Näytti oleva kysely että kumpi sukupuoli. Mitenkäs tämmöinen
Monessako perheessä menee niin että nainen ajaa ja mies istuu takana. Ja plussana tietenkin että mies tankkaa.
moottoripyörä on .....
![]()
olis muuten vinkee näky oikeesti, jos "minun mieheni" olisi vyöruusuna. Ei ole kuin tuplaten painavampi ja puolet pidempi
![]()
![]()
![]()
Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)
Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
(Sara @ Tammi. 27 2006,17:51) kirjoitti
Tuli tuosta mieleen se kerta, kun kyyditin joskus aikojen alussa isäukkoa 350:llä CB-H*ndalla. Näky oli kuulemma aika "vinkeä": kaksi isoa miestä, joista reilusti isompi (lue: leveämpi) vielä takapenkillä PIENEN mopon päällä, molemmilla 50-luvun nahkarotsit ja farkut. Takajouset olivat pohjassa vähän väliä.
Mutta ei se perinteinen järjestys ole mitenkään kiveen hakattu. Olen saanut erittäin pätevät kyydit itseäni huomattavasti pienemmältä naishenkilöltä FJ1200:n päällä. "Ei se koko vaan miten sitä käyttää". (Ja kyllä, ylläolevan voi tulkita vähintään kahdella tavalla, mutta tämä on moottoripyöräfoorumi.)
ZZR 1200
Kyllä meitä löytyy. Pitää vain muistaa, ettei hanki pyörän päälle liian isoa miestä, että sopusuhta säilyy![]()
Ei oo omaa miestä pakkarilla, mutta on sekin ollut näky, kun nuorempana kyyditin isääni piikkisellä honda rebelillä, tai viime kesänä uudella pyörällä isoa (isoa!!) veljeä, jolta yltää pakkarilta paremmin jalat maahan, kun multa kuskin paikalta.. Vähän sai kyllä haeskella tasapainoa valoihin pysähtyessä ja pyytää nätisti kyytiläistä olemaan heilumatta takana..
Honda Rebel125 -95 ~ CBF600s -05 ~ Suzuki GSX-R600 -06
Mitä useampi mutka sitä mukavampi matka
Ei tosiaankaan. Vaimo ei tule edes kyytiinkään, puhumattakaan että ajaisi. Edellisen pyörän päällä vaimo kävi istumassa, mutta pyörää ei saanu käynnistää. Ilmeisesti tämä ei sit vaan ole hänen juttunsa.
Mulla istui poika kyydissä kunnes sai oman kortin ja pyörän. Ukko ei tuu kyytiin. Liekö luottamuskysymys - epäilen kuitenkin, että kateus, kun sillä on vain vanhat muistot vaan ei omaa pyörää.
Ei. Meillä ajan minä ja yksin matkassa aina.
Kyllä itse saa aina ajaa, emännällä kun ei ole edes korttia... Kyytiin tulee kyllä mielellään.![]()
Honda CBR600F -> Suzuki SV 650
28 vuotta, sen verran sain emäntää houkutella mopon kyytiin. Viime kesänä sitten innostui oikein tosissaan olemaan kyydissä.
Nyt tarvis ottaa seuraava steppi, eli ajamaan. Taitaa mennä seuraavat 28 vuotta. Kuitenkin sitkeys palkitaan, nyt on retket paljon mukavampia kun on kaveri mukana.
- PER ASPERA AD ASTRA -
Ei tarvi kummankaan tyytyä kyydissä istumiseen. Isäntä kun osti mopon ni sanoin et mulle kans...![]()
B.I.T.C.H. - Babe In Total Control of Herself
Ei ole mammalla kuin hissikortti (B). Ehkä paree niin...
minä ajan, mies kyydissä. yritän saada sen omille pyörilleen [ehkäpä jo ensi kesänä]..
VT750C2 -2000
Siirretty pois äänestyksistä, koska ei edes ole äänestys.
Niin, ja meillä ajan vain minä.
"Tavara tykkää, että sitä käytetään."
-Ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen
Saatetaan muutaman kerran kesässä lähteä ihan piruuttain toisella pyörällä kaksipäällä ettei ihan unohdu millaista se kyyditys on.. vaihdetaan kuskeja aina jossain vaiheessa.(mikki2 @ Tammi. 27 2006,16:25) kirjoitti
*** Poliisi on parasta huumetta! ***
[url="http://www.adressit.com/liikenne"]Adressi: Liikennettä tulisi kehittää tielläliikkujat huomioiden[/url]
[url="http://www.tiet.fi/"]-= TIET.FI: Tielläliikkujien Etujärjestö ry =-[/url]
Sama täällä, toistaiseksi..(kaasunalle @ Tammi. 28 2006,13:08) kirjoitti
Elämä oli loppua niin kuin se alkoikin-reikä kumissa.
Naisten suusta sen totuuden kuulee!!!
Kawasaki ZR-7 ----> BMW R1100S ----> Moto Guzzi V11 Le Mans ----> KTM 950 SE ----> BMW R1200GSA
Onneksi emännällä ei ole A-korttia eikä myöskään minkäänlaista intoa hankkia sellaista. Jos meikäläinen istuisi kyydissä niin Suikasta tulisi sen verran takakenoinen viritelmä, että eturengas ei maata näkisi enää liikkeellelähdön jälkeen.![]()
Ei ole vaimo vielä tankoon uskaltautunut. Pitäs varmaan opetella jossain prätkäkoulussa ensteks. Ja se minun kyytiin uskaltautuminen voi olla vielä pitemmässä kuusessa...
Minä en miestä kyytiini huoli! Ja single-penkki takaa "rauhan"![]()
"hiekkana kengässä"
Waimo vaihautti rykköseensä poikamiesboxin joten kyytiin meneminen ei enää käy päinsä. Ei sillä että olisin mennyt muutenkaan ;)
KTM950SE
Vaimoni on ajanut joskus aikoinaan sivuvaunupyörää pikku matkan minua kyyditen. Nykyään ajan minä, vaimo ei ole edes kyydissä.
(Kai se kyytiin tulisi, jos pyytäisi?! Hmmm, pitäisiköhän ensi kesänä kysyä... Ääh, sitten se on aina mankumassa mukaan.)
Punainen Honda ST1100 PanEuropean -97 -> Lue: Heterosohva!
Kyllä meillä ajellaan jokseenkin 50-50. Molemmat about saman kokoisia, joten ei tuu mitään ihmeellistä viritelmää, jos minä istun takana. Olishan se toinen pyörä varmaan ihan kiva mutta kun maksaa niin perkelees.. vakuutukset sun muut. Ehkä joskus..
-Veturimiehet heiluttaa-
Kyllähän sitä kauniimman puoliskon kyytiin uskaltaa lähteä. Ihan on ollut asiallista kyytiä.
Viime kesän Suomenympärys-reissulla annoin ohjat välillä vaimokkeelle, painojakauma oli sillon: kuski 60 kg, itse takaritsalla <100kg, takalaukku 15kg - eli painopiste takana ja ylhäällä. Alussa oli vähän hakemista, mutta hyvin meni!
Suo, kuokka ja Suzuki
Mies oli kyydissä muutaman kerran kunnes totesi, että haluaa oman mopottimen! Oikein! Jos haluaa oikeesti olla samalla moottorilla, voi kulkea autolla (=talvella).
Muistelen erästä hoitoa aikojen takaa: olimme ajelulle lähdössä ja tämä hyväkäs istahti suoraan kuskin paikalle, lupaa kysymättä *Minä pari sekuntia yritin katseen voimalla saada epattoa ymmärtämään asian mutta ei tuo maalainen äkännyt hiljaisuudesta mitään, ei auttanut kuin opastaa "voisitko siirtyä ohjaajan satulalta ja tulla kyytiin vasta kun annan siihen luvan...". Hää pillastui täysin, eikä tullut kyytiin, otti kai miehisyyden päälle! Lähdin ajelemaan issekseni *
Oikealla, siis nykyisellä, miehellä ei ole moisia ongelmia.
Tietä käyden tien on vanki
vapaa vain on umpihanki
Uskomatonta(Ninnair @ Tammi. 30 2006,12:51) kirjoitti
jos ei kyytiin mahdu niin kävelkööt tai menköön vaikka helikopterilla. Niin ja jos nainen on ajanut vuosia pyörällä, niin aivan oikeesti, jos jäpyli ei ole kun kuvissa nähnyt pyörää... ns. asenne kohdallaan
![]()
Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)
Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
"minä ajan, mies kyydissä. *yritän saada sen omille pyörilleen [ehkäpä jo ensi kesänä].."
huonosti on asiat
Itsellä on järjettömän vaikea olla kenenkään kyydissä. ei vain pysty. Miten sen tietää osaako ne edes ajaa.
edit:sanoessani 'ne' en tarkoita naisia, vaan kuskeja yleensä.
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
Hyvinhän meillä on asiat. Mies ajaa kaikki yli-isot ajoneuvot ja minä pienemmät, henkilöautoa ajellaan molemmat. Mutta teen kyllä jatkuvaa henkisen tason käännytystyötä saadakseni hänetkin innostumaan mpyöristä..(jaket @ Tammi. 30 2006,13:56) kirjoitti
![]()
Mulla on vähän sama suhtautuminen kyydissä istumiseen, menen toki kyytiin jos ei vaihtoehtoa ole mutta aina outo epävarmuus valtaa, luotan itteeni enemmän kuin muihin kuskeihin. Ja kaadan mieluiten itse itseni jos/kun tapahtuu..
No ehkä ensi kesä kuitenkin kaatumatta.![]()
VT750C2 -2000
Kerran niin pääsi käymään. Botniaringillä oltiin ajamassa ja minä menin kyytii, kun lähdettiin tankkaamaan ja hallitus ajoi. Poistullessa minä sitten ajoin. Pelotti ihan saatanasti kaikissa risteyksissä, että kaadutaan, kun takana oli vähän ylimääräistä painoa.
Nykyisin mennään niin, että yksi voi ajaa kumpi tahansa, kun molemmilla on kortit. Jos taas pitää 2-päällä ajaa minä ajan. Minä jaksan paremmin pitää sen mopon pystyssä, kun jaloista löytyy pituutta ja voimaa enemmän. Vauhtiin kun pääsee, niin sitten ei pelottanut edes kyydissä olla, joten teoriassa, jollakin reissulla voisi motaripätkän olla kyydissäkin..
Onhan sitä joskus jotain poikiakin kyyditetty...![]()