jaahas siis 20tonnin välein venat säätöö? omalla just se 45tonnia lasissa et ensit tiiä onko säädetty *(Kontha @ Huhti. 16 2009,00:45) kirjoitti
eli jos ois säädetty nii vast 60tonnin kohil pitäs seuraavaks...koskaha esim nokkaketju ym pitää vaihtaaku? omal onjo ajettu aika rapeasti ku ei näin lama-aikaa ollu vähäajettuun varaa mut hyvä peli tuokin
tul pääsiäisenä ajettua 3-400km näin kylmiltee 3v tauon jälkeen ja käsi men aikas kipeeksi!! pelkäsin suuresti et koht tulee jännetuppitulehduskun kytkimen puristamiin sattui ranteeseen kauheesti...ihme tosin tulee salilla käytyä ja ranteitaki treenattua mut silti kipeyty tollee.. pidin muutamanpäivän taukoa ja nyt heitin 3 ajo reissua täs vkl aikana käsi kyllä alkoi kipeytymää 30min-1h ajon jälkeen, et lisää taukoa luvassa ja totuttelua *
PS: onko prätkiin saatavilla erilaisia kytkinkahva viritelmiä että kytkimen herkkyyttä voisi säätää jotta kytkinkahvan puristuksen sais kevyemmäksi. *Eilenki tuli kaupungilla ajeltua ja perhana toi käsi alko taas reistailemaa nii piti alkaa ajelee sivuteillä että palautuu...
Ärsyttääku kaverien kevareissa onku ilmaa noi kytkimet mutjoo melkein 10x suurempi mylly Millessä niin ohansen kytkimenki oltava järeämpi *
Aprilia RSV 1000 Mille...V-TWIN POWER!!!!
Tässä ilmoittautuu Aprilian onnellinen omistaja mukaan keskusteluun foorumille. Ostaa päsäytin Aprilia Shiverin, se oli rakkautta ensi silmäyksellä.
Teinivuosien kevarilla päristelyn jälkeen olen ajellut lähinnä poikakaverin ja "appiukon" pyörillä, mutta vihdoin rahatilanne salli oman ostamisen. Pikkuhiljaa tässä tutustun uuteen kaveriin.![]()
RSV vuosimallia -06 löytynyt kans muutaman viikon ajan kadulta/tallista/mistä milloinkin, hyvältä tuntuu kun kahdeksan vuoden tauon jälkeen vihdoin sai taas pyörän alle *![]()
Pegaso -03 ollut 3 thkm alla.
Säätöjen ja pienten korjausten jälkeen tuntuu jo omalta laitteelta.
Kuin isokokoinen mopo jolla saa ajaa myös moottoritienopeuksilla - jos kestää tuulen paineen ja huminan. Ajaa hyvin asiansa.
Ila
Vaihdoin K-Bemarin ETV Caponordiin. Sain kevyemmän, hyvin helposti käsiteltävän, mutkiin sopuisasti taittuvan, mukavasti puksuttavan "ryhtipyörän", jota heikommallakin selällä sujuvasti käsittelee. Huoltotoimenpiteitä voi tehdä usein niin ikään selkä ryhdikkäämmässä asennossa. Mitä menetin? Hyvät nopean ajon ominaisuudet (mutta 110 ja tästä ylitse tietää valtatiellä poliisin kanssa asiointia) ja vähäisemmän tuulipinta-alan ja pienemmän polttoainekulutuksen ja vapaat ketjuhuollosta. Kestävyys tulee jäämään Bemarin koneista, mutta harva ajaa yleensä pyörällään yli 200 000 km. Aika näyttää tulenko kaipaamaan jotain muuta keskeistä, esim. erittäin hyvää käynnistyvyyttä tai osien lujuutta. Plussapisteet vielä siitä, että Capossa takaistuimen matkustaja on saanut takaisin ajohalunsa ja myhäilee paikallaan. Kyykkybemarissa taisi olla vallalla lopunajan odotukset, vaikka ajo kuljettajalle maistui.
Ajomies
Tulipa tänään täräytettyä uusi "2009" Shiver ABS:llä ja valkoisena. Tänään sain 110 km mittariin, eli tonnin huoltoon on vielä matkaa.
Mainion oloinen laite, ei voi muuta sanoa. Tuntui heti oikealta laitteelta, verrattuna BMW:n F800R:n. Kone on paljon tykimpi heti alakierroksilta kuin Bemarissa. Ei Bemukaan huono ollut, mutta jotain puuttui verrattuna Shiveriin. Shiver on todella tyylikkään näköinen pyörä livenä.
Nyt ajellaan Touring asetuksilla nätisti tonnin huoltoon ja sen jälkeen pistetään läpät S-asentoon, toivottavasti mahdollisimman pian.
Dorsoduro sai tänään uuden kodin! *
Aivan mahtava peli!
Valkoinen abs kulkee upeesti niin konetiellä kuin hiekallakin.
...Ja kääntää päitä! *![]()
GSX-R k6
Onnittelut Nipsulle tyylikkäästä hankinnasta! Näyttää päät kääntyvän sielläkin päin. Tänään ajolenkilläni päät kääntyilivät myös taajaan. Onko se pyörän ääni vai joku muu tekijä mikä aiheuttaa kyseisen reaktion?
Tänään yksi jermu säikähti autosta noustessaan, vaikka olin 20-
30 metrin etäisyydellä. Kaveri pui nyrkkiä minulle ja juoksi melkein pyörän alle. Huhhuh, mitä meininkiä! Pitää olla varovainen liikenteessä tällä pyörällä. Edellinen Hondani ei aiheuttanut liikenteessä mitään ongelmatilanteita Apriliaan verrattuna. Hyvin omituista?
Ei muuta kuin turvallisia kilometrejä alle hienolla pyörällä.
Joo on kyllä aivan eri laite kuin vanha Yamaha!
Vääntö on jotain käsittämätöntä. Ei tartte hampaat irvessä kääntää kahvaa - jo pienellä kahvan liikkeellä antaa mukavasti eteenpäin vievää voimaa. *
Nautinnollisia ajokilometrejä! *![]()
GSX-R k6
Aika harvakseen on Aprilioita tienpäällä näkynyt.
Nesterallin aikaan oli ainakin yksi liikenteessä ja viime viikoloppuna oli Varkaudessa eräs Mille.
Ruotsissa Nyköpingissä osuin vahingossa reilu kuukausi sitten Aprilia meetingiin, jossa oli vajaat 10 Italoa samassa rivissä!!
<p>Näinkö meille aina täällä käy käy käy..</p>
Minä ainaki kampesin Nesteralleissa parin pätkän varteen Aprilialla kyytiläisen kanssa. Yllättävän kivuttomasti meni lyhyet sorasiirtymätkin.(köhmä @ Syys. 16 2009,14:17) kirjoitti
Räyskälän räärää-kisoissa näin parkkiksella oman lisäksi muistaakseni kuus Apriliaa, se on yhden päivän ennätys. Muuten niitä näkyy vain silloin tällöin.
YZF600R -> RSV1000R
23.9.2009 talliin siirtyi 2004 rekisteröity RST 1000.
Pyörätön
Ducati ST3 2007
ex-Ducati S2R 1000
ex-Aprilia RST 1000
ex-Ducati 900 ss -02
ex-Suzuki GSF 1200 S K1
Mä oon nyt reilun 1000km ajanut 08 RSV R:llä 3.9 tein kaupat. Tarinaa hankinnasta enemmän täällä:
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....=107799
Retired
Eka Italialainen,tänä keväänä Tuono R -08. Oon ollu tosi tyytyväinen.![]()
-Don't look where you ride,just ride where you look-
Capo -02. Pientä modausta talven aikana ja juuri tilattu uudet TKC80:t alle. Kevättä odottelemaan!
Suzuki S1 50, Honda CB 125T, Suzuki GSX750F, Aprilia ETV1000 Caponord
Talliin ilmestyi eilen RSV 1000 Factory vuodelta 05. Nyt odotellaan lumen sulamista ja korjaillaan takajarru siinä odotellessa.
RSV 1000 R FACTORY -05
Onnea uudesta pyörästä!!
Mitäs ajattelit takajarrulle tehdä sen kuntoonsaattamiseksi?
<br />
Tarkoituksena olisi laittaa jalkatappisarja ,joka siirtää pääsylinterin pois katteiden sisältä, laittaa hyvät nesteet, ilmata huolella ja toivoa parasta.
Saa nähdä tarvitseeko purkaa jarru atomeiksi kun takajarrun painamiseen ei ole tällähetkellä minkäänlaista vastetta.
RSV 1000 R FACTORY -05
Toi taitaa olla ainoa toimiva ratkaisu. Itse yritän vielä asentaa "lämpökilven" lohkon ja pääsylinterin väliin ennenkuin tilailen tappisarjan. Tuntuvan olevan noi siirtosarjat kohtuu arvokkaita meinaan...
<br />
Mulla on takajarru pelittänyt huolellisen ilmaamisen tuloksena ja tuo lämpökilpi on paikallaan. Nesteenä olen käyttänyt Motulin 600 RBF:ää muistaakseni.
Tuolla service bulletin aiheesta taka jarru(ttomuus)
T
Jussi
---
"Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
Morjens kaikille!
Ensimmäinen postaus tähän foorumiin... RSV4 Factory tilauksessa - saa nähdä milloin tulee. Lunta tosin sen verran, että toimituksen kanssa ei vielä suoranaista paniikkia.
Better living through racing
KTM 990 Adv S
w. Akrapovic, Emig Racing, Excel rims, Renazco seat, Baehr Capo II, Garmin GPSmap 276C
Tulenee olemaan mielenkiintoinen tuttavuus. Naperosta saakka olen ajanut, mutta vain crossia ja enduroa sekä talvisin kelkkaenduroa. Katupyörät täysin uusi tuttavuus. Saa nähdä miten homma alkaa maistua. Tarkoitus olisi uskaltautua orgin ratapäivillekin opettelemaan rata-ajon alkeita. Nähtäväksi jää, että miten käy.(peppoone @ Helmi. 24 2010,09:36) kirjoitti
Better living through racing
KTM 990 Adv S
w. Akrapovic, Emig Racing, Excel rims, Renazco seat, Baehr Capo II, Garmin GPSmap 276C
Aprilia Tuono, on nykyään Triumphit 3 kpl:tta eri versioita tuli testailtua riittävästi muutaman vuoden aikana. Niinpä kokeillaan mitä hupia tämä vehje tarjoaa![]()
Toutes sort affaires
Honda CBX 1047 6 pipes & Honda CX 650E
Onkos täällä ketään, joka ajelee RSV4:llä?
Better living through racing
KTM 990 Adv S
w. Akrapovic, Emig Racing, Excel rims, Renazco seat, Baehr Capo II, Garmin GPSmap 276C
Suzuki tl myyty ja virosta löyty tilalle 03 Tuono![]()
![]()
Exät: Triumph Speedfour-05
Suzuki TL 1000S-97
Aprilia RSV 1000 TUONO -04
Husaberg FS650e
Nykyinen SUZUKI GSX1400
Eilisestä alkaen on Pegaso Trail ollut tallissa enkä ole päässyt vielä kokeilemaankaan kun mitä nyt ostohetkellä ajelin ja tarkastelin jotta toimii.
Stelvio NTX ´12
V 650 NTX
Tuareg 600 Wind
CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
RD 250 LC
Pegaso 650 Trail
K 75
R 45
Pari viikkoa on ollut Pegaso Trail. Nätti ja minulle riittävän tehokas pikkuteille. Toimintamatka ei vaikuta kaksiselta, joten jotakin pitänee tehdä ellei tahti muutu. Eli säätöjä koneeseen tai lisää tankkia.
No niin, pian on kuusi vuotta Pegasoa takana ja kilometrejä reilu 30 tkm. Ajettu on kesät talvet. Toiset vanteetkin löytyi lopulta ja takaiskari on vaihdettu YSS:ään, joka piti teettää kun mallikohtaista ei ollut. Puola temppuili ja aiheutti vianetsintää, peräkärrykyytejä ym. mutta kun siitä selvittiin uudella osalla niin taas on matkaa tehty.
Viimeksi muokannut: r1150r; 10.03.2016 klo 13:05.
Stelvio NTX ´12
V 650 NTX
Tuareg 600 Wind
CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
RD 250 LC
Pegaso 650 Trail
K 75
R 45
Tammikuussa tilattu RSV4 saapui viime viikolla 1.5kk luvatusta myöhässä. 1000km mittarissa ja ajopeli ekassa huollossa.
Better living through racing
KTM 990 Adv S
w. Akrapovic, Emig Racing, Excel rims, Renazco seat, Baehr Capo II, Garmin GPSmap 276C