Elikkäs kertokaas joku viisas kuinka vaihdan tuohon intikkaani nua jäykemmät kytkimen jouset ja mistä sellaiset hommaan... sitten olen kuullut että pennzoilin 10w-40 öljyt ois hyvät , mutta mistä saa??
Tee siellä hakua "clutch shims" tai "slipping clutch" niin löytyy tietoa. Vähän riippuu siitä, miten paljon tulet ajamaan pyörällä (ja onko eka kerta kun alkoi luistaa), tuo shimmaus tuo paljon lisäkilsoja, mutta lopulta pitää ne jouset vaihtaa. Sinänsä homma ei ole vaikea (en ole itse tehnyt, mutta harva on valittanut vaikeutta) kunhan on momenttiavain hanskassa.
Öljyistä on melkein niin monta mieltä kuin miestäkin, mutta sanoisin että turhaa metsästää jotain ihme merkkiä jota ei tahdo löytyä. Tavallinen MP-öljy toimii, Rotellat sun muut on myös käytössä monella.
sanoisinko että luistaminen on kyllä vähäistä, mutta samalla kun kevät huollon tekee niin voisi jäykistää niitä jousia.. on tulossa myös noi V&H putket ym
Olen tässä miettinyt käytetyn 1400 intikan hankkimista Saksanmaalta. Ulkonäkö ja keppiveto miellyttää jne. jne., mutta vaikuttais aika hankalalta huollettavalta? Eritoten mietityttää venttiilien välysten säätö, osaisko joku kertoa "säätökokemuksia" miten tuo parhaiten onnistuu? Ja onko ko. mallissa jotain tiettyjä tyyppivik... ööh siis vakio-ominaisuuksia, jotka kannattaa ottaa huomioon?