Sivu: 4 / 21:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345614 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 91:stä 120:een 624:sta
    Suosittelen Leo Vincen alu putkia. Maksoivat 500€ (uudet), mielestäni hinta/laatu on kohdallaan.

Putkissa on vielä helposti irrotettavat db-killerit.

Se mappi on kyllä siihen pakko käydä vaihtamassa. Nykii aikalailla vakio mapilla.
    Joo kyllä mulla on se puna-valkoinen , kuten myös miklonilla. On se vaan niin hieno. Map 2 kannattaa asentaa vaikka ajais vakioputkillakin. Käytännössä se on ohjelman vaihto valtuutetussa liikkeessä.Ellet sitten samantien laita PC:tä. Itse meinaan laittaa PC:n että saisi vielä paremmaksi alakierroksilla. Leo Vincet on kelpoputket kaikin puolin, ja ainahan voit tehdä itse.
    You Only Live Twice
    Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
    Joo on tullut ebaytä katseltua sillä silmällä josko sliparit sieltä... Millessä oli leot ja ne mitä ehdin ajaan niin ei valittamista, mutta akrat ainakin näyttää hienommilta mun mieleen. Ja kuten vepe sanoi niin ainahan voi modata vakioista suorat, veturiin tein sellaiset aiemmin. Onhan tässä vielä aikaa jokunen kuukausi ihmetellä mitä laittaa!
    Multa löytyy ylimääräset vakiopöntöt jos et halua alkuperäisiä omia
    silpoa.
    RS125->GPZ500S->ZX-6R 636a->ZX-6R 636c->RSV1000R->ZX10R"c"->950SM->ZX10R"c" 9"extended->SV1000S->XR650R/SM->ZX-6R 636a->KTM350FR->CBR1000RR(SC57) + KLX450R->Magna(RC43)->RC390->HM796->Multistrada1000DS->VMX1200
    Pannaan nyt tännekkin... Tuonoon etsin takalaukkua... Ei sellaista mikä tulee takanaistujan paikalle vaan sen taakse telineellä...OLISI SUURI APU!!!
    Wallu
    Siis miltä merkiltä saa? Vai saako ollenkaan...?
    Wallu
    Onkos vielä muita vaihtoehtoja... Toi oli tosi hyvä, mut löytyiskö vielä Givin tapaisia eli kovia laukkuja + teline... En oikein tiedä näistä laukkuvalmistajista....
    Wallu
    Koitin katsoa täältä apriliaforum , Mutta ainakaan kukaan keskustelijoista ei tiennyt tuonoon sopivaa kovaa laukkusysteemiä.
    Kumma kun ajettelee et kangaslaukkuja löytyy telineillä, mutta ei koville laukuille... Jotenkin typerää kun ajattelee... Mut hyvä nyt tuokin...
    Wallu
    Lainaa (Waltsu407 @ Tammi. 13 2008,18:37) kirjoitti
    Kumma kun ajettelee et kangaslaukkuja löytyy telineillä, mutta ei koville laukuille... Jotenkin typerää kun ajattelee... Mut hyvä nyt tuokin...
    Kovien laukkujen matkapyörät on eri pyöriä. Laita pehmeet kiinni vaan niin sopii pyörän luonteeseenkin paremmin. Tavararullaa suosittelisin myös...

T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
    Jep... Mut on sitä muissakin streeteissä nähty koviakin laukkuja... Mut siinä oot aikas oikeassa et tyylillisesti pehmeät laukut sopivat ehkä paremmin...
    Wallu
    No nyt on PC Tuonossa kiinni ja mappeja selailtu läppärin kanssa. Kunhan kelit vielä hiukan lämpenee niin täytyy viedä penkkiin "hierottavaksi". Kerron lisää kun on saatu penkissä kilometrejä ajettua.
    You Only Live Twice
    Heti piti tulla tänne prassailemaan hankinnoillaan ;)
    Täytyy kateellisena seurata säätöjen tuloksia. Itselle yrittänyt vakuutella, että mappi 2 riittää.
    Honda CBR 1000RR SC59
    Lainaa (vepe @ Tammi. 20 2008,20:06) kirjoitti
    No nyt on PC Tuonossa kiinni ja mappeja selailtu läppärin kanssa. Kunhan kelit vielä hiukan lämpenee niin täytyy viedä penkkiin "hierottavaksi". Kerron lisää kun on saatu penkissä kilometrejä ajettua.
    Joko siitä nyt sitten lähtis paremmat tehot mitä tuosta vanhuksesta.....
    leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
    Lainaa (kassu4 @ Tammi. 20 2008,22:12) kirjoitti
    Täytyy kateellisena seurata säätöjen tuloksia. Itselle yrittänyt vakuutella, että mappi 2 riittää.
    Juurikin näin... Tässä ei kun oma kuume kokoränniin kasvaa mutta toisaalta järki sano, että ei. Samalla hinnalla kun päivittäisi uudempaan versioon mutta kun tykkään jo tosta vanhastakin niin kauhian pal...
    T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
    Lainaa (vepe @ Tammi. 20 2008,20:06) kirjoitti
    Kuulostaa mielenkiintoiselta, koska saadaan penkki tuloksia hämmästellä?
    Lainaa (kassu4 @ Tammi. 20 2008,22:12) kirjoitti
    Kyllähän mappi 2 riittäis mutta se pieni nykiminen alakierroksilla haittaa sen verran että on pakko hiukan hienosäätää. Mitä tehoihin tulee niin ei ole näillä kilometreillä vielä mitattu. Menee kevääseen ennen kuin tulee penkitettyä.

You Only Live Twice
    Tuli tilattua Tuonoon Mivv GP Titanium sliparit. En ole noita nähnyt livenä mutta kuvissa ainakin näyttävät mun silmään mageilta! Pienet = erilaiset kuin LeoV:t tai Akrat.
    Onko joku nähnyt / kuullut livenä noita Aprillissa?
    En kylläkään ole nähnyt tai kuullut noita putkia luonnossa. Kuvan perusteella "kuulostaa" kova äänisiltä ainakin ilman db-killereitä ja näyttääkin hyviltä.
    You Only Live Twice
    Dodii, nyt on saatu Tuonon perään kilpi ja ekat 3,5 km on jo ajettu! Nyt putkien vaihtoon ja kaatumatatteja laittelemaan. kenen kaatumatappeja ootte tuonoihin laittaneet?
    Toinen kysymys on välityksistä, minkä kokoista etu- ja takaratasta kannattaa asentaa kun nuo orginaalit tuntuu hieman pitkiltä?
    Eikös Tuonon mukana tullut 15-piikkinen eturatas, ainakin omassani tuli semmoinen mukaan. Ja se on minun makuun riittävä muutos välityksiin. Kaatumatatteja tilattiin Miklonin kanssa Englannista ja itselleni tilasin jenkeistä (AF1 R) akseleihin tulevat tatit. Jos maltat odotella lähemmäksi kesää niin teemme tod. näköisesti vielä tilauksen AF1 Racingista niin voit tulla tilaus porukkaan mukaan.
    You Only Live Twice
    Lainaa (vepe @ Maalis. 14 2008,20:05) kirjoitti
    Eikös Tuonon mukana tullut 15-piikkinen eturatas, ainakin omassani tuli semmoinen mukaan. Ja se on minun makuun riittävä muutos välityksiin. Kaatumatatteja tilattiin Miklonin kanssa Englannista ja itselleni tilasin jenkeistä (AF1 R) akseleihin tulevat tatit. Jos maltat odotella lähemmäksi kesää niin teemme tod. näköisesti vielä tilauksen AF1 Racingista niin voit tulla tilaus porukkaan mukaan.
    Juu olihan siellä toinen eturatas, pitääpä kokeilla ensin sitä.
    Pidetään mielessä toi kimppatilaus!
    B&C Express
    -> Tuolta tilasin itselleni 15 / 44 Renthalin rattaat, kävi kätsysti, Visa Electron sopi maksuksi ja rattaat tuli viikossa postiluukusta..
    Maksoi noin 70e kaikkinensa.

RS125->GPZ500S->ZX-6R 636a->ZX-6R 636c->RSV1000R->ZX10R"c"->950SM->ZX10R"c" 9"extended->SV1000S->XR650R/SM->ZX-6R 636a->KTM350FR->CBR1000RR(SC57) + KLX450R->Magna(RC43)->RC390->HM796->Multistrada1000DS->VMX1200
    Lainaa (Timbacharly @ Maalis. 16 2008,12:13) kirjoitti
    B&C Express
    -> Tuolta tilasin itselleni 15 / 44 Renthalin rattaat, kävi kätsysti, Visa Electron sopi maksuksi ja rattaat tuli viikossa postiluukusta..
    Maksoi noin 70e kaikkinensa.
    Mites on alu takana kestänyt?
    T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
    Lainaa (mikkokoo @ Maalis. 17 2008,10:05) kirjoitti
    Eip ole kiinni vielä ketjut & rattaat.
    Lainaa (tomppa06 @ Tammi. 26 2008,14:58) kirjoitti
    Tuli tilattua Tuonoon Mivv GP Titanium sliparit. En ole noita nähnyt livenä mutta kuvissa ainakin näyttävät mun silmään mageilta! Pienet = erilaiset kuin LeoV:t tai Akrat.
    Joko on putket asennettu? Mulla on omassa RSV:ssä samanlaiset paikallaan. Olen aina ollut sitä mieltä, että ääntä ei voi olla liikaa, mutta näiden putkien kanssa olen tullut toisiin ajatuksiin. Ilman DB-killereitä ei kertakaikkiaan voi ajella, äänet on todella KOVAT. Killerit on paikallaan ja saundit ovat siltikin "miehekkäät" Ulkonäköön olen kovasti tykästynyt.
    Triumph Speed Triple -00
    Triumph Daytona 955 -02
    Aprilia RSV 1000R -05
    Suzuki GSX-R 1000 -06
    Yamaha MT-01 -05
    Yamaha R1 -06
    Suzuki Hayabusa -09
    Lainaa (apupyörä @ Maalis. 18 2008,07:14) kirjoitti
    Joko on putket asennettu? Mulla on omassa RSV:ssä samanlaiset paikallaan. Olen aina ollut sitä mieltä, että ääntä ei voi olla liikaa, mutta näiden putkien kanssa olen tullut toisiin ajatuksiin. Ilman DB-killereitä ei kertakaikkiaan voi ajella, äänet on todella KOVAT. Killerit on paikallaan ja saundit ovat siltikin "miehekkäät" Ulkonäköön olen kovasti tykästynyt.
    On putket jo kiinni, mutta ajamaan en ole vielä ehtinyt niiden kanssa! pitääpä kokeilla ilman killereitä kunhan saa map 2 asennettua käyttöön.
    Lainaa (Timbacharly @ Maalis. 17 2008,15:23) kirjoitti
    Lainaa (mikkokoo @ Maalis. 17 2008,10:05) kirjoitti
    Eip ole kiinni vielä ketjut & rattaat.
    Justis. Mites muilla alu takana kestänyt? Ite arvon uskaltaako tuonne taakse alua laittaa...
    T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
  30.  
    Lainaa (tomppa06 @ Maalis. 18 2008,07:29) kirjoitti
    Lainaa (apupyörä @ Maalis. 18 2008,07:14) kirjoitti
    On putket jo kiinni, mutta ajamaan en ole vielä ehtinyt niiden kanssa! pitääpä kokeilla ilman killereitä kunhan saa map 2 asennettua käyttöön. *
    Naapurit ainakin huomaavat koska lähdet kartsalle
    Triumph Speed Triple -00
    Triumph Daytona 955 -02
    Aprilia RSV 1000R -05
    Suzuki GSX-R 1000 -06
    Yamaha MT-01 -05
    Yamaha R1 -06
    Suzuki Hayabusa -09
Sivu: 4 / 21:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345614 ... ViimeinenViimeinen