Sivu: 9 / 47:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 789101119 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 241:stä 270:een 1404:sta
  1. #241
    Lainaa mp71 kirjoitti Katso viesti
    Kaikki pulti ja mutterit kireällä? Esmes moottorin kiinnitys.

    Listailen näitä heittoja sitä mukaa, kun tulee mieleen jotain järkevähköä :-).

    Onko uudet tulpat? Jos vaikka joka viides kipinä jää lyömättä toisesta pytystä niin täristää kummasti.
    Täytyy tarkistaa nuo moottorin kiinnityspisteet, en oo sitä vielä tehny. Tulpat on ainakin yhden kauden vanhat (en oo siis ite uusinu niitä vielä).
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  2. #242
    Kuinka käy/ottaa kierroksia noilla ongelma-alueilla paikallaan ilman vetoa ?
    Miettiikö, ennenkuin ottaa kierroksia vai toimiiko ongelmitta ?

    Mun veikkaus on, että seokset voisi olla pielessä.
    Säädettäväksi vaan, jos ei ole tehty koneenvaihdon yhteydessä.

    Uudet tulpat ja ilmansuodatin. Myös lievä imuvuoto voisi aiheuttaa seosten sotkeentumisen.
    Nokka kohti MJL-huoltoa ja säätöä.

    A.D
  3. #243
    Onko noissa Aprilioissa muuten useampi valmis ECUN kartta avoimemmille tehdasvaimentimille/putkistolle? Voisko väärä kartta olla valittuna esim. koneenvaihdon vuoksi tai muusta syystä ja käy joko laihalla tai rikkaalla sen vuoksi?
    Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
  4. #244
    Kartta on pysynyt mappi kakkosena, mutta PCV:tä ei ole penkissä uudelleensäädetty motin vaihdon jälkeen.

    Jytinä ja tutina ei tunnu vapaalla kierrättäessä eikä oikeastaan ykkösellä ja hyvin hienoisesti kakkosellakaan. Kolmosesta eteenpäin heti kun on vetoa päällä alkaa paikat putoilla hampaista. Tämän teorisoinnin seurauksena alan itsekin kallistua voimansiirron (ketjujen) puoleen...

    Niin ja ei mieti eikä arvo, vetää kyllä kuten pitääkin, mutta noilla kierroksilla ei paljon tee mieli vedättää kun tuntuu että jotain hajoaa :-P

    Ilmansuodatin on uusi.
    Viimeksi muokannut: D-Iivil; 10.04.2014 klo 17:57.
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  5. #245
    Onhan ketjulinja suorassa ?
    Takarenkaan akselin kiinnitysmerkit samoissa kohdissa takahaarukan molemmin puolin ?

    A.D
  6. #246
    Lainaa AppleDrill kirjoitti Katso viesti
    Onhan ketjulinja suorassa ?
    Takarenkaan akselin kiinnitysmerkit samoissa kohdissa takahaarukan molemmin puolin ?

    A.D
    Juu, on toki. Viimeksi pari päivää sitten tarkistin kun tarkistelin ketjujen kireyden.
    Tuo "oire" kieltämättä kunnollisen lämmittelyajon jäkeen lievenee, muttei kuitenkaan poistu. Eli joku palikka jossain lämmettyään vetristyy (tai sit väljät lähtee pois).

    Edit: asiasta kukkaruukkuun, kertokaas joku paja minne tuon voisi viedä dynoon säädettäväksi komentajan osalta? Helsingistä tahikka lähistöltä pitäisi paikka löytyä. Dyno-mightille oon pari kertaa jättäny hintatiedustelun heidän weppisivun lomakkeen kautta, mutta niillä on vissiin liikaa duunia kun ei kiinnosta vastailla. Prätkäpajan listahinta 290e kuulostaa aika ryöstöltä kun kyseessä on lähinnä enempi kartan tarkistus ettei seokset ole ihan metikössä uuden mosan myötä. Ei pahasti pitäisi olla, kun kuitenkin läppärungot, putkisto yms on vanhasta peräisin.
    Viimeksi muokannut: D-Iivil; 10.04.2014 klo 22:31.
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  7. #247
    http://www.fonecta.fi/yritykset/Espo...Samin+Autopaja
    Itse tuolla kaksi kertaa käynyt, suosittelen. Jätkä holdaa kyllä, hinnat ei päätä huimaa. Niin kuin netissä kaikki kehunut
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  8. #248
    Lainaa Husky510 kirjoitti Katso viesti
    http://www.fonecta.fi/yritykset/Espo...Samin+Autopaja
    Itse tuolla kaksi kertaa käynyt, suosittelen. Jätkä holdaa kyllä, hinnat ei päätä huimaa. Niin kuin netissä kaikki kehunut
    Dynottamassa ja commanderia säädättämässä? Nimen perusteella ei arvais että hoituu tuolla, mutta kiitti vinkistä, täytyy soitella jos tosiaan löytyy vehkeet tuohonkin
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  9. #249
    Kyllä molempia, tehopenkissä ja pieni säädätys. Tuo penkki on sitten kuulema tarkka, ei anna "hevosia" paperilla.
    Joo ei uskoisi ja vielä kun menee paikanpäälle, mutta siellä erittäin mielenkiintoisia projekteja siellä ollut, turbo busaa, jotain kiihdytys prätkiä...
    Itse kuullut enemmän tuosta dyno hommasta. Tälläkin foorumilla on jossain topic dynoista, niin siellä paljon suositellaan tuota paikkaa
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  10. #250
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Dynottamassa ja commanderia säädättämässä? Nimen perusteella ei arvais että hoituu tuolla, mutta kiitti vinkistä, täytyy soitella jos tosiaan löytyy vehkeet tuohonkin
    Sen verran maankuulu dyno, että esim. Bomber Magazinen erilaisten kisojen mittaukset otetaan tuolta. Sälli kun tekee töitä ei puhelimeen vastaile, vaan tekee töitä. Tämän vuoksi parin ekan soiton jälkeen ei kannata luovuttaa.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  11. #251
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Sen verran maankuulu dyno, että esim. Bomber Magazinen erilaisten kisojen mittaukset otetaan tuolta. Sälli kun tekee töitä ei puhelimeen vastaile, vaan tekee töitä. Tämän vuoksi parin ekan soiton jälkeen ei kannata luovuttaa.
    Sinnepä siis. Pariin ekaan puheluun ei juu vastattu, pitää käydä vissiin paikan päällä sitten

    Tärinät pyörässä jatkuu, huomenna nappaan katteet veke ja kattelen nuo moottorin kiinnityspultit, Matti MJL:stä sanoi että niitä on joskus katkennut noista.
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  12. #252
    Samin pajalle dynoaika varattu. Oli noin puolet edullisempi hinta-arvio kuin Dyno-mightilla...
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  13. #253
    Hienoa, kuvaa jotain videota vaikka ja laita penkkilappu, tarinaa.....
    Se jätkä holdaa hommat, kun se on myös se harrastus, niin luulen että lähellä sydäntä
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  14. #254
    Lainaa Husky510 kirjoitti Katso viesti
    Hienoa, kuvaa jotain videota vaikka ja laita penkkilappu, tarinaa.....
    Se jätkä holdaa hommat, kun se on myös se harrastus, niin luulen että lähellä sydäntä
    Näin täytyy tehdä

    Tärinöiden metsästys etenee, tarkistin ettei vetoakselissa ole klapia irroittamalla eturattaan ja heiluttelemalla akselia. Ei ollut. Kohta katteet pois ja tutkimaan ne koneen kiinnikkeet.
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  15. #255
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Jos jollain on Gen2:sen vakiopleksia jääny nurkkiin, niin ostaisin semmoisen.
    Minulta löytyy, Helsingin Alppilassa.
  16. #256
    Lainaa Jopi kirjoitti Katso viesti
    Minulta löytyy, Helsingin Alppilassa.
    Hienoa! Laitan yyveetä pikapuoliin!
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  17. #257
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Näin täytyy tehdä

    Tärinöiden metsästys etenee, tarkistin ettei vetoakselissa ole klapia irroittamalla eturattaan ja heiluttelemalla akselia. Ei ollut. Kohta katteet pois ja tutkimaan ne koneen kiinnikkeet.
    Kiinnikkeet oli kaikki olemassa ja tiukassa.

    Mutta! Jyrinä meni tuossa vain pahemmaksi kun ajelin ja tänä aamuna pyörä rupes jo käymään pätkien. Tyhjäkäynnillä ei pysynyt itsekseen käynnissä kuin hetken ja kaasua kun antoi, niin välillä se yskäisi aina tyhjää. Eli kävi ikäänkuin näin: prrrrrmmmm-HILJAISUUS-prrrrrmmmm-HILJAISUUS-prrrrrmmmm-HILJAISUUS. Eli aina pari sekuntia kävi ja sitten hetkeksi hiljeni, kävi, hiljeni jne.

    Vaikuttaisi ehkä sitten kumminkin sytkäongelmalta? Tulpat vaihtui silloin koneen vaihdon yhteydessä, joten oisko sitten puolissa tahi tulpan johdoissa jotain? Mites noita voi yleismittarilla mittailla?
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  18. #258
    Onko kaasuläpät synkattu? Mitä sivusta olen seurannut niin näyttäisi jäävän tekemättä monesta yksilöstä vaikka on huolto-ohjelmassa.
  19. #259
    Lainaa Turder kirjoitti Katso viesti
    Onko kaasuläpät synkattu? Mitä sivusta olen seurannut niin näyttäisi jäävän tekemättä monesta yksilöstä vaikka on huolto-ohjelmassa.
    On synkattu koneen vaihdon yhteydessä, kuten myös venojen säätö yms.

    Mun korvaan tuo ei kuulostanut sopan saantiongelmalta tai seosongelmalta, vaan se ihan selekeesti jättää sytyttämättä välillä. Missä vidussa tuossa tuo puolapaketti on? Löysin googlella lukemat joita sieltä pitäisi yleismittarilla saada tulemaan.
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  20. #260
    Jatkanpa omaa monologiani. Paikallistin puolapaketin, mutta oli niin vittumaisessa paikassa etten jaksanut rueta purkamaan niin paljon että saisin sen sielä pyödälle mitattavaksi.

    Sen sijaan kirurgin käsilläni nappasin tulpan hatut irti ja painelin tiukasti takaisin ja kas - ei pätki enää. Vahvasti vaikuttaisi että joko tulpan johdot tahikka hatut olis ehkä vaihtoa vailla.
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  21. #261
    Paskat. Kotimatkalla ei enää tahtonut pysyä käynnissä. Sinne meni mjl:ään taas Matin ihmeteltäväksi...
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  22. #262
    Sulla on kyllä käyny huono tuuri tuon mopon kans
    Suzuki b-king -08
    Ex Yamaha fz-1 n -07
    Ex Suzuki gsf 1250 -07
    Ex Suzuki gsf 1200 s -03
    Ex Suzuki sv 650 s -99
  23. #263
    Lainaa Teemu 79 kirjoitti Katso viesti
    Sulla on kyllä käyny huono tuuri tuon mopon kans
    Nooh.. Jos tänä kesänä selviis alle 3000e huolloilla niin kiva olis.
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  24. #264
    Ducatissa menee melkein tuon verran isoon huoltoon, vaikka mikään ei ois ees rikki
    Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
  25. #265
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Nooh.. Jos tänä kesänä selviis alle 3000e huolloilla niin kiva olis.
    Heti kun se makarooni käy molemmilla niin ajat liikkeeseen ja otat jonku perus K5-kilosuskan tai C-kybän vaihdossa ja ajelet etunen ilmassa pari kesää ilman ongelmia onnesta soikeana... Sen jälkeen mietit mihin suuntaan harrastusta viedä.
    Supermoto
  26. #266
    Lainaa mp71 kirjoitti Katso viesti
    Ducatissa menee melkein tuon verran isoon huoltoon, vaikka mikään ei ois ees rikki
    Voin vahvistaa tämän. Oma seisoo RM Heinolla parinkympin huollossa odottamassa ilmanputsareita ja vaikka jätätin tekemättä kytkimen uusimisen (lähestyy maksimivälystä, 500€ töineen) ja jakopään remmit (reilu 200€ töineen?) sekä öljynvaihdon suodattimen kanssa (tein itse, 100€?) Jukka antoi n.1800€ arvion. Että kaikki kun olis teettänyt samaan rytinään niin:

    "Ole uskossasi vahva," ei tässä voi muuten lohduttaa.
    -06 Ducati 999s
  27. #267
    Lainaa jaulis kirjoitti Katso viesti
    Heti kun se makarooni käy molemmilla niin ajat liikkeeseen ja otat jonku perus K5-kilosuskan tai C-kybän vaihdossa ja ajelet etunen ilmassa pari kesää ilman ongelmia onnesta soikeana... Sen jälkeen mietit mihin suuntaan harrastusta viedä.
    On tosiaan ihan eri fiilis kun mopolla voi ihan ajella aina kun huvittaa....
    ja sitten rakentaa kun huvittaa.... siis ei korjata, vaan rakentaa .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  28. #268
    Lainaa jaulis kirjoitti Katso viesti
    Heti kun se makarooni käy molemmilla niin ajat liikkeeseen ja otat jonku perus K5-kilosuskan tai C-kybän vaihdossa ja ajelet etunen ilmassa pari kesää ilman ongelmia onnesta soikeana... Sen jälkeen mietit mihin suuntaan harrastusta viedä.
    Jotain tämmöstä mä tässä vähän suunnittelinkin... Harmittaa kyllä kun tykkään ton italiattaren tarjoamista kyydeistä, mutta yks oikutteleva rakas taloudessa on jo ihan tarpeeks!
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  29. #269
    Jos v2 tykkää niin onhan noita esim suzukin sv 1000
    Suzuki b-king -08
    Ex Yamaha fz-1 n -07
    Ex Suzuki gsf 1250 -07
    Ex Suzuki gsf 1200 s -03
    Ex Suzuki sv 650 s -99
  30.  
  31. #270
    Sv ei ole riittävän sporttinen mun makuun.
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
Sivu: 9 / 47:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 789101119 ... ViimeinenViimeinen