Rattaita löytyy esim Stormilta hyllystä kaikenlaisia.
Tyyliä on, mutta riittääkö pituus ?
Etupään saa jäykemmäksi öhlinsin etujousilla, jotka on 10% alkuperäisiä jäykemmät ja hintaa niillä on noin 110€. Öhlinsiä myy Mp-racing.(PAPPA-63 @ Syys. 11 2006,16:15) kirjoitti
Part no: 08674-90
Type: FORK SP
Length: 375mm
Fits: Suzuki GSF 1200 Bandit(2001-2005)
Tuollaiset ne sitten on ja itse laitoin 15w keulaöljyt jousien vaihdon yhteydessä ja mielestäni ne toiminut hyvin.
Viikon keulaöljy vinkki.
Öljyä menee 509 ml täysin tyhjään vaimentajaan. Yleensä siellä on entistä sen verran että ei kannata laittaa noin paljoa öljyjä, vaan mitata öljyn pinnan korkeus.
Se on 107 mm putken yläpinnasta, sisäputki alastyönnettynä ilman jousta.
Pinnan taso on helpoin saada oikeaan korkoon tekemällä vaikka muovista levy, minkä läpi laittaa putken.
Putken toiseen päähän vaikka iso lääkeruisku.Mittaat levynpinnasta putkenpäähän 107 mm matkan ja imaset liian öljyn pois, kas pinta on oikea.
Niin ja iskarit on otettava irti että saa suoraan pystyyn esim ruuvipenkkiin.
Tuollaiset on ne alkuperäiset jouset.
Edit:linkit korjattu
Ahdettu 1216
750F vaihtumassa viikonloppuna 1200S -06. Onko kellään tietoa satulasta onko kuinka paljon erilainen istuttava kuin -04. Onko 06 ilmajäähdytteinen vai öljy-/ilmajäähdytteinen.
Bandit 1200S -06
Siinä -06 bandussa ainakin se penkki on kaksiosainen ja edelleen se kone on ilma/öljy jäähdytteinen.(Vesari @ Syys. 11 2006,23:55) kirjoitti
Ahdettu 1216
Heh, tuttua tekstiä.....(suiza 1200 @ Syys. 11 2006,22:05) kirjoitti
![]()
HD flht . KTM Adventure 1190 R
06-mallin penkki on yhtenäinen mutta etuosa on korkeus säädettävä(jos osaa).
Ja meinas unohtuu että paremmilla etupumpuilla,uudemmilla kaasareilla ja jäykemmällä rungolla.
Ja käy vakiona huomattavasti vanhempia malleja laihemmalla.
Lähde: Erkka Korpiaho Racing
Muutin siitä kyllä paria sanamuotoa... ja se oli niin hyvä teksti lainattavaksi. Kai sitä sai lainata?(creative @ Syys. 12 2006,17:01) kirjoitti
Ahdettu 1216
Bandiitti K6:n satulasta, kuskin osalta satulan korkeus säädettävissä kahteen korkeuteen, oliko erona pari senttiä.
Säätö onnistuu varsin helposti pulttien paikkaa muuttamalla, kumiset tuet pitää kääntää eri asentoon. Mulla alemmassa asennossa kun oon sen verran lyhytjalkainen, kokeilin korkeammallakin, ei hyvä.
Tankkia lyhennetty 3 senttiä entiseen malliin verrattuna, siis jakkaran ja tangon väli lyhentynyt tuon verran.
Akseliväli (takahaarukka) piteni 5 senttiä ja satula ainakin mutu-tuntumalla lyhentynyt entiseen malliin verrattuna jotenka matkustajan paikka siirtyi useamman sentin, olisko tullut vakautta kaksi päällä ajaessa lisää.
Ite ajanut kerran vanhemman mallin Bandiitilla, ei oikein vertailukohtaa, K6:lla nyt 12 tuhatta, hyvähän tuolla on ajaa.
Niin tuossa mallimuutoksessa K5-K6 Bandiitissa muuttui em. lisäksi katteen muotoilu, takaosan muotoilu, etu ja taka-akselit, nopeusmittari digitaaliseksi jne.
Itellä vaihtui kans 750 äffä isoon rosvoon ja tosi tyytyväinen oon ollut, hyvä mopo.
Suzukin Englannin (tai Iso-Britannian) sivuilla Bandit 1200 GT,
kategoriassa Sport-Touringit, muut Bandiitit Traditionaalisissa.
Liekö tuossa GT:ssä muuta lisuketta kuin laukut.
Joku vois vaikka linkittää, ite ei osaa...
Mitä eroja on -99, -00 ja -01 1.2k Bandiiteissa. Olen hankkimassa Sliparia/Bolt on:ia omaani ja joidenkin toimittajien luetteloissa esim. 97-00 (Yoshimuralla Bolt on) ja 01-05 (Yoshimura Slip on) ja toisella 96-99 (Devilillä Bolt on) ja 00-... (Devilillä Slipari). Pahimmoilleen itsellä vm.2000.
Ilmeisesti väliputki muuttuu jossain määrin jonain vuonna?
Onko koneessa, kaasuttimissa, sytkässä eroja ko. vuosimallien välillä?
- Suzuki Bandit GSF1200N -
Totta kai, hupsu se joka tietoa panttaa.(suiza 1200 @ Syys. 12 2006,21:17) kirjoitti
HD flht . KTM Adventure 1190 R
Kyllähän tussilla tehty merkki ajaa saman asian.(suiza 1200 @ Syys. 12 2006,21:17) kirjoitti
-hh-
oikein hyvin(Aapeli @ Syys. 14 2006,11:27) kirjoitti
![]()
<p>Perheessä voi sanoa ihan mitä ajattelee eikä tarvitse pelätä, että joku ajattelee samalla tavalla.</p>
auttakaa avutonta.
Eilen illalla kotia kohti körötellessä Rosvo (iso vm-97) sammui aina vauhdin laskiessa lähelle nollaa. Aina sain uudestaan käyntiin ja perillekkin pääsin. Useamman kuukauden olen kyseisellä fillarilla ajellut ja aikaisemmin ei ole mitään ongelmia ollut. Bensaa tankki täynnä ja hana oikeassa asennossa...
Mitäs ruuvvia lähden vääntämään? vai vienkö suosiolla huoltoon.. ja neuvot tulevat täydelle tumpelolle, eli vääntäkää rautalangasta. Kiitos.
ex: gsxr 750, Busa, fz1n, Bandit1200n, drz400sm, cb1300n, zx10r, 600hornet
Olikos miten alhaalla lämpötila (siis ulkolämpö) eilen illalla, aattelin vaan että jos se meinaa jäätää kaasutinta kun aletaan nollaa lähestymään.
Mites herkästi vaikuttanee pyöriin yleensä, omakohtaista kokemusta ei ihan viimeaikoina nollakelistä oo. 6-7 astetta on alimmillaan lämmintä ollut ajellessa.
Piikkiaikoina 70-luvulla tuli joskus ajeltua liki 30 asteen pakkasissakin, ei muistu jäätymisiä (siis koneen) mieleen.
Tosin aikahan kultaa muistot ja ne negatiiviset asiat pyyhkiytyy poies
Tuli tilattua Japanin Yoshimuran slipari, K&N:n suodatin ja Dynojetin suutinsarja Bandittiin.
Minkälaisia suuttimia ja neulan asentoja on penkin jälkeen jäänyt käyttöön suunnilleen vastaavalla kokoonpanolla?
Ois "penkkipäivältä" suutinsulkeiset vähempänä ku ois jokseenkin tontilla perussäädöt.
Taannoin ollut tarinaa lisäreiän tekemisestä ilman putsariin. Pystyykö joku tarkentaan?
- Suzuki Bandit GSF1200N -
mä laitoin n.4-5 cm lisäreijän putsariin ja heitin 127.5 pääkköset ja 32.5 pilotit ja factoryn neula keskellä ja n. 3 rundia ruuveja auki.
Kävin viaberilla penkillä ja sattu ole aika kohillaan paitti rikkaalla alhaalla. (bensapinnat liian korkealla) . 3.5t hirvee märkä läntti.
Kyllä se ainakin tuntuu väkevämmältä ja nostaa keulaa ihan vahingossa kaasulla, mutta ihme hommeli kun viaberin penkki anto "vain" 112.5hp takikselta (tosin yksi tulpanhattu oli irti huomasin jälkeenpäin) mutta pirun hyvät väännöt ja tasaset käyrät.
kun viime kesänä sompasaaren mp-asennuksen penkki näytti 119.5 hp vaikka oli säädöt enempi metsässä...
Niin ja nää oli sitten -97 pelistä.(akrapovic+syttyp.+vapari)
mielummin pikkasen liika ku liian vähän_
(sopii aika moneen juttuun
Eipäse aivan oikein ole. Kakstonnisessa kyllä ainakin ottaa ja tuskin ovat uudemmista poiskaan jättäneet.
- Suzuki Bandit GSF1200N -
Olisi pitänyt kattoa tarkemmin ennen kuin laitoin kysymyksen ,onhan siellä katkasin ,en vain hämärässä huomannut.eli se taitaa olla rikki.(harmaahukka @ Syys. 20 2006,17:48) kirjoitti
![]()
Ei liene rikki. Sitä kytkemiskohtaa voi säätää ja saattaa olla niin että nyt polkimen liike ei riitä "katkaisemaan". Itselläkin saapi painaa pedaalin ihan pohjaan ennenkuin syttyy valo.
Jos jarrupolkimen asentoa muuttaa, muuttuu myös katkaisimen asento.
Näyttää ihmiset yleensä virittelevän B12:ta. Pikkubandiitin loivakin säätäminen on vielä palkitsevampaa.
Laitoin syksyn korvalla vaimon 600seen LeoVincen sliparin (sama kuin iso B:ssa), heitin tietenkin sen noisekiller-porkkanan mäjelle. Säädätin kaasarit Rikulla Lahdessa = prikat neulojen alle. Eturengas tuli samalla vaihdetuksi. Rahaa meni, mutta ei paljon.
Pikkubandiitista tuli aivan selvästi kaikella tapaa parempi moottoripyörä. Kannatti, ilman muuta. Äänet kohdallaan, penkissä tosi nätti teho/vääntökäyrä, parempi ajaa ja kaasuun tulee kohtuullinen vastaus. Vaihto isompaan siirtyi ainakin 1 v.
Kuutiot on kuutioita ja vääntö on aina plussaa.(hra1150 @ Syys. 22 2006,17:02) kirjoitti
Ahdettu 1216
Totta, ja kun pikkubandiitissa ei alkuperäiskunnossa ole kumpaakaan, vähilläkin toimenpiteillä saa aikaan kontrastia.(suiza 1200 @ Syys. 22 2006,17:10) kirjoitti
Kuka tietää motorista enemmän sen tiedon muille jakakoon.
Vesi näyttäisi kiertävän ja kuutioita 1250
![]()