Sivu: 12 / 25:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2101112131422 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 331:stä 360:een 744:sta
  1. #331
    Tosi hieno -G lippis,onhan lippiksessä"säätö" pään mukaan(myös lapselle/9v).
    KEPPI-G
  2. #332
    Pitkään ei ajamiseniloa kestänyt ...Ja taas joutuu remonttihommiin.

    Ostin tosiaan tuon keulan pyörään saksasta ja sen piti olla hyväkuntoinen eli stefat ym. vaihdettu n.2000km sitten.
    No ne pumput nyt rupes melkein heti vuotamaan aikas reilusti!
    ja syykin selvisi kun tänään nuo pistin nippeleiks.
    Olihan siellä sisällä uutta osaa kaikki muut paitsi ylemmät liukuholkit mitkä olikin sitten melko kuluneet. Tästä tietty tulee väljystä mikä pistää uudenkin stefan vuotamaan ...näin ainakin päättelin

    Kannattaa todellakin vaihtaa samalla vaivalla nuo holkit kun vaihtaa stefatkin ,eikäs ne edes maltaita maksa.

    Nyt tosiaan on ylimääräisenä G:n alkuperäinen TÄYSINKUNNOSTETTU keula. jos kiinnostaa niin saa toki ottaa yhteyttä. Ainoastaan kokonaisena pakettina! (Pumput,T-palat,lokari,rengas/vanne ja jarrut levyineen)

    kommentoidaanpas nyt lippistäkin
    Voishan tuo ensinnäkin olla jonkun muun mallinen kotsa!
    vaikkapa tuollainen "kovin muodikas" army malli..
    http://www.mainostekstiilit.com/prod...ppikset/9/211/
    Ja minusta siinä ei edes tarvitsisi lukea tuota tekstiä gsx1100g vaan tuo pelkkä siisti S/G logo ja sekin vaikka vaihteeksi sivuilla!?!?
    Huomispäivän murehtiminen ei poista huomisen murhetta, mutta se poistaa ilon tästä päivästä.
  3. #333
    ....

    Lippiksen malli voi toki olla joku muukin,mutta musta..
    Teksti ehdottomasti edessä ja juuri tään oman 1100-G ringin käyttöönhän tuo lippis tulee,jolloin "mallimerkintä"(GSX1100-G)on just ehdottomasti oltava,,, minusta toi mallilippiksen "prodeeraus/tekstit ois ihan hyvä...tää on vaan mun mielipide.

    Ediä;poistin tuon lainauksen...ja lisäsin lippismallikuvia/ vinkkejä.

    Oisko liian vaikee/kallis toteuttaa esim.harrikan lippiksestä mallia ottaen.keskelle logoS/G.yläpuolelle"kaarelle",,hmm,,,vaikka teksti...hmm..MC -G RIDER"S OF FINLAND...
    Suomen lippukin vois olla hiukan tuossa,,esim tuon kaarinauhan pohjana/molemmissa päissä"viirimäisesti liehuu",,,hmm logon alle ,,(aikas pienellä tekstillä) GSX 1100-G...
    Onhan varmaan hankala tehdä,mutta oispa sitten kansainvälinenkin/isänmaallinen kun tuo suomenlipunkin sais sinne huomamattomasti ujutettua,ja kun taitaa joku -G mopottaja olla lähdössä ihan ulkomaillekin tuota lippistä näyttään..
    EdiEDiä;tuon englanninkielisentekstin muokkauksessa tarttee parempaa englantia kuin mulla,,,kommentteja lisää lippiksen suunnitteluun.



    KEPPI-G
  4. #334
    No niin!

    Hyvä että tulee heti kommenttia.
    Sen verran,että army-mallit saatte unohtaa.Ovat ohuempia ja
    vetelämpiä ja siten hankalampia brodeerata. Vaimo on niitäkin tehnyt, mutta mieluummin ei. Säätönauha on kuvan mallissa eikä
    mitään muoviklisua vaan portaattomasti säädettävä nauha.
    Kuvasta on helppo jättää teksti pois, jos sitä ei joku halua.
    Tekstin voi myös muuttaa joksikin toiseksi.
    Sivullekin voi brodeerata, mutta siihen ei sovi tekstin kanssa.


    Lisää kommentteja, kiitos!

    ps. juttelin vielä vaimon kanssa ja hän sanoi periaatteessa army lakkeihinkin tekevänsä, mutta niihin mahtuu vain kokonaisuudessaan max 30 mm korkea brodeeraus ja lakin sivuun tehtäessa on sama juttu eli pitäisi pienentää logoa ja tekstiä aika lailla.Keppigeelle vielä, että lippiksiä pitäisi olla myös lasten koko olemassa.



    <br />
  5. #335
    Tuo army malli kiehtoo meitsiäkin tosin perinteinen vois olla ajattomampi....

    Ja vaikka olis komeeta omaperäinen lippis jota ei muilla ole niin yhteenkuuluvuuden vuoksi olis kuitenkin hienoa että kaikilla G-kuskeilla sentään olis samanlaiset?

    Pienemmät logot/tekstit sivu(i)lla olisivat myös "asialliset" mutta enemmän asiaa pureskeltuani olen sitä mieltä että tällä lakillahan on tarkoitus huutaa pyöriemme erinomaisuutta muille tiedoksi.

    Ehdottaisin perinteistä mallia jossa suuri logo edessä, teksti (GSX1100G) voisi olla joko sen alla tai sitten sivu(i)lla?

    Onko muuten jollakin ideoita hihamerkin kiinnittämisestä nahkaan? Pitäiskö viedä suutarille ommeltavaks vai onko pätevistä liimauksista kokemuksia?

    Ai nii - viime yönä ensimmäiset 40km tälle kesälle ja ny loppuillaksi kahvoihin - saa kattoa minne täältä turkkusesta kerkiää sinä aikana..

    edit: tottakai tarvitaan se suomen lippu vaikka takaraivolle taikka sivuille



  6. #336
    Just,hyvältä näyttää,suomenliput "kaarinauhan" molempiin päihin,niin on täydellinen.
    Värien suhteen vaikea päätös,ehkä paras noin,suomenliput tuohon vain kaarinauhan päihin("mutkan"jälkeen viirin liehuvaan osaan peilikuvana) .Siis tuon viirin loppuosaan...tulee siististi kaikki oleellinen sopusuhtaisesti esille.
    Taidamme olla vaativia "asiakkaita".


    Ediä;tarkensin tekstiä suomenlipun sijoituksesta,että tulen ymmärretyksi vaikka se ei varmaan aina olekaan helppoa.



    KEPPI-G
  7. #337
    Heti perään lipuilla!
    G-logo2
    <br />
  8. #338
    ErittäinTäydellinen, mamma ja poikakin tuossa vieressä tahtoo tuollaisen -G lippiksen.
    Tarttee varmaan vielä muittenkin kommenttia ootella,meiltä tuolle täys hyväksyntä.
    Odotellaanko pyhän yli että muut ehtii kommentoida,sitten vaan halukkaat tilausta sisään.Meille tilataan ehdottomasti.
    KEPPI-G
  9. #339
    Joo täytyy muutenkin odotella reilun viikon verran, kun vaimolla on muita töitä menossa.Lippiksiä varten kun tarttee vaihtaa kaikki kiinnityssysteemit koneeseen.
    Sen verran täytyy myös ottaa varausta, että liput ovat aikas pieniä niin täytyy tehdä yksi protokappale ja katsoa, että onnistuu kunnolla, mutta vaikka päädyttäisiin mihin versioon tahansa niin tehdään proto ja laitetaan kuva tänne.

    Piti lähteä viikonloppuna tekeen kunnon lenkki, mutta täällä on ainakin niin huonot kelit ettei pitkälle viitsi lähteä, mutta ens viikolla vissiin taas lämpenee.

    Tehdään niin, että ensi viikko aikaa muutella logoa ja sitten lyödään lukkoon millaisia tehdään.
    Sen verran vielä, että nyt kun logoa muutetaan, niin hinta menee tikkien mukaan ja nyt ollaan hinnassa about 12-13 egee /kpl



    <br />
  10. #340
    Kelpaa kyllä - jollei suomenliput mahdu viirin päihin niin mää tilaisin sitte spessun jossa olis takana yks suomenlippu?

    toottakai siitä tulee kuluja mut eipä tää harrastus muutenkaan ilmainen ole ;)



  11. #341
    Noniin poijjaat...
    Laukkuprojekti on nyt lähes valmis.
    Ostin ja asensin Givin yleiskiinnityssarjan noille laukuille jotka olin siis hankkinut jo viime syksynä.
    Tulos on suht onnistunut ja laukut pysyy tukevasti telineissä.



    Ainoa mitä olen miettinyt on tuo laukun pohjan etäisyys pakoputkeen, että lämpenekö laukku ja sulaako muovi (jopa)??!!
    Mitä muilla on tuo etäisyys?? Mulla se on pystysuunnassa n. 3cm

    Ja projekti on siinä mielessä vielä siis kesken, että pitäisi jostain löytää vielä tuo kolmas laukku tuonne jotta saa kaiken käytettävissä olevan kiinnitystilan hyötykäyttöön kun reissu alkaa.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  12. #342
    Omassani oli toisella puolen väliä pakoputkeen vain n. 1mm ja toisella puolen n. 5mm eikä sulanut. Kaikki laukut eivät tietenkään välttämättä ole samaa laatua.
    No niin, no
  13. #343
    Mun täytynee mitata omat etäisyydet ens viikonloppuna, mut kans nuo givin laukut samantapaisella kiinnityksellä (mulla sen verran edempänä ettei tuo kauhukahva sovi olemaan paikallaan) enkä ole huomannu mitään ongelmaa sulamisen kanssa.

    Mut sellasen vinkin antaisin melkein kolme viikkoa putkeen sivulaukkuja päivittäin irrotelleena et jos vaan löytyy lähipiiristä vähääkään näppäräsormista kankaan käsittelijää niin teetät sisälaukut noihin muovilaatikoihin. Nimittäin on välistä aika tuskaista roijata illalla pakaaseja vierasmajan kolmanteen kerrokseen ja aamusta taas takaisin.
    Sisälaukut olkahihnoilla, ja on mukava ottaa kamat olalle ja jättää muovit mopoon kiinni.
  14. #344
    Laukuista sen verran että omassani Hepco&Becker laukut jää pakoputken ja laukun väliä 5cm,ei ne laukut sula vaikka olis 1cm päässä kunhan on ilmaväliä.
    Sisälaukut on noihin (viralliset)pirun kalliit,ite ostin "marketista"tavallisen matkalaukkusarjan sisäkasseiksi,sisälsi 5kpl eri kokoisia kangaslaukkuja eikä maksanut muistaakseni kuin muutaman kympin,sarjassa on kolme sopivan kokoista sisäkassia mopon laukkuihin(olkahihnalla) ja vielä "meikkilaukku"(kätevä henkilökohtaisille hygieniatarvikkeille,hammasharja,partakone,ym,"mei keille"), sekä oikein iso "jenkkikassi" joka on "pelikassina"muussa käytössä..
    Kannattaa katella marketeista noita sisäkasseja,ajavat saman asian kuin orggisvalmistajan kalliit merkkituotteet.

    Ediä;Heittäkääs kaikki kommentteja suunnitteilla olevasta -G "riders"lippiksestä ja siihen tulevasta logosta/väreistä,jotta tulee kaikkia miellyttävä "olemus".



    KEPPI-G
  15. #345
    Olisko kellään ylimääräisiä Gsx1100G kaasareita tai sopivia että pääsis viimeinkin ajeeen
  16. #346
    Lainaa (kotkanpoika @ Touko. 19 2008,21:39) kirjoitti
    Olisko kellään ylimääräisiä Gsx1100G kaasareita tai sopivia että pääsis viimeinkin ajeeen
    Jaa,taitaa olla hakusella.missäs alkuperäiset on.
    Mites nuo banditin (1200)kaasarit,passais,noh helpompi ku löytyis alkuperäiset.
    Purkaamoilta kyselellen.
    KEPPI-G
  17. #347
    Lainaa (Keppigee @ Touko. 19 2008,21:57) kirjoitti
    Lainaa (kotkanpoika @ Touko. 19 2008,21:39) kirjoitti
    Olisko kellään ylimääräisiä Gsx1100G kaasareita tai sopivia että pääsis viimeinkin ajeeen
    Jaa,taitaa olla hakusella.missäs alkuperäiset on.
    Mites nuo banditin (1200)kaasarit,passais,noh helpompi ku löytyis alkuperäiset.
    Purkaamoilta kyselellen.
    Alkuperäisiä on kyllä tosi vaikea löytää ,kun eihän näitä tankkeja ole niin hirveästi purettu
    Jos alkuperäisiä ei löydy niin hommaa tosiaan 1200 banditin(1996-2000vm.) kaasarit. Näin tein minäkin kun originaaleja ei löytyny!
    Ei niihin tartte tehdä mitään muuta kuin vaihtaa pääsuuttimet alkuperäisistä kaasareista (120) ja nostaa neuloja!

    Saksan pojilta löytyy sama informaatio
    http://gsx1100g.de/index.php?page=112
    Huomispäivän murehtiminen ei poista huomisen murhetta, mutta se poistaa ilon tästä päivästä.
  18. #348
    On ollut jo aika kauan hakusessa alkuperäiset pakoröörit, tai ainakin alkuperäisten kaltaiset molemmin puolin pyörää kiertävät. Kertokaas jos sattuu jostain silmään. Fillarihan oli GS1000G vuodelta 1980.
    antti.kemppainen@smoto.fi - Suomen motoristit Ry - www.smoto.fi - Modified Motorcycle Association of Finland - www.mmaf.info
  19. #349
    viimeinkin g-pärähti käyntiin kunnolla esimmäinen 200km takana kaasareiden tädellinen puhdistus ja uudet o-renkaat tekivät ihmeitä penkityksessä mitattu 150hv lähtee kun talkkari liukkaalta peltikatolta kyllä tuntu mukavalta pitkästä aikaa mites muilla onko tehoja mitattu
  20. #350
    Lainaa (kotkanpoika @ Touko. 24 2008,21:39) kirjoitti
    viimeinkin g-pärähti käyntiin kunnolla esimmäinen 200km takana kaasareiden tädellinen puhdistus ja uudet o-renkaat tekivät ihmeitä penkityksessä mitattu 150hv lähtee kun talkkari liukkaalta peltikatolta kyllä tuntu mukavalta pitkästä aikaa mites muilla onko tehoja mitattu
    Niinpä,hienoa että sait -G;n toimimaan.
    Penkityksiä en oo mittaillu,tuntuu tuo 150hv kovalta,kun taitaa näissä alkujaan olla se 100hv,sait sitten alkuperäisistä kaasareista toimivat?,noh hyvä että tästä G jutustelusta oli taas jollekkain hyötyä.
    Basic;,sulla on arvo pyörä(ikä/arvo nousee),tohon on varmaan vaikea saada "ehjää käytettyä osaa",mutta eikös jostain vielä uusia/alkuperäisiä osia olis saatavilla,maksaahan varmaankin mutta jos mopoa meinaat pitää niin sen arvo "entisöitynä"on enempi kuin se edes uutena on maksanut.
    Onkos muut hommaamassa noita -G lippiksiä,"tilausta"/kehiin jotta saatais kaikille -G mopottajille samanlaiset.(kommenttia lippiksen mallista/väreistä ym.)
    Pleksien koeajoa suorittelin kans urakalla,lopputulos >>paras ilman mitään plexiä,tai korkeintaan miniplexi/ulkonäön ja mittareiden suojaavuuden vuoksi,korkeampi pitää olla sitten niin korkea että pitää katsoa sen läpi,niinkuin ainakin Stenjukin oli jo todennut.(muutoin ravistaa niin pirusti/ilmavirta pitää "ohjata" kypärän yli,jotta toimii ilman inhottavaa pään ravistelua.
    Suunnitteilla oleva -G logo/lippikseen.




    KEPPI-G
  21. #351
    Nonii sitä on päästy täälläkin taas kunnolla kurvailun makuun *

    Lainaa (goza-G @ Touko. 18 2008,18:28) kirjoitti
    Ainoa mitä olen miettinyt on tuo laukun pohjan etäisyys pakoputkeen, että lämpenekö laukku ja sulaako muovi (jopa)??!!
    Mitä muilla on tuo etäisyys?? Mulla se on pystysuunnassa n. 3cm
    Kattelin viikonloppuna noita sivuboksejani eikä mulla ole sen enempää ilmaväliä - eikä minkäännäköisiä ongelmia ole ollut. Komppaan KeppiGeetä siinä et kunhan ilma siitä välistä suhaa niin ei tarvi murehtia.

    Kun on noista lippiksistä tullu sen verran vähän palautetta nii mä soisin Stenjulle ny suurempaa valtaa päättää millaiset niistä loppupeleissä tulee. Täällä olis joka tapauksessa yks kiinnostunu joka vois ens viikonloppuna (31.5-1.6)mahdollisesti pyörähtää hakemassa omansa jostain - länsirannikolta? Tässä nimittäin tulee muuten kiirus ottaa sitä mainoskiertueelle mukaan
    (lähtö on vasta 13.6 mut tuo viimeinen viikonloppu on jo täynnä ohjelmaa)

    Ei muuta kuin turvallisia kilometrejä kaikille loistopelien selässä
  22. #352
    Komppaan åboy74;ää kun lippiksen suunnitteluun ei ole kummempia kommentteja tullut,tehköön Stenju ja "pääsuunnittelija" protomallin ammattitaidon tuomalla kokemuksella,annamme vapaat kädet.
    Jokainen voi sitten ostaa ko tuotteen,ehtii saada åboy74;kin sen esittelyturneelle mukaan.



    KEPPI-G
  23. #353
    lippis näyttää hyvältä minäkin tilaan vaikka on *jo edellinen versio * sitä huoltomanuaalia ja tm testiä minäkin *kaipaisin kun on saanut kissojen ja koirien kautta etsiä tietoa aina sanotaan että näin vanhaan pyörään ei löydy mitään osia että vaihda tuoreempaan mutta kun mulla on ollu 80-luvulla suzuki 550gt niin tämä g11000 tuntui hyvältä ostokselta kun ukonkin ikä on tuplaantunut *vaikka on minulla viagra 535 toisena ajokkina
  24. #354
    Niistä tehoista sen verran et mitattu on 110hv takapyörältä
    106Nm vääntöä,remus 4-1 putki/dynojet suutinsatsi.
    Kulutus pieneni ja kulku parani,ei nyi eikä ryi...
  25. #355
    Lainaa (akseli @ Touko. 28 2008,22:11) kirjoitti
    Niistä tehoista sen verran et mitattu on 110hv takapyörältä
    106Nm vääntöä,remus 4-1 putki/dynojet suutinsatsi.
    Kulutus pieneni ja kulku parani,ei nyi eikä ryi...
    Tervetuloa akseli -G porukkaan,mukava kun löytyy uusia "kasvoja".
    Pitääkös tuon dynojet suutinsatsin kanssa olla muuta "virityksiä",omaani jättäisin kyllä /ulkonäön vuoksi alkuperäiset putket,vai onko toiminnan kannalta välttämätön vaihtaa se 4-1,mites ilmanputsari? onkos se vaihdettava paremmin hengittävään tai muuta muutettava että sais tehot ylös ja kulutus alas.
    Mielenkiintoni heräsi etenkin jos kulutusta saadaan jollain konstilla pienemmäksi eikä tuo lisätehokaan haittais ,näillä bensan hinnoilla ajankohtaistakin.
    KEPPI-G
  26. #356
    Terve vaan keppigee..ja muut,kolmisen vuotta sitten laitoin
    remuksen putken ja suuttimet,totta että orkkis putkisto on
    hieno ja tasapainoisen näkönen mutta kyllä nää "tehoputket"
    hengittää paremmin eikä ahista...oma ilmanputsari oli paras
    kun kokeiltiin myös kn putsaria,neulat vaihdettiin ja suuttimet
    tuli pienemmät,ei käy kuitenkaan laihalla,tuli ikäänkuin geelle
    uudet keuhkot.Eihän se ny vieläkään millään hajulla kulje ja
    paljon vaikuttaa ajotyyli tässä vehkeessä.kutoseen menee jos
    oikeen pappa tyylillä ajaa ja melkeen kymppi jos kiire on...
  27. #357
    G vaihtui DR 800:n. Oletan palaavani takaisin G leiriin parin vuoden päästä. Ilmanputsarivaihtoa suunnitteliville neuvoksi: netistä löytyy väitteitä, että K&N ei toimi G:ssä eikä Banditissa millään konstilla.



    No niin, no
  28. #358
    Jaa, säkin sit annoit pahalle pikkusormen ja aloit enskailla. Voi käydä kyllä niinkin, että se paha vie koko ukon
  29. #359
    en tiedä mitä belgian pojaat on keksinyt mutta 153hv löytyy mutta siitä huoltomanuaalista *kun on tämä tietokoneen käyttö aika paljon hakusessa yhteyden ottoa odotellessa 1000km alkaa olla mittarissa g.n-puikoissa
  30.  
  31. #360
    dodii... tuli ihmeteltyä tarkemmin noita geen kaasareita niin neulat menee kyllä vaihtoon ja heti, oli meinaan tosi kuluneet!!

    eikös noi mikunin bst36ss kaasarit ole monessakin suzukissa eli niitä neuloja saa varmaan mp liikkeistä?
Sivu: 12 / 25:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2101112131422 ... ViimeinenViimeinen