Sivu: 16 / 31:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6141516171826 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 451:stä 480:een 915:sta
  1. #451
    Olisiko bandiitin omistajilla halua kokoontua, vaikka johonkin tiettyyn kokoontumisajoon isommalla porukalla?
    Esimerkiksi varattaisiin ennakkoon kyseisestä rallista alue, johon saataisiin pyörät laittaa (BANDIT PARKING ONLY).

    Pelkän bandiitti miitin järjestäminen on turhan iso homma ja ei ole olemassakaan sellaista ajankohtaa, että se sopisi kaikille.
    Bandiitteja on Suomessa pilvin pimein, mutta edes kohtuullisen kokoisen porukan saaminen yhteen kokoontumiseen voi olla yllättävän hankalaa.

    On nuo GSX 1400 omistajat yrittäneet jo pari kesää järjestää miittiä johonkin ralliin, mutta ymmärtääkseni se ei ole vielä onnistunut.

    Laitetaanko bandit kuskit paremmaksi ja pidetään miitti tulevana kesänä jossakin kokoontumisajossa?



    Ahdettu 1216
  2. #452
    Mukana ollaan!Olis nastaa saman pyörän omistajien kanssa tavata!
    yes its harley
  3. #453
    Ehdotelkaa paikkaa/aikaa niin mukana ollaan
  4. #454
    Olisiko Turun saaristoralli hyvä paikka? Ajankohta olisi heinäkuun 20.-22. Tosin sen jäjestämis paikka voi muuttua edellisistä vuosista, kun paikka on vielä varmistamatta.
    Ehdotuksia ja mielipiteitä paikasta, ajankohdasta, yms.



    Ahdettu 1216
  5. #455
    Lainaa (suiza 1200 @ Helmi. 04 2007,21:58) kirjoitti
    Olisiko Turun saaristoralli hyvä paikka? Ajankohta olisi heinäkuun 20.-22. Tosin sen jäjestämis paikka voi muuttua edellisistä vuosista, kun paikka on vielä varmistamatta.
    Ehdotuksia ja mielipiteitä paikasta, ajankohdasta, yms.
    Paikka ja ajankohta kuullostaa hyvältä Olen ainakin mukana.
    Time flies when you think your going fast
  6. #456
    Bandiitin omistajat voisivat kertoa pyörästään tarkemmin täällä ja laitelkaa sinne myös kuvia pyörästänne.
    Ahdettu 1216
  7. #457
    Täysipainoinen Bandit-miittiin osallistuminen edellyttää Banditin omistamista, mutta TÄLLÄ sekin onnistuu!
  8. #458
    Harmi Janste et kerkesin ostaa uuden -05:n. Pyyntis on melko alakanttiin. Ostattelin aiemmin vastaavaa kun sulla ja tiukka hinta oli 10300. Eli uus tuli tuolloin halvemmaksi
  9. #459
    Onkos kellään kokemuksia Romatechin kaatumatapeista bandiitissa? Lähinnä siis 650S:ään. Mites nuo kiinnityspaikat eroaa 600 ja 650 bandiiteissa?
  10. #460
    Jos joku etsii bandiittiin: undertailia, belly pania, huggeria, penkkejä, valoja, yms., niin tässä on muutama linkki josta niitä voi etsiä:
    www.banditmania.co.uk
    www.holeshot.com
    http://justbandits.com
    www.tesperformance.co.uk
    www.wbm.nl
    www.bluegauges.com
    www.whaccessories.com
    www.tts-performance.com

    Kotimaassa toimiva http://mach.fi myy ainakin alla olevien yritysten kamoja.
    www.s2-concept.com
    www.freestreetdesign.com
    www.poly26.com
    Ahdettu 1216
  11. #461
    Kertokaas onko GSF400 mallia tehty yhdellä etujarrulla? Tuolla olis =list_dealer&PL[0]=http://www.nettimoto.com/listDea....todepoo:ssa mielestäni melko edullisesti kyseinen malli myynnissä eikä siinä ole kuin yksi etujarru. Kuitenkin tämä sivu sanoo että 250:ssa oli yksi ja 400:ssa pitäisi olla kaksi *

    Ja jos vielä pienen mielipiteen saisi koko pyörästä noin kokonaisuutena. Ajattelin hankkia jonkin halvan pyörän projektiksi vaikka talvi alkaakin olla jo ohi. Mutta ens talveks
    FZ6S-05
  12. #462
    Siis levyllä.... Tuossa -91 UK-mallissa näyttäisi olevan 400 ja 1 levy.

    -hh-

    edit: korjattu linkkiä



  13. #463
    Lainaa (allu72 @ Helmi. 12 2007,17:55) kirjoitti
    Kertokaas onko GSF400 mallia tehty yhdellä etujarrulla? Tuolla olis =list_dealer&PL[0]=http://www.nettimoto.com/listDea....todepoo:ssa mielestäni melko edullisesti kyseinen malli myynnissä eikä siinä ole kuin yksi etujarru. Kuitenkin tämä sivu sanoo että 250:ssa oli yksi ja 400:ssa pitäisi olla kaksi

    Ja jos vielä pienen mielipiteen saisi koko pyörästä noin kokonaisuutena. Ajattelin hankkia jonkin halvan pyörän projektiksi vaikka talvi alkaakin olla jo ohi. Mutta ens talveks
    Ei taida olla ihmeempää merkitystä, että onko se etujarru yhdellä vai kahdella levyllä, kun pysähtyy se kuitenkin hyvin.
    Voisi olettaa, koska kyseinen pyörä on aika harvinainen näillä seuduilla, että varaosien saatavuus voisi olla hankalampaa.

    Ennemmin olisin kuussatasen bandiitin kannalla, kun siinä on jo melkein 30hv enemmän.

    Bandit 400 vm.91
    Bandit 600 vm.04
    Tuo www.bikez.com on ihan hyvä paikka vertailla pyöriä.

    Mikäli tuo kuussatanen bandiitti on liikaa, niin entäs kawasaki er-5?
    Tuossa kawassa on samat tehot, kuin siinä 400cc bandiitissa ja 16kg vähemmän painoa, sekä hinta on myös edullinen.
    Er-5 vm.97

    Meni varmasti pahasti ohi aiheen, mutta mielipidettä kyselit ja tämä oli vain minun mielipide.
    Ahdettu 1216
  14. #464
    Ei mennyt ollenkaan ohi aiheen. Kiitoksia vain mielipiteestäsi(ja edelliselle vastaajalle myös). Tosiaan, nettimotossa oli yksi gsf400 ton mun ehdokkaan lisäksi. Eli, kohtuu harvinainen se taitaa olla. Toi ER näyttää mun silmään teknisesti/idealtaan ihan samalta kuin GSF joten sekin kävisi hyvin. Viron puolella vaan näyttäisi olevan kovin halpa tuommoinen bandiitti

    Itse asiassa, tän illan asiaa pähkittyäni tulin siihen johtopäätökseen että 90-luvun alkupuolen GSX-R 600-750 olisi kaikista paras rakenteluaihio. Niitä tuntuu olevan paljon myynnissä sekä osia saa kivasti netin kautta. Tarttee miettiä...
    FZ6S-05
  15. #465
    Lainaa (allu72 @ Helmi. 13 2007,00:30) kirjoitti
    Ei mennyt ollenkaan ohi aiheen. Kiitoksia vain mielipiteestäsi(ja edelliselle vastaajalle myös). Tosiaan, nettimotossa oli yksi gsf400 ton mun ehdokkaan lisäksi. Eli, kohtuu harvinainen se taitaa olla. Toi ER näyttää mun silmään teknisesti/idealtaan ihan samalta kuin GSF joten sekin kävisi hyvin. Viron puolella vaan näyttäisi olevan kovin halpa tuommoinen bandiitti

    Itse asiassa, tän illan asiaa pähkittyäni tulin siihen johtopäätökseen että 90-luvun alkupuolen GSX-R 600-750 olisi kaikista paras rakenteluaihio. Niitä tuntuu olevan paljon myynnissä sekä osia saa kivasti netin kautta. Tarttee miettiä...
    Ei varmaan hassumpi valinta tuo gixxeri ja palikkaa niihin on tarjolla todellakin pilvin pimein.
    Ahdettu 1216
  16. #466
    Joo, on toi tallinnan bandiitti ainakin yhtä tehokas kuin 400:nen. Kyselin dynokäppyrät ja piikkiteho on 35kw@12000, menee spekseihin. Jännä että 10000:ssa on jo yli 34kw.
    FZ6S-05
  17. #467
    Lainaa (allu72 @ Helmi. 12 2007,19:55) kirjoitti
    Kertokaas onko GSF400 mallia tehty yhdellä etujarrulla? Tuolla olis =list_dealer&PL[0]=http://www.nettimoto.com/listDea....todepoo:ssa mielestäni melko edullisesti kyseinen malli myynnissä eikä siinä ole kuin yksi etujarru. Kuitenkin tämä sivu sanoo että 250:ssa oli yksi ja 400:ssa pitäisi olla kaksi *

    Ja jos vielä pienen mielipiteen saisi koko pyörästä noin kokonaisuutena. Ajattelin hankkia jonkin halvan pyörän projektiksi vaikka talvi alkaakin olla jo ohi. Mutta ens talveks
    ainakin nettimotossa oli 400 missä oli kaks jarrulevyä!
    Pieru kertoo paskan laadun
  18. #468
    Täältä löytyy uuden bandiitin testi Lontoolla
  19. #469
    Vanhassa vara parempi
    Otin eilen työn alle sen etuvanteen reunojen maalinpoiston ja kiilloitus homman.
    Pyörittelin pyörää ensimmäistä kertaa koko talvena ja mikäli lie, kun tuli miltei 20cm pitkää liekkiä pakoputken päästä?

    Sain vihdoin tilattua ne teräspunosletkut eteen ja taakse.
    Se Öhlinsin takaiskari on tällä hetkellä huollossa ja pitänee heti keväällä paneutua enemmän siihen alustan säätämiseen.

    Viime kesänä huomasin, että pyöräni ei ole kovin ketterä kääntymään.
    Tämä kävi sitten hyvin ilmi, kun ajoin kaveri bandiittia ja saman asian huomasi myös kaverini.
    Luulin kyllä aluksi, että se nihkempi ketteryys mutkissa johtuisi vain kuljettajasta, kun tuo selässä oleva titaani muistuttaa olostaan.

    Pyörässä oli kuitenkin säädetty takaiskari 6mm pitemmäksi ja näin ollen perä on vakiota korkeammalla. Tuon perän korkeuden nosto pitäisi parantaa sitä kääntyvyyttä, mutta nähtävästi ne 10% jäykemmät etujouset myös vaikuttaa asiaan.
    Pitänee kokeilla miten siihen kääntymiseen vaikuttaa pieni keulan laskeminen.

    Tosin siinä uudessa bandiitissa on se ruisku
    Onkos muut puuhastelleet pyörän kimpussa?
    Ahdettu 1216
  20. #470
    kuinkahan pal tota nokkaa uskaltais laskee?
    *vituiks män* !prkl!
    -> -03 Bandit 600s <-
  21. #471
    Lainaa (suiza 1200 @ Helmi. 18 2007,23:59) kirjoitti
    Onkos muut puuhastelleet pyörän kimpussa?
    Kiillotushommia ja nyt työn alla Sw-Motechit!!
    <p><strike>JiiÄm</strike></p>
  22. #472
    Ei ole varmaa tietoa asiasta, mutta itse lähden kokeilemaan sitä keulan pudotusta -5mm kerrallaan. Voisi luulla, että alkaa jo yli 10mm pudotukset olla aika radikaaleja

    Oli muuten nopea se takaiskarin huolto Mp-racingillä.
    Vein sen iskarin manantaina 12.2 neljän aikoihin postiin ja tänään oli tullut lappu postista, että se iskari olisi postissa.

    Edit:kämmi



    Ahdettu 1216
  23. #473
    Lainaa (JiiÄm @ Helmi. 19 2007,21:05) kirjoitti
    Lainaa (suiza 1200 @ Helmi. 18 2007,23:59) kirjoitti
    Onkos muut puuhastelleet pyörän kimpussa?
    Kiillotushommia ja nyt työn alla Sw-Motechit!!
    Vai kiilloitus hommia sinäkin puuhastelet ja laittelehan kuvia miltä hommat näyttää?
    Mikäli ostit Sw-Motech Alu-Rack perätelineen, niin suosittelisin niiden kolmen "pikaruuvin" korvaamista M8 pulteilla.
    Kyllä ne alkuperäiset varmasti kestää, mutta milestäni sen perälevyn kinnityksessä on liikaa toleranssia.

    Se perälevy on kuitenkin asiallisen näkoinen ja ei haittaa vaikka se on kokoajan paikallaan.
    Laitoin niihin perälevyn kiinitys pulttien ympärille kumi letkusta tehdyt holkit ja näin siitä tuli napakka, mutta ei ihan tönkkö.
    Laitoin lukkomutterit alapuolelle ja hyvin ovat pysyneet paikallaan.

    Mikäli haluaa, niin sen perälevyn kiinnituksen voi palauttaa aivan ennalleen.
    Kuva siitä perälevystä.

    Huomenna saan nähtävästi sen etuvanteen killoituksen valmiiksi ja sitten ei pitäisi olla, kun pari pientä kiilloitettavaa kohtaa...
    Ahdettu 1216
  24. #474
    Lainaa (JiiÄm @ Helmi. 19 2007,23:05) kirjoitti
    Lainaa (suiza 1200 @ Helmi. 18 2007,23:59) kirjoitti
    Onkos muut puuhastelleet pyörän kimpussa?
    Kiillotushommia ja nyt työn alla Sw-Motechit!!
    what's a Sw-motec?

    ite alan/aloin väkerteleen perää siistimmäks. uus kilventeline ja pientä takavaloviritelmää.. eli aika perus settiä

    vaihdoin vakiolampun takasin nokalle.. oli tuo tuplavalo niin kovin kamala
    Pieru kertoo paskan laadun
  25. #475
    Lainaa (RalliMakkara @ Helmi. 19 2007,22:34) kirjoitti
    Lainaa (JiiÄm @ Helmi. 19 2007,23:05) kirjoitti
    Lainaa (suiza 1200 @ Helmi. 18 2007,23:59) kirjoitti
    Onkos muut puuhastelleet pyörän kimpussa?
    Kiillotushommia ja nyt työn alla Sw-Motechit!!
    what's a Sw-motec?
    Tämä selvittänee asiaa.

    Bandiittiin sopivat Sw-motech telineet.



    Ahdettu 1216
  26. #476
    Lainaa (RalliMakkara @ Helmi. 19 2007,22:34) kirjoitti
    Lainaa (JiiÄm @ Helmi. 19 2007,23:05) kirjoitti
    Lainaa (suiza 1200 @ Helmi. 18 2007,23:59) kirjoitti
    Onkos muut puuhastelleet pyörän kimpussa?
    Kiillotushommia ja nyt työn alla Sw-Motechit!!
    ite alan/aloin väkerteleen perää siistimmäks. uus kilventeline ja pientä takavaloviritelmää.. eli aika perus settiä

    vaihdoin vakiolampun takasin nokalle.. oli tuo tuplavalo niin kovin kamala
    Sitä peräpäätä muuttamalla saa pyörään paljon ilmettä lisää.
    Meinasitko tehdä vähän tähän tyyliin? Jos laittaa vielä kilpitelittä uuteen muotoon, niin jopa näyttää hyvältä.
    Ahdettu 1216
  27. #477
    Huppista,

    Pikku äSVee meni pois ja tilalle tuli iso Bandit.
    Ei enää niin kovin vakion näköinen Rosvo.

    Kevääseen mennessä pitää vielä vaihtaa nokat siihen ja suorittaan säätö.

    nyt kysyisinkin joskos täältä löytyisi osaamista ja tietoa mitä nokat siihen käy?

    Ilmeisesti 89-91 1100 ja 750 i/ö koneen nokat menis?

    Täydellisyyden ruumiillistuma ja vieläpä vaatimaton.
  28. #478
    Lainaa (Kukko @ Helmi. 20 2007,11:40) kirjoitti
    Huppista,

    Pikku äSVee meni pois ja tilalle tuli iso Bandit.
    Ei enää niin kovin vakion näköinen Rosvo.

    Kevääseen mennessä pitää vielä vaihtaa nokat siihen ja suorittaan säätö.

    nyt kysyisinkin joskos täältä löytyisi osaamista ja tietoa mitä nokat siihen käy?

    Ilmeisesti 89-91 1100 ja 750 i/ö koneen nokat menis?

    Täältä löytyy viripalikkaa ja tietoa.
    "Parempi pyörä tallissa,kuin 10 kaupassa."
  29. #479
    Lainaa (Kukko @ Helmi. 20 2007,11:40) kirjoitti
    Huppista,

    Pikku äSVee meni pois ja tilalle tuli iso Bandit.
    Ei enää niin kovin vakion näköinen Rosvo.

    Kevääseen mennessä pitää vielä vaihtaa nokat siihen ja suorittaan säätö.

    nyt kysyisinkin joskos täältä löytyisi osaamista ja tietoa mitä nokat siihen käy?

    Ilmeisesti 89-91 1100 ja 750 i/ö koneen nokat menis?

    Gsx-r nokat , mitkä on ruuvisäädöllä !
    Mopoton , barracuda 397hemi
  30.  
  31. #480
    onkohan kuka ostanu H-D centeristä 1200s -05 m.harmaan banditin? ihan mielenkiinnosta utelen, kun ex-moponi se oli. Kiva sinänsä olisi tietää, missäpäin tää mopo nyt menee ja onko uusi omistaja ollu tyytyväinen yms.
    650GR, gsxf600, gsf1200s, zzr1200, 650gs dagar, gsx1400, gsx1400, 650xmoto, versys650, gsx-r1000, versys650, tiger950, zr7, gsf1200, xt660r, gsx1000r, varadero xl1000, 650versys, r1150rt, 1100xxblackbird, tdm900.
Sivu: 16 / 31:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6141516171826 ... ViimeinenViimeinen