Tulokset 1:stä 15:een 15:sta
    NORTON

Kyllä mulle tää on just *"SE" moottoripyörä, mites muilla org.:laisilla, ihan varmaan kaikilla on se joku merkki/malli joka on just "SE" moottoripyörä. (Ei tietenkään oo Manxin voittanutta, mutta yrittäkää edes...)

kypäpärä
    Suzuki Bandit 1200 N
    Lainaa (phyx @ Tammi. 28 2006,00:44) kirjoitti
    ...joku merkki/malli joka on just "SE" moottoripyörä...
    Jos siinä on kaksi pyörää ja moottori, niin se on OK. Esim. HD:t ja trialpyörät ei ole just se mun juttu, mutta arvostan kuitenkin suuresti.

Vanhemmiten olen lämmennyt myös trikeille...

Mites sinä, meinaatko jatkaa tiukan merkkiuskollisuutesi lisäksi karun tylyä linjaasi viestiesi otsikoissa vastapainona nykymaailman arvostamalle kuvailevalle liirumlaarumille?
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
    Hieno on Nortoni, mutta ei se taida olla mulle "SE".
    Taitaa meikäläisellä olla tuo XS650 ja varsinkin XS2 juuri "SE" oikea ja siitä kun löytyy tuo XS650SE mallkikin.
    Makuasioista ei kiistellä sanoi koira, kun muniaan nuoli.
    Ei toi Norton ole ainakaan SE käyttöpyörä.

En tiedä onko SE, mutta ajan bandiitilla
    Ahdettu 1216
    Lainaa (koris66 @ Tammi. 28 2006,08:16) kirjoitti
    Mites sinä, meinaatko jatkaa tiukan merkkiuskollisuutesi lisäksi karun tylyä linjaasi viestiesi otsikoissa vastapainona nykymaailman arvostamalle kuvailevalle liirumlaarumille?
    kylläkyllä, asialinjalla pysytään
    merkkiuskollisuudesta en tiedä mitään , ite ostin just kawasakin...
    Lähinnä yritän tällä threadilla hakea niitä kaikkein legendaarisimpia/makeimpia pyöriä, eli juuri "NIITÄ" moottoripyöriä...
    kypäpärä
    Suzuki Bandit 1200 N
    Onhan ihan makee Norton, mut ehkei kuitenkaan mun juttu. Muistaakseni Vehoniemen automuseolla oisin nähnyt tuollaisen, tai ainakin paljon saman kaltaisen. Tuo muisti kun on sekin katoavaista.
    Sukisukimies
    Nätti, vaikka mieluummin sitä ottaisi aidon pienoismallin sijaan.
    Jotenkin noista teknisistä ratkaisuista huomaa, missä maassa se on suunniteltu. Pop-niitit vain puuttuu...

SE vaihtuu lähes viikottain. Aina kuitenkin kaksipyöräinen.
    - PER ASPERA AD ASTRA -
    Lainaa (kaasunalle @ Tammi. 28 2006,13:12) kirjoitti
    Nätti, vaikka mieluummin sitä ottaisi aidon pienoismallin sijaan.
    Harvinaisen komeita pienoismalleja tuolla sivuilla on eri pyöristä . Ei tuotakaan nopealla vilkaisulla muuten olisi erottanut, mutta noi renkaat paljastaa.
    "Kaikki hullut pitäisi tappaa tai ainakin niiden peilit kuuluisi säätää"
    JOVAINKO ?

SE tuommone ! Misäs sie kuskaat teltat, pussit ja aluset?
    pienois mallihan tuo, mutta on kyllä hele*etin nätisti tehty. Eipä kai niitä telttoja ja muita härveleitä radalla tarvita, ei edes silloin 50-luvulla...
    kypäpärä
    Suzuki Bandit 1200 N
    Laitat varmaan seuraavaksi jokun kuvan ja kysyt montako virhettä näät kuvassa.
    Ahdettu 1216
    Montako virhettä näet kuvassa?
    kypäpärä
    Suzuki Bandit 1200 N
  15.  
    Virheitä kuvassa on useita ja suurimpina virheinä pidän kuvattavan henkilön sukupuolta sekä lähes eläimellistä karvoitusta
    Ahdettu 1216