Aika lailla ensimmäinen mopo, jonka tohtis ehkäpä kinuta koeajolle. Tästähän voisi saada kadulla jopa jotain irti. Ensimmäisiä tuntemuksia:
https://www.cycleworld.com/story/mot...ht-first-ride/
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Anteeksi kuraiset fantasiani mutta tuo patti jossain Aprilia RXV:n tapaisessa kokoonpanossa voisi aiheuttaa pankkitilissä tutinaa. Ja Nimenomaan RXV:n tapaisessa, ei mitään maisemienkatselulehmää, niitä saa jo kaupasta.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Kohdistan haaveeni siihen että ne keksii tämän nerokkaan liikeidean siellä tehtaalla. Kolistelukäyttöön ei pidä liian kustomia tehdä. Pari valmistajaa keksi viime vuosikymmenellä tehdä ylikokoiset rähinäpyörät maastohommiin ja eipä niistä tainnut kaupallista menestystä tulla.
Viimeksi muokannut: skuikka; 25.09.2020 klo 12:53.
Toivoa sopii että hinta asettuu jonnekin kympin päälle pikkasen koska a) tämän pitäisi olla Aprilialle volyymimalli ja b) siellä on jo Shiveri ja Dorso noin 13.000,- hintaluokassa
Tästähän oli jo 2018 Milanossa sellainen camottu Touareg-versio, hyvä lisä tuonne keskikoon seikkailupyöriin sitten kun tulee?
Niinpä muuten oli. Se on kasvava luokka, saa nähdä mitä tulee. Jos saisivat T700:n yksinkertaisuuden ja 790Adven tehon ja alustan samaan pakettiin ehkä vähän sirompana niin...niin.. saahan sitä haaveilla.
Muuan mies on tehnyt konsepteja Tuaregista, Rallystä ja muista, mutta menevät ehkä nautakarjaosastoon? Onhan siinä pohjalla vähän kevyempääkin kamaa. Osa näyttää toki V4 mutta osa kaksipyttyiseltä.
https://livingwithgravity.com/bezzi-...ilia-concepts/
Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
Hyvän näköisiä, joskaan tuo Shiverin tyyppinen takajousitus jotenkin tökkii minun silmään. Tuskin sieltä oikeasti mitään kaahausmallia tulee, fiksulle ja järkevän kokoiselle seikkailupyörälle on paljon paremmin markkinoita.
https://www.zigwheels.com/news-featu...e-flesh/39885/
Tuaregin konseptimalli tms. isojalka tai loch nessin mörököllin tapainen nähty liikenteessä.
GSF1250S
SV1000S \ 990SD \ ER6n \ VFR750F\ NSR125 \ PV50
Luin internetistä että RS660 hinta manner-juuroopassa olis 11050 € ja tilauksia saa pistää kauppiaalle. Mistä maasta tuo on tarkemmin ei ole tietoa mutta RSV4 Factory maksaa siellä 25040 €. Olisko Italia? Josta sitten Suomi-hinta onIhan pirtsakka keltaisen sävy.
Eikait tässä muuta voi kun toivoo kun että se tärkein eli Tuareg olis saatavilla vuoden päästä.
![]()
Att tänka innan man talar är som att torka sej i röven innan man skiter... - Arne Anka
No, saahan sitä huvikseen spekuloida. 14 k€?
Eli seuraava mopo lienee sitten käytetty RSV4. On ainakin vanteita siihen valmiiks pienellä työllä.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Saiskohan tuota kevenneltyä kilvelliseksi ratavehkeeksi... ja joo keltanenhan se pitäs olla.
Katti pois, täysränni, valot pois ja kuitua tilalle. Kirsikaksi lithium akku. Luulis 10-15 kiloa katoavan. Alkais sit olla.
Veikkaan, että ainakin Italiaan tulee näille luokka, mistä seuraa kikkareiden hankintamahdollisuus.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Ja viisi heppaa liikaa tehoa A2-luokkaan.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
Tuosta on myös A2-versio.
Ja menee twiniluokkaan esim Man-saarella, sääntäjä ollaan ruuvaamassa niin että siellä voi ajaa esim mt-07:lla ja myös RS660:lla
Jos olette seuranneet juutuubista 44teeth:iä, sinne tuli uusi kaveri Fast Bikesta joka oli lähdössä tuonne Aprilian lehdistötilaisuuteen. Siellä oli juttua Man-saaren kisasta, tämä Boothy on aiemminkin kisannut siellä ja meinasi hankkia just RS660:n seuraavaa Man-saaren supertwin-kisaa varten.
Vähän ohi topicin. Fast Bikes tekee vissiin kuolemaa. Onhan Fagankin sieltä.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Harmi jos häviää kartalta, PB on jo käytännössä kuopattu eli näitä sporttipyöriin keskittyviä julkaisuja ei ole kohta yhtään jäljellä. Juutuubista löytyy kyllä juttuja mutta se ei ole sama asia.
siinä katellaan vähän säätövalikoita ja myös ajellaan. Kuulostaahan tuo ihan prätkältä...
Eix tämmönen vastaava mopotin oo jo olemassa? Honda CBR650R. Pari kiloo painavampi, vähän halvempi(tod näk).
Tosin...sehän on honda10cc moottoritilavuutta ja vähän epäilyttävämpi valmistaja saa ostohousut toki tutisemaan ihan toiseen tapaan
![]()
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.