Sivu: 24 / 47:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 14222324252634 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 691:stä 720:een 1404:sta
  1. #691
    Se Martini-Mille Alastarossa eilen oli vissiin JMH:n? Jumaliste että on nätti pyörä. Huomasin harmikseni pyörän vasta pois lähtiessä.
  2. #692
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa skuikka kirjoitti Katso viesti
    Se Martini-Mille Alastarossa eilen oli vissiin JMH:n? Jumaliste että on nätti pyörä. Huomasin harmikseni pyörän vasta pois lähtiessä.
    Joo... ja siitäkin katos jarrut. En saanut ilmakuplaa pois. Toivottavasti pääsylkän tiiviste ei ole mennyt rikki. Ei ole meinaan varaosia

    Palat alle neljä tonnia ajetut ja satuloista tiivisteet vaihdettu talvella. Olihan tuossa pienehkö katkenneen ilmausnipan jumppa, mut ei ainakaan siitä hikoile mitään.

    Edit:

    Sullako oli se vaiheessa oleva Tuonokonversio? Tsiigaa AF1:stä niitä paneeleita. Voi saada yllättävänkin halvalla. Alakatteen ja, jos siis sellainen on aikomuksena.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  3. #693
    Eihän sinulla letkut kierrä ylälenkkiä? niihin jää joskus todella sitkeitä kuplia.
    Juu se keskeneräinen on minun. Alakate on jo odottamassa luovaa hetkeä.
    Sain niiden Tuonopalikoiden mukana kirkuvan keltaisen Millen katteen, täytyy vähän leikellä ja maalailla ennen kuin ilkeää laittaa paikalleen. Pitää katsella niitä muita palikoita AF:ltä. Erityisesti kaipaan niitä ilmanottotöteröitä, nuo rungon reiät on kovin nuorisofighter-henkiset.
    Saattaa kyllä mennä talven hommiksi niiden hankinta, pitäisi tuo toinen mopo saada ajokuntoon mieluusti ennen lumia.
  4. #694
    Lainaa MachinaAnimata kirjoitti Katso viesti
    Huomenna näkee Alastarolla korjaantuiko mun jarrujen hyytymisongelmat sillä että vaihdoin uudet EBC Extreme palat eteen, kierrätin Motulin RBF600:sta järjestelmän läpi ja ilmasin jarrut noin 1 436 300 kertaa. Viime keskiviikkona ei Ahvenistolla tarvinnut niin kovaa jarrutella että osaisi sanoa hyytymisestä mitään.
    Eipä ole hävinnyt jarruongelma mihinkään, parin-kolmen kierroksen jälkeen jarrut hyytyy niin että menee maku ajamisesta.

    Pitää varmaan jatkaa taas ilmaustalkoita ja seuraavaksi uusittava ilmausnippa ja sitten laitettava Brembon 19 RCS pääsylkka jos ei muu auta. Ei kenelläkään olisi käytettynä sellaista?
    ...
  5. #695
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa skuikka kirjoitti Katso viesti
    Eihän sinulla letkut kierrä ylälenkkiä? niihin jää joskus todella sitkeitä kuplia.
    Juu se keskeneräinen on minun. Alakate on jo odottamassa luovaa hetkeä.
    Sain niiden Tuonopalikoiden mukana kirkuvan keltaisen Millen katteen, täytyy vähän leikellä ja maalailla ennen kuin ilkeää laittaa paikalleen. Pitää katsella niitä muita palikoita AF:ltä. Erityisesti kaipaan niitä ilmanottotöteröitä, nuo rungon reiät on kovin nuorisofighter-henkiset.
    Saattaa kyllä mennä talven hommiksi niiden hankinta, pitäisi tuo toinen mopo saada ajokuntoon mieluusti ennen lumia.
    Etukate pois seuraavaksi kun ilmaan. Tuijotan sitten, mitä se letku tekikään.

    AF1:ltä saattaa saada hajaväreissä kateosia tosi huokealla. Sitten on tietty ebayn ja carbon kingin hiilikuitukilkkeet.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  6. #696
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Joo... ja siitäkin katos jarrut. En saanut ilmakuplaa pois. Toivottavasti pääsylkän tiiviste ei ole mennyt rikki. Ei ole meinaan varaosia

    Palat alle neljä tonnia ajetut ja satuloista tiivisteet vaihdettu talvella. Olihan tuossa pienehkö katkenneen ilmausnipan jumppa, mut ei ainakaan siitä hikoile mitään.
    Siinä portin lähellä olleesta Millestä katosi jarrut noin 5 kierroksen jälkeen, eli et ollut ainoa ton ongelman kanssa.
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  7. #697
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Hain jarrut paronin tallista. Ilma oli alkuperäisen nipan paikan takana. Olin ostanut siihen speed bleeder nipan irti poratun katkenneen tilalle tulpaksi, ja hommannut nipallisen banjon, ettei tartteis hieman osumaa saaneita kierteitä rasittaa. Eihän se saatana toiminut ja varikolla ei ollut 1/4 tuuman avainta, jonka speed bleeder vaatii.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  8. #698
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Fiatissa on taas vikaa
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
  9. #699
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Haluuksä tosissaan alkaa tähän?
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  10. #700


    (Vähä modeille siivottavaa)
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
  11. #701
    Nonnii koittihan se munkin ongelmat rsv:n kanssa viimein(ei ois kyllä tarvinnu) Eli pyöränä RSV 1000 R Factory -05.
    Eilen syttyi varoitusvalo kesken ajon palamaan ja tehot putos?
    Onko kenelläkään kokemusta ,että mikä sen aiheutti?
    Kiitokset etukäteen!

    EDIT
    Vikakoodi on siis P61
    Viimeksi muokannut: _JiiHoo_; 18.07.2015 klo 21:51.
    Suzuki PV->Suzuki R->Suzuki Solifer S1->Derbi Senda R1-02->Aprilia AF1 Futura2-92->Suzuki GSXR 750 SRAD -98->Aprilia RSV 1000 R Factory -05
  12. #702
    Lainaa m1kk0 kirjoitti Katso viesti
    Mulla on kanssa toi jarrujen hyytymisongelma kestää sen 3-4 kierrosta omaa kovaa ja sitten alkaa painumaan pohjaan. Välillä jopa niin, että joutuu pumppaamaan kunnolla ennenkuin edes tapahtuu mitään kokeilin jo eri pääsylkällä josko vuotaisi ilmaa sisään mut sama homma. Nyt uudet palat kiinni niin katsotaan ensi kerralla kuin käy. Mukava tunne vaikka alastaron pääsuoran jarrussa kun ei olekkaan jarruja vaikka siitä pitkäksi helposti voi oikaistakkin
    Jarruongelma korjaantui omasta moposta palojen vaihdolla
  13. #703
    Lainaa _JiiHoo_ kirjoitti Katso viesti
    Nonnii koittihan se munkin ongelmat rsv:n kanssa viimein(ei ois kyllä tarvinnu) Eli pyöränä RSV 1000 R Factory -05.
    Eilen syttyi varoitusvalo kesken ajon palamaan ja tehot putos?
    Onko kenelläkään kokemusta ,että mikä sen aiheutti?
    Kiitokset etukäteen!

    EDIT
    Vikakoodi on siis P61
    http://www.apriliaforum.net/forums/s...4&page=1&pp=30 tuolla mainitaan syyksi ilmanoton ohjausläpän magneettiventtiili.
  14. #704
    Lainaa m1kk0 kirjoitti Katso viesti
    Jarruongelma korjaantui omasta moposta palojen vaihdolla
    Mitkä palat laitoit?
    ...
  15. #705
    Lainaa MachinaAnimata kirjoitti Katso viesti
    Mitkä palat laitoit?
    Motonetistä kävin hakemassa TRW-Lucas sintteripalat.
  16. #706
    Lainaa Mikeyx kirjoitti Katso viesti
    http://www.apriliaforum.net/forums/s...4&page=1&pp=30 tuolla mainitaan syyksi ilmanoton ohjausläpän magneettiventtiili.
    Kiitos, pitää alkaa sitä tutkailemaan nii ei mene loppu ajokausi pilalle
    Suzuki PV->Suzuki R->Suzuki Solifer S1->Derbi Senda R1-02->Aprilia AF1 Futura2-92->Suzuki GSXR 750 SRAD -98->Aprilia RSV 1000 R Factory -05
  17. #707
    Lainaa m1kk0 kirjoitti Katso viesti
    Motonetistä kävin hakemassa TRW-Lucas sintteripalat.
    Itsekin harkitsin noita paloja mutta jarrujen hyytymisen aiheuttamassa epätoivoisessa vitutuksessa ladoin tuohta tiskiin ja hain Stormilta EBC:n EPFA:t.
    ...
  18. #708
    Otin kanisterin reppuun ja lähdin katsomaan miten pitälle Gen2 kulkee siitä, kun tankkivalo alkaa palaa jatkuvasti. Aika tarkalleen 70 km pääsi ennen kuin tehot alkoi hyytyä, joten ajattelin testin olevan siinä (265 km kokonaismatka).

    Onko muut testanneet "varatankin" riittävyyttä?
  19. #709
    En ole testannut mutta monesti olen miettinyt samaa. Hyvä että testasit ja kiitos tiedosta.
    ...
  20. #710
    Moro
    Viitsisikö joku mitata etu iskareiden pituutta? (ilman kuljettajaa) noin niinku karkeasti rullamitalla esim. akselin keskeltä-> putken päähän.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  21. #711
    Rullamittatarkkuudella akselin keskeltä yläkorkin ja pjtken saumaan 730mm gen 1 Mille, ei R.
  22. #712
    Thanks!!
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  23. #713
    Meinasin ostaa kaadutun RSV.n ja purkaa sen. Onko täällä ketään joka tarvis esim moottoria, takahaarukkaa, öhlärin takaiskaria tai naarmusia katteita tankkia? Sähkö-osia? Ehkä suoraa runkoa? Ymsyms Keulan ja takavanteen tarvin itte.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  24. #714
    Kaveri tarviisi Oz:n etuvanteen.

    Minä tarvitsisin Gen2 mittarston.

    Mitä osia itse tarvitsisit keulan lisäksi? Jonkun verran osia on itsellänikin, keulaa ei kylläkään.
  25. #715
    Ostatko gen1 vai gen2?
    ...
  26. #716
    Lainaa MachinaAnimata kirjoitti Katso viesti
    Ostatko gen1 vai gen2?
    Gen2 edelleen.
  27. #717
    Kävikö jostain ilmi että UMAS on ostamassa Gen2 kolaroitua vai oonko mä valvonu liian kauan?
    ...
  28. #718
    Uuh. Niin ilmeisesti minäkin, en tajunnut kenelle kysymys oli. Pahoittelen.
  29. #719
    Vm 2006. Muuta en siitä tiedä. Tarvin keulan vanteineen jarruinee kaikkineen. Mittaristoa ei ole. Kyselen sen takia että pääsenkö lopuista romuista eroon vai joudunko säilömään niitä kauankin.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  30.  
  31. #720
    Lainaa UMAS kirjoitti Katso viesti
    Vm 2006. Muuta en siitä tiedä. Tarvin keulan vanteineen jarruinee kaikkineen. Mittaristoa ei ole. Kyselen sen takia että pääsenkö lopuista romuista eroon vai joudunko säilömään niitä kauankin.
    On ilmeisesti Factory-malli, jos Öhlins takana. Onko runko paperillinen? Minkä värinen pyörä on?
Sivu: 24 / 47:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 14222324252634 ... ViimeinenViimeinen