Sivu: 5 / 31:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456715 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121:stä 150:een 914:sta
  1. #121
    Minun bandiittiin laittoivat 1000km huollossa hondan gn4 10w-40 öljyt sisään ja hyvin ne on tähän asti toimineet.
    Ahdettu 1216
  2. #122
    yäk sehän saa ihottumaa niistä hontra öljyistä!

    Itse olen pandiiteissa käyttänyt mobil, castrol, penzoil ja gluffin öljyjä ja kaikki on toimineen niin mineraali, puoli tai täyssynteettiset.
  3. #123
    Castrol GPS 10w40. Olen käyttänyt uudesta saakka ja toimii edelleen moitteetta. Mopo on mallia 2003 ja ajettu about 19 tkm.
  4. #124
    Lainaa (Tuomas @ Touko. 09 2006,11:49) kirjoitti
    yäk sehän saa ihottumaa niistä hontra öljyistä!

    Itse olen pandiiteissa käyttänyt mobil, castrol, penzoil ja gluffin öljyjä ja kaikki on toimineen niin mineraali, puoli tai täyssynteettiset.
    Vai että ihottumaa...ei taida bandiitit olla kovinkaan nirsoja öljystä ja kiitokset vielä siitä öhläristä.
    Ahdettu 1216
  5. #125
    Lainaa (finnman @ Touko. 09 2006,10:40) kirjoitti
    Pistän tänne kysymyksen moottoriöljyistä minkä uskon kiinnostavan monia, varsinkin niitä jotka ovat kohtuu uusia rosvon omistajia.

    Mikä öljy käy tai ei käy Bandiittiin? Ja mieluummin olisi hyvä, jos on kokemusta asiasta no. Suzukin ilma/öljy jäähdytteisestä moottorista.
    Tätä meinasin kans kysyä mut enhdit eka. nyt on uus nakki takana ja kyllä muuttu ajettavuus! vanhasta näky jo paikoin kankaat ja yks naula
    *vituiks män* !prkl!
    -> -03 Bandit 600s <-
  6. #126
    Nyt on bandiitissa yoshimuran trs slipari paikallaan ja äänet on nyt kohdallaan. Pyörä penkitettiin ensin vakiona ja sitten sliparilla sekä säädöllä. Pitäisi vielä tyhjäkänti suuttimia vaihtaa isommaksi, että saisi lisää terävyyttä ja vääntö käyrän loppuun lisää pituutta. Tuli eroa lähtökohtaan aika lailla: tehoa +21hv ja vääntöä +12nm.
    Tässä linkki ja toinen käyrä on mitattu sliparilla, jossa on db-killeri paikallaan ja tehoa tulee killerillä miltei 6 heppaa vähemmän.

    Edellisellä -00 1200 bandiitilla ja akrapovicin sliparilla tuli hieman paremmat käyrät ja mittaus on tehty samassa penkissä, joten tulokset on aika hyvin verrattavissa keskenään.

    Edit: linkit korjattu



    Ahdettu 1216
  7. #127
    Nyt on uusia kuvia pyörästä ja siitä paljon puhutusta yoshimurasta, sekä allekirjoituksen linkissä on lisää uusia kuvia.

    Edit: linkit korjattu.



    Ahdettu 1216
  8. #128
    Jotakin outoa tuossa on. Ei edes bandiittiin tule 20-30hv lisää pelkällä vaimentimella. Ja siinä pitäis olla vakiona suunnilleen 100hv takapyörällä ja vaimennin antaa sen ~10hv lisää. Jonkin verran on sentään tullut Bandiitteja ruuvattua.
    BMW R-NineT -21/-23 Option 719 aluminium
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  9. #129
    Lainaa (B12 @ Touko. 12 2006,22:49) kirjoitti
    Jotakin outoa tuossa on. Ei edes bandiittiin tule 20-30hv lisää pelkällä vaimentimella. Ja siinä pitäis olla vakiona suunnilleen 100hv takapyörällä ja vaimennin antaa sen ~10hv lisää. Jonkin verran on sentään tullut Bandiitteja ruuvattua.
    Edellinen sekä myös nykyinen bandiittini on ollut todella rikkaalla vakiona. Siitä johtuen on saatu todella suuria lisäyksiä sliparilla ja säädöllä, jos verrataan vakioon. Noissa uudemmissa banduissa on jo sellainen saasteyksikkö tankin alla ja se varmasti verottaa myös tehoja. Eikö ole outoa jos 1200 :sta bandiitista mitataan vakiona takarenkaalta noin 80hv?



    Ahdettu 1216
  10. #130
    Outoa on tosiaankin. Vakiona Bandiitti on melkoinen pappamopo kaikin puolin, mutta todella hyvä ja potentiaalinen aihio rakenteluun. Etenkin se ensimmäinen malli.
    BMW R-NineT -21/-23 Option 719 aluminium
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  11. #131
    Banditin vuosimalleissa on pakko olla eroja moottorissa vaikka missään ei niin luekkaan.
    Kaverilla on -03 ja mulla -04 catti ja moottorit on todella erillaisia.

    No sitten vaihdettiin BOS slipari + DynoJet suutin satsi + säätö/penkitys ja tulos 119 takapyörältä *

    Mulla menee keskimäärin 1 litra/100km enemmän bensaa (6.5) kun kaverilla (5.5) vaikka silläkin slipari.
    Pyörät tuntuvat kyllä yhtä nopeilta

    Jos koneen sisuskalut vaihtaa ja turbottaa saa noin 300 hv
    siihen ilokaasu päälle on 400 hv ja turvallista matkaa.....

    Reiska_SB



    Terveisin Reiska

    - Kawasaki Z1000SX -
  12. #132
    Onko teillä havaintoa minkä kokoisia tyhjäkäyntisuuttimia pyöriinne on ruuvattu? Pitäs tuohon omaan (B12 -03) laittaa vähän isommat mutta mitä kokoa .
    Sliparina on Yoshin TRS ja lambdan mukaan käypi melko laihalla ihan pikkukaasulla. Factoryn sarjassahan koko taitaa olla 27.5, mutta tuntuu aika isolta tuo hyppäys vakiosta, joka on 15.
  13. #133
    Lainaa (kreivi @ Touko. 17 2006,14:33) kirjoitti
    Onko teillä havaintoa minkä kokoisia tyhjäkäyntisuuttimia pyöriinne on ruuvattu? Pitäs tuohon omaan (B12 -03) laittaa vähän isommat mutta mitä kokoa .
    Sliparina on Yoshin TRS ja lambdan mukaan käypi melko laihalla ihan pikkukaasulla. Factoryn sarjassahan koko taitaa olla 27.5, mutta tuntuu aika isolta tuo hyppäys vakiosta, joka on 15.
    Itse tilasin tänään 20 kokoiset tyhjäkäynti suuttimet ja ainakin 1200 -05 vakio koko oli 15. Alkuperäisen tyhjäkäyntisuuttimen koon voi tarkistaa soittamalla johonkin Suzukin moottoripyörien jälleenmyyjille. Itsellänikin on juuri trs slipari omassa ja vakio suuttimilla, mutta laitan pykälää suuremmat tyhjäkäyntisuuttimet.



    Ahdettu 1216
  14. #134
    kellään sattus oleen ylenmääräisiä kaasuttajan kalvoja -99 isoon bandittiin? Tai mistä sais uudet edullisesti?? Kiitos jo etukäteen
    <p>Perheessä voi sanoa ihan mitä ajattelee eikä tarvitse pelätä, että joku ajattelee samalla tavalla.</p>
  15. #135
    mitäs vanhoille kävi
    b-king -08
  16. #136
    Lainaa (hcaape @ Touko. 17 2006,19:28) kirjoitti
    mitäs vanhoille kävi
    edellinen omistaja on turannu ne piloille... olivat kaikki neljä ihan rutussa ja lytyssä kansiensa välissä. Onneks ei reikiä kuitenkaan, toimii siis vielä mutta mielenrauhan saavuttamiseks pitäs laittaa uudet.
    <p>Perheessä voi sanoa ihan mitä ajattelee eikä tarvitse pelätä, että joku ajattelee samalla tavalla.</p>
  17. #137
    Mul ois 1 kpl kalvoja mut taitaa olla paremp ku pirän sen ittel ku ei se auta kuitenkaa jos kaikki ihan kuppasia...

    Myymisestä tuli mieleen ettei ketään ole kiinnostunut siitä Holeshot forkbracesta?



  18. #138
    Lainaa (Tuomas @ Touko. 17 2006,22:16) kirjoitti
    Mul ois 1 kpl kalvoja mut taitaa olla paremp ku pirän sen ittel ku ei se auta kuitenkaa jos kaikki ihan kuppasia...

    Myymisestä tuli mieleen ettei ketään ole kiinnostunut siitä Holeshot forkbracesta?
    kaikki kiinnostaa kun halvalla saa
    b-king -08
  19. #139
    kummat etujouset kannattaa asentaa 600:seen bandittiin. race tech:it vai öhlinssit? perustelkaa mielipiteitänne.
  20. #140
    Lainaa (tco @ Touko. 18 2006,15:08) kirjoitti
    kummat etujouset kannattaa asentaa 600:seen bandittiin. race tech:it vai öhlinssit? perustelkaa mielipiteitänne.
    No öhlärit tietenkin ja siksi kun hinnassa ei ole juuri eroa, sekä ne lisää enemmän katu-uskottavuutta
    Ahdettu 1216
  21. #141
    Onkohan banditin alkuperäinen takaiskari huollettava? Mallihan on 1200S ja vm.96...
  22. #142
    Lainaa (Kime @ Touko. 18 2006,22:52) kirjoitti
    Onkohan banditin alkuperäinen takaiskari huollettava? Mallihan on 1200S ja vm.96...
    Mielestäni sen alkuperäisen huollattaminen ei kannata, kun siitä loppuu vaimennusteho 20tkm paikkeilla ja sitten perä painuu, sekä keula nousee. Näin kävi omassa vastaavassa -00:ssa ja sitten kahdestaan ajaminen alkaa sitten olla melkoista keulimista vaikka kuskilla on painoa alle 60kg, kyytiläisellä ei sitäkään, sekä jousen esijännitys oli pykälää vaille jäykemmillään.
    Muutenkin bandiitin vakio alustaa olisi hyvä hieman parannella ja paremmalla takaiskarilla, sekä jäykemmillä etujousilla saa ihmeitä aikaan.
    Ahdettu 1216
  23. #143
    Sattuisikos jollain olla myytävänä pelkääjän kahvoja bandittiin. pyörä on 600 ja 96.
  24. #144
    Lainaa (tco @ Touko. 19 2006,15:11) kirjoitti
    Sattuisikos jollain olla myytävänä pelkääjän kahvoja bandittiin. pyörä on 600 ja 96.
    aika kiven alla noi kahvat... ite sain käytetyt vuoden hakemisen jälkeen. Osto ilmoitukset kaikkiin mahdollisiin medioihin=ei kahvoja, kyselin kaikki purkaamot läpi=ei kahvoja jnejne... sitten kyselin ihmisiltä jotka olivat myymässä pyöräänsä ja jo vain, silloin tärppäs, eräs heistä myi pelkät kahvat kiitos Mikolle lahteen

    Toki voi ostaa uudet jos ei ole rahasta kiinni, suomessa ihan sika hintaiset

    PS:samat kahvat ne isossa ja pienessä Bandit:issa
    <p>Perheessä voi sanoa ihan mitä ajattelee eikä tarvitse pelätä, että joku ajattelee samalla tavalla.</p>
  25. #145
    Paljonko olette päässeet isolla rosvolla tankillisella?
    Mikä vuosimalli, putkistot, suuttimet, yms.
    Itse ajelin edellisen tankillisella 323km ja ajo oli aika reipasta vauhtia , sekä mukana oli rivakoita kiihdyttelyjä. Kulutus oli noin 5,9l/100 ja pyörässä on yoshimuran slipari vakio suuttimilla, ehkä sillä olisi vielä heiman ajellut, kun tankkiin meni 18,99l/20L.
    Ahdettu 1216
  26. #146
    Eilen tuli vedettyä 322km ja tankkiin meni 15,5L. Pyörä on -97 1200S, dynojetillä ja Remuksen pöntöllä. Tossa on vielä se pienempi tankki tilavuudeltaan 19 litraa. Ajotyyli oli varsin rauhallinen . Kulutus noin 4,8L/100km, täähän menee melkeen vähemmällä mitä 600 bandit .
    Suzuki Gs 125 -84
    GSF 600S -97
    GSF 1200S -97
    GSX 1400 -06

    Omalla luvalla jo vuodesta 1977.
  27. #147
    Pienellä menee teidän mopot. Millaista ajoa, tai siis hauhallistahan se on ollut noilla kulutuslukemilla, mutta onko kaupunkipyöritystä kuinka paljon kunnon ruuhkassa? Mulla -98 vakio 12B vie normi lähiöajossa(ei paljoa liikennevaloajoa) n.6.2L, mutta viime tankillinen oli 7.2L missä oli melkein kaikki kaupunkiajoa ruuhkassa... Kannattaisi varmaan hankkia slipari?

    Onko kukaan mitannut nopeus/matkamittarin paikkaansa pitävyyttä? Paljonko heittää jne.?
  28. #148
    Pyörä vm. 2003, Dynojet Stage1 + Laser Hotcam slipari. Karkeasti laskien kakkua menee sekalaisessa ajossa ~6,7 l/100 km. Tankillisella (21l) pääsee siis hieman päälle 300 km jos ihan kuiviin ajelisi. Kone käy aavistuksen paksulla, mutta taasen liikkuu mukavasti ;) Vakiona vei muistaakseni suunnilleen litran verran vähemmän.
  29. #149
    Lainaa (suiza 1200 @ Touko. 22 2006,01:17) kirjoitti
    Paljonko olette päässeet isolla rosvolla tankillisella?
    Mikä vuosimalli, putkistot, suuttimet, yms.
    Joskus jopa 250 km. vm. -99 (19 litran tankki) Ackran kokoputkisto, dynojetin suuttimet mutta orggis neulat, syttypyörä.

    Paljonko näillä viiden litran kulutuksella selviävillä kestää takarengas? Mulla kestää 7-9 tkm.
    Hande G.
  30.  
  31. #150
    Lainaa (finnman @ Touko. 22 2006,09:16) kirjoitti
    Pienellä menee teidän mopot. Millaista ajoa, tai siis hauhallistahan se on ollut noilla kulutuslukemilla, mutta onko kaupunkipyöritystä kuinka paljon kunnon ruuhkassa? Mulla -98 vakio 12B vie normi lähiöajossa(ei paljoa liikennevaloajoa) n.6.2L, mutta viime tankillinen oli 7.2L missä oli melkein kaikki kaupunkiajoa ruuhkassa... Kannattaisi varmaan hankkia slipari?

    Onko kukaan mitannut nopeus/matkamittarin paikkaansa pitävyyttä? Paljonko heittää jne.?
    Litralla tippuu kulutus kun laittaa hengittävämmän putken. Oma -98 vei sitä vähemmän, mitä enemmän viritti. Loppupelissä meni 5-6L ajosta riippuen. Yli kuutta ei ikinä. Vakiona 6-7L.
    BMW R-NineT -21/-23 Option 719 aluminium
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
Sivu: 5 / 31:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456715 ... ViimeinenViimeinen