Itselläni oli tällainen kapistus vm -04. Siihen koneremontti tehtynä(ennen kuin pyörä tuli minulle, -07), etummainen sylinteri kun ei kestä keulimistä.
Valitettavasti ajokauden alku meni pyörän kanssa maahantuojalla, heidän toimistaan ei pahaa sanottavaa.
Kapistuksessa oli aluksi Devilin slipari, äänet kohdallaan, tosin tällä yhdistelmällä ainakaan ks yksilö ei tahtonut käydä *kovin nätisti. Ja vaihdelaatikosta kuului paljon mekaanisia kolahduksia, jotka kuuluu kuulemma malliin.
Kone on Hyosungin omaa valmistetta, osa kopioituna SV:stä.
Suurin osa osista ei käy molempiin, osa käy.
Valitettavasti Korelaisien työnjälki/laatu ei ole länsimaisella tasolla, tosin hintakin oli kapistuksessa halvempi.
Hinta laatu suhteeltaan ihan OK kapistus, mikäli saa sellaisen laitteen joka ei ole koko ajan rikki. Laatu heittelee.
Itse sain tarpeekseni ks laitteen "vioista", olenko liian vaativa laadun suhteen?
Kuitenkin Hyosung vaihtui FZ6:een viime kesänä. Enkä ole katunut, laatu (ja myös hinta) on eri tasoa.
En kuitenkaan sulje Hyosungia pois tulevien pyörien listalta, vaikkei olekaan varmin ehdokas.
Ajo mukavuudelta Comet on hyvä, siitä ei huonoa sanottavaa.
Hyviä ajokelejä ja kilometrejä kaikille.
Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.
Yamaha FJR 1300A -08
Tohon pamahteluun auttaa kun poistat pyörästä (AIS) järjestelmän, joka syöttää (tai käytännössä pakoputkeen imetään) ilmaa pakoputkeen polttoaineen polttamiseksi. Tällä saadaan päästöt alas, mutta samalla mahdollisesti vahingoitetaan moottoria.kirjoitti
Tossa joku linkki missä noi "turhat osat"...
http://www.korider.com/forum....p=19070
Tuolla korider.com on muutenkin hyvin tota hyosungi keskustelua jos lontoo sujuu...
Itselläni on nyt yhden kesän verran kokemusta Cometista ja pääosin hyviä. Itselläni ongelmia ei ollut kuin pientä latauksen kanssa ja senkin maahantuoja hoiti kuntoon ilman kyselyitä tai velotuksia, vaikka pyörä oli hankittu käytettynä.
Minulle pyörä myytiin koe ajolla, oli justiinsa sitä mitä hain. Erittäin tyytyväinen olen ollut ja edullinen hinta oli tietysti bonusta.
Mulla AIS oli jo otettu pois hankittaessa, putkena on Devil. Koneen suhteen ei ole mitään ongelmia tai paukkumisia ollut ja venttiilitkin pysyneet kasassa.
Quidquid latine dictum sit, altum viditur.
Antakaa väkevää juomaa menehtyvälle ja viiniä murhemielisille.
Sananl. 31:6
Jaa ei kestä etummainen keulaa? Mä kuvittelin että kestäis kun Stuntmaniallahan oli cometti?(ilkka75 @ Tammi. 11 2008,09:04) kirjoitti
Oli suunnitelmissa ostaa tällänen, mutta toi ei kyllä ole hyvä ominaisuus, saako sitä korjattua jotenkin?
Toinen vaihtoehto olisi juuri toi FZ6-N, minkälainen pyörä se on tähän verrattuna?