Ennoo koittanu mutta kuulemma hukkaan menee rahat syttypyörällä, vaikutus 0-1 hv. Mulla yoshin rs-3 zyclone (katu laillinen) vaimennin ja kaasarit säädetty, ei suutinsarjaa.
Dynolappu vakiona samassa penkissä oli tasan 100 hv. Kyseessä siis oikeaa voimaa takarenkaalta eikä mitää tuulestatemmattua mielikuvitus ramairkytkin voimaa.
990 adv, VF750F, ZX-12R
vaihdat kypärän markkinoiden kevyimpään ja lähdet lenkille(Markus1969 @ Elo. 06 2006,11:58) kirjoitti
ps.öljyt kantsii kanssa pitää alarajassa ja ajella aina varatankilla
eiku... tuunaat vaan lisää tehoa se ajaa saman asian![]()
mielummin pikkasen liika ku liian vähän_
(sopii aika moneen juttuun
jep, ite kanssa sitten koklasin kuitenkin ja heitin sytyn kii pari päivää sitten enkä oikeestaa oo huomannu mitään eroa... 60e mutta pitihän sitä koklata ja antaa jäädä kii vaa(ÖÖ. @ Elo. 08 2006,12:05) kirjoitti
Mulla taas -97 bandit vaparilla,sliparilla ja viäläkin perseellään oleva factoryn suutin/neulasarja (ei taho saada osakaasua toimimaan millään) ja n.120hp takikselta viime kesänä. ja tais olla jo 3-4t 100-110nm en muista kunnolla kun muijakin menny heittään dynoprintin roskiin kun lojui pöydillä![]()
Ainakin näist vanhoista saa hyvin ulos pelkällä sliparilla&vaparifilsulla.
Varoitus! mulla ainakaan BMC filcu ei sovi kunnolla ja factoryn suutinsarjaa ollaan säädelty jo toista kesää toimimaan
Eli K&N ja dynojet jos vaan jaksaa odottaa jos ei hyllystä löydy.... minä en jaksanu ja nyt taistelen noiden paskojen kanssa![]()
![]()
mielummin pikkasen liika ku liian vähän_
(sopii aika moneen juttuun
Vastaan itse itselleni. -05 ison Banditin katti löytyy ennen vaimennin olevasta käyrästöstä. Eli katti poistuu putken vaihdolla.
Katin kohdalta löytyy putken ulkopinnasta kevyet hitsisaumat ja sisäpinnalta löytyy rei'itetty sisäputki tuolta kohtaa.
Tere!
Viittiskö joku kertoa -97 b12 imu ja pako välykset
tattis!
mielummin pikkasen liika ku liian vähän_
(sopii aika moneen juttuun
Haynes:(pekurides @ Elo. 09 2006,11:32) kirjoitti
-Imu: 0.10-0.15
-Pako: 0.18-0.23
Kylmälle koneelle.
Edit: Niin selvennyksen vuoksi välykset ovat samat vanhalle ja uudelle mallille sekä myös 600:lle
Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
// R1 -08
kiitos![]()
mielummin pikkasen liika ku liian vähän_
(sopii aika moneen juttuun
Tuli ajettua bandulla 9.8 klo. 04:00 - 10.8 klo. 03:00 välisenä aikana 1729km (matkamittarin mukaan). Eli rautaperseajo mikäli suoritus vaan hyväksytään.
Reissu meni todella hyvin ja ainut kohta johon rasitus kävi oli ranteet, mutta nekin olikin jo lähtiessä kipeät.
edit:keskikulutus oli reissulla 5.34 l/100km.
Ahdettu 1216
En ole tällä vielä metriäkään ajanut, mutta kasaanpäin...![]()
Mopoton , barracuda 397hemi
Usd keula olisi kyllä aika herkkua...
Ahdettu 1216
mikäs keula? ja kuin iso töinen sovittaa??(suska1100 @ Elo. 11 2006,21:14) kirjoitti
kerrokerro...![]()
![]()
<p>Perheessä voi sanoa ihan mitä ajattelee eikä tarvitse pelätä, että joku ajattelee samalla tavalla.</p>
Eiköhän noi suzukin usd kaulat käy lähes kaikki kun vaihtaa (ja pitää vaihtaa) alakolmion akseli bandiitin omasta alakolmiosta. Katso edellinen sivu (6) ja loppupään juttuja parilta muulta asiasta tietävältä
Mopoton , barracuda 397hemi
Paljonko Bandit 1200 kuluttaa normaalisti öljyä? Kiinnostaisi tietää eri kilometrimääriä ajetuista.
15 000km ajettu isosta rosmosta häviää ihan hitusen öljyä 6 000 km aikana. Tarkistusikkunan yläpäästä noin 3/4 ikkunaan.(jarvma @ Elo. 12 2006,11:02) kirjoitti
Keula näyttää hyvältä(suska1100 @ Elo. 11 2006,21:14) kirjoitti
Mihin tyylin meinaat rakentaa?
Omilla osilla paitsi keulan muutokset, vanha kun oli vino/poikki, mitään hillitöntä fighteriä en meinannut vääntää vaan pientä siistimistä ja kevennystä...
Mopoton , barracuda 397hemi
Ok!(suska1100 @ Elo. 13 2006,09:57) kirjoitti
Jos sulla on takakate hajalla, niin mulla olis vaihtoehtoa tarjolla
J
65500 ajettu ja viimisen 5500 km aikana ei yhtään ole kadonnu. Ajattelin että hiukan katoais kun täytin ihan ylämerkkiin asti muttei se sieltä ole minnekkään menny.(jarvma @ Elo. 12 2006,11:02) kirjoitti
edit: kilometrit korjattu
990 adv, VF750F, ZX-12R
Bandun kiihtyvyys nelosella tai kolmosella.
En (tietenkään) yllytä kauheaan laittomuuteen, josta saa linnaa, mutta kuka viitsisi kertoa (luonnollisesti siis teoriatiedon pohjalta) kuinka nopsaan iso Bandu kiihtyy 90>150 ja hyytyy (normihidastuksella) 150>90?
Tarvitsisin tuota dataa massiivisen oikeudenkäynnin ajaksi edes pieneksi puolusteluksi syyttäjän ilmeisesti odotettavissa olevaan tulikivenkatkuiseen "sähkötuoliiin, sähkötuoliin" -vaatimukseen.
Ilmeisesti yhden auton ohitus kestää 150/78 erolla aika tarkkaan 2 sekuntia.
Itse en nyt sattuneesta syystä viitsi mennä empiirisesti tuota kiihtyvyyttä mittamaan...
-hh-
Alustan säätämiseen käytin reilu tunnin ja parempihan siitä tuli.
Keulan esijännitys pykälää tiukemmalle -> perä alkoi muljaamaan.
Perän esijännitys pykälän löysemmälle, asentoon 4 ja
paluuvaimennus asentoon 2. Perä nyt tehdasasetuksissa.
Nyt menee 110kg äijä päällä herkemmin kurviin, keula selvästi
jämäkämpi. Isolla tiellä herkkyyden lisääntymisen huomaa myös.
Ja alla edelleen ensiasennuskumit. Z6:sia odotellessa!
Seuraava merkittävä parannus alustaan on tämän tyylinen. Tuli vaihdettua 0km ajettu vakioalusta hyllyyn ja öhläriä tilalle.(Janste @ Elo. 21 2006,10:56) kirjoitti
Alustaa piti parantaa jo edelliseen banduun (ajettu 26tkm), kun se vakio alusta alkoi olla jo ihan pehmeä, mutta se
pyörä meni vielä samana syksynä lunastukseen.
Ainakin omassa -05 1200 bandiitissa oli ensiasennus renkaina Michelin macadamit ja pito parantui selkeästi, kun vaihdoin Metzelerin Z6 renkaat alle.
Macadamit kesti takana 7000km ja edessä 12000km.
Ensimmäinen Z6 meni vaihtoon 9000km kohdalla, kun en enää uskaltanut lähteä sillä noin 1700km reissulle.
Edit:linkit korjattu
Ahdettu 1216
Ensi talvena olisi tarkoitus paneutua keulan toimintaan, Öhlinsin jouset, paksummat liemet sekä teräspunosletkut. Parin sadan sijoitus ja vastinetta olisi odotettavissa. Mitä muuten tuolla takakangella oli hintaa? Niin ja sarvet myös vaihtolistalla ensikaudeksi, Louiksen kuvastosta tuo LSL:n Streetbar kiikarissa.
Pyörä menossa Korpiahon penkkiin tämän kuun viiminen päivä, Nakkilaan kun soittelin sanoivat tyhjäkäyntisuutinta löytyvän 2,5 välein eli 15, 17,5, 20 jne.
Hyllystä löytyisi 22,5 suoraan, mahtaakohan olla liian iso? Ryyppyä ei tuon jälkeen tarvitsisi paljon käytellä.![]()
Itselläni on myös se teräspunosletkujen vaihto edessä. Tarkoittanet takakangella sitä takaiskaria ja Mp-racing myy niitä 1150€ hintaan... Itse ostin se iskarin yhden kesän ja 8000km ajettuna 550€ hintaan.(Janste @ Elo. 21 2006,12:08) kirjoitti
Itse ostin suzukin alkuperäiset tyhjäkäyntisuuttimet kokoa 20 ja hyvin ne toimii ainakin yoshimuran trs vaimentimen kanssa.
Noissa alkuperäisissä tyhjäkäyntisuuttimissa koot menee tyyliin 15, 20, 25...
Ahdettu 1216
Olin viikonloppuna Jyväskylässä ralleissa. Lämmöt nousuvat koneessa 125 asteeseen parhaimmillaan. Mitä olette mieltä? Öljyn vaihto / 18tkm huolto tuli myös ajankohtaiseksi...
<p><strike>JiiÄm</strike></p>
Millainen lämpöanturi sinulla on Bandussa? Sellainen öljykorkin paikalle sijoitettavako?(JiiÄm @ Elo. 22 2006,21:31) kirjoitti
-hh-
Tuli käytyä keskiviikkona pyörää penkittämässä, kun tuli vaihdettua ne seosruuvit pykälää isommaksi jo aikoja sitten.
Nyt pyörä toimii hyvin myös kylmänä ja alle 6000 kierroksen vetää tosi mukavasti, mutta reilun 6000 jälkeen seokset menee liian paksulle.
Dynokäyrää minulla ei vielä uusimmasta vedosta ole, kun saan sen vasta myöhemmin.
Nyt pitäisi seuraavaksi laittaa pykälän pienemmät pääsuuttimet.
Seokset menee muutenkin koko ajan rikkaanmalle, kun suutinputket väljistyy lisää.
Alkaa vaikuttaa siltä, että tämä on viimeinen kaasari pyörä mitä tulen omistamaan...
Ostin pyörän uutena talvella, joten tämä on ensimmäinen kesä tällä vehkeellä ja kilometreja on nyt kertynyt reilut 19100km.
Alkaa ketju pitämään ääntä jo ikävästi ja pitänee tilata talvella uudet ketjut & rattaat.
Olen tykännyt pyörästä todella paljon, mutta pienenä miinus puolena on pienehkö huoltoväli.
Pyörässä on yoshimuran trs slipari, seosruuvit on auki 2 1/4 kierrosta, tyhjäkäynti suuttimet kokoa 20 ja neulat on vakio korkeudella, sekä ilmanputsari on vakio.
Onko pääsuuttimet vakiona kokoa 100?
Onko alkuperäiset rattaat paremmat, kuin JT:n?
Didin ZVM ketju lienee riittävän luja?
Ahdettu 1216
Jep. Juuri sellainen öljykorkin korvaaja![]()
<p><strike>JiiÄm</strike></p>
No niin, sainpas sen projekti pyörän kilvitettyä ja 200km takana koeajoa. Sharkin slipari kiinni , k&n suodin pitäs laittaa ja neuloja nostaa joten siihen liittyvä kyssäri - nostanko yhden vai kaksi pykälää neuloja ylöspäin ? Kuulemma neulojen nosto riittää ja suuttimiin ei tartte puuttua....
Mopoton , barracuda 397hemi
Mikä sen anturipuslan pituus on siinä? Louisiltako ostit?(JiiÄm @ Elo. 25 2006,13:31) kirjoitti
-hh-
Anturin pituus on about 30-35mm. Haistelee siis ns.öljynroiskeista lämpötilaa. Pitäis testata ilmeiseti keitetyllä vedellä kuinka tarkka / epätarkka se on. Joo, Luisin kamaa!!(harmaahukka @ Elo. 26 2006,07:26) kirjoitti
<p><strike>JiiÄm</strike></p>