja k/n tulossa joten...
-oletteko asentaneet suuttimet ja neulan dynojetin ohjeiden mukaan ja sitten penkkiin, onko tarvinnut vielä muuttaa säätöjä penkityksen jälkeen?(eli pitääkö ohjeet paikkansa)?
http://www.suzukiownersclub.co.uk/forum....0&TPN=2(syrkö @ Huhti. 15 2007,08:18) kirjoitti
tuolla jotain juttua saastehässäkän poistamisesta, ei muuta hyötyä kuin huoltaminen helpottuu, kun tilaa tulee lisää. Kerrothan mitä penkki näytti, kun dynojet ja k&n on paikallaan. Pienentyneiden kaasareiden myötä kannattaa odotukset tehon noususta olla aika pessimistiset.
Paljonko nuo kaasarit pienenty,esim. 05 > 06, ja tuliko moottorin osalta muuta muutosta??? Vai oliko muutos kaasareiden osalta tuossa vuosituhannen vaihteessa?
suutinsarjat: vm.96-00 ja 01-05
tuolla kokemusta jollakin uudemman polven banditeista:http://www.s8.createphpbb.com/sscf/viewtopic.php?t=38&mforum=sscf(syrkö @ Huhti. 15 2007,12:11) kirjoitti
ok. tänks! Tuon perusteella ainakin kaasarit muuttuneet, kannesta ja venoista eivät olleet varmoja?
Asiasta kolmanteen...
tuli sunnuntaina ostettua isorosmo mallia -97, joka muuten toimii asiallisesti, muuta tyhjäkäynti on jossain 500-600 kierroksen paikkeilla mittarin mukaan, eli ainakin mutulla liian matalalla...mistäköhän tuon banditin tyhjäkäyntiä säädetään, kun en ainakaan nopealla tarkistuksella havannut säätöruuvia!?
Vanhemmissa malleissa se on siellä kaasareiden alla. Suurinpiirtein keskellä. Aika ikävä säätää kuumalla koneella.
990 adv, VF750F, ZX-12R
Sieltähän se löytyi...kiitos! Vielä kun joku kertoisi mille kierroksille tuon isonrosmon tyhjäkäynti olisi hyvä säätää?kirjoitti