Sivu: 19 / 30:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 9171819202129 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 541:stä 570:een 885:sta
  1. #541
    joo kyllä tuo www.suzukibandit.org kuulostaa parhaimmalta.
  2. #542
    Lainaa (suiza 1200 @ Maalis. 07 2007,23:43) kirjoitti
    Tänään saatiin asennettua bandiittiin ne teräpunosjarruletkut paikalleen.
    Niiden letkujen sopivuus oli ilmoitettu Suzuki GSF 1200 vm. 01-03, mutta ne kävi hyvin paikalleen tuohon 1200S -05
    Kuva 1
    Kuva 2
    Kuva 3
    Kuva 4

    Se www.bandit.net oli jo käytössä.

    Vapaana olisi
    www.bandiitti.net www.bandiitit.net
    .com .com
    .org .org

    www.bandut.net www.suzukibandit.org
    .com
    .org

    Toi www.suzukibandit.org olisi mielestäni aika hyvä.
    Kertokaa omat mielipiteenne noista nimistä pian, sillä tarkoitus olisi huomen illtana varata se nimi ja tilata se palvelu.
    Oliko muuten ilmauksen kanssa mitään ongelmia? Olen miettinyt hankkia noita goodridgen letkuja omaan rosvooni. Kaiken maailman kauhutarinat jarrujen ilmauksesta on vielä tähän saakka estänyt ostopäätöksen tekemistä.
  3. #543
    Lainaa (suiza 1200 @ Maalis. 07 2007,23:43) kirjoitti
    Toi www.suzukibandit.org olisi mielestäni aika hyvä.
    Kertokaa omat mielipiteenne noista nimistä pian, sillä tarkoitus olisi huomen illtana varata se nimi ja tilata se palvelu.
    kuulostaa hyvältä tuo suzukibandit.net
    <p><strike>JiiÄm</strike></p>
  4. #544
    Laitetaanpa tännekin jos joku tarvitsee, löytyy myös MP-tallin manuaaleja osasta.

    SUZUKI BANDIT 600cc SEKÄ 1200cc manuaaleja:

    http://www.suzukibandit.cz/download.php

    Ylin on Haynesin kattava manuaali Bandittiin 600cc-1200cc vm -95-01 asti.

    Alin on 2001 ja 2002 malleihin 1200cc.

    Molemmat englanninkielisiä.

    Ovat pakattuja tiedostoja ja tulevat noin vartissa.

    Ainakin tänään (8.3.07) ladattu onnistuneesti.
  5. #545
    Kiva kun saa tun bandit specifisen manuaalinkin, pikkasen jo odotellutkin...
    Ei sillä etteikö gigsun manuaalista samat tärkeimmät löytyis...

    Täydellisyyden ruumiillistuma ja vieläpä vaatimaton.
  6. #546
    harmaahukka: en pääse katsomaan kuka sen (www.bandit.net) osoitteen on varannut.

    mamola: tarkoitukseni on tehdä kotimainen bandit foorumi.
    Tarkoituksena olisi kerätä sinne kaikenlaista bandit tietoutta, yms.
    On parempi, että en ala vielä asiasta sen enempää hehkuttelemaan, kun homma on vielä aivan alkutekiöissään.

    Mc Nikke T: samaa nimiehdotusta mietin, mutta edes sen tyylisen nimen käyttö voi olla epäterveellistä.

    raichuwood: kyllä ne jarrut sai ilmattua aika hyvin, mutta pitää ne vielä ilmata uudestaan, kun on niillä ensin tovin ajellut.
    Kyllä ne saa ilmattua, mutta joskus se voi vaatia enemmän työtä.

    JiiÄm: se www.suzukibandit.net on jo varattu jollekkin muulle.
    Ahdettu 1216
  7. #547
    Siitä miitingistä vielä että voishan sitä ajatella jotain POSARI 2007 häppeningiä (25-27.05.2007) ja pitää Bandiitti-ajot siellä. Onhan niitä paljon muitakin mutta tässä nyt yksi esimerkki.
    <p><strike>JiiÄm</strike></p>
  8. #548
    Ihme kyllä suzukibandit.org on tosiaan varaamatta!

    Heh, www.bandit.fi:n on varannut SBS eli Voice-TV:n omistaja, mitä lie suunnitelmissa....

    bandit.net näyttää olevan erään BBS-purkin hallinnassa jenkeissä.

    bandit.org on lontoolaisen webbihotellin varaama

    Varattuja ovat mm.

    bandit.com
    bandit.net
    bandit.org
    bandit.info
    bandit.us
    bandit.biz
    bandit.ws
    bandit.cc
    bandit.tv

    kuten myös
    suzukibandit.com
    suzukibandit.net
  9. #549
    Lainaa (harmaahukka @ Maalis. 08 2007,18:30) kirjoitti
    Ihme kyllä suzukibandit.org on tosiaan varaamatta!

    Heh, www.bandit.fi:n on varannut SBS eli Voice-TV:n omistaja, mitä lie suunnitelmissa....

    bandit.net näyttää olevan erään BBS-purkin hallinnassa jenkeissä.

    bandit.org on lontoolaisen webbihotellin varaama

    Varattuja ovat mm.

    bandit.com
    bandit.net
    bandit.org
    bandit.info
    bandit.us
    bandit.biz
    bandit.ws
    bandit.cc
    bandit.tv

    kuten myös
    suzukibandit.com
    suzukibandit.net
    Itse asiassa se suzukibandit.org on jo myös varattu, mutta se ei ole vielä poistunut vapaalta listalta. Tilasin sen nimittäin noin tunti sitten
    Ahdettu 1216
  10. #550
    Lainaa (suiza 1200 @ Maalis. 08 2007,18:44) kirjoitti
    Itse asiassa se suzukibandit.org on jo myös varattu, mutta se ei ole vielä poistunut vapaalta listalta. Tilasin sen nimittäin noin tunti sitten
    nonih! meinaakko ite noi sivut tehä vai onko sulla apuvoimia tiedossa?
    Pieru kertoo paskan laadun
  11. #551
    Lainaa (RalliMakkara @ Maalis. 08 2007,22:59) kirjoitti
    Lainaa (suiza 1200 @ Maalis. 08 2007,18:44) kirjoitti
    Itse asiassa se suzukibandit.org on jo myös varattu, mutta se ei ole vielä poistunut vapaalta listalta. Tilasin sen nimittäin noin tunti sitten
    nonih! meinaakko ite noi sivut tehä vai onko sulla apuvoimia tiedossa?
    Sovittiin yhden kaverin kanssa, että hän voisi jeesailla niiden sivujen teossa.
    Muuten olisi koko homma jäänyt aloittamatta, kun pelkät omat tiedot ja taidot ei siihen riitä.
    Ahdettu 1216
  12. #552
  13. #553
    Lainaa (raichuwood @ Maalis. 08 2007,09:56) kirjoitti
    Oliko muuten ilmauksen kanssa mitään ongelmia? Olen miettinyt hankkia noita goodridgen letkuja omaan rosvooni. Kaiken maailman kauhutarinat jarrujen ilmauksesta on vielä tähän saakka estänyt ostopäätöksen tekemistä.
    Pieni vinkki:

    Eli kun ilmaat jarruja käy ensitöiksesi ostamassa iso ruisku (min 1dl) ja rulla teflonteippiä.
    Aloita koko jarrunesteiden laitto alhaalta ylös.
    Ensin (tyhjään järjestelmään) Kiepauta ilmausruuveihin kierrospari tuota putkimiehen teippiä. Se estää ilman pääsyn kierteiltä.
    Sitten avaat sen verran että saat ruiskun ja letkun avustuksella aloitettua painamaan nestettä järjestelmään.
    Täten kaikki ilma nousee ylös eli oikeaan suuntaan ja ilmaus tulee tehtyä kuin itsestään.
    Täydellisyyden ruumiillistuma ja vieläpä vaatimaton.
  14. #554
    Lainaa (Kukko @ Maalis. 09 2007,12:56) kirjoitti
    Eli kun ilmaat jarruja käy ensitöiksesi ostamassa iso ruisku (min 1dl) ja rulla teflonteippiä.
    Aloita koko jarrunesteiden laitto alhaalta ylös.
    Ensin (tyhjään järjestelmään) Kiepauta ilmausruuveihin kierrospari tuota putkimiehen teippiä. Se estää ilman pääsyn kierteiltä.
    Sitten avaat sen verran että saat ruiskun ja letkun avustuksella aloitettua painamaan nestettä järjestelmään.
    Täten kaikki ilma nousee ylös eli oikeaan suuntaan ja ilmaus tulee tehtyä kuin itsestään.
    Kiitos vinkistä. Tämä vaikuttaisi helpommalta kuin "pumppaa jarrukahvaa"-menetelmä. Ja tämän pystyisi yksinkin tekemään.
  15. #555
    Lainaa (JiiÄm @ Maalis. 08 2007,17:42) kirjoitti
    Siitä miitingistä vielä että voishan sitä ajatella jotain POSARI 2007 häppeningiä (25-27.05.2007) ja pitää Bandiitti-ajot siellä. Onhan niitä paljon muitakin mutta tässä nyt yksi esimerkki.
    Ehkä se Posari 2007 saattaa olla vielä turhan aikainen ajankohta sille Bandit miitille.
    Kelejä ei tietenkään voi ennustaa, mutta olisiko parempi järjestää se miitti myöhemmin kesällä?



    Ahdettu 1216
  16. #556
    Onkohan jollakin kokemusta Bandujen "spoileri-", "touringplekseistä"?

    Eli onko niistä hyötyä / väheneekö suhinat yms. Vai onko koko touhu huuhaata??
    <p><strike>JiiÄm</strike></p>
  17. #557
    Entisessä "oldskool"-banditissa oli spoileripleksi, kun hankin sen. Vaihdoin sen ensimmäisen viikon ajon jälkeen alkuperäiseen, joka sopi minulle paremmin (pituus 1,75 m). Yhtä kaikki pidemmän pleksin toimivuuteen vaikuttaa kuskin pituus.
    Tallissa: GSF 1250 S -08, Tunturi Sport -73, Solifer Suzuki S -84 & Pappatunturi -74
  18. #558
    Lainaa (JiiÄm @ Maalis. 10 2007,15:10) kirjoitti
    Onkohan jollakin kokemusta Bandujen "spoileri-", "touringplekseistä"?

    Eli onko niistä hyötyä / väheneekö suhinat yms. Vai onko koko touhu huuhaata??
    Edellisessä bandiitissa oli ostaessa pidempi pleksi ja siitä johtuen kypärämelu oli huomattavasti suurempi.
    Kaverilla on samanlainen bandiitti ja siinä on alkuperäisen kokoinen, sekä mallinen pleksi.

    Kokeiltiin kaverin kanssa toistemme pyöriä ja molemmat huomasi nopeasti suuremman kypärämelun sillä pidemmällä pleksillä.
    Itsellä on pituutta huimat 170cm ja kaveri on minua paljon pidempi. Molemmilla oli Shoei z-one kypärät.

    Spoileri pleksin toimivuuteen vaikuttaa kuskin pituus, ajoasento, spleksin malli & pituus, kypärä.

    Tosin tulppien käyttö on muutenkin erittäin suositeltavaa ja omiin korviin soveltuu parhaiten Silikoni Korvakitti korvatulpat .
    Niitä on olemassa kahta erilaista ja itse olen käyttänyt sitä missä on kaksi 2cm tankoa.
    Niitä löytyy apteekista noin 7€ hintaan ja yhdestä paketista saa tehtyä kaksi paria tulppia.
    Ahdettu 1216
  19. #559
    Lainaa (suiza 1200 @ Maalis. 10 2007,22:11) kirjoitti
    Tosin tulppien käyttö on muutenkin erittäin suositeltavaa ja omiin korviin soveltuu parhaiten Silikoni Korvakitti korvatulpat .
    Niitä on olemassa kahta erilaista ja itse olen käyttänyt sitä missä on kaksi 2cm tankoa.
    Niitä löytyy apteekista noin 7€ hintaan ja yhdestä paketista saa tehtyä kaksi paria tulppia.
    Joo. Kyllä tulee suojaimia käytettyä. Nykyään Finfonikeilla mennään.

    kliks
    <p><strike>JiiÄm</strike></p>
  20. #560
    Noi Finfonic tulpat on varmasti parhaita mahdollisia.
    Onko sulla 9, 15, 25dB:n vaimennuksella olevat ja voiko kysyä paljonko ne tuli maksamaan?
    Ahdettu 1216
  21. #561
    Lainaa (suiza 1200 @ Maalis. 11 2007,11:36) kirjoitti
    Noi Finfonic tulpat on varmasti parhaita mahdollisia.
    Onko sulla 9, 15, 25dB:n vaimennuksella olevat ja voiko kysyä paljonko ne tuli maksamaan?
    Kyllä hyvät ovat. Ei voi kuin suositella!!

    25db vaimennus + monitorit sisältyvät hintaan joka oli muistaakseni n. 300 ekua.
    <p><strike>JiiÄm</strike></p>
  22. #562
    Lainaa (JiiÄm @ Maalis. 11 2007,12:48) kirjoitti
    Lainaa (suiza 1200 @ Maalis. 11 2007,11:36) kirjoitti
    Noi Finfonic tulpat on varmasti parhaita mahdollisia.
    Onko sulla 9, 15, 25dB:n vaimennuksella olevat ja voiko kysyä paljonko ne tuli maksamaan?
    Kyllä hyvät ovat. Ei voi kuin suositella!!

    25db vaimennus + monitorit sisältyvät hintaan joka oli muistaakseni n. 300 ekua.
    Nyt ei kukkaro noihin summiin pysty, mutta toivottavasti myöhemmin. Pitänee maksella noita sakkoja välillä pois.
    Ahdettu 1216
  23. #563
    Lainaa (suiza 1200 @ Helmi. 19 2007,22:32) kirjoitti
    Lainaa (JiiÄm @ Helmi. 19 2007,21:05) kirjoitti
    Lainaa (suiza 1200 @ Helmi. 18 2007,23:59) kirjoitti
    Onkos muut puuhastelleet pyörän kimpussa?
    Kiillotushommia ja nyt työn alla Sw-Motechit!!
    Vai kiilloitus hommia sinäkin puuhastelet ja laittelehan kuvia miltä hommat näyttää?
    Mikäli ostit Sw-Motech Alu-Rack perätelineen, niin suosittelisin niiden kolmen "pikaruuvin" korvaamista M8 pulteilla.
    Kyllä ne alkuperäiset varmasti kestää, mutta milestäni sen perälevyn kinnityksessä on liikaa toleranssia.

    Se perälevy on kuitenkin asiallisen näkoinen ja ei haittaa vaikka se on kokoajan paikallaan.
    Laitoin niihin perälevyn kiinitys pulttien ympärille kumi letkusta tehdyt holkit ja näin siitä tuli napakka, mutta ei ihan tönkkö.
    Laitoin lukkomutterit alapuolelle ja hyvin ovat pysyneet paikallaan.

    Mikäli haluaa, niin sen perälevyn kiinnituksen voi palauttaa aivan ennalleen.
    Kuva siitä perälevystä.

    Huomenna saan nähtävästi sen etuvanteen killoituksen valmiiksi ja sitten ei pitäisi olla, kun pari pientä kiilloitettavaa kohtaa...
    Huomasin tuossa äskettäin, että Sw-Motech on tehnyt uuden perälevyn Givi/Kappa Monokey laukuille.
    Tuossa telineessä näkyvään reikään istuu se perälevyssä oleva kohouma hyvin napakasti.
    Siinä ei ole sitä samaa tolenranssia mitä siinä vanhemmassa "metallisessa" on.

    Vanhempi malli:
    Kuva 1, kuva 2.

    Uudempi malli:
    Kuva 1, kuva 2
    Ahdettu 1216
  24. #564
    Lainaa (suiza 1200 @ Maalis. 11 2007,21:34) kirjoitti
    Huomasin tuossa äskettäin, että Sw-Motech on tehnyt uuden perälevyn Givi/Kappa Monokey laukuille.
    Tuossa telineessä näkyvään reikään istuu se perälevyssä oleva kohouma hyvin napakasti.
    Siinä ei ole sitä samaa tolenranssia mitä siinä vanhemmassa "metallisessa" on.

    Vanhempi malli:
    Kuva 1, kuva 2.

    Uudempi malli:
    Kuva *1, kuva 2
    Mulla kävi hyvä tuuri, sillä sain RM-Heinolta tuon uuden mallisen!!
    <p><strike>JiiÄm</strike></p>
  25. #565
    Lainaa kirjoitti
    Huomasin tuossa äskettäin, että Sw-Motech on tehnyt uuden perälevyn Givi/Kappa Monokey laukuille.
    Tuossa telineessä näkyvään reikään istuu se perälevyssä oleva kohouma hyvin napakasti.
    Siinä ei ole sitä samaa tolenranssia mitä siinä vanhemmassa "metallisessa" on.

    Vanhempi malli:
    Kuva 1, kuva 2.

    Uudempi malli:
    Kuva 1, kuva 2

    Mikä pyörä noissa uudemmissa kuvissa on? Jos on Bandiitti niin mistä olet saanut tuollaiset sivulla olevat matkustajan kahvat?

    Miten muuten banditin matkustajan kahvan käy noiden SW-Motecin sivu- ja takatelineiden kanssa? Joutuuko kahvan poistamaan?
    Honda CB 900 Hornet '07
  26. #566
    JiiÄm:
    Tosin se vanhempi malli näyttää kevyemmältä, koska se ei ole niin paksu.
    Mikäli siihen tekee vielä sen pultti kiinnitys systeemin, niin se on vähintään yhtä kestävä, kuin se uudempi.
    Uudessa voi toki säilyttää ne pikalukot, mutta kompromissejä täytyy välillä tehdä.

    Kimille tiedoksi, että niissä jälkimmäisissä kuvissa näkyvä pyörä on honda cbf 600 ja se on yhden tutun pyörä.

    Ainakaan 1200 -05 bandussa ei sitä takamatkustajan kahvaa ei tarvitse, eikä voikkaan poistaa.
    -Kliks-
    Ainakaan kuvien perusteella sitä takakahvaa ei tarvitse poistaa bandiiteista (01-07) 1200, (00-04) 600, (05->) 650 malleista.
    "Lähteenä" WWW.mo-tech.de, mutta tilatessa niitä telineitä sen asian voi vielä varmistaa myyjältä.
    Ahdettu 1216
  27. #567
    Lainaa (suiza 1200 @ Maalis. 12 2007,16:23) kirjoitti
    JiiÄm:
    Tosin se vanhempi malli näyttää kevyemmältä, koska se ei ole niin paksu.
    Mikäli siihen tekee vielä sen pultti kiinnitys systeemin, niin se on vähintään yhtä kestävä, kuin se uudempi.
    Uudessa voi toki säilyttää ne pikalukot, mutta kompromissejä täytyy välillä tehdä.
    Totta turiset!!

    Tänään oli postimies tuonut kotiovelle "Saksan-paketin"!! Löytyi lämpökahvaa, Sw-motechien pikalukot, DIDin ketjurataspakettia yms. Taas tietää miten iltoja vietellään...
    <p><strike>JiiÄm</strike></p>
  28. #568
    Lainaa (JiiÄm @ Maalis. 12 2007,17:05) kirjoitti
    Lainaa (suiza 1200 @ Maalis. 12 2007,16:23) kirjoitti
    JiiÄm:
    Tosin se vanhempi malli näyttää kevyemmältä, koska se ei ole niin paksu.
    Mikäli siihen tekee vielä sen pultti kiinnitys systeemin, niin se on vähintään yhtä kestävä, kuin se uudempi.
    Uudessa voi toki säilyttää ne pikalukot, mutta kompromissejä täytyy välillä tehdä.
    Totta turiset!!

    Tänään oli postimies tuonut kotiovelle "Saksan-paketin"!! Löytyi lämpökahvaa, Sw-motechien pikalukot, DIDin ketjurataspakettia yms. Taas tietää miten iltoja vietellään...
    Eikun palikkaa kiinni, sillä alkaa olla jo kevättä ilmassa.
    Tulikos sulle Saiton kahvat?
    Hieman aihetta sivuten, jos talli on jo miltei toinen koti.
    Ahdettu 1216
  29. #569
    Lainaa (suiza 1200 @ Maalis. 12 2007,17:24) kirjoitti
    Eikun palikkaa kiinni, sillä alkaa olla jo kevättä ilmassa.
    Tulikos sulle Saiton kahvat?
    Hieman aihetta sivuten, jos talli on jo miltei toinen koti.
    Joo, Saitoa pukkas...

    Pitänee ruveta rasvaamaan käsiä...
    <p><strike>JiiÄm</strike></p>
  30.  
  31. #570
    Mitäs? minkämoinen vai onko minkäänmoinen homma laittaa uus patoputki kiinni?? mitenkä se on jatkoksesta kiinni? jollain pannalla... jos laittais leovincen putikan! Ja kuinka säätö? onko turhaa hintaansa nähden? Ei oo kultalusissa kurkussa eli olen köyhä.
    *vituiks män* !prkl!
    -> -03 Bandit 600s <-
Sivu: 19 / 30:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 9171819202129 ... ViimeinenViimeinen