Sivu: 21 / 25:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 111920212223 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 601:stä 630:een 744:sta
  1. #601
    Mitähän huolto toimenpiteitä g:n perälle ja toisio vedolle kannattaisi suorittaa? Kun en ole aikaisemmin omistanut keppivetoista pyörää, niin tämä aihe alue on vielä vähän outoa ja uutta.
    Suzukin w72 lohko on muuten tuttu peli.

    Ostettaessa alla mainitut pienet vaivanneet "viat" sainkin jo poistettua.
    Ohjaus oli hiema levoton ja täristävä n. 80-kympin vauhdissa, mutta ohjauslaakeria kiristämällä tämä oire poistui.
    Samoin moottoria vaivannut "kuollut" kohta 2000-3500 rpm alueelta poistui kaasareista yhden pykälän neulan nostolla, asettamalla prikan keskipykälään.

    Muutakin neuvoja ja hyviä vinkkejä otetaan ilomielin vastaan.
    Murjaanien kuningas!
  2. #602
    Toisiovedon purku/tarkistus/rasvaus kannattaa tehdä. Ohjetta tämän ketjun sivulla 3. Ihmejuttu ettei ole huolto-ohjelmassa mitään tähän liittyen.
  3. #603
    Lainaa (Sepou @ Touko. 28 2011,21:06) kirjoitti
    Toisiovedon purku/tarkistus/rasvaus kannattaa tehdä. Ohjetta tämän ketjun sivulla 3. Ihmejuttu ettei ole huolto-ohjelmassa mitään tähän liittyen.
    Jep, ja tattis. Tuollahan näyttikin olevan hyvät ja selkeät ohjeet tuohon peränhuolto hommaan. Täytyypä tehdä noi putsaushommat ja rasvaukset kun olis vähän moporeissu meininkiä kalenterissa ensi viikonloppulle.
    Murjaanien kuningas!
  4. #604
    Hyvää päivää arvon g- väki.
    Tuli hommatua tuollainen gsx-g mutta en ole sillä vielä päässyt muutakuin päälle pärisemään kun kortin ajo alkaa ensi viikolla.
    Tuntuu työnnellessä että kytkin ei irroita kunnolla ja muutenkin vaihteisto tuntuu jäykältä. Auttaisikohan tuohon pelkkä öljyn vaihto vai onko kytkin miten säädettävissä?
    Olen kyseistä pyörää kuolannut pari vuotta kun appiukko sen omisti mutta nyt ku. Hän siirtyi tuon puoleiseen niin päätin pyörän ostaa. Vielä kun saisi sen kortin niin pääsisi ajelemaan
    .
  5. #605
    Lainaa (Sikako @ Elo. 01 2011,20:34) kirjoitti
    Hyvää päivää arvon g- väki.
    Tuli hommatua tuollainen gsx-g mutta en ole sillä vielä päässyt muutakuin päälle pärisemään kun kortin ajo alkaa ensi viikolla.
    Tuntuu työnnellessä että kytkin ei irroita kunnolla ja muutenkin vaihteisto tuntuu jäykältä. Auttaisikohan tuohon pelkkä öljyn vaihto vai onko kytkin miten säädettävissä?
    Olen kyseistä pyörää kuolannut pari vuotta kun appiukko sen omisti mutta nyt ku. Hän siirtyi tuon puoleiseen niin päätin pyörän ostaa. Vielä kun saisi sen kortin niin pääsisi ajelemaan
    Kytkin saattaa tuntua paikallaan ja kone sammuksissa siltä että ei oikein irrota ja se lootakin vähän jäykältä. Mutta kone käynnissä ne oireet pitäis hävitä. Ajoa vaille.

    Voitele se vaihdevivusto, ja eihän se öljynvaihtokaan silloin tällöin ainakaan pahaa tee?

    Pistä koneeseen vaikka tuota ihmeaine Delvacia tai Motulia.
    Murjaanien kuningas!
  6. #606
    joo hyvinhän tuo tuntuisi toimivan mutta kortin piru antaa odotuttaa itseään niin ei oikein kovasti kehtaa ajella. Toivottavasti nyt saisi sen kortin ens kuun puoleen väliin.
    .
  7. #607
    Terve. Täällä kans uusi gsx 1100g omistaja. Pyörä toimii täysin moitteettomasti ja kaasareihin on kuulemma tehty korjaussarja sekä synkattu. Mutta mutta kun kaupanteon jälkeen ajelin kotiin tajusin huiman bensan kulutuksen. Keskimäärin kymppiä sadalla söi! Bensamittari liikkui ihan silmissä. Mitään ulkoisia vuotoja en löyräny.
    Mistäköhän vois ajatella vikaa olevan?
    Tulpatkin oli vaihdettu...
    Niin ja paljon koneeseen menee öljyä? Ajattelin vaihtaa... (vaiko lukeeko koneen kyljessä)
    Kurapaukutin
  8. #608
    Lainaa (Yamarock @ Elo. 23 2011,07:39) kirjoitti
    Terve. Täällä kans uusi gsx 1100g omistaja. Pyörä toimii täysin moitteettomasti ja kaasareihin on kuulemma tehty korjaussarja sekä synkattu. Mutta mutta kun kaupanteon jälkeen ajelin kotiin tajusin huiman bensan kulutuksen. Keskimäärin kymppiä sadalla söi! Bensamittari liikkui ihan silmissä. Mitään ulkoisia vuotoja en löyräny.
    Mistäköhän vois ajatella vikaa olevan?
    Tulpatkin oli vaihdettu...
    Niin ja paljon koneeseen menee öljyä? Ajattelin vaihtaa... (vaiko lukeeko koneen kyljessä)
    Siinä on karmea öljytilavuus. Muistaakseni yli 4 litraa. Valuttaessa loppuu tila kanisterista. Ole sitten varovainen sen öljypropun kiristyksen kanssa!
    ... jotain piti muistaa
  9. #609
    Lainaa (Yamarock @ Elo. 23 2011,07:39) kirjoitti
    Terve. Täällä kans uusi gsx 1100g omistaja. Pyörä toimii täysin moitteettomasti ja kaasareihin on kuulemma tehty korjaussarja sekä synkattu. Mutta mutta kun kaupanteon jälkeen ajelin kotiin tajusin huiman bensan kulutuksen. Keskimäärin kymppiä sadalla söi! Bensamittari liikkui ihan silmissä. Mitään ulkoisia vuotoja en löyräny.
    Mistäköhän vois ajatella vikaa olevan?
    Tulpatkin oli vaihdettu...
    Niin ja paljon koneeseen menee öljyä? Ajattelin vaihtaa... (vaiko lukeeko koneen kyljessä)
    omistajan käsikirja väittää tilavuudeksi 5000 ml.
    Tämä siis jos myös suodatin vaihdetaan



    .
  10. #610
    Mulla on taas pyörässä tarvike jäähdytin (iso) suodattimen kanssa noin 6,5L *Mutta ei siinä mitään delvakki on halpaa *
    Huomispäivän murehtiminen ei poista huomisen murhetta, mutta se poistaa ilon tästä päivästä.
  11. #611
    Mistäs muuten noita sivulaukkutelineitä kannattaa kattella?
    Taikka takaboksi-sivulaukku yhdistelmää...
    Jotku siron malliset olis jees...
    Kurapaukutin
  12. #612
    Oman myllyn kyljessä lukee muistaakseni 4400ml.

    Bensan runsas kuluminen omassa väheni huomattavasti kun kaasuttimet oli puhdistettu ja säädetty. Mutta kyllä saa 10l/100km yhä menemään isolla määärää rivakoita kiihdytyksiä tai reippailla motarivauhdeilla. Aavistuksen yli 6l vie nätisti puksutellessa. Sekin lisäsi alussa kulutusta, kun se bensaletku vuoti sittenkin, vaikka monta kertaa tuli tihrustettua, että ehjä on.

    Nyt bensaa vaihdettuani on kyllä kulutus laskenut lisää, vaikka viisaat väittävät, ettei eroa voisi huomata käytännössä.
    -Ö-
  13. #613
    Täyteen tankattuna toimintasäde näyttäis itselläni olevan semmoiset 270 km, ja sitten mittari alkaa näyttää nollaa. Että tekee about 8 ltr/100 km ?

    Neulojen nosto yhdellä pykälällä perus asetuksesta saattoi ehkä vähän nostaa kulutusta, mutta korjasi alakierrosten käynti ongelmat.
    Täytyis varmaan itsekin tehdä kaasareiden putsaus ja synkkaus talven aikana.
    Murjaanien kuningas!
  14. #614
    jep, käytin valtuutetulla Suznahuoltajalla joka tsekkas pyörän. Kovasti kehui sitä ja sano ettei mitään hätää. Voi ajella rauhassa kauden loppuun ja viedä talvella kaasarien ja venttiilien säätöön. Tod.näk. On laitimmaisesta kaasarista kalvo revennyt. Aika tyyris uus kun maksaa toista sataa mut mielummin alkuperäinen kuin tarvike...
    Tänään siis luvassa kovasti ajoja!
    Eipä näitä muuten paljon tule vastaan. En tiä onko muut muutellu pyörää juuri mut ite vaihdoin heti suoremman stongan ja pienemmät vilkut odottaa postissa (ei led) muuten ulkonäkö on mieleeni. Ehkä talvella vois satulaan laittaa vaikka sentin korotuksen kovemmasta fyllistä. Tuntuu aika pehmeeltä.

    Kurapaukutin
  15. #615
    Lainaa (Yamarock @ Elo. 26 2011,14:04) kirjoitti
    jep, käytin valtuutetulla Suznahuoltajalla joka tsekkas pyörän. Kovasti kehui sitä ja sano ettei mitään hätää. Voi ajella rauhassa kauden loppuun ja viedä talvella kaasarien ja venttiilien säätöön. Tod.näk. On laitimmaisesta kaasarista kalvo revennyt. Aika tyyris uus kun maksaa toista sataa mut mielummin alkuperäinen kuin tarvike...
    Tänään siis luvassa kovasti ajoja!
    Eipä näitä muuten paljon tule vastaan. En tiä onko muut muutellu pyörää juuri mut ite vaihdoin heti suoremman stongan ja pienemmät vilkut odottaa postissa (ei led) muuten ulkonäkö on mieleeni. Ehkä talvella vois satulaan laittaa vaikka sentin korotuksen kovemmasta fyllistä. Tuntuu aika pehmeeltä.

    Harvemmin ne luistien kalvot repeää. Mutta sitäkin useammin alkavat vuotamaan luistin ja kalvon juuresta. Tehot häviää, keitto maistuu ja käyntikin alkaa vähän vaeltamaan isoilla kierroksilla.
    Sopivalla O-renkaalla joka maksaa noin 1 euron/kpl, jonka laittaa luistin ja kalvon väliin, saa sen vuoto ongelman korjattua ( tätä vikaa ilmennyt useilla gsx-f.ssä migunin kaasareilla), vuotoja ilmeni myös aikanaan itselläni. Helppo ja halpa korjaus. Samalla kannattaa toki säätää myös kohojen pinnat.

    www.suzukigsx1100f.net sivustolla tais muistaakseni olla tarinaa vähän enempi ja tarkemmin tuon em. kalvovian korjauksesta.



    Murjaanien kuningas!
  16. #616
    Mites tuon ilmanputsarin saa otettua pois?
    Siinä on varmaan jokin oma niksinsä...
    Kurapaukutin
  17. #617
    Lainaa (Yamarock @ Elo. 30 2011,11:58) kirjoitti
    Mites tuon ilmanputsarin saa otettua pois? *
    Siinä on varmaan jokin oma niksinsä...
    Satula ja sivumuovit pois, tankin pultit pois. Sitten akkuteline ja akku pois. siitä välistä pitäis mahtua tulemaan...

    Varo ettei bensaletku lähde irti kun nostat tankkia hiukan.
    Jos on ahdasta niin ota koko tankki veks! *
    Huomispäivän murehtiminen ei poista huomisen murhetta, mutta se poistaa ilon tästä päivästä.
  18. #618
    onkos kukaan laitellut näihin jälkiasennus xenoneita?
    Itsellä lojuu hyllyssä H4 kannalla oleva xenon sarja niin meinasin kokeilla, kenelläkään kokemuksia?
    Ja tänään viimein sain kortinkin niin pääsee loppu sykyksi vielä liikenteeseen



    .
  19. #619
    Lainaa (Sikako @ Syys. 09 2011,16:21) kirjoitti
    onkos kukaan laitellut näihin jälkiasennus xenoneita?
    Itsellä lojuu hyllyssä H4 kannalla oleva xenon sarja niin meinasin kokeilla, kenelläkään kokemuksia?
    Ja tänään viimein sain kortinkin niin pääsee loppu sykyksi vielä liikenteeseen
    onnee kortista! Ja turvallisia kilometrejä!

    Mulla kun mitään manuskaa ei ole niin minkä kokoinen tuo tankki on?
    Onko se 19 litranen?
    Ja jos jollain sattuis oleen linkki mistä sais manuaalin ladattua tai koneella sähkösenä niin olisin kiitollinen moisesta!
    Kurapaukutin
  20. #620
    Siis bensamittari näytti todella punaista, ei ollut vielä varatankilla kuitenkaan ja meni 14.5 litraa tankkiin...
    Kurapaukutin
  21. #621
    Lainaa (Yamarock @ Syys. 13 2011,07:18) kirjoitti
    Siis bensamittari näytti todella punaista, ei ollut vielä varatankilla kuitenkaan ja meni 14.5 litraa tankkiin...
    Ne mp:n bensamittarit on usein enempi semmoisia suuntaa antavia. Mittarilukema saattaa muuttua neljännesken helpostikin mp:n asennosta riippuen. Ylä/alamäki tai kallistus.

    Muistaakseni kun menee varatankille niin tankkiin mahtuu n. 15 ltr., ehkä vähän enempi ?? ja sen varatankin koko on varmaankin sitten n. 4 ltr. = 50 km? eli tienpäällä varatankille mennessä kannattaa suunnata heti ensimmäiselle asemalle jos ei satu kovin tiheässä olemaan tankkauspaikoja. Halvinta tankkauspaikkaa etsiessä varatankin voimin saattaa päätyä patikkareissuun.

    Näillä bensan hinnoilla kun mittari on punaisen viivalla, niin automaatista 20 eurolla menee just sopivasti lähes täyteen.
    Tankin vetoisuus on varmaankin semmoset 19 ltr.?

    Toimintasäde itselläni on about semmoiset n. 270 km?
    Murjaanien kuningas!
  22. #622
    manuaali kertoo tilavuudeksi tasan 20 litraa sisältäen 5,5 litran varatankin
    .
  23. #623
    Lainaa (Sikako @ Syys. 13 2011,10:27) kirjoitti
    manuaali kertoo tilavuudeksi tasan 20 litraa sisältäen 5,5 litran varatankin
    Tankki on n. 20L ja varalla n.3L. On kokeiltu!
    <br />
  24. #624
    Lainaa (STENJU @ Syys. 13 2011,23:14) kirjoitti
    Lainaa (Sikako @ Syys. 13 2011,10:27) kirjoitti
    manuaali kertoo tilavuudeksi tasan 20 litraa sisältäen 5,5 litran varatankin
    Tankki on n. 20L ja varalla n.3L. On kokeiltu!
    Hyvä tietää...
    Mutta löytyykö keltään tuota manuaalia sähköisenä?
    Kurapaukutin
  25. #625
  26. #626
  27. #627
    Olikos joku foorumilainen tänään mäntsälän Shellillä tuossa neljän aikaan kun musta Gsx1100g seisoi parkissa mittari kentän vieressä?
    .
  28. #628
    Lainaa (Sikako @ Syys. 25 2011,19:53) kirjoitti
    Olikos joku foorumilainen tänään mäntsälän Shellillä tuossa neljän aikaan kun musta Gsx1100g seisoi parkissa mittari kentän vieressä?
    Piti heti käydä kattoon että onko pyörä tallella...
    Kurapaukutin
  29. #629
    Mistähän kannattaisi kysellä ko. kikottimeen ilmansuodatinta kun ainakaan netti jälleenmyyjien katalogien kohdalla tarjotaan kyseiselle kikottimelle: gsx 1100 g vm: 92-97 lähinnä EI OOTA eikä löydy, tai sitten ei tunneta edes koko vermettä?



    Murjaanien kuningas!
  30.  
  31. #630
    oliskohan siinä sama kuin 1200 bandiitissa...
    Kurapaukutin
Sivu: 21 / 25:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 111920212223 ... ViimeinenViimeinen