Sivu: 9 / 21:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 789101119 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 241:stä 270:een 624:sta
  1. #241
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa reinikainen kirjoitti Katso viesti
    Huoltopukki eteen olisi hakusessa. Mitä olette käyttäneet?
    Taitaa olla Motonetin pukki (punainen).
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  2. #242
    Manuaali muualla eli pikakyssäri: Paljonko gen 1 tuonon(tai millen) showan etupamppujen öljyn täyttömäärät yläpäästä mitattuna (rojut rännissä ilmeiseenkin)?
    FZS600 -03 -> RSV Mille -03 -> Tracer 900 -19
  3. #243
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa meshuggah kirjoitti Katso viesti
    Manuaali muualla eli pikakyssäri: Paljonko gen 1 tuonon(tai millen) showan etupamppujen öljyn täyttömäärät yläpäästä mitattuna (rojut rännissä ilmeiseenkin)?
    Suora lainaus:

    Oil quantity: 520 +/- 2.5 cm^3
    Oil level: 118 +/- 2 mm (from the slider edge)
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  4. #244
    Kiitos. Ja perkele litran pullot.
    FZS600 -03 -> RSV Mille -03 -> Tracer 900 -19
  5. #245
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa meshuggah kirjoitti Katso viesti
    Kiitos. Ja perkele litran pullot.
    Kokeile ensiksi sillä, koska tuo pinnan taso on se, mitä pitää seurata.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  6. #246
    tulipa tänää koe ajettua 08 tuono r ,johan oli hauska vehe ja ketterä ton oman lehmän jälkeen ,ja tarvii tunnus
    KTM 640 adventure Triumph Tiger 955i 01
    Honda xx 1100 02
    ex cbr1000f 93
    zzr1100 92
    diversion 600 93
    rg125
    cb125
    pv50
    tunturi50
    cresent50
  7. #247
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa henkka 71 kirjoitti Katso viesti
    tulipa tänää koe ajettua 08 tuono r ,johan oli hauska vehe ja ketterä ton oman lehmän jälkeen ,ja tarvii tunnus
    Se Aarbiken mopo? Joko jasu sen hommas?

    Tuos on sitten kunnon pornoo... just huomasin. Tollast oon aina halunnut.

    http://www.nettimoto.com/aprilia/tuono/1904393
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  8. #248
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Se Aarbiken mopo? Joko jasu sen hommas?

    Tuos on sitten kunnon pornoo... just huomasin. Tollast oon aina halunnut.

    http://www.nettimoto.com/aprilia/tuono/1904393
    ,
    juuri sama vehe, meinas vaihtaa ,tykästys ihan hemmetisti ,ei sen puoleen niin minäkin ,mut meinas et ens viikonloppuna mennään vaihtaa tuonoon ,oli kyllä makee vehe
    .
    KTM 640 adventure Triumph Tiger 955i 01
    Honda xx 1100 02
    ex cbr1000f 93
    zzr1100 92
    diversion 600 93
    rg125
    cb125
    pv50
    tunturi50
    cresent50
  9. #249
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa henkka 71 kirjoitti Katso viesti
    ,
    juuri sama vehe, meinas vaihtaa ,tykästys ihan hemmetisti ,ei sen puoleen niin minäkin ,mut meinas et ens viikonloppuna mennään vaihtaa tuonoon ,oli kyllä makee vehe
    .
    Perhana... siit tulee sit nopee...
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  10. #250
    Lainaa henkka 71 kirjoitti Katso viesti
    ens viikonloppuna mennään vaihtaa tuonoon ,oli kyllä makee vehe
    Uskallanpa suositella! Vähän on ikävä Tuonon twinimoottoria (vaatii avaran ilmankierron!), käsiteltävyyttä ja alustaa... (ajoin n.30tkm / 3,5 kesää)
    MAD (mean absolute deviation)
  11. #251
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Perhana... siit tulee sit nopee...
    niihän tuo sanos et hauskuus kerroin kasvoi potensiin 10 ,ja tuli ajamisen riemua .täytyy varmaan itekkin ruveta kattelee jotain saman moista ,vaikka markon vanhaa, olis kohtuu hintaan
    KTM 640 adventure Triumph Tiger 955i 01
    Honda xx 1100 02
    ex cbr1000f 93
    zzr1100 92
    diversion 600 93
    rg125
    cb125
    pv50
    tunturi50
    cresent50
  12. #252
    miten falcon eroo tuonosta tai millestä muuta kuin katteilla
    KTM 640 adventure Triumph Tiger 955i 01
    Honda xx 1100 02
    ex cbr1000f 93
    zzr1100 92
    diversion 600 93
    rg125
    cb125
    pv50
    tunturi50
    cresent50
  13. #253
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa henkka 71 kirjoitti Katso viesti
    miten falcon eroo tuonosta tai millestä muuta kuin katteilla
    Tuono (Gen1) vs. Falco

    Tuonossa hinan isommat venttiilit, ja hieman tiheämmät välitykset (tourinki vs. huligaani). Muutama heppa Tuonon hyväksi konepuolella.

    Falcossa budjetimpi takaiskari ja ajoasento etukenoisempi.

    Falcossa ei teräspunosletkuja.

    Samat sähköt

    Ei ne ihan yö ja päivä ole.

    Tuono (Gen1) vs. Mille (Gen1 01->). Erona katteet ja stonga. Etuhäkissä oli kanssa pientä eroa, mutta ovat muutettavissa toisikseen. Ennen 2001 vuotta Milleissä oli hieman huonommin virtaava kansi, eri takaiskari, ja katteet hieman erilaiset. Eron huomaa.

    1998-2000


    2001->
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  14. #254
    kiitoksia tiedoista
    KTM 640 adventure Triumph Tiger 955i 01
    Honda xx 1100 02
    ex cbr1000f 93
    zzr1100 92
    diversion 600 93
    rg125
    cb125
    pv50
    tunturi50
    cresent50
  15. #255
    Moro tuli sit hommattua tuo 08 tuono. Olisiko kennelläkään tietoa jalkatappisarjasta, mikä laskisi ja siirtäisi tappeja vähän taakse päin. Googlettelemalla on selvinnyt ,että monet kyllä siirtää taaksepäin, mutta kaikki pysyy about samalla korkeudella kuin alkuperäiset. Jos on tietoa niin otetaan kiitollisuudella vastaan.
    1340
  16. #256
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Edelleen, se polvikulma tiukkenee, jos siirrät taaksepäin.

    Tarve ainakin alaspäin (ja ehkä eteenpäin).
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  17. #257
    RSVR:ään laitoin tuollaiset säädettävät: http://www.ebay.com/itm/300741425098...%3AMEBIDX%3AIT

    CBR1100XX:n tapit käy...
  18. #258
    Laitoin jo AF-1:lle, vaan kysympä täältäkin. Ei kellään loju niitä Ekan mallin Tuonon keskikatteen/kaatumatattien kiinnikkeitä irrallaan? Kaipaisin mittoja.
    Sain MCL:ltä katteet ja siinä asennellassa tajusin että minultahan puuttuu nuo em pulikat kokonaan.
    Sen kaatumatatin putkenpätkän sijainti suhteessa kiinnitysreikiin sekä katteen kiinnityskorvakkeen sijainti ja korkeus siitä asennuslaipasta kiinnostaa.
    Äkkiä nuo tekee jos ei tarvitse mittoja kokeilemalla hakea kohdalleen.
    Tai jos joku voi lainata noita malliksi pk-seudulla niin voisin ottaa kopioitavaksi.
  19. #259
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  20. #260
    Lainaa Husky510 kirjoitti Katso viesti
    Hyvin pitkälle samaa mieltä kuin videopätkässä.
    Kotarissa paremmat jarrut, Aprilian mutkatuntuma parempi.
    Kotarissa parempi alavääntö, ei kuitenkaan niin suuri ero kuin luulin.
    Yläpäässä sitten aprilia menee eikä meinaa.
    Kotari vähäruokaisempi, apriliassa parempi elektroniikka.
    Kotarissa enempi tilaa, loivempi jalkakulma.
    HP4
  21. #261
    Lainaa ex-naked kirjoitti Katso viesti
    Hyvin pitkälle samaa mieltä kuin videopätkässä.
    Kotarissa paremmat jarrut, Aprilian mutkatuntuma parempi.
    Kotarissa parempi alavääntö, ei kuitenkaan niin suuri ero kuin luulin.
    Yläpäässä sitten aprilia menee eikä meinaa.
    Kotari vähäruokaisempi, apriliassa parempi elektroniikka.
    Kotarissa enempi tilaa, loivempi jalkakulma.
    Pitäisi päästä molempia kokeilemaan. Toistaiseksi vain Tuonolla messuilla pikku rinkilää ajaneena on turha tämän enempää kantaa otella
    T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
  22. #262
    Lainaa mikkokoo kirjoitti Katso viesti
    Pitäisi päästä molempia kokeilemaan. Toistaiseksi vain Tuonolla messuilla pikku rinkilää ajaneena on turha tämän enempää kantaa otella
    Mulla oli pari kesää iso Duke. Hieno ja hyvä pyörä kyllä oli sekin
    HP4
  23. #263
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  24. #264
    Tulipas tuossa ostettua vm.2003 Tuono ja nyt ois vähän kyssäriä ja neuvoja vailla


    Elikkäs pyörään on tehty ilmaboxi-modi, laitettu lastu & arrowin pönttö. Jotenkin tuntuis olevan melkoisen tai oikeestaan aika paljonkin rauhaton ajella alle ~2200rpm. Entinen omistaja sanoi että kaikki säädöt on tehty ja tarkistettu paitsi kurkkujen synkkaus. Voiko johtua vaan tuosta synkkauksesta tuo rauhattomuus?

    Kaverilla ois Commander III sopivasti edullisesti tyrkyllä. Tarviiko tuolle hommata johtosarjan vai käykö suoraan? Commanderi on ollut aikaisemmin R1:sessä kiinni. Entäs mites kun nykyisellään tuossa on joku Factory Pro- lastu kiinne, mites sen kanssa sitten tehdään?? Miten se poistetaan?
    04 Buell xb12s

  25. #265
    Synkka on hyvinkin todennäköinen syy pikkukierrosten/kaasun rauhattomuudelle.
    Apriliaforumilta (AF1) löytyy perusasetukset bensatrimmeille ja by-pass ruuveille, niillä käy oma peli aika nätisti, vähän olen hienosäätänyt. Läppiä tuosta ei pystykkään synkkaamaan kun ovat samassa aksilassa kiinni.
    Hankala kuvitella että ryksyttimen PC kävisi, vaan saatan toki olla väärässäkin.
    Minulla lojuu jossain lootassa joutilaana ihan tuohon tarkoitettu Commanderi, heitin sen mäkeen ja laitoin Gabron lastun. Suosittelen tuota Gabro-optiota, mutta myyn PC:n halvalla kun en sillä mitään tee.
    Lastu ei sinänsä haittaa PC:n käyttöä, lastu vaikuttaa ECU:lta lähtevään signaaliin, PC muokkaa em signaalia ECU:n ja suutinten välillä.
  26. #266
    Ookei, eli sen täytyy sen Commanderin olla tohon siis vartavasten malli? Ei oo nuista niin hajua, ollu lähinnä kaasarivehkeitä aikasemmin. Tuo lastu on tuolta AF1:stä hommattu, joskus -05. Kuten myös se ilmaboximodi ( evoluzione race airbox kit + race billet velocity stacks). Säätöohjeet toki tallella edelleen mitä tullu noiden palikoiden mukana. Noista vaan sitte tiedä kuinka hyvin on säädetty niitä.
    04 Buell xb12s

  27. #267
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    ^
    Elä hukkaa sitä commanderia

    Ajatuksena ei pöllömpi hieroa sillä osakaasukartat millilleen kohdilleen, ja pyytää Gabroa tekemään lastu kartoille, jahka pyörä on siinä iskussa, että sen raaskii noin tarkkaan säätää.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  28. #268
    Onhan tuo pyörinyt mielessä, laajakaista lojuu hyllyssä ja lambdan holkitkin olisi hitsaamista vaille paikallaan.
    Vaan vähän liikaa harrastuksia ja projekteja jonossa jos meinaa ehtiä ajamaankin välillä. Nokkienkin ajoituksia pitäisi katsella sillä silmällä. Äänenvaientajankin voisi päivittää jossain välissä kun pilkkavat tuosta vakiosta.
    Btw, eka havainto siitä iskaristasi on se että paineet on karanneet. Hyvä etten laittanut sitä paikalleen.
    Varmaan joku ilta avaan, niin pääsen leikkimään öljyntunnistusleikkiä diy-viskometrilla.
    Reklamaatio tämä ei ole, jousen halusin ja se tuntuu passelilta. Varaosat iskariin on bonusta.
  29. #269
    Huhhahhei ja verkkokalvojen punotus "himppasen" tuli luettua tuota ulkomaan Aprilia foorumia

    Pää entisestään enempi pyörällä säätelemisten kanssa, mutta selvens kyllä tuota alarekisterin hermostuneisuutta ja nykimistä. Tosiaan ton Fp- lastun kanssa tuo synkka aika tärkeässä roolissa ( käsittääkseni) ja läppien asento myös. Hienosäätö sitten ilmeisesti noilla seosruuveilla.

    Ittellä kun ei oikeen oo tietotaitoa noissa säätämisissä niin taitaa MJL taikka Viaber kutsua kun tässä keree..

    Kiitos skuikka neuvoista, katotaan sitä kommanderia (mikäli ees luopua siitä haluat) jos ei tuo muulla keinoin muutu paremmaks
    04 Buell xb12s

  30.  
  31. #270
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa skuikka kirjoitti Katso viesti
    Onhan tuo pyörinyt mielessä, laajakaista lojuu hyllyssä ja lambdan holkitkin olisi hitsaamista vaille paikallaan.
    Vaan vähän liikaa harrastuksia ja projekteja jonossa jos meinaa ehtiä ajamaankin välillä. Nokkienkin ajoituksia pitäisi katsella sillä silmällä. Äänenvaientajankin voisi päivittää jossain välissä kun pilkkavat tuosta vakiosta.
    Btw, eka havainto siitä iskaristasi on se että paineet on karanneet. Hyvä etten laittanut sitä paikalleen.
    Varmaan joku ilta avaan, niin pääsen leikkimään öljyntunnistusleikkiä diy-viskometrilla.
    Reklamaatio tämä ei ole, jousen halusin ja se tuntuu passelilta. Varaosat iskariin on bonusta.
    En ois rekkulaa ottanutkaan vastaan ....
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Sivu: 9 / 21:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 789101119 ... ViimeinenViimeinen