Sivu: 12 / 31:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2101112131422 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 331:stä 360:een 914:sta
  1. #331
    Uusi Suzuki Bandit 1200 - kuski ilmottautuu joukkoon! Nyt pyörällä ajettuna vajaa tuhat kilometriä ja tulipa tuossa mieleen, että minkä hintaisia nuo 1000km huollot mahtavat olla ja mitä toimenpiteitä niihin sisältyy???
  2. #332
    1000km huoltoon kuuluu öljyjen ja suodattimen vaihto, sekä pulttien kiristelyä. Hintaa sille huollolle kertyi 150€.
    Ahdettu 1216
  3. #333
    Lainaa (suiza 1200 @ Syys. 24 2006,16:01) kirjoitti
    1000km huoltoon kuuluu öljyjen ja suodattimen vaihto, sekä pulttien kiristelyä. Hintaa sille huollolle kertyi 150€.
    Venttiilien tarkistus/säätö kuuluu myös 1000km:n huoltoon. Ainakin vuosimallissa 2005 oli noin.
    Suzuki Bandit 1200T -97
    KTM 690 Enduro R -15
    Ex: Suzuki GSX 1100 T (-89), Yamaha YZ 450 F (-08), KTM 640 LC4 Supermoto -03, Suzuki Bandit 1200N -05, Kawasaki ZZR 1100 -97, Kawasaki GPX 750R -89, Kawasaki KX 125 -90, Yamaha YZ 80 -89, Helkama Raisu -??
  4. #334
    Lisätietoa ja vertailukohtaa vanhaan löytyy näistä.

    http://www.motomag.com/spip/1200-GSF-S-Bandit,876.html
    http://www.motomag.com/spip/1250-Ban...ndit-1316.html

    Vaihteitakin näyttää uudesta löytyvän 6 entisen 5:en sijaan, eli moottori lienee kokonaan uusi konstruktio. Toivottavasti hinta pysyy entisenä.
  5. #335
    Tästä ymmärtää paremmin, kun tuosta Ranskan kielisestä tekstistä.

    Presentation Suzuki motor bike 1250 Gangster & 1250 S Gangster Surprised, Suzuki preserves the preparing of the preceding model whereas the engine 2007 is re-examined in-depth. Economic motivation undoubtedly. The owners of the Gangster the preceding one will not complain any, their motor bikes will be some less quickly obsolete. Good-bye thus the block air-oil which accompanied largest Suzuki Bandit since the appearance of the first 1200 in 1996. The cubic capacity increases by 98 Cm3 by lengthening of the travel of the piston. The injection and the catalyst also make their appearance for the first time on large a Gangster. This system with the injection of fresh air to the exhaust, makes it possible to meet the standards euro III. Although very compact, this engine does not resemble the blocks of the sporting ones. The couple being privileged, in accordance with the more road option of Suzuki 1250 Gangster. One can even dream that Suzuki makes of it a variation equipped with a Cardan joint to make true road economic... The compact radiator with oil makes place with a more imposing liquid model. The new associated gear box gains the sixth speed. For the remainder, it is the play of the seven errors on the chart. The saddle, always adjustable in two heights, culminates 5 mm higher, that is to say 790 or 810 with the choice. The tank loses one liter, but the tare weight climbs of ten kilos. ABS remains in option. Suzuki 1250 Gangster changes finally little and one can hope that its price will make in the same way while remaining under the bar of the 8000 euros for the careened version, and 7800 for the version naked. Response by the end of the year 2006. - See Suzuki 1200 Gangster 2001 By Stephane Tetart on September 22, 2006. Order on line Out of the ordinary Special Roadster 2006 Suzuki 1250 Gangster & 1250 S Gangster in details Card-index

    Technique Data manufacturer - Four-cylinder motor on line, 4 times, liquid cooling, DOHC, injection; Cubic capacity: 1 255 Cm3; Power: 78 kw (106 CH); Couples: nc - Drive chain Gear box: 6 reports/ratios - Part-Cycle Tallies: Double tubular steel cradle; Brake before: Double disc 310 mm, clamps 4 pistons; Back brake: Simple disc 240 mm; Tire before: 120/70 ZR17; Back tire: 180/55 ZR17; Length: 2 130 mm; Height of saddle: 790/810 mm adjustable; Footing: 1 480 mm; Tank: 19 liters; Dry weight 1250 S: 225 kg (229 kg with ABS); Dry weight 1250: 222 kg (226 kg with ABS)
    Ahdettu 1216
  6. #336
    Onhan tuohon tullut uudistuksia:
    -Ruisku
    -6 vaihdetta
    -kuutioita 1255
    -Nestejäähdytys
    -yms.
    Ahdettu 1216
  7. #337
    Lainaa (tuutticb @ Syys. 24 2006,18:40) kirjoitti
    Lisätietoa ja vertailukohtaa vanhaan löytyy näistä.

    http://www.motomag.com/spip/1200-GSF-S-Bandit,876.html
    http://www.motomag.com/spip/1250-Ban...ndit-1316.html

    Vaihteitakin näyttää uudesta löytyvän 6 entisen 5:en sijaan, eli moottori lienee kokonaan uusi konstruktio. Toivottavasti hinta pysyy entisenä.
    Heh. Hyvästi ainoa halpa ja hyvä moottoripyörämalli.

    -hh-
  8. #338
    Laitetaanpa hintaveikkauksia uudelle S-mallille ABS:lla. Noissa linkeissä mainitaan hinta 8300€ ja Saksan tämänvuotinen virallinen hinta oli 8150€. Suomen OVH on 12490€. Hinnan pitäisi siis pysyä aika lähellä nykyistä. Oma veikkaus ensi kauden hinnaksi on 13000€.
  9. #339
    Alati tiukentuvien päästövaatimusten myötä K6 jäi todelliseksi välimalliksi, kone vanhasta ja koppa uudesta.

    K7 täytyy olla vääntö entistäkin mahtavampaa, melkein sata kuutiota enemmän mikä toteutettu pidemmällä iskulla.
  10. #340
    Lainaa (tuutticb @ Syys. 24 2006,22:28) kirjoitti
    Laitetaanpa hintaveikkauksia uudelle S-mallille ABS:lla. Noissa linkeissä mainitaan hinta 8300€ ja Saksan tämänvuotinen virallinen hinta oli 8150€. Suomen OVH on 12490€. Hinnan pitäisi siis pysyä aika lähellä nykyistä. Oma veikkaus ensi kauden hinnaksi on 13000€.
    EE-Speed tarjoaa tämän vuotista (ilman abseja) 10290 €. Eli 2007 voisi sitten olla vaikkapa 10450 €?

    Kunpa noin olisikin.

    Tosin ruiskullinen vesijäähdytetty liki 1300 kuutioinen sporttitourinki tuohon hintaan? Jäisikö markkinoille sittenkin yksi järkimalli?

    Tosin: kaasarithan ne moottoripyörään kuuluvat. Ja ilmajäähdytys

    -hh-
  11. #341
    Lainaa (harmaahukka @ Syys. 24 2006,20:22) kirjoitti
    Lainaa (tuutticb @ Syys. 24 2006,18:40) kirjoitti
    Lisätietoa ja vertailukohtaa vanhaan löytyy näistä.

    http://www.motomag.com/spip/1200-GSF-S-Bandit,876.html
    http://www.motomag.com/spip/1250-Ban...ndit-1316.html

    Vaihteitakin näyttää uudesta löytyvän 6 entisen 5:en sijaan, eli moottori lienee kokonaan uusi konstruktio. Toivottavasti hinta pysyy entisenä.
    Heh. Hyvästi ainoa halpa ja hyvä moottoripyörämalli.

    -hh-
    Veit jalat suustani !!!
    <p><strike>JiiÄm</strike></p>
  12. #342
    Tulevaisuudessa kun tarjoaa tämän vuotista Bandiittia vaihtoon, niin se on sitä välimallia...vanhalla koneella,
    Ostotilanteessa se on taas sitä harvinaista välimallia, uudella rungolla ja vanhalla hyvällä koneella...

    10 kiloa painavampi uus moottori/vaiheloota,
    1200S *215 kiloa *ja *1250S *225 kiloa
  13. #343
  14. #344
    onko siitä syttypyörästä ollu millasta hyötyä? ja joutuuko mopon taas sääjättään uudestaan asennuksen jälk.?
    höpö höpö, vettähän tämä!
  15. #345
    Onko kukaan käynyt punnitsemassa 1200 Bandiittiaan? Mitähän ne oikeasti painaa??
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  16. #346
    Onkos tuo rekisteriotteeseen merkitty omamassa tankki täynnä ja öljyt koneessa, erotusta 23 kiloa ilmoitettuun kuivapainoon verrattuna.
    Tämän vuotinen Bandit, ilmoitettu kuivapaino 215 kiloa ja otteessa omamassa 238 kg.
    Eikös noista bensoista ja öljyistä tuon verran suurinpiirtein tule. 20 litran tankillinen+öljyt.
    Mites muuten uuden mallin tyyppikatsastuksessa, punnitaanko noita mopoja vai onko se pelkästään maahantuojan ilmoitus.
  17. #347
    Uusi Bandit kyllä menettää osan identiteetistään tuolla moottorimuutoksella. Banditin syvin olemus on ollut juuri tuo legendaarinen i/ö-moottori jo kahdenkymmenen vuoden takaa.

    Uusi moottori on varmaan siistikäyntisempi, taloudellisempi, puhtaampi jne... Mutta Banditin alkuperäinen moottori on kuitenkin todennäköisesti maailman vahvin moottoripyörän moottori. Siitä irrotetaan ahtamalla 250 hp ilman mitään vahvistuksia ja 400 hp vain kiertokanget ja vahvemmat kytkinjouset vaihtamalla. Ei ole sattumaa että 1100/1200 i/ö-moottori on se kone jota kiihdytyspeleissä käytetään. Johtunee siitä että suunnitteluaikanaan lujuus- ym. laskennat olivat lapsenkengissä ja moottorista tuli "varmuuden vuoksi" niin vahvatekoinen kuin tuli.

    Uusi kone on varmasti paljon nykyaikaisempi ja parempi kun tuijotetaan pelkkiä numeroita, mutta kyllä siitä alkuperäisen koneen tunnelma kuten maatalousmoottorimainen käyntiäni ja pelkistetty alkukantainen tarkoituksenmukaisuus jää puuttumaan.

    Itse arvostan moottoripyöräilyssä myös historiaa ja perinteitä jotka kyllä uuden moottorin myötä jäävät unholaan. On ollut hyvä että on valmistajia jotka ovat uskaltaneet käyttää samaa moottoria vaikka 20-vuotta. Kun moottorin kerran suunnittelee hyvin, ei jatkuviin muutoksiin ole tarvetta. Juuri se tuo sen arvostuksen ja jatkuvuuden tunteen, kuten Banditin lisäksi vaikkapa BMW:n ja Ducatin jotkut mallit joissa samaa perustekniikkaa on käytetty iät ajat pienin päivityksin.

    Veikkaanpa että vuosien kuluttua nimenomaan nämä vanhan koulukunnan Banditit ovat niitä joita pidetään paremmassa arvossa.

    Taisi tulla hankittua vahingossa viimeinen legendaarinen Bandit. Uusi 2007 malli on vain pyörä muiden samanlaisten, muutaman vuoden välein täysin uusiksi pantavien joukossa.

    J64
    Pyöriä vuosien aikana viitisenkymmentä
  18. #348
    Jokohan kohta pitää olla erit keskustelut uudelle Banditille ja "old school" Banditille
    - Suzuki Bandit GSF1200N -
  19. #349
    Taitaapi olla banditin lorun loppu, GSR jyrää...
    EU:n pohjoisin Motoristi!
  20. #350
    Lainaa (bandihta @ Syys. 27 2006,18:36) kirjoitti
    Taitaapi olla banditin lorun loppu, GSR jyrää...
    Bandiitin tarina jatkuu vielä pitkään ja GSR siis mikä?

    Bandit 1200 97.9 hv / 8500 rpm
    Max. Vääntö 91.7 Nm / 6500 rpm
    Vääntöä löytyy ja viritys potentiaali on hyvä

    GSR 600 97.9 hv / 12000 min
    Max. Vääntö 64,7 Nm / 9600 min
    Viritys potentiaali?
    Ahdettu 1216
  21. #351
    Ketjut ja rattaat menee nyt vaihtoon.Uudet tuli ja eteen 1 piikki vähemmän.Ei vielä asennettu.
    Kertokaas huonolle laskupäälle,mitä nopeusmittari näyttää tämän jälkeen?Enempi plussaa vai lähempänä oikeeta?Tienvarsi mittarien mukaan alkuperäisillä välityksillä plussaa n.8km/h.
    Liikkunee livakammin uudella eturattaalla.

    Nyt kun näyttää tulevan täysin uusi B13,eikä kukaan tiedä sen luotettavuudesta tuon taivaallista,heräsi kuningasajatus; Entäpä,jos laittaisi nykyiseen -05:seen takomännät ja kasvattaisi kuutioita.
    Kuka osaa valaista asiaa? Eli;
    -mitä maksaa
    -paljonko käytännössä hyötyä(löytyykö käppyröitä keltään)
    -onko edes mahdollista
    Luulisi tällä toimenpiteellä pääsevän halvemmalla,kuin mitä
    väliraha tulisi oleen.



    "Parempi pyörä tallissa,kuin 10 kaupassa."
  22. #352
    Kaveri oli kysellyt omaansa settiä muistaakseni ainakin Wisecolta??? löytyy 1216cc??? setti.
    Eli kuutiot loihditaan isommalla porauksella. Setillä(männät+tapit+renkaat) hintaa jotain 600 eeron kieppeillä.
  23. #353
    Lainaa (välläri @ Syys. 27 2006,20:37) kirjoitti
    Ketjut ja rattaat menee nyt vaihtoon.Uudet tuli ja eteen 1 piikki vähemmän.Ei vielä asennettu.
    Kertokaas huonolle laskupäälle,mitä nopeusmittari näyttää tämän jälkeen?Enempi plussaa vai lähempänä oikeeta?Tienvarsi mittarien mukaan alkuperäisillä välityksillä plussaa n.8km/h.
    Liikkunee livakammin uudella eturattaalla.

    Nyt kun näyttää tulevan täysin uusi B13,eikä kukaan tiedä sen luotettavuudesta tuon taivaallista,heräsi kuningasajatus; Entäpä,jos laittaisi nykyiseen -05:seen takomännät ja kasvattaisi kuutioita.
    Kuka osaa valaista asiaa? Eli;
    -mitä maksaa
    -paljonko käytännössä hyötyä(löytyykö käppyröitä keltään)
    -onko edes mahdollista
    Luulisi tällä toimenpiteellä pääsevän halvemmalla,kuin mitä
    väliraha tulisi oleen.
    Kaverini Paulil on rakentanut itselleen maukkaan bandiitin ja juttu löytyy tuolta.



    Ahdettu 1216
  24. #354
    Lainaa (suiza 1200 @ Syys. 27 2006,20:16) kirjoitti
    Lainaa (bandihta @ Syys. 27 2006,18:36) kirjoitti
    Taitaapi olla banditin lorun loppu, GSR jyrää...
    Bandiitin tarina jatkuu vielä pitkään ja GSR siis mikä?

    Bandit 1200 97.9 hv / 8500 rpm
    Max. Vääntö 91.7 Nm / 6500 rpm
    Vääntöä löytyy ja viritys potentiaali on hyvä

    GSR 600 97.9 hv / 12000 min
    Max. Vääntö 64,7 Nm / 9600 min
    Viritys potentiaali?
    gsr 1000 juttua
    "2008 kills Suzuki Bandit and welcomes new GSR models, GSR 1200 & 1800" (suzuki news)
    Tiiä sitte miten käy
    EU:n pohjoisin Motoristi!
  25. #355
    Lainaa (bandihta @ Syys. 28 2006,17:09) kirjoitti
    Lainaa (suiza 1200 @ Syys. 27 2006,20:16) kirjoitti
    Lainaa (bandihta @ Syys. 27 2006,18:36) kirjoitti
    Taitaapi olla banditin lorun loppu, GSR jyrää...
    Bandiitin tarina jatkuu vielä pitkään ja GSR siis mikä?

    Bandit 1200 97.9 hv / 8500 rpm
    Max. Vääntö 91.7 Nm / 6500 rpm
    Vääntöä löytyy ja viritys potentiaali on hyvä

    GSR 600 97.9 hv / 12000 min
    Max. Vääntö 64,7 Nm / 9600 min
    Viritys potentiaali?
    gsr 1000 juttua
    "2008 kills Suzuki Bandit and welcomes new GSR models, GSR 1200 & 1800" (suzuki news)
    Tiiä sitte miten käy
    Mitä järkeä on Suzukin valmistaa 2007 bandiittiin uusi kone ja vaihdelaatikko, jos jo 2008 bandiitti korvataan kuitenkin GSR:llä?
    Ahdettu 1216
  26. #356
    Lainaa kirjoitti
    Mitä järkeä on Suzukin valmistaa 2007 bandiittiin uusi kone ja vaihdelaatikko, jos jo 2008 bandiitti korvataan kuitenkin GSR:llä?
    Vaikea sanoa, oon yrittäny tavata lisätietoja aiheesta mut vaikeeselkosta tuntuu olevan. Tietävätköhän ne siellä itekkään mitä banditille tulevaisuudessa tapahtuu, kun sen suosio on kuitenkin kova.
    EU:n pohjoisin Motoristi!
  27. #357
    Ite tietenkin toivon et banditin tarina jatkuis vielä pitkään
    EU:n pohjoisin Motoristi!
  28. #358
    Our insider also told us it is believed that the Bandit 1200 will continue in some form or shape. Let us introduce you to the GSR 1200. With fuel injection and new exhaust with Euro 3 catalyser the bandit 1200 engine should be able to squeeze out a few more years before being replaced.

    Suzuki newsistä irroitetut pari lausetta.

    -hh-
  29. #359
    Onko kenelläkään yli 100tkm ajettua bandua?
    Mikäli itselle tulee kilometreja samaa tahtia, niin menee 4 kesässä/100tkm.
    Ahdettu 1216
  30.  
  31. #360
    Kävi miten kävi, minä ainaki jatkan vanhalla bandiitillani vielä pitkään!
    EU:n pohjoisin Motoristi!
Sivu: 12 / 31:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2101112131422 ... ViimeinenViimeinen