Sivu: 10 / 47:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8910111220 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 271:stä 300:een 1404:sta
  1. #271
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Jotain tämmöstä mä tässä vähän suunnittelinkin... Harmittaa kyllä kun tykkään ton italiattaren tarjoamista kyydeistä, mutta yks oikutteleva rakas taloudessa on jo ihan tarpeeks!
    Kyllä se vaimo ymmärtään kun kauniisti asian ilmaiset.
    FZS600 -03 -> RSV Mille -03 -> Tracer 900 -19
  2. #272
    Lainaa meshuggah kirjoitti Katso viesti
    Kyllä se vaimo ymmärtään kun kauniisti asian ilmaiset.
    Niinjuu, ja oon mä nyt muutenkin viettäny tän alkukauden enemmän aikaa tuo italialaisen kanssa. Luonnollinen jatkumo siis.

    Ehkä tuo mopo on mustasukkainen, ehkä se pitäis aina ajon jälkeen tuoda olkkariin, laittaa lämmin vaahtokylpy, tarjota tuoretta öljyä ja nivelien rasvailua.
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  3. #273
    Voisin melkein laittaa vehkeeni pantiiksi siitä että syy on polttoainepuolessa,joko tankin läpi menevät sähköjohdoissajohdoissa on kosketushäiriö tai kaikista todennäköisempänä tankin sisällä olevat polttoaineletkut ovat hapertuneet ajan saatossa.Itsellä oli meinaan tismalleen samat oireet,ja syynä oli juuri tuo haljennut polttoaineletku tankin sisällä.Oireiden vakavuus ja vaihtelevuus oli ihan päivästä kiinni.

    En tiedä mikä on kun viimeaikoina on ollut,riittää kun vaihdan öljyt pyörään/rasvaan ketjut niin kaiken maailman rivipyöräilijät alkaa jauhamaan paskaa."Taasko tuo on paskana""Nuo niin epäluotettavia tuollaiset italialaiset pyörät,ostaisit japsin ne kestää""Vaihtaisit sinäkin tunnetun valmistajan moottoripyörään"

    Samalla on monta ajokertaa jätetty ajamatta/keskeytetty ihan siitä syystä ettei se kaikkivaltias gixxeri lähde käyntiin/jätti tienposkeen.Mitenkään d-liviliin viittaamatta mutta olen todennut kauan sitten että samoille ihmisille tulee merkistä/mallista riippumatta jatkuvasti mitä erinäisempiä vikoja pyörään.
    They say if you play a Microsoft CD backwards, you hear satanic messages. Thats nothing, cause if you play it forwards, it installs Windows.
  4. #274
    Viime syksynä uusin pa-letkut, suodattimen ja putsasin pumpun, en usko että muutamassa kuukaudessa on gatesin letkut hapertuneet. Silloin oireet olivat semmoinen ajoittainen hyytyminen. Nyt toi tänään siis ihan sillai skarpisti vaan yski, ihan kuin olis jättäny sytyttämättä aina välillä.
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  5. #275
    Niin ja vikakoodeja ei tietenkään tullut kun pajalla testerillä katottiin samalla kun toistettiin vikaa (eli pyörä tulille ja odottelua kunnes pätkii ja sammuu).
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  6. #276
    Ellei pyörä jo mennyt huoltoon niin ohitappa seisontajalan kytkin.
    Toinen vaihtoehto fuel cutout switch,akun vieressä "rele" joka katkaisee sähköt pa pumpulle kaatumisen yhteydessä.
    Ruiskunrungosta menee anturille pari todella ohutta kumiletkua,nämä voivat ajan myötä hapertua ja haljeta ja aiheuttavat käyntiongelmia.
    Virtalukossa/tappokatkaisijassa voi olla kosketushäiriö.

    Pyörä pysyy kyllä kohtuu helposti käynnissä yhdelläkin pytyllä kaasua antamalla,ravistaa todella voimakkaasti.Mikäli kone pimenee täysin niin voit sulkea pois puola/tulppa/johto viat.
    Vääränlaisilla liittimillä(esmes aba) saa kyllä nuo tankin sisäiset polttoaineletkut vuotamaan.
    They say if you play a Microsoft CD backwards, you hear satanic messages. Thats nothing, cause if you play it forwards, it installs Windows.
  7. #277
    Heitetäämpäs oma arvaus kehiin, kun tämä kyseinen pyörä omastakin tallista löytyy. Eli pätki kesken ajon viime kesänä ja tuntui vedot häviävän kesken ajon. Selitys oli niinkin yksinkertainen kuin maadoitusjohdot molemmilla puolilla eivät johtaneet enää runkoon. Molemmat piuhat irti kyljistä, kunnon putsaus kaikesta liasta sekä töhnästä ja kappas! Kyllä saa mörölle syöttää marjoja senkun kerkeää ja loppui vaivat kuin seinään.
  8. #278
    Lainaa GuyBrush kirjoitti Katso viesti
    kuin maadoitusjohdot molemmilla puolilla eivät johtaneet enää runkoon. Molemmat piuhat irti kyljistä, .
    selitä uus-avuttomalle missä nämä sijaitsee
    Honda 1000XL -09
  9. #279
    Lainaa MCL kirjoitti Katso viesti
    Ellei pyörä jo mennyt huoltoon niin ohitappa seisontajalan kytkin.
    Toinen vaihtoehto fuel cutout switch,akun vieressä "rele" joka katkaisee sähköt pa pumpulle kaatumisen yhteydessä.
    Ruiskunrungosta menee anturille pari todella ohutta kumiletkua,nämä voivat ajan myötä hapertua ja haljeta ja aiheuttavat käyntiongelmia.
    Virtalukossa/tappokatkaisijassa voi olla kosketushäiriö.

    Pyörä pysyy kyllä kohtuu helposti käynnissä yhdelläkin pytyllä kaasua antamalla,ravistaa todella voimakkaasti.Mikäli kone pimenee täysin niin voit sulkea pois puola/tulppa/johto viat.
    Vääränlaisilla liittimillä(esmes aba) saa kyllä nuo tankin sisäiset polttoaineletkut vuotamaan.
    Nuo ruiskurunkojen alipaineletkut vaihdoin kanssa syksyllä veto-ongelmien takia.

    Isommilla kierroksilla toimii ihan normaalisti (yli 7000rpm ei täristä eikä pätki), pätkii siis vain matalilla kiekoilla, joten en usko mihinkään katkaisijaankaan. Ja tärinästä / ravistamisesta nää mun ongelmat tässä alkoikin joka muuttui sitten selkeäksi pätkimiseksi.

    Yksi potentiaalinen vikakohde vois olla PCV, sitä en tajunnut lyödä piuhan päähän ja kokeilla kattoa mitä se sanoo ennen kuin vein sen tattarisuolle eilen...
    Viimeksi muokannut: D-Iivil; 15.04.2014 klo 08:07.
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  10. #280
    Viestilläni ei ole mitään informaatioarvoa, mutta voe jumaliste et muuten sois sulle sen vehkeen jo toimivan pidempäänki ongelmitta. Aikamoista settiä nimittäin alkaa olemaan...
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  11. #281
    Lainaa Yamaha1 kirjoitti Katso viesti
    Viestilläni ei ole mitään informaatioarvoa, mutta voe jumaliste et muuten sois sulle sen vehkeen jo toimivan pidempäänki ongelmitta. Aikamoista settiä nimittäin alkaa olemaan...
    Kiitos henkisestä tuesta
    Viimeksi muokannut: D-Iivil; 15.04.2014 klo 11:14.
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  12. #282
    Commanderi kannattaa kyllä testata, ei ole ensimmäinen kerta kun olisi siitä aiheutuvia ongelmia.

    Mikä kartta sulla on ecussa? Vakio vai ns. race/kakkoskartta millänimelläsenytolikaan?
  13. #283
    Lainaa Turder kirjoitti Katso viesti
    Commanderi kannattaa kyllä testata, ei ole ensimmäinen kerta kun olisi siitä aiheutuvia ongelmia.

    Mikä kartta sulla on ecussa? Vakio vai ns. race/kakkoskartta millänimelläsenytolikaan?
    Race-kartta (Map2) tietenkin. Täytyy pyytää Mattia MJL:stä kokeilemaan ilman PCV:tä että muuttuuko käytös, mitenhän minä tuon itse menin oikein unohtamaan...

    Noh, niin tai näin, nyt se on myynnissä:
    http://www.moottoripyora.org/keskust...ia-RSV1000R-04
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  14. #284
    Eläkeläinen pupu:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa GuyBrush kirjoitti Katso viesti
    . Selitys oli niinkin yksinkertainen kuin maadoitusjohdot molemmilla puolilla eivät johtaneet enää runkoon.
    Lainaa Bacalao kirjoitti Katso viesti
    selitä uus-avuttomalle missä nämä sijaitsee
    Muistaakseni puolien maadoitusjohdot on puolien kiinnityspulteilla rungos, en oo han varma muistanko oikein...

    Enemmän ihmetyttää tuo molemmilla, ku Milles on 4 puolaa
    "Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
  15. #285
    Pahoittelen, en tarkoittanut puolilla sytytyspuolia vaan puoli-sanaa
    Eli tarkoitin akun miinukselta runkoon meneviä johtoja. Miinukselta lähtee yksi piuha toiseen kylkeen ja siitä jatkuu vielä toinen maadoitus koneen toiselle puolelle. Molemmat selvästi sivuilta nähtävissä, kun katteet ottaa pois. Näiden piuhojen kontaktipinnat pääsee joskus hapettumaan ja pyörästä häviää kokonaan maadoitus. Tulee sellaiset ongelmat kehiin, joita ei softat ilmoita.

    Mainitsemisen arvoisena näen näihin vehkeisiin muuten tuon staattorin kärähtämisen kaikissa alle 2008 vuosimallin pyörissä. Orkkis staattori ei kestä 500W tuottamaa roottoria ja käämit käryää melkein aina. Tämä näkyy ensin niiden ruskeiden liittimien sulamisena ja tämän jälkeen rupeaa pikku hiljaa pyörästä häviämään virran tuotto. Korjautuu pelkästään uuden tyyppisellä jännitteensäätimellä, uudella staattorilla ja erillisellä öljyn johtamisella kylkiruuvista sisään. Mikäli nämä härpäkkeet kiinnostaa omaan laittaa, niin kannattaa kysyä lisää, melkein näen pakollisena laittaa että pelittää kunnolla.
    Viimeksi muokannut: GuyBrush; 15.04.2014 klo 12:31.
  16. #286
    Lainaa pupu kirjoitti Katso viesti
    Enemmän ihmetyttää tuo molemmilla, ku Milles on 4 puolaa
    Gen 1 on neljä puolaa, Gen 2 on yksi mötikkä jossa on kaksi puolaa samassa paketissa. Gen 2:ssa on vain yksi tulppa per sylinteri.
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  17. #287
    Vian aiheuttaja taisi viimein löytyä!

    MJL:stä juuri soittelivat (olivat jääneet ylitöihin mun Millen takia) että kierroslukusensorissa oli ollut melkoinen määrä metallipölyä ja sen putsauksen jälkeen pyörä käydä hörpötteli siististi kymmenisen minuuttia. Sitten se oli sammua tupsahtanut ja nyt se antaakin jo viimein vikakoodia että no engine rpm

    Kyllähän se saattaapi syötön ja sytytyksen pistää solmuun jos kierroslukusensori tarjoaa jotain hulluja arvoja...
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  18. #288
    Suomessa anturi olis kustantanu kolmatta sataa. Onneksi Aprilia Performancelta briteistä löyti käytetty yksilö 20 punnan sopuhintaan. Jospa se taas siitä...
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  19. #289
    Tämäkö se siis on?:
    http://www.ebay.it/itm/Sensore-di-fa...-/390742791612

    Toivottavasti tossa sensorissa lukee made in Japan tai Germany, ihan vaan kuittina noille jatkuville 'italialaiset ei toimi' -lässytyksille
    Viimeksi muokannut: peppoone; 16.04.2014 klo 22:11.
    <br />
  20. #290
    Lainaa peppoone kirjoitti Katso viesti
    Tämäkö se siis on?:
    http://www.ebay.it/itm/Sensore-di-fa...-/390742791612

    Toivottavasti tossa sensorissa lukee made in Japan tai Germany, ihan vaan kuittina noille jatkuville 'italialaiset ei toimi' -lässytyksille
    Juurikin kyseinen osa. Toivottavasti vika rajoittuu nyt pelkästään siihen. Osa oli niin halpa että otin nopeimman mahdollisen toimituksen ja palikka on säkällä minulla jo huomenna aamulla. Toimittivat sen kuriirille 20 minuuttia puhelun loppumisesta, nopeita kavereita
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  21. #291
    ...viimeinen kerta, kun uskallan suositella mitään teknistä laitetta kenellekään
    On sulla jokseenkin tarpeeksi ollut aktiviteettia ja seikkailua tuon kanssa.
    SDR1290
    --me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
  22. #292
    Lainaa tiggeri kirjoitti Katso viesti
    ...viimeinen kerta, kun uskallan suositella mitään teknistä laitetta kenellekään
    On sulla jokseenkin tarpeeksi ollut aktiviteettia ja seikkailua tuon kanssa.
    Heheh, arvaa vaan onko vittuilu töissä jatkuvaa joka kerta kun pyörään pitää jotain pientäkin korjausta suorittaa. Etenkin kun tosiaan kollega yritti kaupata silloin ennen Apriliaa että olisin ostanut pari tonnia alle markkinahintojen häneltä S1000RR buimurin poies.

    Mut tämmösiä nää tekniset vimpaimet on. Vissiin toi yksilö alkaa olla siinä iässä että etenkin noita sähköosia alkaa paukkumaan.
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  23. #293
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Heheh, arvaa vaan onko vittuilu töissä jatkuvaa joka kerta kun pyörään pitää jotain pientäkin korjausta suorittaa. Etenkin kun tosiaan kollega yritti kaupata silloin ennen Apriliaa että olisin ostanut pari tonnia alle markkinahintojen häneltä S1000RR buimurin poies.

    Mut tämmösiä nää tekniset vimpaimet on. Vissiin toi yksilö alkaa olla siinä iässä että etenkin noita sähköosia alkaa paukkumaan.

    Kannattanee vaihtaa duunipaikkaa kerran siellä on noin pässiä porukkaa

    Mulla on nelkyttonnii mittarissa eikä mitään ongelmia. Ajovalopolttimot vaihdettu, ketjut kerran, renkaita ja sitten tietty omien söhläysten jäljet. Akkukin orggis -05 (alkaa olemaan saattohoitovaiheessa tosin). Vituttaa kun tätä täytyy jatkuvasti tietyille jauhaa. Perään vitusti hymiöitä, käsittämättömiä lauserakenteita yms kryptistä runoilua....
    <br />
  24. #294
    Lainaa peppoone kirjoitti Katso viesti
    Kannattanee vaihtaa duunipaikkaa kerran siellä on noin pässiä porukkaa

    Mulla on nelkyttonnii mittarissa eikä mitään ongelmia. Ajovalopolttimot vaihdettu, ketjut kerran, renkaita ja sitten tietty omien söhläysten jäljet. Akkukin orggis -05 (alkaa olemaan saattohoitovaiheessa tosin). Vituttaa kun tätä täytyy jatkuvasti tietyille jauhaa. Perään vitusti hymiöitä, käsittämättömiä lauserakenteita yms kryptistä runoilua....
    No emmätiiä, alkaa tuo vittuilu jo ihan aiheellista olla
    Viisi viikkoakohan tuo oli viime kesänä pajalla yhteensä, tänä kesänä on vasta eka viikko menossa vaikka kautta on jo toista kuukautta ajettu menemään
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  25. #295
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Mut tämmösiä nää tekniset vimpaimet on. Vissiin toi yksilö alkaa olla siinä iässä että etenkin noita sähköosia alkaa paukkumaan.
    Mulle tulee tästä sun koettelemuksesta mieleen jotta taidat olla pikkuhiljaa aika velho tuon laitteen kanssa... Meinaan nyt ku elämä on kouluttanu ja opettanu, niin kannattaako oppeja heittää hukkaan ja investoida alle joku riisikuppi jonka sielunelämästä ei tiedä tuon taivaallista? Nojuu, kannattaa toki jos haluaa oppia lisää.

    Lähinnä mun pointti oli vain tuo "oppiminen", ja nimenomaan rypistelyn kautta. Rypistely ku takaa sen, että tulee opeteltua myös asioita joita ei millään vihtis.
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  26. #296
    Mulle tosta D-Ivilin koettelemuksista tulee mieleen, että kohta se kannattaa jättää Länsisataman viereen parkkiin pariksi viikoksi.
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
  27. #297
    Lainaa Yamaha1 kirjoitti Katso viesti
    Mulle tulee tästä sun koettelemuksesta mieleen jotta taidat olla pikkuhiljaa aika velho tuon laitteen kanssa... Meinaan nyt ku elämä on kouluttanu ja opettanu, niin kannattaako oppeja heittää hukkaan ja investoida alle joku riisikuppi jonka sielunelämästä ei tiedä tuon taivaallista? Nojuu, kannattaa toki jos haluaa oppia lisää.

    Lähinnä mun pointti oli vain tuo "oppiminen", ja nimenomaan rypistelyn kautta. Rypistely ku takaa sen, että tulee opeteltua myös asioita joita ei millään vihtis.
    No totta sekin, että tässä yksilössähän on jo monen monta osaa joista tietää että kestävät varmaan ainakin tovin. Mutta on tuolla vielä noita rahareikiä jäljellä, staattori nyt ekana tulee mieleen. Vähän on jatkuvasti semmonen kylmä rinki perseen alla kun tuolla ajaa että koska se rivahtaa taas.

    Täytyy nyt katella, pistin aika suolaisen hinnan RSV:lle, mutta jos joku manaajan pätevyyden omaava sen tuolla hinnalla hakee, niin saa hakea Sitten vois katella jonkun reilusti tuoreamman kilokyykyn tilalle.
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  28. #298
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Heheh, arvaa vaan onko vittuilu töissä jatkuvaa joka kerta kun pyörään pitää jotain pientäkin korjausta suorittaa. Etenkin kun tosiaan kollega yritti kaupata silloin ennen Apriliaa että olisin ostanut pari tonnia alle markkinahintojen häneltä S1000RR buimurin poies.
    Sinun tuurilla oisit vaan saanut lopullisen paskamyrskyn pystyyn kun baijerilainen olisi kuitenkin iskenyt kammen ulos tai koneessa esim. laakerivika BMW-osio olisi natissut liitoksissaan kun olisi puolusteltu parasta ja tehokkainta
  29. #299
    Lainaa Turder kirjoitti Katso viesti
    Sinun tuurilla oisit vaan saanut lopullisen paskamyrskyn pystyyn kun baijerilainen olisi kuitenkin iskenyt kammen ulos tai koneessa esim. laakerivika BMW-osio olisi natissut liitoksissaan kun olisi puolusteltu parasta ja tehokkainta
    Joo, mulla on tää käänteinen Midaksen kosketus; kaikki mihin kajoan muuttuu paskaksi.
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  30.  
  31. #300
    Tere! Mulla on tollanen vuosimallin 2002 Mille. Jarruongelma olisi kyseessä. Takajarrusta ei ole tällähetkellä tietoakaan koska paineet ovat hävinneet. Sillä nyt ei niin suurta väliä ole Mutta etujarrusta kysyisin sen verran että mistähän johtuu kun siitäkin häviää paineet noin viikon aikana? Ulospäin ei näy minkäänlaisia vuotoja eikä jarrunestettä häviä.

    Toinen ongelma myös koskee etujarruja, jarruttaessa tuntuu vittumainen nypytys, koitin vähän brake cleanerilla jarrulevyn niittejä puhdistella mutta eipä tuosta ainakaan ollut apua. Kierot levyt vai?
Sivu: 10 / 47:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8910111220 ... ViimeinenViimeinen