Sivu: 6 / 31:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4567816 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 151:stä 180:een 915:sta
    Mulla on mennyt enimmillään n. 6,1 L/100km. Tällöin ajo sisältänyt lyhyttä työmatkaa ja useita kylmäkäynnistyksiä (lämmityskäyttöä) sekä lähiörallia. Moottoritie ajossa kulutus on pyörinyt n. 5,5-5,8 L/100km. Edellinen takarengas (Maxxis merkkinen) kesti 12tkm, nyt alla Dunlop. Mulle varmaan sopis paremmin toi GSX1400, kun on näemmä sen verran PAPPA ajotyyli. Useimmiten viitonen on sisässä jo viidessäkympissä.
    Suzuki Gs 125 -84
    GSF 600S -97
    GSF 1200S -97
    GSX 1400 -06

Omalla luvalla jo vuodesta 1977.
    onko muilla ollu ongelmia sateella ajaessa? tänään ajelin kunon kaatosateessa ni alko käymään kolmella ja ku päästi kaasun ni sammu ilmeisesti joku tulpanjohto antaa läpi.
    *vituiks män* !prkl!
    -> -03 Bandit 600s <-
    Lainaa (jänis @ Touko. 23 2006,20:34) kirjoitti
    onko muilla ollu ongelmia sateella ajaessa? tänään ajelin kunon kaatosateessa ni alko käymään kolmella ja ku päästi kaasun ni sammu ilmeisesti joku tulpanjohto antaa läpi.
    ellei peräti päässy vettä sinne tulpan syvennykseen... aika yleistä tuntus olevan
    <p>Perheessä voi sanoa ihan mitä ajattelee eikä tarvitse pelätä, että joku ajattelee samalla tavalla.</p>
    Pikkusen kokemuksia Bandit 1200S K6:sta
    Kilometrejä tullut 2400, pyörä pelannut hyvin, nyt tuntuisi käyvän pikkusen rikkaalla, vaan jospa tuolla 6000 huoltoon asti huristelisi.
    Entiseen pyörään, 750F:ään verrattuna, ainoastaan positiivisia kokemuksia. Ei sillä, että äffä huono olis ollut.
    Tuuliajolla ollessa eron huomaa selvästi, samanlaiset puuskat jotka heitteli äffää paljon, ei nyt tunnu missään, nähtävästi äffän katteet vaikuttaa eniten.
    Vääntöähän tuossa Bantiitissa on varsin paljon enemmän, tuntuu ihan riittävältä jo vakionakin vanhalle ukolle.
    Ajoasento Banditissa on hyvä, sillähän huristelee pitkiäkin matkoja ilman kramppeja, takanakin viihtyy kuulemma ihan hyvin, varsinkin sen jälkeen kun sain perälaukun kiinni.
    Laukkurautojen kanssa meinas tulla ongelma, ei meinannut löytyä vielä mistään. Onneksi kuukausi sitten tuli Saksan Sutsuki-sivuille laukkuraudat. Muuten samat raudat käy myös 650 Bandiittiin, nähtävästi siis samanlaiset perät.
    Sivulaukuiksi hankin Kapan 40, samoin perälaukuksi.
    Tiedoksi vaan, jos joku ostaa tuollaiset raudat, niin perälaukun kiinnitystä varten tarttee ostaa lisäksi Kappa/Givi kiinnikkeet (kieli ja tapit), mikäli käyttää em. laukkuja. Vaatii myös uusien reikien poraamisen takatelineeseen.
    Toinen vaihtoehto on asentaa takatelineeseen adapterilevy.
    Vakiona sarjassa tulee pikkusen oudommat kiinnikkeet jotka soveltuvat Suzuki sivuilla olevalle takalaukulle.
    Rautojen kiinnitys onnistuu helposti, mitoitukset on just kohdallaan, ja ovat muuten tukevat.
    Ensiasennusrenkaina Dunlopit, mulla pikkusen ennakkoluuloja moisiin, olivat myös Äffässä. Kuluivat varsin pian hammastukselle. Seuraavat rinkulat on nähtävästi Metzelerin Z6:t, luulisinpa että jo tänä kesänä.
    Numeronäyttö nopeusmittarissa kätevä, nopeuden näkee vilkaisemalla, mittarivirhettä se 10 prosenttia.
    Bensahana muuten puuttuu kokonaan, tosin toimiihan tuo ilmankin. Mittari alkaa vilkkumaan kun bentsiiniä on vielä 5-6 litraa jäljellä.
    Hitaassa ajossa, risteyksissä jne paljon helpompi käsitellä kuin 750 äffä, johtuneeko pystymmästä asennosta vai mistä.
    Toistaiseksi siis tosi tyytyväinen.
    Pistin muutaman kuvan tuonne Ajolenkki-albumiin, tai sinne ainakin oli tarkoitus laittaa, liekö onstunut
    Oli IsoRosvo huollossa (venat, kaasarit, öljyt) ja olivat vaihtaneet entisen ilmanputsarin tilalle vapaavirtaussuodattimen, jonka jälkeen ei oikein vastannut kaasuun ja empii kiihdytettäessä. Tallilla tarjosivat suutinsarjaa 115 eurolla, mutta vaihdoin entisen suodattimen takaisin ja nyt pelaa! Kiinnostaisi vaan tietää, paljonko tehoa ja vääntöä tulisi lisää pelkällä horosuodattimella ja suutinsarjalla...
    Lainaa (von @ Touko. 31 2006,17:27) kirjoitti
    Tallilla tarjosivat suutinsarjaa 115 eurolla, mutta vaihdoin entisen suodattimen takaisin ja nyt pelaa!
    Eipäs pelaakaan! Tehosta ja väännöstä puuttuu paras osa: esim. ennen huoltoa ykkösellä kiihdytettäessä keuli iloisesti, mutta nyt ei teho riitä. Samoin isoimman vaihteen ohitusvääntö on pudonnut. Vaatiikohan venttiilien säätö ja kaasarien synkronointi (molemmissa oli kohtalaisesti korjattavaa) seoksien säätämistä, käynee rikkaalla? Huolto ei osaa antaa neuvoa, raha kyllä kelpasi. Onko asiantuntijoita?
    Lainaa (von @ Kesä. 01 2006,15:49) kirjoitti
    Tallilla tarjosivat suutinsarjaa 115 eurolla, mutta vaihdoin entisen suodattimen takaisin ja nyt pelaa!
    Eipäs pelaakaan! Tehosta ja väännöstä puuttuu paras osa: esim. ennen huoltoa ykkösellä kiihdytettäessä keuli iloisesti, mutta nyt ei teho riitä. Samoin isoimman vaihteen ohitusvääntö on pudonnut. Vaatiikohan venttiilien säätö ja kaasarien synkronointi (molemmissa oli kohtalaisesti korjattavaa) seoksien säätämistä, käynee rikkaalla? Huolto ei osaa antaa neuvoa, raha kyllä kelpasi. Onko asiantuntijoita?
    Paremmin se pitäisi periaatteessa mennä. Jotakin ovat tyrineet oikein kunnolla. Jos kone periaatteessa käy kunnolla, nin tarkasta ainakin, että kaasuläpät aukeavat kokonaan.
    BMW R-NineT -23 Option 719 aluminium
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
    Lainaa (suiza 1200 @ Touko. 22 2006,01:17) kirjoitti
    Paljonko olette päässeet isolla rosvolla tankillisella?
    Mikä vuosimalli, putkistot, suuttimet, yms.
    Itse ajelin edellisen tankillisella 323km ja ajo oli aika reipasta vauhtia , sekä mukana oli rivakoita kiihdyttelyjä. Kulutus oli noin 5,9l/100 ja pyörässä on yoshimuran slipari vakio suuttimilla, ehkä sillä olisi vielä heiman ajellut, kun tankkiin meni 18,99l/20L.
    Eilen meni bandit yllättävän vähällä aineella, kun varatankille meni vasta 275km kohdalla ja tankkasin kun mittarissa oli 337km, jolloin tankkiin meni 18.61l eli kulutus oli vain 5,5l/100km.
    Ahdettu 1216
    paljonko 600 banditilla ajaa vielä varatankilla? eli siis paljon bentsiiniä on vielä tankissa ku menee varalle? vuosimalli on 98. Oon aina heti tankannu, ku on menny varalle. About 250 km kaupunki rälläystä enneku menee varatankille..

On muuten mahtava ensi pyörä tuo bantiiitti
    kaverin 02 600cc penkitettiin viimeviikolla takapyörästä 72hp
    dynojetin suutin satsilla ja leovincen sliparilla
    suuttimiksi laitettiin 92 ja neulat 5 koloon seos ruuvit 2,5 kierrosta auki! ei tarvinnu kx-centterissä säätää mitään, mopoon tuli eloa
    Lainaa (B12 @ Kesä. 01 2006,18:38) kirjoitti
    Paremmin se pitäisi periaatteessa mennä. Jotakin ovat tyrineet oikein kunnolla. Jos kone periaatteessa käy kunnolla, nin tarkasta ainakin, että kaasuläpät aukeavat kokonaan.
    Taidan kokeilla seossuuttimia puoli/neljänneskierrosta lisää auki, jos sittenkin käy laihalla (jotenkin booaa isolla vaihteella). Teen maanantaina tämän, onko Suizan isoRosvon säätöguruilla kommentteja?
    Lainaa (von @ Kesä. 03 2006,22:56) kirjoitti
    Lainaa (B12 @ Kesä. 01 2006,18:38) kirjoitti
    Taidan kokeilla seossuuttimia puoli/neljänneskierrosta lisää auki, jos sittenkin käy laihalla (jotenkin booaa isolla vaihteella). Teen maanantaina tämän, onko Suizan isoRosvon säätöguruilla kommentteja?
    Varaa aika sellaiseen säätöpaikkaan missä on penkki ja sitten vaan veto penkissä niin näkee missä mennään. Penkissä se säätö on helppo tehdä ja sitten on taas mukava ajella, kun pyörä toimii niin kuin pitää, sekä tietää ne seokset varmuudella.
    Ahdettu 1216
    Do dii! Aika paljon vaikuttaa seossäädöt:neljännes lisää auki eli 2.75 kierrosta vakioBanditilla niin kyllä muuttui kierrosherkkyys ja teho! Kaasarien synkronointi ja venttiilien säätö näköjään sitten vaativat seurakseen seossäätöä, jota huolto ei tehnyt. Penkittämällä säädöt saisi just kohdalleen, yritys ja erehdys on epätarkempi tie.
    -05 1200 bandiitissa vakioasetus on seosruuvi 4 kierrosta auki, mutta toki voi olla eroja vuosimallien välille ja ainakin seoksien tarkistus ei olisi varmaan pahitteeksi.
    Ahdettu 1216
    Terve! Olen uusi ja kyselisin että pystyykö 600:sen Banditin jakoketjua kiristämään mitenkään kun koneesta kuuluu kalkatusta? Vai kuuluuko ominaisuuksiin että kuuluu vähän kalkatusta? Niin ja pyörällä ajettu n.34000km.
    Dodii Puna-Hilkka sai päivitystä Hurric-merkkisen putken muodossa. Suosittelen muuten kaikille jotka tuskailee singer™-ääniään pikku-rosmossa. Malli on tommoin RAC1. Isiki sano heti, että: "kyllähän tuo paremmalta ilman db-killeriä kuulostaa, on turvallinen kun kuuluu jotain..". Pakko uskoo ku isä sanoo *

Louisilta tilasin 284€ toimituskuluineen Viikon kesti ja lähipostista hain, ois tullu kotiovelle muttakun olin poissa kotoa.

edit.
    Lainaa kirjoitti
    Ainut mikä hiukan arveluttaa on kun päästää moottorijarrulle niin alkaa "kunnon ralliauto pauke", pitäisi viedä säätöön lähipäivinä.
    Sama homma! Jos muistat remmi ni laita tietoa paljonko säädätys maksoi

Tässä vielä kuvia ja ääntä *omasta säksättimestä.

Good to the bone
    ...
    Itekin asentelin vaimentimen + sovitusputken viimeviikonloppuna.
    Putki on merkiltään Streetfighter ja sain sen edullisesti foorumin kautta. Muhkean mahtavat äänet lähtee 600 bandusta nytten.Ainut mikä hiukan arveluttaa on kun päästää moottorijarrulle niin alkaa "kunnon ralliauto pauke", pitäisi viedä säätöön lähipäivinä.
    Onko kenelläkään jäänyt nurkkiin ylimääräistä suutin satsia -02 600 banduun? Jos sitten samalla laittais muuta kun kuitenkin täytyy penkittää * *
    Onko paljon eroa jos laittaa putsarin+suuttimet+putken verrattuna pelkkä putki tietoa? kokemuksia?
    Ps. Missä vuosimallissa bandittiin on alkanut tulla saasteyksikköä? onko 600cc ja 1200cc molemmissa niitä? * * kiitos vastauksista ! *
    Tuli vaihdettua B12:teen öljyt ja kannatti. Hondan GN4 toimii hienosti ja taidan jatkossakin käyttää sitä. Hintakaan ei ole paha(33€ kannu) ja viksusti kannun koko on 3.7L. Eli ei tule pakko-ostettua neljän litran kannua mistä jää se puolil litraa yli...

Edellinen öljy Motorex 10/40 ei toiminut sitten yhtään: Kylmänä jäykkää ja kytkin ei irrottanut...vaihteet eivät aina kytkeytyneet kunnolla jne. Mutta mitä ilmeisimmin öljy toimii jossain muussa pyörässä?

Miten muuten on rosvon öljyntilavuus? Ohjekirja kertoo, että suodattimen kanssa menisi 3.5L, mutta en ole saanut menemään koneeseen kuin n.3.2-3.3L. Suodattimessa tuskin on syy sillä yhtään suurempi suodatin ei mahdu paikoilleen?
    Nyt kun olen päättänyt pitää tämän Bandiittini, niin olisin tiedustellut, että onko kenelläkään tietoa kuinka käy jos alkaa nämä katsastukset pyörissä ja on suutinsarjaa ja sliparia, kuinka päästöt/ äänet menee läpi.
    Olisi nimittäin kiva saada tuosta myllystä enemmän tehoja ja vakiona kuulostaakin melkoiselta sähkömopolta.
    Lainaa (Juikkeli @ Kesä. 19 2006,12:32) kirjoitti
    Nyt kun olen päättänyt pitää tämän Bandiittini, niin olisin tiedustellut, että onko kenelläkään tietoa kuinka käy jos alkaa nämä katsastukset pyörissä ja on suutinsarjaa ja sliparia, kuinka päästöt/ äänet menee läpi.
    Olisi nimittäin kiva saada tuosta myllystä enemmän tehoja ja vakiona kuulostaakin melkoiselta sähkömopolta.
    Potkua irti vehkeestä vaan!!

Mitä näitä katsastuksia miettimään.......itketään sitten
    porukalla,kun sen aika tulee.
    "Parempi pyörä tallissa,kuin 10 kaupassa."
    Jep jep nyt kun olen kysellyt hiukan noita hintoja tohon penkki + säätö hommaan, tuli jotenkin semmonen olo että meinaako ne pissiä mua silmään * Muistaakseni joku mainitsi täällä foorumilla et olis maksanu ite jotain 100e paikkeilla (muistankohan ihan väärin?) mutta esim. Turussa Molitorilla myyjä vain kylmän rauhallisesti totesi että semmoiset 300+ e(sis. mast hääv suutinsarjan ja asennuksen) maksaa * * meinasi iteltä tipahtaa leuka maahan ja kieli ulos *.Mutta sitten taas kun menin toiseen liikkeeseen niin myyjä sanoi että penkki+säätö ja kaikki työt 210e ei silleen paha hinta(ko) ?Pitäiskö samaan syssyyn heittää joku vapari filtteri?Viime syksynä kyllä laitettu ihan uus huollossa, siis vakio filsu.Muutenkin vähän vaikea laittaa tohon semmonen ku se on koteloitu jotenkin oudosti tossa mun bandussa siis vm. -02.Ja bikeworldis myyjä oli sitä mieltä et ei tarvi penkittää/säätää ollenkaan.*mut joo huomenna (ti) vien sen säätöön..
    Asiasta neljänteen voisiko joku kertoa tai laittaa kuvia tosta N mallin lamppu+mittari telineestä kun pitäisi varmaan omaan semmoset rakentaa kun toi ässä kate ei enään oikein uppoa * mielessä pyörii siis s --> n konversio * *
    Tällä mun hienolla selaimella (Links) ei toimi toi haku niin kyselen tässä. Onkos kokemusta laukkusarjoista? Tommonen 3 laukun sarja kiinnostais mutta merkkejä ja malleja taitaa olla miljoona. Toiset näyttää leluilta, toiset maksaa hunajaa mutta mikä olis hyvä?
    Niin ja sitten vielä satula. Onkos muita (hyviä) vaihtoehtoja kuin tuo corbinin 400 e satula? Aikasemmin tässä ketjussa joku kertoi vakion muokkaamisesta, missä ja miten onnistui?

990 adv, VF750F, ZX-12R
    Lainaa (remmi @ Kesä. 26 2006,15:36) kirjoitti
    Jep jep nyt kun olen kysellyt hiukan noita hintoja tohon penkki + säätö hommaan, tuli jotenkin semmonen olo että meinaako ne pissiä mua silmään * Muistaakseni joku mainitsi täällä foorumilla et olis maksanu ite jotain 100e paikkeilla (muistankohan ihan väärin?) mutta esim. Turussa Molitorilla myyjä vain kylmän rauhallisesti totesi että semmoiset 300+ e(sis. mast hääv suutinsarjan ja asennuksen) maksaa * * meinasi iteltä tipahtaa leuka maahan ja kieli ulos *.Mutta sitten taas kun menin toiseen liikkeeseen niin myyjä sanoi että penkki+säätö ja kaikki työt 210e ei silleen paha hinta(ko) ?Pitäiskö samaan syssyyn heittää joku vapari filtteri?Viime syksynä kyllä laitettu ihan uus huollossa, siis vakio filsu.Muutenkin vähän vaikea laittaa tohon semmonen ku se on koteloitu jotenkin oudosti tossa mun bandussa siis vm. -02.Ja bikeworldis myyjä oli sitä mieltä et ei tarvi penkittää/säätää ollenkaan.*mut joo huomenna (ti) vien sen säätöön..
    Asiasta neljänteen voisiko joku kertoa tai laittaa kuvia tosta N mallin lamppu+mittari telineestä kun pitäisi varmaan omaan semmoset rakentaa kun toi ässä kate ei enään oikein uppoa * mielessä pyörii siis s --> n konversio * *
    varmaan myöhäst ny mut...noh,suutinsatsi n.140e (muistaakseni) yleensä ottavat tyyliin penkityksest joku 50e
    mut sit se suuttimien(oikeestaan neulojen) vaihtaminen maksaa,koska kertyy työtunteja johtuen siitä jotta joutuvat ottamaan koko kaasaririvistön irti pöydälle...hmm..näin esimerkkinä: mun jammuun makso yhden kaasarin tiivisteen vaihto 100e ku joutuivat tosiaan ottaan sen takia koko rivistön irti *
    04 Buell xb12s

Lainaa (ÖÖ. @ Kesä. 30 2006,08:36) kirjoitti
    Tällä mun hienolla selaimella (Links) ei toimi toi haku niin kyselen tässä. Onkos kokemusta laukkusarjoista? Tommonen 3 laukun sarja kiinnostais mutta merkkejä ja malleja taitaa olla miljoona. Toiset näyttää leluilta, toiset maksaa hunajaa mutta mikä olis hyvä?
    Niin ja sitten vielä satula. Onkos muita (hyviä) vaihtoehtoja kuin tuo corbinin 400 e satula? Aikasemmin tässä ketjussa joku kertoi vakion muokkaamisesta, missä ja miten onnistui?
    Givi wingrack kestää varmasti eniten painoa, mutta on myös aika isokokoinen häkkyrä. Kolmen laukun putkiteline on myös kestävä, mutta mielestäni sekin on aika häkkyrä.
    Mielestäni hyvä vaihtoehto on givi monorack+putkitelineet, koska silloin voi käyttää pelkkää perätelinettäkin ja laittaa vain tarvittaessa ne sivutelineet paikalleen, mutta riippuu hieman takavilkuista miten näppärää niiden sivu telineiden irroitus on.
    Nykyiseen pyörään laitoin kompromissinä kantavuuden ja ulkonäön väliltä sw-motech telineet pikalukoilla. Kuva takaa, kuva sivusta telineestä, Kuva sivusta ilman telinettä.
    Niitä penkkejä ollaan ainakin täällä Kuopiossa muokkautettu puijonautoverhoilussa ja uskoisin penkkien muokkauksien onnistuvan verhoomoissa ympäri maata.

Edit:linkit korjattu

Ahdettu 1216
    remmi käytitkö mopon säädätyksessä? Jos käytit niin oliko säädöt pahasti pielessä? Itelllä kans pikku banditti ja siinä slipari ja musta tuntuu et seokset on aika kohillaan vaikka en oo ollenkaan säätäny pöntön laiton jälkeen. Ainut vaan se pauke moottorijarrutuksessa, mutta se taitaa johtua liian laihasta tyhjäkäynti seoksesta (palaa vasta putkessa tiivistyessään) joka ei haittaa mitään käytännössä.
    Viimehetken viheltäjä
    Dodiin! Tosiaankin vein tiistaina sen pikku rosvon säätämöön ja sieltä sainkin sen sitten samana päivänä *
    Ei ollut pahan hintanen turussa motoluukussa makso penkitys säätö ja kaikki työt yhteensä 185e oli ihan reilua kun oltiin kuitenkin puhuttu suuremmasta summasta ja sain halvemmalla * . Mutta joo niistä seoksista, itellä mopo nyki siinä 4500-6000 rpm ja kuten arvelinkin niin laihalla oli ja aika paljon.Se myyjä kerto että optimi/hyvä seos arvo olis joku ~14 (ja siihen 14 päästiin säädön lopuks) ja mulla oli pyörässä ekalla vedolla lähes 18 * oli aika paha kun ei yhdelle A4 riittäny se seos käyrä vaan meni kahdelle *
    Muutenkin kun joissain pyörä liikkeis annettiin se kuva et suutinsarja on mast hääv niin mun mopoon ei ainakaan tarvinnut kun hiukan nostaa neuloja ja säästin sen 140€ * mut joo nyt ajaan.. jaan.. aan.. n..
    Ai niin juu joo tosiaankin, mulla myöskin suoreni seoskäyrä aika tavalla kun ennen se oli yhtä häkkyrää ja viimesessä lapussa lähes suora viiva..
    Joku viisas joskus kertoi että noi pyörät menee jo tehtaalta tullessaan laihalle 5000-6000rpm kohdalla laihalle koska siinä kohdalla niistä mitataan katsastukseen ym. päästöarvot.Ja että ruiskupelissä siinä ajossa tuntuu paljon selvemmin vielä kuin kaasaripelissä "puutuva" kohta kun menee laihemmalle
    Mutta tiedä sit siitäkään.. ite en tiedä mut, näin olen kuullut ja just noilla kierroksilla oli aika laihalla..

ps.Mopo paukkuu ja kukkuu vieläkin iloisesti
    olikse 185e pelkkä neulojen nosto? ...ei se mun mielestä nyt niin kauhean edullinen ollu

Mä oon tehny silleen että käynä mittauttamassa penkissä seokset ja tehny säädöt sitten itse koska siin perusruuvaamisessa ne tunnit vasta kuluvatkin ja siihen pystyy kuka vaan jos vähänkin pysyy meisseli kädessä

Toi neulojen nosto n.puolen tunnin homma.. jos kaikki menee putkeen ja toinen kiva hommeli kun onnistuu oikeasti ite perstuntumalta säätelee ni tulee semmoi "äijä" fiilis

tosin taas ois penkin paikka ja ei kyllä jaksais enää ruuvailla ite mitään.. ni et rahastahan se kiinni on
    mielummin pikkasen liika ku liian vähän_
    (sopii aika moneen juttuun
    Lainaa (suiza 1200 @ Touko. 10 2006,23:38) kirjoitti
    Nyt on bandiitissa yoshimuran trs slipari paikallaan ja äänet on nyt kohdallaan. Pyörä penkitettiin ensin vakiona ja sitten sliparilla sekä säädöllä. Pitäisi vielä tyhjäkänti suuttimia vaihtaa isommaksi, että saisi lisää terävyyttä ja vääntö käyrän loppuun lisää pituutta. Tuli eroa lähtökohtaan aika lailla: tehoa +21hv ja vääntöä +12nm.
    Tässä linkki ja toinen käyrä on mitattu sliparilla, jossa on db-killeri paikallaan ja tehoa tulee killerillä miltei 6 heppaa vähemmän.

Edellisellä -00 1200 bandiitilla ja akrapovicin sliparilla tuli hieman paremmat käyrät ja mittaus on tehty samassa penkissä, joten tulokset on aika hyvin verrattavissa keskenään.
    juu-u. komeasti käyrät muuttui. noita teholukuja katselin.. eikös vakioon 1200:seen luvata komeat 98 horsepoweria?
  30.  
    ..nii eli tarviiko tota pikkurosmoa ny säätää vaiko eikö. Se paukehan on vaan miehekästä Oon aatellu notta jos ei kulutukseen sunmuuhun putken vaihto vaikuta ni en säädätä - köyhä kun oon..
    Good to the bone
    ...
Sivu: 6 / 31:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4567816 ... ViimeinenViimeinen