Mulla oli kanssa ongelmia isossa rosvossa tuon plexin kanssa. Kokeilin kaikenlaista ja päädyin myös tuohon samaan modaukseen kuin Pappis eli touring plexiä madalsin dremelillä. Mielestäni tämä toimi hyvin. Koska rosvo on vaihtunut Busaan niin olisi ylimääräisenä tollanen madallettu naarmuton savunvärinen plexi. Jos joku rosvo kuskeista sellasta tarttee niin sen saa halvalla.
Uusia ison Bandiitin omistajia ilmoittautuu...
Käytiin isännälle ostamassa Oulusta -03 Rosmo, itse ajoin sen pois sieltä ja olihan se ihan liukas.. Ei nyt juurikaan ilman kuormaa eroa omaan RF600:seen, paitti kun penkissä oli varmaan vahaa tai silikoonia niin kylläpäs sai rutistaa polvilla että pysyi kyydissä kun yhden vähän reippaamman kiihytyksen otin..
Ja olipas pyöreät renkaat.. kun omassa on kuluneet niin kantille niin tuntuipas aluksi aika kiikkerältä..![]()
Suzuki RF600 -96
(Suzuki GS500EZ -82)
Yamaha PW50
PITSIÄ PINTAAN SISKOT!! ;)
Tervetuloa Rosmokerhoon.(suzukigirl @ Syys. 19 2007,20:05) kirjoitti
![]()
Itsellä lähtee pyörä penkkiin ja säätöön niin loppuu se röpöttely ja nykiminen.
GSF Bandit 1200 -05
Oivallinen valinta. Piipahda myös www.suzukibandit.org(snowball @ Syys. 20 2007,15:17) kirjoitti
-hh-
Nonii sain pyörän takaisin penkistä ja täytyy myöntää, että ajo muuttui aivan toisenlaiseksi.(snowball @ Syys. 20 2007,15:17) kirjoitti
Suosittelen kaikille ison Bandiitin omistajille, putki vaihtoon ja uusi suutinsatsi sekä säätö! Aivan mahtava ajaa. Ei nyvi, röpötä ja vetää tasaisesti erityisesti keskialueella, minkä näin jälkeenpäin todella huomaa.
GSF Bandit 1200 -05
Elimäenkadun SKFn laakeriliike on muuttanut jonnekkin muualle, ei kannata sitä Vallilasta enään etsiä...(poku @ Elo. 22 2007,01:39) kirjoitti
Reiska_SB
Terveisin Reiska
- Kawasaki Z1000SX -
Joo ovat muuttaneet, kannattaa katsoa firman sivuilta www.laatulaakeri.fi lähin myymälä.
Miten hyvin teillä on isossa rosmossa takaiskari kestäny? Eli missä vaiheessa ootte joutunu laittamaan uutta tilalle ja mihin ootte vaihtanu?
Itellä yks päällä ilman tavaraa tuntuu kulkevan vielä jotenkin(kuski 100kg+), mutta kun matkatavarat mukana niin löysyys alkaa haitata. Rosmo on vuosimallia -97.
Suzuki Hayabusa -05
Suzuki Bandit 1200 -97
Ilmottaudun nyt jo etukäteen vaikka Bandiitti odotteleekin talven lämpösessä ja käden ulottumattomissa.
Elikkä olen varannut Bandit 600S -96 liikkeestä 1-omistaja 28000km ajeltu, huollot ajallaan tehty liikkeessä ja täysin orggis on ainakin vielä
Edit: Vähä offtopic mut minkäs teet, on siitä kyllä paljon kysymyksiäkin esim. tangon vaihto FatBar onko parempi ajaa?
Mitenkä rahotusyhtiö suhtautuu jos vaihtaa osia pyörään pitåääkö pyytää lupa "jostain olin jotakin lukevinaa että ei saa muokata"
Yamaha xv1100 -89
Eikös kukaan ole pikku bandiittinsa laittanut vielä fatbar tankoa? Onkohan liian leveä, koska en halua mitään suurempaa fighter tyyliä vaan ajomukavuutta?
Yamaha xv1100 -89
Mulla on isossa rosvossa laitettu originaali ohjaustankoon kummallekin puolelle sellaiset 20 mm levityspalat (ilmeisesti kierteet tangon sisään ja lisäpalikat kiinni). En tiedä miten vaikuttaa ajoon, kun oli jo ostaessa. Olen 186 cm pitkä ja kyllä tuo ainakin mulle tuo ajoasento sopii tangon puolesta, jaloille taas voisi olla hieman enemmän tilaa.(Grazzius @ Marras. 10 2007,13:55) kirjoitti
![]()
..soittaminen on toiseksi mukavinta, mitä voi tehdä housut jalassa...
Kawasaki 750 GPZ vm. -84 2004-2007 -> Suzuki Bandit 1200 S vm. -04 2007->2012 - Suzuki RF900R vm 1996 2013 -> 2018 Kawasaki ZZR 1200 vm 2004 2018 >-
Ite oon vaan noin 177cm , taidan kokeila itse sitä Fatbaria broidin crossista kun saan pyörän omaan talliin eli keväällä![]()
Yamaha xv1100 -89
Pistin jo tuonne suzukibandit.orgiin kyselyn mutta pistetään viekä tännekin. Eli mistä mahtaa saada -01 Banditin etukatteessa olevat "Bandit 1200S" -tarrat? Tietysti voipi teettää jos jostain löytyisi malli digitaalisessa muodossa, vinkkiä? Suzukikaupasta en ole vielä rohjennut kysyä.
Tuolla lisää omista "tutkimustuloksista"
Bandit.org
Kyseleppä ainakin mp-foorumilla löytyvältä nimim. "tarramies" , siltä löytyy ja saa kaikenlaisia teippejä ja tarroja.(Sopanja @ Marras. 29 2007,20:49) kirjoitti
Mopoton , barracuda 397hemi
Rämiseehän se mokoma....Jos vielä saisi pikku neuvon avuton naisihminen(creative @ Helmi. 02 2006,17:29) kirjoitti
mihin kohtaan etupleksiä se ikkunatiiviste pitää laittaa.....ei haittais vaikka sais oikein kuvitetun ohjeen
....Yksi kuva kertoo enemmin kuin tuhat sanaa
![]()
-Honda VFR 800X Crossrunner-
-Kawasaki Z 750 S-
-Suzuki GSF 600 S Bandit-
"Elämä on ihmisen parasta aikaa" -Matti Nykänen
Paljonko -04 1200s bandiitissa on heppoja/vääntöä?
tzr125--fzs600--fz6--R1--Hayabusa k8
karvan alle 100hv ja karvan yli 90Nm ei varmaan heitä paljoa...
nuo siis tehtaan ilmoittamat vois olla. irl vähän enemmän molempia.
The Real Thing ?
Paljonkos vauhtia luvataan ja kummoset välitykset vaihteissa on?
Saiskohan joltain/jostain suoritus arvoja?0-100km/h...0-200km/h...0-400m.
tzr125--fzs600--fz6--R1--Hayabusa k8
Täältä kannattaa kysellä nuita asioita hiukan tarkemmin...
The Real Thing ?
Tervetuloa vaan suitsa foorumiin.niinkubandit
poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
Eikös 2006 rosmoon tullut jo ruisku, nousiko teho ja vääntö minkalaisiin lukemiin ks. vuosimallissa?
tzr125--fzs600--fz6--R1--Hayabusa k8
-07 on ruiskumalli ja vesijäähytys. Tehot suurinpiirtein samat mutta vääntöä reilusti lisää, 108Nm tehtaan ilmoitus. Maksimivääntö tulee jo 3700rpm kun entisessä tuli jossain 6000rpm korvilla muistaakseni. Uusi malli on ihan aikuisten oikeesti todella hyvin vääntävä...
The Real Thing ?
Kyllä tuo oma Bandit 1200 -05 sai mittausten mukaan ~115 hp ja ~115 nm, kun vaihdettin neulasarja, vähän kaasaria säädettiin ja luonnollisesti putki möykkää eri laatuun. Ne on nää luonnon säästönormit mitkä tuota menoa rajottaa...![]()
GSF Bandit 1200 -05
Isosta vesijäähystä pelkällä ruiskunsäädöllä ja sliparilla takarenkaalta ~106hv ja ~112Nm. Ja yli 100Nm jo 2000rpm...(snowball @ Joulu. 19 2007,16:38) kirjoitti
Nuo mitä aikasemmin mainitsin oli niitä tehtaan antamia lukemia.
The Real Thing ?
on se komio vehe se uuskin vesibandiitti, se 1250 bandit. sopivan simppelin oloinen ja tykkäsin kovasti kun kävin koklaan kesällä. kone vääntää jo vakiona todella alhaalta muhevasti. kutosella oliko kierroksia satasen vauhisa joku karvan päälle 3000 ja melkein jo parhaalla vääntöalueellaan kone. yllättävän ketterältä ja kevyeltä tuntui hanskassa kans se isorosvo.
se on kuitenkin vankkaa peruspyörätekniikkaa vailla mitään ihmeellisiä kikkailuja, saattaa olla oiva peli todella monenlaiseen ajoon. huom. tämän kirjoitti kawamies, joka harvemmin muita pyöriä noteeraa kovin positiivisesti.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Onko vm.2004 isorosmossa katalysaattori ja se saastetunnistin vai mikä se olikaan?Entäs bensahana?
Suzuki Hayabusa L0
Kawasaki ZZR1400 L1
Exät:
Kawasaki er6n
Honda CB500
Suzuki GSX-R 1000 L1
GSX-R 1000 K7
B-king
GSX-R 1000 K7
suzuki gsf1200 k2
suzuki gsf1200 k3
suzuki hayabusa k8
yamaha R1 04
yamaha fz6s 06
yamaha fzs600 98
tzr125
Onko vm.2004 isorosmossa abs-jarrut vakiovarusteena vai onko saanut lisävarusteena?
Suzuki Hayabusa L0
Kawasaki ZZR1400 L1
Exät:
Kawasaki er6n
Honda CB500
Suzuki GSX-R 1000 L1
GSX-R 1000 K7
B-king
GSX-R 1000 K7
suzuki gsf1200 k2
suzuki gsf1200 k3
suzuki hayabusa k8
yamaha R1 04
yamaha fz6s 06
yamaha fzs600 98
tzr125