Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    MP harrastus alkoi minulla 2004 juhannuksena ja loppui 2005 juhannuksena jolloin Gixeri löysi uuden kodin ja nyt pitäisi päästä eroon kaappiin jääneistä omista ja vaimon varusteista... Ja kaipailisin muilta vinkkejä, että mitä näistä voi pyytää !

Minulla on Rukan Gore-Tex Cordura puku (Steel/Saphire musta takki netistä katsottuna ja Unit housut, kuitti meni pyörän mukana enkä muista tarkemmin nimeä) joka maksoi muistaakseni tonnin verran (koko 54) ja vaimolta jäi naisten Gore takki (naisten musta/sin Paloma) joka maksoi 400€ (koko 42 (pieni koko)) + Arain s kokoinen Astro J helmiäis valkoinen / hopea / helmiäis sininen (ovh oli n 700).

Omilla varusteilla ehtisin ajaa siis vuoden ja vain noin 4000 kilometriä ja vaimolla ehti olla kamat päällä tasan kolme kertaa, eli omat kamat on todella hyvässä kunnossa ja vaimon uutta vastaavat...

Nyt siis tarvitsisin jotain vinkkiä näiden nykyisestä arvosta! Olen ajatellut, että omasta puvusta pyytäisin 300€ ja vaimon takista 200€ + kypärästä 250€, onko nämä hinnat mielestänne sopivia / ryöstöä / liian halpoja ?!

Saisko olla utelias?

Miksi ja minkä takia luovuit pyörästäsi ja

vielä parhaimpaan kesäaikaan?
    v-strom
    Vaikuttas hinnat olevan ok..Luulis menevän noilla hinnoilla kaupaksi..?
    mä voisin ottaa ton arain kypärän....
    KÄRPÄT KIITTÄÄ....
    Lainaa (v-strom @ Helmi. 05 2006,10:07) kirjoitti
    Saisko olla utelias?

Miksi ja minkä takia luovuit pyörästäsi ja

vielä parhaimpaan kesäaikaan?
    Pyöräharrastukseni loppui suurimmaksi osaksi sen takia, että korvat eivät kestäneet !

Melkein heti ensimmäisillä lenkeillä sain tinnituksen korviin, kun en vielä silloin ollut kuullut suosituksia / tullut ajatelleeksi korvatulppien käyttöä... Siitä lähtien käytinkin aina tulppia, mutta loppujen lopuksi päätin myydä pyörän pois, koska en osannut enää nauttia harrastuksesta, kun korvissa soi koko ajan ja vaikka oli tulpat oli pieni pelko takaraivossa, että jospa tinnutus pahenee tulpista huolimatta...

Eli siinä se lyhykäisyydessään, olen edelleen kova mp-fani ja kesällä on kyllä todella haikea olo kun kaverit vetelee prätkillään, mutta omalla kohdalla ei ole enää koskaan paluuta kaksipyöräisiin...

Eli suosittelen kaikille tulppien käyttöä !!!
    Lainaa (Jusa.L @ Helmi. 05 2006,11:30) kirjoitti
    Eli suosittelen kaikille tulppien käyttöä !!!
    Kuin myös!
    Tulee aika jolloin p.....t tervataan! Ja niin tosiaan, asiantuntijalausuntoja aiheesta riippumatta. Takuu!
  7.  
    Otatko yhteyttä 041 5014359, voisin olla kiinnostunut tuosta miesten puvusta.