Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 32:sta
  1. #1
    Kansainvälisillä sivustoilla (apriliaforum) on ollut kovasti juttua tästä rajoittamattomaksi (derestricted) muuttamisesta. Kyseinen proseduurihan (mikäli oikein olen ymmärtänyt) pitää sisällään vakioputken käsittelyn (Tuonossa/Millessä väliputkesta ylimääräiset villat pois), ilmaboksista ilmansaantia rajoittava osa pois ja alkuperäiseltä lastulta toinen rajoittamaton kartta käyttöön. Henkilökohtaisesti kiinnostaisi millaisia käytännön kokemuksia arvon aprilianisteillä olisi kyseisistä muutostöistä? Onko huomattavaa hyötyä? Oletteko itse vai liike tehnyt muutostyöt? Haen tässä nyt edukasta ensimodia eli toki tiedän, että uusi slipari, kunnon ilmaboksimodi jne. tuo sen todellisen hyödyn mutta jos nyt etenisi vähän kerrallaan kun ei tuo tuono nyt alkuperäisenäkään mikään nuhapumppu ole...



    T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
  2. #2
    Joo itseäkkin tuo modaaminen kummasti kiinnostaisi
  3. #3
    Onko tuo rajoittamaton kartta miten hyvin säädöissään?Entä pystyykö säätämään tarkasti kohdilleen?
    Itse tilasin Pure Tech race kit ilmaboksisysteemin ja sen mukana sai uuden lastun.Nyt kiinniolevaa Titanium Evo lastua ei kuulemma voi käyttää,seokset liian laihalla.Kartan vaihtomahdollisuuksista eivät puhuneet mitään...
    Aprilia Rsv Tuono
  4. #4
    Niin...
    Tuo "perinteinen" rajoittamattomaksi muuttaminen koskee tehdassäädöillä olevia pelejä (tsekkaa http://www.apriliaforum.com/techtips...restrict.htm). Jos rupeaa olemaan muita modeja niin varmasti tarvii hienosäätöä ja siihen ei alkuperäislastu veny edes sillä toisella kartalla. Kokemuksia???



    T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
  5. #5
    Lainaa (kippari @ Tammi. 31 2006,15:48) kirjoitti
    Onko tuo rajoittamaton kartta miten hyvin säädöissään?Entä pystyykö säätämään tarkasti kohdilleen?
    Itse tilasin Pure Tech race kit ilmaboksisysteemin ja sen mukana sai uuden lastun.Nyt kiinniolevaa Titanium Evo lastua ei kuulemma voi käyttää,seokset liian laihalla.Kartan vaihtomahdollisuuksista eivät puhuneet mitään...
    Paljonko muuten maksoit Pure Tecin palikoista? Tilasitko koko paketin vai modaatko itse ilmaboksin kannen uuteen uskoon? Pure Tec kiinnostaisi itseänikin, varsinkin kun sen lastun saisi samaan syssyyn...
    T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
  6. #6
    Ducati-kaemna nimisestä puljusta tilasin, ei tosin saapunut vielä. Tilasin myös sen kehikon kun en viitsi alkaa orkkista leikkelemään. Kitti maksoi 249€ ja kehikko 25€, +/- muutama euro. Toimituskuluja en jaksa muistaa.
    Firmalla hyvät nettisivut, jotka pitää sisällään kaikkea kivaa...
    Aprilia Rsv Tuono
  7. #7
    Lainaa (kippari @ Helmi. 02 2006,13:04) kirjoitti
    Ducati-kaemna nimisestä puljusta tilasin, ei tosin saapunut vielä. Tilasin myös sen kehikon kun en viitsi alkaa orkkista leikkelemään. Kitti maksoi 249€ ja kehikko 25€, +/- muutama euro. Toimituskuluja en jaksa muistaa.
    Firmalla hyvät nettisivut, jotka pitää sisällään kaikkea kivaa...
    Kuulukos tohon pakettiin myös putsari? Jos ei, niin on siinä taas vanulla ja lastulla hintaa...
    T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
  8. #8
    Hiukan menee OT, mutta nyt rupes hiukan ressaamaan, menee turhan 'monipuoliseksi' tuo uusien mielenkiintoisten mopomallien tarjonta, nyt kun näyttäis myös Falco olevan taas tarjolla.
  9. #9
    Lainaa (canepazzo @ Helmi. 05 2006,23:28) kirjoitti
    Hiukan menee OT, mutta nyt rupes hiukan ressaamaan, menee turhan 'monipuoliseksi' tuo uusien mielenkiintoisten mopomallien tarjonta, nyt kun näyttäis myös Falco olevan taas tarjolla.
    Hmm tulisko Falco taas mallistoon v.2006? Koitin itse katsella mutten löytänyt mitään tietoa.
    <br />
  10. #10
    Lainaa (Samiv @ Helmi. 06 2006,09:41) kirjoitti
    Lainaa (canepazzo @ Helmi. 05 2006,23:28) kirjoitti
    Hiukan menee OT, mutta nyt rupes hiukan ressaamaan, menee turhan 'monipuoliseksi' tuo uusien mielenkiintoisten mopomallien tarjonta, nyt kun näyttäis myös Falco olevan taas tarjolla.
    Hmm tulisko Falco taas mallistoon v.2006? Koitin itse katsella mutten löytänyt mitään tietoa.
    D'oh!
    Taisin mennä motopalstan 'halpaan' ja innostua ennenaikaisesti. Siellä ne oli Futura ja Falco yllättäen uusien 2006 mallien joukossa, tai niin ainakin olin näkevinäni, mutta tarkistus aprillipilojen pääkallosaitilta osoitti että ainakaan siellä ei moisia malleja tunneta. Elikkäs se siitä, ainakin tältä erää.
  11. #11
    Lainaa (mipeka @ Tammi. 31 2006,10:22) kirjoitti
    Kansainvälisillä sivustoilla (apriliaforum) on ollut kovasti juttua tästä rajoittamattomaksi (derestricted) muuttamisesta. Kyseinen proseduurihan (mikäli oikein olen ymmärtänyt) pitää sisällään vakioputken käsittelyn (Tuonossa/Millessä väliputkesta ylimääräiset villat pois), ilmaboksista ilmansaantia rajoittava osa pois ja alkuperäiseltä lastulta toinen rajoittamaton kartta käyttöön.
    Elikkäs, orkkislastulla on siis toinenkin mappi valmiina, mites se sitten saadaan/otetaan sieltä käyttöön?

    Onkos tuo toinen mappi tehty jollekin tietylle, esim Aprilian omalle sliparille vai kokoputkistolle, vai oisko siitä hyötyä jonkun muunkin ämyrin kanssa? Kuis tuota toista mappia pystyy sitten säätämään, vai onko sen tarkoitus osua kertalaakista kohdalleen jollain tietyllä putkella?
    Onko kukaan moista ylipäätään tehnyt, kun näyttää että ketjussa on enemmän kysymyksiä kuin vastauksia...

    Lainaa kirjoitti
    mutta jos nyt etenisi vähän kerrallaan kun ei tuo tuono nyt alkuperäisenäkään mikään nuhapumppu ole...
    Niinpä tuota luulis, ja ois kiva tietää, että mitä noille saa tehtyä ihan ilman sen kummempia lisähilppeitä. Näyttäis aika monessa mopossa ala- ja keskialue tai laajempikin alue aueta hiukan ihan vaan mappia muuttamalla.

    BTW, mikä hyöty on tuosta esim. Tuonon muuttamisesta 2+2 -putkiseksi?



  12. #12
    Lainaa (canepazzo @ Maalis. 13 2006,18:30) kirjoitti
    BTW, mikä hyöty on tuosta esim. Tuonon muuttamisesta 2+2 -putkiseksi?
    2-2 vs 2-1
  13. #13
    Lainaa (canepazzo @ Maalis. 13 2006,18:30) kirjoitti
    Lainaa (mipeka @ Tammi. 31 2006,10:22) kirjoitti
    Kansainvälisillä sivustoilla (apriliaforum) on ollut kovasti juttua tästä rajoittamattomaksi (derestricted) muuttamisesta. Kyseinen proseduurihan (mikäli oikein olen ymmärtänyt) pitää sisällään vakioputken käsittelyn (Tuonossa/Millessä väliputkesta ylimääräiset villat pois), ilmaboksista ilmansaantia rajoittava osa pois ja alkuperäiseltä lastulta toinen rajoittamaton kartta käyttöön.
    Elikkäs, orkkislastulla on siis toinenkin mappi valmiina, mites se sitten saadaan/otetaan sieltä käyttöön?

    Onkos tuo toinen mappi tehty jollekin tietylle, esim Aprilian omalle sliparille vai kokoputkistolle, vai oisko siitä hyötyä jonkun muunkin ämyrin kanssa? Kuis tuota toista mappia pystyy sitten säätämään, vai onko sen tarkoitus osua kertalaakista kohdalleen jollain tietyllä putkella?
    Onko kukaan moista ylipäätään tehnyt, kun näyttää että ketjussa on enemmän kysymyksiä kuin vastauksia... *

    Lainaa kirjoitti
    mutta jos nyt etenisi vähän kerrallaan kun ei tuo tuono nyt alkuperäisenäkään mikään nuhapumppu ole...
    Niinpä tuota luulis, ja ois kiva tietää, että mitä noille saa tehtyä ihan ilman sen kummempia lisähilppeitä. Näyttäis aika monessa mopossa ala- ja keskialue tai laajempikin alue aueta hiukan ihan vaan mappia muuttamalla.

    BTW, mikä hyöty on tuosta esim. Tuonon muuttamisesta 2+2 -putkiseksi?
    Mikäli oikein olen ymmärtänyt niin vakiolastulta saa sen "rajoittamattoman" kartan käyttöön katkasemalla vihreä-punainen johto (PIN16). Rajoittamaton kartta toimii lukemani mukaan ainakin näillä perustoimenpiteillä mitä pakasta vedettyyn pyörään kannattaa tehdä joka tapauksessa...http://www.apriliaforum.com/techtips...derestrict.htm

    Alkuperäislastun säätömahdollisuuksista en sitten tiedä tämänkään vertaa.

    2-2 tuntuu tosiaan toimivan. Ite päädyin kuitenkin tähän Ironbiten tuning kittiin http://www.ironbite.de/html/performa...2003tuono.html ainakin tällä erää...

    Katotaan sitten olenko itkemässä täällä 2-2 putkien perään tulevan kevään/kesän mittaan...
    T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
  14. #14
    Lainaa kirjoitti
    Alkuperäislastun säätömahdollisuuksista en sitten tiedä tämänkään vertaa.
    Joop, asiaa pitänee sitten udella Nakkilasta tai joltain tuuninkipajan ukolta, eiköhän noita joku ole jo joskus roplannut.

    Lainaa kirjoitti
    Katotaan sitten olenko itkemässä täällä 2-2 putkien perään tulevan kevään/kesän mittaan...
    Olet. Ruokahalu kasvaa syödessä.
  15. #15
    Lainaa (canepazzo @ Maalis. 13 2006,18:30) kirjoitti

    Onkos tuo toinen mappi tehty jollekin tietylle, esim Aprilian omalle sliparille vai kokoputkistolle, vai oisko siitä hyötyä jonkun muunkin ämyrin kanssa? Kuis tuota toista mappia pystyy sitten säätämään, vai onko sen tarkoitus osua kertalaakista kohdalleen jollain tietyllä putkella?
    Onko kukaan moista ylipäätään tehnyt, kun näyttää että ketjussa on enemmän kysymyksiä kuin vastauksia...
    Orkkislastun mappi on tarkoitettu toimivaksi kun kuristukset on poistettu. Sen kanssa toimiikin ihan ok. Boksissahan on tyhjäkäynti-CO:n säätömahdollisuus, joten sillä saa koneen käymään vahvemmin pintakaasulla.

    Jos et vielä tiedä, mitä osia pulttaat kiinni, älä osta lastua. Hommaa se vasta sitten, kun lopulliset kilkkeet on kasassa. Helpointa on tietty hommata PCIII, jonka ohjelmia voi muuttaa virtysten edistyessä.
  16. #16
    Sen oman lastun säätömahdollisuudet ovat hyvät, jos tietää mitä tekee.
    Taitaapi vaan olla vähissä ne pajat, jotka niitä säätelevät oman lastun avulla.
    Pitäis itse omistaa Aprilia tai muuten olla kiinnostunut asiasta, sillä omalla lastulla
    tapahtuva säätö on kohtalaisen työlästä ilman hyviä työkaluja.
    Pitäisi olla emulaattorit lastun tilalle ja hyvät 3D ohjelmat lastun muokkaukseen ja tietoa missä mikäkin kartta sijaitsee.
    Se lastu tyhjennetään UV-valolla, jolloin siihen voi polttaa taas uudet kartat.
    Itse olen muutamia säädellyt laittamalla nollavoimakannan lastun tilalle ja tyhjentänyt
    repullisen lastuja valmiiksi, sitten muokannut karttoja omatekemällä ohjelmalla ja polttanut
    ne lastulle, ellei tulos ole ollut hyvä, ottanut taas uuden tyhjän lastun käsittelyyn jne...

    Kuvassa takimmaisen sylinterin toisen mapin kolmiulotteinen sytytysennakkokartta.

  17. #17
    Itsellä -03 tuonoon tehty noi perusjutu eli putki + johto poikki + k&n + ilmakotelon ahdistin pois.

    Parannus oli aika huomattava ja ennenkaikkea halpa. Huomattavasti pirteämpi ja tuo Race mappi tuntuisi toimivan "ok". Ostin täksi kesäksi Power Commanderin mutta ei vielä asennettu.

    Noita käppyröitä kun katsoo niin näyttäis se 2-2 olevan kaikkein paras vaihtoehto, mut tosiaan ihanan kallista.
  18. #18
    Lainaa (j11h00 @ Huhti. 04 2006,16:17) kirjoitti
    Itsellä -03 tuonoon tehty noi perusjutu eli putki + johto poikki + k&n + ilmakotelon ahdistin pois.

    Parannus oli aika huomattava ja ennenkaikkea halpa. Huomattavasti pirteämpi ja tuo Race mappi tuntuisi toimivan "ok". Ostin täksi kesäksi Power Commanderin mutta ei vielä asennettu.

    Noita käppyröitä kun katsoo niin näyttäis se 2-2 olevan kaikkein paras vaihtoehto, mut tosiaan ihanan kallista.
    Tänks tästä...Pikkuhiljaa alkaa vaan olemaan piiitkän talven jälkeen sellanen olo, että pitäs vaan päästä testaamaan mopoa ihan käytännössä. Sitä kun on muutaman kuukauden nuohonnut näitä aprilia-asioita näiltä keskustelupalstoilta niin alkaa tuntua, että vois pikku hiljaa jo jonkun tutkinnonkin suorittaa asiasta. Tutkinnon a la "paperilla tuunaustiedon apro" tms. Toisaalta, onhan se hienoa, että mutu ym. tieto ja kokemus liikkuu näin nykyaikana. Enpä mopoa ostaessani tiennyt p....kan vertaa ilmabokseista, lastuista, rajoittamattomaksi tekemisestä jne. Kiitos siispä teille arvon kollegat!

    Ja kyllä onkin muuten komia räntäsade taas vaihteeksi...
    T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
  19. #19
    Do diin! Ensimmäin toimenpide rajoittamattomaksi tekemisen tiellä otettu. Askartelin putken kanssa ja sain kuin sainkin ne väliputken ahdistavat villat pois. Oli yllättävän lujaa tekoa ne kaksi pientä villojen pidikettä siellä putken sisäpuolella. Ei pidikkeet murtunu, ennen kun saatiin "pikkulentävä" kehiin. Kun pidikkeet oli irti sisälmys lähti ihan pihdeillä vetämällä. Lopputulos...aavistuksen kovempi ja tummempi ääni. Ei mikään tehoputki mutta ei enää ihan singerikään. Vielä piuha poikki, uutta lastua sisään ja uusi ilmaboksi kera bmc:n filtterin niin eiköhän se siitä. Pelottaa vaan, että kun makuun pääsee niin kohta ei enää "mikään" riitä...eli jos ei tarvis rahoja laskeskella niin mulla olis varmaan tehoputki ja pc kiinni viimeistään ensi viikolla...
    T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
  20. #20
    Jos sullon digikamera, niin paas ottaen muutamia kuvia sitten kun rupeat niitä ilmaboksi ja ecu modeja (eli piuhoja + ilmaboksia sekä mahdollisia muita) värkkäämään. Oispahan tumpelolle sitten hyvät 'ohjeet' mitä seurata ennenkuin tärvelee moponsa.

    Itsellä ois tarkotus myös tehdä samanlaiset modit, mutta tuosta ilmaboksin kannen tärvelystä tai toiseen vaihdosta en vielä ole varma, ehkä jossain vaiheessa. Nuo perusjutut pitäis varmaan tehdä joka tapauksessa hetimmiten.

    Pistin tänään uudet sliparit alkuperäisten tilalle ja äänet on aika herkulliset muttei vielä turhan kovat, kun db-killerit on paikoillaan. Vaikutti kyllä toimivan koeajolenkillä suht hyvin ihan perussäädöilläkin, eli ei kaiketi kovin laihalla käy noilla ämyreillä ainakaan db-killerit paikoillaan, mutta kaitpa se pitää tarkistuttaa jossain joka tapauksessa. CO-säätöä eli tyhjäkäyntiä ei ole vielä siis roplattu mihinkään suuntaan, mutta hyvin pelittää ja aika iloisesti ottaa kiekkoja.
    Ilmeisesti siis tuolla rajoittamattomalla kartalla ja ilmaboksin rajoitukset poistamalla pitäisi säädöt osua suht kohdalleen ilman PC:täkin? Vai joutuuko putkien holkit poistamaan kokonaan, että virtaa kunnolla?

    Isompia muutoksia vois harkita sitten jos/kun iskee inspiraatio hommata se modattu ilmaboksi ja PC.
  21. #21
    Lainaa (canepazzo @ Huhti. 20 2006,21:58) kirjoitti
    Jos sullon digikamera, niin paas ottaen muutamia kuvia sitten kun rupeat niitä ilmaboksi ja ecu modeja (eli piuhoja + ilmaboksia sekä mahdollisia muita) värkkäämään. Oispahan tumpelolle sitten hyvät 'ohjeet' mitä seurata ennenkuin tärvelee moponsa.
    Jep, olisin ottanut jo tänään kuvaa mutta kamerapa oli lähtenyt ruotsissa käymään emännän mukana. Ensihuollon yhteydessä (ens ma) olisi tarkoitus mahdollisesti noita muutostöitä tehdä (ja jos sormi menee suuhun niin teettää). Mulla on itellä todella hyvät ohjeet Ironbiteltä eli niistäkin voisin ottaa skannausprojektia jatkossa. Niissä on kaikki (vanhemman millen snorkkelin asennus, uuden lastun laitto, putken muutostyöt, tankin äänieristeen poisotto...) neuvottuna askel askeleelta. Tosin kyllä tuolta evoluzionenkin http://www.evoluzione.net/75013_instructions.pdf sivuilta suhteellisen hyvät neuvot löytyy ainakin noihin ilmaboksiasioihin. Onnea uusille pöntöille canepazzo
    T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
  22. #22
    Juu kiits, ihan kivat höpinät on.

    Lainaa kirjoitti
    Mikäli oikein olen ymmärtänyt niin vakiolastulta saa sen "rajoittamattoman" kartan käyttöön katkasemalla vihreä-punainen johto (PIN16). Rajoittamaton kartta toimii lukemani mukaan ainakin näillä perustoimenpiteillä mitä pakasta vedettyyn pyörään kannattaa tehdä joka tapauksessa...http://www.apriliaforum.com/techtips...derestrict.htm
    Onkos muuten se piuha sama ja siis samassa kohtaa kuin tuossa jenkkiversiossa, josta on kuva tuolla linkin osoittamalla saitilla? Ainakin omassa mopossa nuo näytti olevan erivärisiä johtoja, mutta kait se ecu ja piuhojen paikka/merkitys on silti sama joka versiossa?
  23. #23
    Missä kohtaa boksissa sijaitsee tuo aikaisemminkin mainittu ahdistin?
    Monster 695 Termiksen kitillä
  24. #24
    Lainaa (FinTuono @ Huhti. 29 2006,21:48) kirjoitti
    Missä kohtaa boksissa sijaitsee tuo aikaisemminkin mainittu ahdistin?
    Tarkottanet sitä ilma-ahdistinta. Se on ilmansuodattimen alla, ja Tuossa se on poistettu. Vakiona siinä on reilusti pienempi reikä ilmalle.
    Joissakin Milleissä lienee sitten muitakin juttuja, mutta tuo on kait yhteinen kaikille.
  25. #25
    Kuva tosiaankin kertoo enemmän kuin ziljoona sanaa...Se ahdistin ilmeisesti lähtee ihan ottamalla irti, ilman suurempaa väkivaltaa?
    Monster 695 Termiksen kitillä
  26. #26
    Lainaa (FinTuono @ Huhti. 30 2006,18:52) kirjoitti
    Kuva tosiaankin kertoo enemmän kuin ziljoona sanaa...Se ahdistin ilmeisesti lähtee ihan ottamalla irti, ilman suurempaa väkivaltaa?
    Ei se ilman lievää väkivaltaa lähde, koska se on ruuvattu altapäin ilmaboksin pohjaan. Eli tarttee irrottaa ne 6kpl ruuveja ja nostaa koko ilmaboksi-snorkkelihärpäke irti ja sitten ruuvata se sordiino pois. Sitte vaan pohja snorkkeleineen takaisin kiinni ja homma on siltä osin tehty.

    Nyt vaan mietin tuossa että oiskohan K&N:n verran itsensä köyhdyttämiselle mitään järkiperustetta...
    Pitänee vielä ruuvata/ruuvauttaa hiukan tuota seosta, sen minkä sitä pystyy säätämään ja katsoa josko sitä tulis sillä toimeen ilman voimakomentajaan investointia.
  27. #27
    Lainaa (canepazzo @ Touko. 08 2006,10:19) kirjoitti
    Lainaa (FinTuono @ Huhti. 30 2006,18:52) kirjoitti
    Kuva tosiaankin kertoo enemmän kuin ziljoona sanaa...Se ahdistin ilmeisesti lähtee ihan ottamalla irti, ilman suurempaa väkivaltaa?
    Ei se ilman lievää väkivaltaa lähde, koska se on ruuvattu altapäin ilmaboksin pohjaan. Eli tarttee irrottaa ne 6kpl ruuveja ja nostaa koko ilmaboksi-snorkkelihärpäke irti ja sitten ruuvata se sordiino pois. Sitte vaan pohja snorkkeleineen takaisin kiinni ja homma on siltä osin tehty.

    Nyt vaan mietin tuossa että oiskohan K&N:n verran itsensä köyhdyttämiselle mitään järkiperustetta...
    Pitänee vielä ruuvata/ruuvauttaa hiukan tuota seosta, sen minkä sitä pystyy säätämään ja katsoa josko sitä tulis sillä toimeen ilman voimakomentajaan investointia.
    Ja samoilla linjoilla ajatus liitelee. Vapaavirtaussuodatin kiinnostaisi mutta hieman arveluttaa kun ei noitten mun lisähilppeiden myyjä ollut saanut mitään eroja dynossa aikaiseksi. Toki enemmällä säädöllä olisi jotain saattanut irrota. Taidanpa tyytyä siispä orkkissuotimeen ellei nyt joku rupea hirviästi bmc:tä, K&N:ää tms. kehumaan
    T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
  28. #28
    Onhan K&n, Evo sun muut vaparit ainakin pestäviä eli rahallista säästöä kertyy. Mulla muuten olisi kohta joutilas Evo filtteri, jahka PureTec saapuu, jonka saa lunastaa mäyräkoiraa vastaan. raha ei kelpaa
    Monster 695 Termiksen kitillä
  29. #29
    Lainaa (FinTuono @ Touko. 08 2006,11:45) kirjoitti
    Onhan K&n, Evo sun muut vaparit ainakin pestäviä eli rahallista säästöä kertyy. Mulla muuten olisi kohta joutilas Evo filtteri, jahka PureTec saapuu, jonka saa lunastaa mäyräkoiraa vastaan. raha ei kelpaa
    Olen kiinnostunut, kunhan on kunto kohdillaan. Laitanko mäyräkoiran postissa tulemaan?
    T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
  30.  
  31. #30
    Lainaa (mikkokoo @ Touko. 08 2006,12:21) kirjoitti
    Lainaa (FinTuono @ Touko. 08 2006,11:45) kirjoitti
    Onhan K&n, Evo sun muut vaparit ainakin pestäviä eli rahallista säästöä kertyy. Mulla muuten olisi kohta joutilas Evo filtteri, jahka PureTec saapuu, jonka saa lunastaa mäyräkoiraa vastaan. raha ei kelpaa
    Olen kiinnostunut, kunhan on kunto kohdillaan. Laitanko mäyräkoiran postissa tulemaan?
    Voisin pistää paremmaksi, eli toimittaa koiruuden kotiovelle ja noutaa filtterin...

    Mutta tosiaan, kuis kauan palveluksessa ollut se on ja silleen? Käviskö livenä muikistelu jossain vaiheessa?
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen