Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 45:een 45:sta
    Henk.koht. jouduin käkättämään yhden kesän prätkän takapenkillä kun armas avovaimoni ajeli ja itseltä puuttui kortti. Nyttemmin homma on onneksi kääntynyt, mutta usein joudun vieläkin olemaan kyydissä, avokkaani kun on pirun innokas (ja taitava!) kuski ja kotona vain yksi kakspyörä.
    -¤- BMW F800 ST -¤-
    Kawasaki ER-6n
    Honda CB 500
    Liittyi Oct 2005
    Täällä etelässähän mää
    Perkules, ei pystyis keulimatta ajelee jos laittais vaimon puikkoihin ja tällasen 196cm/105kg lämäsis tarakalle...
    Antakaa määkin huudan määkin olen kännissä!!!
    Vuoronperään ajetaan aina ainakin reissuissa. Ylettyy tyttelilläkin jalat maahan paremmin kun on painoa enämpi takana
    Honda CBR1100XX
    Kumpikin kuskaa! Tosin painojakauma parempi ku ite oon kyydillä ja mies kuskaa...
    Enemmän kuitenki ajellaan yksikseen.
    Lainaa (Sara @ Tammi. 27 2006,17:51) kirjoitti
    olis muuten vinkee näky oikeesti, jos "minun mieheni" olisi vyöruusuna. Ei ole kuin tuplaten painavampi ja puolet pidempi *
    *reps* En osaa edes kuvitella. *

~ Tässä maailmassa on aina vaaroja niille, jotka ovat peloissaan. ~
    - Bernard Shaw
    ei aja, eikä istu. Vaikka olis kortti niin en istuis enkä antais ajaa mun pyörällä. Joku raja nyt sentään. En edes ota sitä mielellään taakse(joskus hellyn).
    Afrikka alkaa alpeilta.

Mua tuudi hyväillen.

Las Ketchup - The Ketchup Song

Yön Maha Jyrinä Ilmasankari YZF 1kR=Myyty jo.

Nyt ainoastaan Apostol
    Lainaa (Sara @ Tammi. 27 2006,17:51) kirjoitti
    olis muuten vinkee näky oikeesti, jos "minun mieheni" olisi vyöruusuna. Ei ole kuin tuplaten painavampi ja puolet pidempi *
    Meilla sama juttu: ~60kg kuskina ja 110+ kg massua kyydissa...*hihittelee mielikuvalle*
    Lainaa (yammubamse @ Helmi. 01 2006,11:27) kirjoitti
    ei aja, eikä istu. Vaikka olis kortti niin en istuis enkä antais ajaa mun pyörällä. Joku raja nyt sentään. En edes ota sitä mielellään taakse(joskus hellyn).
    varsin mielenkiintoinen asenne... Nooh, jokaisella omansa.

Niin ja onhan se helppo sanoa ettei anna, jos toinen ei tahdo. * * * *

Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)

Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
    Meillä kumpikin saa ajella omalla mopollaan, eikä "toisen omaan" kajota.
    **Matka jatkuu... kohti vanhainkotia, siis**
    Eipä ole emäntää...tyttöjä on kyllä tullut joskus bussipysäkiltäkin poimittua matkaan... Olishan se kiva päästä joskus naisen kyytiin...
    Helppoo kuin heinänteko! Tosin...eihän kaikki osaa sitäkään...
    Meillä emäntä välillä ajaa ja minä kyydissä, vaikka meilläkin on painoeroa noin kolkytkiloa(siis emäntä kevyempi ) ja laukkusatsikin on kiinni, niin onnistuu hyvin, ensi ajokaudelle tulee kyllä isompikuutioinen laite, joten tarvii treenata. paras olisi jos molemmille olisi varaa hankkia oma,Muttakun ne prätkärahat menee aina meikäläisen pyörähankintoihin.......

Tosimies ei muovin takana kyyhötä - HondaKotaristi
    Lainaa (iama @ Tammi. 28 2006,15:24) kirjoitti
    Siirretty pois äänestyksistä, koska ei edes ole äänestys. *

Niin, ja meillä ajan vain minä.
    Joo. Vaimo vain katsoo kun ajopuvun selkämys katoaa horisonttiin
    Tulee aika jolloin p.....t tervataan! Ja niin tosiaan, asiantuntijalausuntoja aiheesta riippumatta. Takuu!
    no eiku jos yhessä ajetaan nii eukko edellä Virakol ja mie peräs puimakoneel
    Triumph Tiger 800 XRX

Vaimo ei aja saati tule kyytiin. Täytyy ajella "yksin".
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  15.  
    Välillä istahdan kyytiin. Viime kesänä tietyn 3kk ajanjakson aikana oikein useinkin Eikä siinä mitään, vaimo on oikein laatuisa kuski, vaikka vähän on ajanutkin, mutta liikennesilmä kumminkin kunnossa, kun jatkuvasti ajaa autolla...
    Kitka miehen tiellä pitää!
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12