Itselläni MRA:n "touring"-pleku sigun pyöräsä ja toimii. Pituutta kuskilla 189cm.
Kokemukseni mukaan(tuttava piirissä lisäksi 2kpl B12) soveltuvuus riippuu tapauksesta, riepotteluun vaikuttaa kuskin pituuden lisäksi kypärän muotoilu, käsien pituus, ajoasento ja pleksin korkeuden lisäksi myös muoto.
Tilaat mokoman värkin ja testaat, mikäli et pidä myyt pois. Ei takkiin nyt pitäisi paljoa tulla pahimmassakaan tapauksessa.
Nyt olen myös Bandit 1200 omistajaKävin kokeilemassa ja se oli vähän sellainen "love at first ride" tyylinen homma, Yammu meni heti vaihtoon, tuli sellainen fiilis että piti saada vähän isompi kone alle...
03 mallinen ja ajettu vähän yli 20000. Nyt täytyy vaan odottaa kevään asti
![]()
![]()
![]()
![]()
Time flies when you think your going fast
Mikähän mahtaa olla s mallin rosmon korkeus peilien ylälaidassa. Entäpä leveys?
Tarkistaisin vaan että mahtuuhan se varmasti kyytiin. *![]()
Korkeus peilien yläreunaan noin 123 senttiä, leveyttä peilien reunoista mitattuna noin 83 senttiä. Leveys kahvojen kohdalta jotain 78-79 senttiä.
Korkeussuunnassa muuten pleksin yläreuna melkein samalla tasolla kuin peilien, olisko sentin, pari alempana.
Kyseiset mitat -06 vuoden isosta Bandiitista.
Onkos täällä ollut juttua isonrosvon ohjausiskarista? Olen ajatellut sellasen laittaa omaan pyörääni ja haluaisin käyttäjiltä kommentteja sopivuudesta, toimivuudesta ym.
Lakkaa jännittämästä ja nouse rohkeasti omalle tasollesi
Mihin ihmeeseen isossa Banditissa tarttee ohjausiskaria? Moneen otteeseen on tullut keulittua (suljetulla alueella tietenkin) yli 100km/h nopeuksiin eikä aina ole tullut eturengas suorassa alas. Noissakaan tilanteissa ei ollut koskaan mitään ongelmia.(Xolo @ Joulu. 29 2006,09:30) kirjoitti
Suzuki Bandit 1200T -97
KTM 690 Enduro R -15
Ex: Suzuki GSX 1100 T (-89), Yamaha YZ 450 F (-08), KTM 640 LC4 Supermoto -03, Suzuki Bandit 1200N -05, Kawasaki ZZR 1100 -97, Kawasaki GPX 750R -89, Kawasaki KX 125 -90, Yamaha YZ 80 -89, Helkama Raisu -??
Itse viime kesänä Tanskassa käydessä pääsin hytittelemään pitkää suoraa.kun eturengas tuli alas,mittari näytti n.180km/h(Julle @ Joulu. 29 2006,12:38) kirjoitti
eikä mitään voblaus ongelmia.4 kesää isolla Bandulla ajellut ja olisiko pari kertaa tullut pienet voblaukset leikkiessä.
Mutta jos löydät hyvän/edullisen niin saa informoida,voisihan sitä itsekkin kokeilla onko siitä mitään hyötyä?
God hates us all
By SLAYER
Suzuki Bandit 01 600n/Lunastettu 2002 autoilijan virheen takia
Suzuki Bandit 02 600s/Myyty 2003
Suzuki Bandit 03 1200s/Lunastettu 2008 autoilijan virheen takia.
Suzuki Bandit 06 1200 Fighteri
Mulla on tommonen LSL-merkkinen iskari. Maksoi muistaakseni n. 200 e ja toimii hyvin, ei kyllä ole mitään mihin verrata. Ainakin tommosissa normaaleissa mutkista kiihdytyksistä ja monttuun ajoissa auttaa sen verran että ne pienetkin woblaukset mitä oli pieneni tai katosi.
990 adv, VF750F, ZX-12R
Olisi aika hyvä lähtökohta jos hieman kertoisit pyörästäsi.(Xolo @ Joulu. 29 2006,09:30) kirjoitti
Mitä vuosimallia?
Onko kyseessä N vai S malli?
Parhaiten hinta ja laatu kohtaa noissa LSL:n ohjausiskareissa.
Itse olen kokeillut omaani 1200S -05 bandiittiin Lsl merkki & mallikohtaista ja Toby joka oli myös merkki & mallikohtainen, mutta kumpikaan niistä ei ole paikalleen käynyt.
Ulkomailta kyllä löytyy sopiva malli osoitteesta http://www.holeshot.com/ ja se on Japanissa valmistettu, sekä siinä on 7 asentoinen jäykkyyden säätö.
s malli 2001+ Faired B-12 'S' Part No. B12S-SDK $339.00
n malli 2001+ Naked B-12 Part No. B12-SDK $339.00
Ahdettu 1216
Terevehdys...ja parempaa Uutta vuotta...
Olisi tarkoitus purkaa Bandiitin (1200S, -03) peilit. Näyttää kyllä varsin kompaktilta/suljetulta paketilta
Onko siis joku joskus "operoinut" rosmon peilejä? Eli onko muuta keinoa kuin "hajota ja hallitse"-periaate??![]()
<p><strike>JiiÄm</strike></p>
Meinaatko laittaa vilkut peileihin?(JiiÄm @ Tammi. 02 2007,20:39) kirjoitti
Ahdettu 1216
Kylläpä joo(suiza 1200 @ Tammi. 02 2007,20:55) kirjoitti
En kyllä tiedä onko siinä mitään järkeä, mutta jotenkin on yritettävä tätä "kaamosta" tappaa...
<p><strike>JiiÄm</strike></p>
No ei näissä hommista tarvitse aina järkeä ollakaan, mutta pyörän parissa puuhastelu on hyvää ajanvietettä näin talvellakin.(JiiÄm @ Tammi. 03 2007,04:17) kirjoitti
Laittele kuvia näkyville, kun on valmista.
Ahdettu 1216
Jep jep...(suiza 1200 @ Tammi. 03 2007,22:02) kirjoitti
Pitänee katsella: laittaako jonkun ledihässäkän, vai yrittääkö purkaa pelit "fiksusti" ja istuttaa sinne vilkun... vai tyytyykö jo olemassa olevaan vaihtoehtoon.Banditin peilit ovat varsin kompaktit paketit...
niin mm. Louisillla olis kyllä valmiitakin vaihtoehtoja... katellaan rauhassa ja kiillotellaan rosmoa...![]()
<p><strike>JiiÄm</strike></p>
Kuis tommonen on tarpeellinen(Tuomas @ Tammi. 04 2007,21:20) kirjoitti
![]()
- Suzuki Bandit GSF1200N -
Käyköhän tuo vm.2003 ?(Tuomas @ Tammi. 04 2007,21:20) kirjoitti
God hates us all
By SLAYER
Suzuki Bandit 01 600n/Lunastettu 2002 autoilijan virheen takia
Suzuki Bandit 02 600s/Myyty 2003
Suzuki Bandit 03 1200s/Lunastettu 2008 autoilijan virheen takia.
Suzuki Bandit 06 1200 Fighteri
Jos tarvii jäykistettä eteen..(Aapeli @ Tammi. 05 2007,07:18) kirjoitti
Ahdettu 1216
Tuli jo tuossa syksyllä aloitettua taas tuo alumiinin kiilloitus ja ensimmäisenä kohteena oli moottorin kopat.
osat ennen aloitusta
maalit poistettuna
osat valmiina
osat paikallaan
Tänään tuli siiten aloitettua vanteen reunojen kiiloitus.
Poistin takavanteen reunoista maalit ja seuraavaksi sitten olisi edessä hiomista. Kuva1, kuva2.
Pitää nyt rueta laittamaan pyörää, kun kohta on jo kesä ja pyörän laitto on miltei aloittamatta.
Ahdettu 1216
Siistiä jälkeä!!!(suiza 1200 @ Tammi. 06 2007,22:22) kirjoitti
Käytitkö jotain maalinpoistoainetta ensikso vai hioitko heti ensiksi kiillotusaineella (+ penkkihiomakone tms) ja sen jälkeen ns. "huippukiillolla"
Ollut varsin kova homma... Onnea...![]()
<p><strike>JiiÄm</strike></p>
Ensin olen poistanut maalit maalinpoistoaineella ja sitten olen hionut käsin vesihiomapaperilla.(JiiÄm @ Tammi. 06 2007,22:50) kirjoitti
Sitten kun on riittävät hyvät pohjat hiottu kiiloitusta varten, niin sitten olen käyttänyt porakonetta ja rättilaikkaa.
Rättilaikkaan olen laittanut kahta erilaista kiiloitus pastea. Valkea paste esikiilloitukseen ja sininen on viimeistely kiiloitukseen.
Lopuksi olen puhdistanut pinnat alumiinille tarkoitetulla vahalla.
Tuossa kuva yhdestä entisestä pyörästäni josta, myös kiilloitin vanteiden reunat ja vielä lähikuva vanteesta.
Jotkut väittää tuon vanteiden reunojen kiilloituksen olevan kova homma tehdä ja erittäin työläs pitää puhtaana.
Omasta mielestäni se ei ole kuitenkaan niin työlästä, kun se kiilloitus homma tehdään vain kerran ja jatkossa sen ylläpito on helpompaa.
Kilometrejä pyörälle kertyy kesässä reilut 20tkm, joten on jotain käsitystä myös siitä ylläpidostakin.
Edit: huomasin juuri äsken, että on tullut kirjoiteltua tänne jo 1500 viestiä. Toivottavasti on ollut välillä ihan oikeaa asiaa
Ahdettu 1216
Kysyisin,sopiiko -06 mallisen 1200:sen alakate -05:seen?
Meneekö samoilla kiinnikkeillä?
Täältä
löysin mieleisen näköisen pitkän alakatteen.Joutuu poistaan kaiketi keskiseisontatuen,mutta mitä sitten.Mulle ei vaan noista kuvista selviä,saako tuota mallia 2005:seen.Eli katsokaa sitä turkoosin väristä neljäs rivi,toinen ja kolmas vasemmalta.
Ai niin,ja jos joku osaisi kertoa mitä se tulee maksaan kaikkine tarvikkeineen?
"Parempi pyörä tallissa,kuin 10 kaupassa."
Käyhän se.. -01-06 -06 en oo 100% varma mutta saa palauttaa jos erillainen..(bandit @ Tammi. 05 2007,11:24) kirjoitti
Kyseinen alakate näyttäisi maksavan Tuolla 140€.(välläri @ Tammi. 08 2007,15:09) kirjoitti
Sen alakatteen sopivuutta ja kokonais hintaa voi kysellä http://mach.fi
Se Mach on sen poly26.com Jälleenmyyjä Suomessa.
Alakatteen sopivuudesta en osaa sanoa, mutta ainakin tuossa yhdessä kuvassa siinä on keskiseisontatuki ja se alakate yhtäaikaa paikallaan.
Ahdettu 1216
Saat siitä 30€ *(Tuomas @ Tammi. 08 2007,19:02) kirjoitti
![]()
God hates us all
By SLAYER
Suzuki Bandit 01 600n/Lunastettu 2002 autoilijan virheen takia
Suzuki Bandit 02 600s/Myyty 2003
Suzuki Bandit 03 1200s/Lunastettu 2008 autoilijan virheen takia.
Suzuki Bandit 06 1200 Fighteri
Onkos joku vaihtanu tuohon 600S malliin sitä etuvalokatetta??
Onko maskin kiinnikkeet paljonkin eroavaiset N malliin verrattuna??
Ajattelin että kun tuo vanhan S-mallin valomaski on kovin ruma, niin saisiko sen vähällä työllä muutettua enemmänkin N-mallin näköiseksi??
Kiitos kaikista vastauksista jo etukäteen!![]()
Pieru kertoo paskan laadun
No,paljonko siitä haluaisit ?(Tuomas @ Tammi. 09 2007,15:45) kirjoitti
God hates us all
By SLAYER
Suzuki Bandit 01 600n/Lunastettu 2002 autoilijan virheen takia
Suzuki Bandit 02 600s/Myyty 2003
Suzuki Bandit 03 1200s/Lunastettu 2008 autoilijan virheen takia.
Suzuki Bandit 06 1200 Fighteri
Kiikarissa olisi yksi -05 650 S Bandiitti, ajettu alle 5tkm. Huollot yms OK. Näiköhän sitä uskaltaisi tuollaisen pyörän ostaa ilman koeajoa? Voiko noin vähän ajetussa olla vielä mitään yllätyksiä? Liikkeen kanssa asioin, eli onhan heillä myyjän vastuu. Kuinka moni yleensä ostaa talvella pyörän koeajamatta?
Itse liikkeestä ostanut ilman koe-ajoa talvella.(Tuche @ Tammi. 11 2007,15:33) kirjoitti
Eikä ongelmia ollut.Sain 6kk takuun siitä eteenpäin,kun
pyörä tuli liikenteeseen.
Tuon uskaltaa varmasti ostaa.
Heti vaan hakeen se pois sieltä,niin pääsee renkuun.
Olisiko innokkaita tekeen kimppatilausta tuolta poly26.com:ista
Ranskan maalta?Itse ajattelin juuri sitä turkoosia alakatetta.
Maalaamaton 140€+pk.Noista postikulujen suuruudesta en tiedä.
On meinaan oma lehmä ojassa kun ei ole siunattu kielipäällä.
"Parempi pyörä tallissa,kuin 10 kaupassa."