Sivu: 21 / 30:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 111920212223 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 601:stä 630:een 885:sta
  1. #601
    huhuu...
    *vituiks män* !prkl!
    -> -03 Bandit 600s <-
  2. #602
    En ainakaan ite laittanu erillisiä vastuksia louisilta tilaamaan leditakalamppuun, hyvin pelitti..
  3. #603
    Miten olette saaneet ledivilkut välkkymään oikeeseen tahtiin? Laitoin eteen ja taakse uudet vilkut ja vastuksetki löytyy molemmille puolille.
  4. #604
    Mikähän on 600 bandun venttiilien säätöväli? ja mitkä on ohjearvot niihin välyksiin?
  5. #605
    ainaki 12 000km. mulla tuli just täyteen mutta tairan ens vuonna sitte viiä.
    *vituiks män* !prkl!
    -> -03 Bandit 600s <-
  6. #606
    600 Banditin venttiilien säätöväli on Haynesin (vuosimallit 95-04) huoltomanuaalin mukaan 6000 km ja 1200 Banditissa 12000 km.
    600 Banditin venttiilien välykset kone täysin kylmänä, imu: (stem-to-guide clearance) 0,020-0,047 mm, pako: 0,030-0,057 mm
  7. #607
    Lainaa (jarvma @ Maalis. 31 2007,22:42) kirjoitti
    600 Banditin venttiilien välykset kone täysin kylmänä, imu: (stem-to-guide clearance) 0,020-0,047 mm, pako: 0,030-0,057 mm
    Jösses, tossa onkin mittaamista...
    Power is nothing without mojo!
  8. #608
    kuinka se jousen kireys??? onko 1 löysin ja 7 kirein?
    *vituiks män* !prkl!
    -> -03 Bandit 600s <-
  9. #609
    Lainaa (jänis @ Maalis. 31 2007,22:52) kirjoitti
    kuinka se jousen kireys??? onko 1 löysin ja 7 kirein?
    on on...
    <p>Perheessä voi sanoa ihan mitä ajattelee eikä tarvitse pelätä, että joku ajattelee samalla tavalla.</p>
  10. #610
    Lainaa (jarvma @ Maalis. 31 2007,22:42) kirjoitti
    600 Banditin venttiilien välykset kone täysin kylmänä, imu: (stem-to-guide clearance) 0,020-0,047 mm, pako: 0,030-0,057 mm
    Tuo ei ole venttiilin välys vaan venttiilin välys ohjaimeen. Sen saa mitattua sen jälkeen kun on ottanut kannen irti, ilmajäähdytteisissä nelosissa keskimmäisten pakoventtiilien ohjurit tuppaavat kulumaan.

    Venttiilin ja keinuvivun välinen välys jota yleensä säädellään normaaleissa huolloissa on paljon suurempi, luokkaa kymmeneosamilli, pakopuolella ehkä jopa 15 satkua.

    Niin venttiilin välys on sen verran vakiintunut termi että englanniksikin se on ihan valve clearance ilman liitteitä.



  11. #611
    Nyt on pyörä haettu ja kyllä tuntuu taas hyvältä päästä ajelemaan *

    Vielä penkitys käyrät mukaan


    Time flies when you think your going fast
  12. #612
    mitäs tossa on vetojen välissä tehty??
    <p>Perheessä voi sanoa ihan mitä ajattelee eikä tarvitse pelätä, että joku ajattelee samalla tavalla.</p>
  13. #613
    En edes huomannut toi aikaväli hehe… ehkä kesä- talviloma
    Time flies when you think your going fast
  14. #614
    Lainaa (markus_a @ Huhti. 03 2007,09:23) kirjoitti
    En edes huomannut toi aikaväli hehe… ehkä kesä- talviloma
    meinasin siis että mitä pyörälle on tehty... aika mukavasti tehoeroa ja käppyröiden oikenemista tapahtunut vai ihanko talviseisonnan aikana itsekseen muokkaantuneet
    <p>Perheessä voi sanoa ihan mitä ajattelee eikä tarvitse pelätä, että joku ajattelee samalla tavalla.</p>
  15. #615
    hehehe

    Putki ja suuttimet vaihdettu (Yoshimuran slipari, dynojet) + säätö ja penkitys
    Time flies when you think your going fast
  16. #616
    Lainaa (zulu24 @ Maalis. 31 2007,11:41) kirjoitti
    Miten olette saaneet ledivilkut välkkymään oikeeseen tahtiin? Laitoin eteen ja taakse uudet vilkut ja vastuksetki löytyy molemmille puolille.
    kun vaihtaa vilkkureleen uuteen. pitäis auttaa..
    Pieru kertoo paskan laadun
  17. #617
    Lainaa (RalliMakkara @ Huhti. 05 2007,16:38) kirjoitti
    Lainaa (zulu24 @ Maalis. 31 2007,11:41) kirjoitti
    Miten olette saaneet ledivilkut välkkymään oikeeseen tahtiin? Laitoin eteen ja taakse uudet vilkut ja vastuksetki löytyy molemmille puolille.
    kun vaihtaa vilkkureleen... . pitäis auttaa..
    ...elektroniseen
    <p>Perheessä voi sanoa ihan mitä ajattelee eikä tarvitse pelätä, että joku ajattelee samalla tavalla.</p>
  18. #618
    No mistäspäin pyörää löytyy rele? *
  19. #619
    Onko kenelläkään tietoa/kokemusta, että onnistuuko Rosvon bensahanan korjaaminen (tiivisteitä vaihtamalla tai korjaussarja), vai täytyykö koko hana vaihtaa uuteen?
  20. #620
    Paljo on kusiaisen rengas paineet???
    *vituiks män* !prkl!
    -> -03 Bandit 600s <-
  21. #621
    Jänöä peesaten: mitkä on 1200:en rengaspaineet?
    kypäpärä
    Suzuki Bandit 1200 N
  22. #622
    Lainaa (phyx @ Huhti. 13 2007,19:21) kirjoitti
    Jänöä peesaten: mitkä on 1200:en rengaspaineet?
    2,50 eteen ja taakse, paitsi canadassa... Parhaiten eri renkaisiin löytyy kokeilemalla noi paineet, ohje arvot on vain suuntaa antavat. Omassa on edessä 2,50 ja takana 2,70. Renkaina PilotRoad

    Kusiaiseen 2,25 E/T paitsi kaksin ajaessa 2,50 E/T
    <p>Perheessä voi sanoa ihan mitä ajattelee eikä tarvitse pelätä, että joku ajattelee samalla tavalla.</p>
  23. #623
    1200s vm. -06 slibarilla
    -miten nuo saastehässäkät poistetaan ja vaikuttaako jotenkin?
    -dynojet ja k/n tulossa joten...
    -oletteko asentaneet suuttimet ja neulan dynojetin ohjeiden mukaan ja sitten penkkiin, onko tarvinnut vielä muuttaa säätöjä penkityksen jälkeen?(eli pitääkö ohjeet paikkansa)?
  24. #624
    Lainaa (syrkö @ Huhti. 15 2007,08:18) kirjoitti
    1200s vm. -06 slibarilla
    -miten nuo saastehässäkät poistetaan ja vaikuttaako jotenkin?
    -dynojet ja k/n tulossa joten...
    -oletteko asentaneet suuttimet ja neulan dynojetin ohjeiden mukaan ja sitten penkkiin, onko tarvinnut vielä muuttaa säätöjä penkityksen jälkeen?(eli pitääkö ohjeet paikkansa)?
    http://www.suzukiownersclub.co.uk/forum....0&TPN=2
    tuolla jotain juttua saastehässäkän poistamisesta, ei muuta hyötyä kuin huoltaminen helpottuu, kun tilaa tulee lisää. Kerrothan mitä penkki näytti, kun dynojet ja k&n on paikallaan. Pienentyneiden kaasareiden myötä kannattaa odotukset tehon noususta olla aika pessimistiset.



  25. #625
    Paljonko nuo kaasarit pienenty,esim. 05 > 06, ja tuliko moottorin osalta muuta muutosta??? Vai oliko muutos kaasareiden osalta tuossa vuosituhannen vaihteessa?

    suutinsarjat: vm.96-00 ja 01-05
  26. #626
    Lainaa (syrkö @ Huhti. 15 2007,12:11) kirjoitti
    Paljonko nuo kaasarit pienenty,esim. 05 > 06, ja tuliko moottorin osalta muuta muutosta??? Vai oliko muutos kaasareiden osalta tuossa vuosituhannen vaihteessa?

    suutinsarjat: vm.96-00 ja 01-05
    tuolla kokemusta jollakin uudemman polven banditeista:http://www.s8.createphpbb.com/sscf/viewtopic.php?t=38&mforum=sscf
  27. #627
    ok. tänks! Tuon perusteella ainakin kaasarit muuttuneet, kannesta ja venoista eivät olleet varmoja?
  28. #628
    Asiasta kolmanteen...
    tuli sunnuntaina ostettua isorosmo mallia -97, joka muuten toimii asiallisesti, muuta tyhjäkäynti on jossain 500-600 kierroksen paikkeilla mittarin mukaan, eli ainakin mutulla liian matalalla...mistäköhän tuon banditin tyhjäkäyntiä säädetään, kun en ainakaan nopealla tarkistuksella havannut säätöruuvia!?
    - Speed kills, but who wanna live forever? -

    Kotisivut
  29. #629
    Vanhemmissa malleissa se on siellä kaasareiden alla. Suurinpiirtein keskellä. Aika ikävä säätää kuumalla koneella.
    990 adv, VF750F, ZX-12R
  30.  
  31. #630
    Lainaa kirjoitti
    Vanhemmissa malleissa se on siellä kaasareiden alla. Suurinpiirtein keskellä. Aika ikävä säätää kuumalla koneella
    Sieltähän se löytyi...kiitos! Vielä kun joku kertoisi mille kierroksille tuon isonrosmon tyhjäkäynti olisi hyvä säätää?
    - Speed kills, but who wanna live forever? -

    Kotisivut
Sivu: 21 / 30:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 111920212223 ... ViimeinenViimeinen