Sivu: 21 / 47:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 11192021222331 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 601:stä 630:een 1404:sta
  1. #601
    Mistä olette ketju/ratas -paketteja tilanneet?

    Ajattelin seuraavaksi laittaa Gen 2:seen 15/42 välityksen vakion 16/40 sijaan. Tuossa on yksi paikka, josta moinen satsi lähtisi 200 euroon: http://www.ukbikeparts.net/acatalog/...cket-Kits.html

    Kaiketi Bilteman värkkiä vastaava ketjutyökalu olisi n. 50 €: http://www.ukbikeparts.net/acatalog/...hain-Tool.html
  2. #602
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Mikeyx kirjoitti Katso viesti
    Mistä olette ketju/ratas -paketteja tilanneet?

    Ajattelin seuraavaksi laittaa Gen 2:seen 15/42 välityksen vakion 16/40 sijaan. Tuossa on yksi paikka, josta moinen satsi lähtisi 200 euroon: http://www.ukbikeparts.net/acatalog/...cket-Kits.html

    Kaiketi Bilteman värkkiä vastaava ketjutyökalu olisi n. 50 €: http://www.ukbikeparts.net/acatalog/...hain-Tool.html
    Helmutilta

    On tuo kauppa sitten viime näkemän muuttunut, mutta eiköhän sieltä setit löydy, ettei tartte joka palikkaa erikseen ostaa.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  3. #603
    Taisn maksaa alta satasen postikuluineen kun ostin ebaystä rk oman ketjutyökalun,on varmasti parempi kuin yksikään biltema tai muu pingpong katkaisija.Työkalujen ystävä saa vähintäänkin puoliheijarin kun ihailee rk yhdestä limpusta jyrsittyä katkaisutyökalua.

    Saman valmistajan ketjut olen myöskin todennyt sekä katu että kurapuolella todennut erinomaiseksi.Tuonossa rullannut reipas 10000km hana kaakossa rk gxw ketjuilla enkä ole kertaakaan joutunut kiristämään.
    They say if you play a Microsoft CD backwards, you hear satanic messages. Thats nothing, cause if you play it forwards, it installs Windows.
  4. #604
    Tervehdys Tulipa tämmöinen hommattua talliin Tunnistaako/tunnustaako kukaan pyörää ja tietäisi jotain sen historiasta? Huoltokirjaa en saanut mukaan... Mistäs olette latailleet service, workshop yms manuaaleja tähän malliin. muita vinkkejä mitä kannattaisi tarkistaa yms. Kiits
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
  5. #605
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa m1kk0 kirjoitti Katso viesti
    Tervehdys Tulipa tämmöinen hommattua talliin Tunnistaako/tunnustaako kukaan pyörää ja tietäisi jotain sen historiasta? Huoltokirjaa en saanut mukaan... Mistäs olette latailleet service, workshop yms manuaaleja tähän malliin. muita vinkkejä mitä kannattaisi tarkistaa yms. Kiits
    AF1-foorumilta löytyy pyörän ja koneen service manuaalit/ vaihtoehtoisesti googlaamalla (RSV Mille repair manual & V990RREngine-WorkshopManual). Siellä myös tietoa moposta. Samoin täällä merkkikohtaisessa keskustelussa.

    Latausjärjestelmä, akku, startin solenoidi, rungon maapiuhat, ruskea liitin jne. ovat tarkastettavia osia.

    Nyt on nopee mopo
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  6. #606
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    AF1-foorumilta löytyy pyörän ja koneen service manuaalit/ vaihtoehtoisesti googlaamalla (RSV Mille repair manual & V990RREngine-WorkshopManual). Siellä myös tietoa moposta. Samoin täällä merkkikohtaisessa keskustelussa.

    Latausjärjestelmä, akku, startin solenoidi, rungon maapiuhat, ruskea liitin jne. ovat tarkastettavia osia.

    Nyt on nopee mopo
    Jaahas sieltä tuli semmonen lista että huh huh Akku tuossa taitaa olla tuhottu kun oli liikkeessä seisonut piuhat kiinni. Latausjännite oli 13,8 kun mittailin kone käynnissä. Jostain vähän tiesinkin, että ainakin startin kanssa näissä on ollut ongelmia...
  7. #607
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa m1kk0 kirjoitti Katso viesti
    Jaahas sieltä tuli semmonen lista että huh huh Akku tuossa taitaa olla tuhottu kun oli liikkeessä seisonut piuhat kiinni. Latausjännite oli 13,8 kun mittailin kone käynnissä. Jostain vähän tiesinkin, että ainakin startin kanssa näissä on ollut ongelmia...
    Kun vaihdat akun tsekkaa kerralla, mikä solenoidi sulla on, ja lisäksi putsaa akun kengät, maaliittiment ja katso ettei startin liitin ole päässyt kuraantumaan, hapettumaan ja kärventymään.

    Paskalla akulla startin vapaakytkin sanoo krääk... -> remppaa tiedossa.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  8. #608
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Niin joo...

    Katso mikä lastu siinä on ja mikä ilmanputsarikotelon sisääntulo. Avara vai snorkkeliversio.

    Ajo muuttuu yö/päivä-akselilla, kun

    Tekee ns. collector mod muutoksen.
    Siihen sopiva lastu Gabrolta AF1 foorumilta. F255 chip ~75 €.
    Hankkii avaran version ilmanputsarikotelon sisääntulosta (vakio 98-99 Milleissä, ja OEM osa maksaa ~30 €)
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  9. #609
    Onko kukaan asentanut ohjausiskaria tuohon perusmalliin josta se vakiona puuttuu? Ebayssa näyttäisi löytyvän R mallin öhlins ohjausiskaria. Onkohan tuossa kiinnityksessä eroa esim uudempaan malliin 04->?
  10. #610
    Saatan nyt kysästä ihan easyn kysymyksen mutta mitä jäähdytysnestettä käytetään rsv 1000r factoryssä? Käykö ihan perus hd zero?
    Suzuki GSX-R600 -> Aprilia RSV1000R -> Ducati Diavel
  11. #611
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa m1kk0 kirjoitti Katso viesti
    Onko kukaan asentanut ohjausiskaria tuohon perusmalliin josta se vakiona puuttuu? Ebayssa näyttäisi löytyvän R mallin öhlins ohjausiskaria. Onkohan tuossa kiinnityksessä eroa esim uudempaan malliin 04->?
    Mulla on Öhlins. Sama kiinnitys kuin Tuonossa (sama runko), joten menee.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  12. #612
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa apkananen kirjoitti Katso viesti
    Saatan nyt kysästä ihan easyn kysymyksen mutta mitä jäähdytysnestettä käytetään rsv 1000r factoryssä? Käykö ihan perus hd zero?
    Ostin Nesteeltä jäähdytysnestettä. Tuskin on sen tarkempi. Voi varmaan ostaa Shelliltä tai absilta kanssa.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  13. #613
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Kun vaihdat akun tsekkaa kerralla, mikä solenoidi sulla on, ja lisäksi putsaa akun kengät, maaliittiment ja katso ettei startin liitin ole päässyt kuraantumaan, hapettumaan ja kärventymään.

    Paskalla akulla startin vapaakytkin sanoo krääk... -> remppaa tiedossa.
    Solenoidi oli hitachin valmiste. Onko näissä jotain eroja kestävyydessä? Liittimet näyttivät puhtailta akun ja startin päässä. Onko tuo ruskea liitin tuo jännitteensäätimen toinen liitin? Mikäs tuossa on mahdollinen ongelma?
  14. #614
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa m1kk0 kirjoitti Katso viesti
    Solenoidi oli hitachin valmiste. Onko näissä jotain eroja kestävyydessä? Liittimet näyttivät puhtailta akun ja startin päässä. Onko tuo ruskea liitin tuo jännitteensäätimen toinen liitin? Mikäs tuossa on mahdollinen ongelma?
    Solenoidin pitäis olla 150 A versio. Alkuperäinen on 50 A, ja ei puhti ole ihan tarvittava. Ei siinä muuta. Luultavasti on noin vanhasta pyörästä jo vaihdettu.

    Ruskea liitin tuppaa lämpenemään resistanssin vuoksi, ja monelta se on sulanut. Huono liitin tiputtaa latausjännitettä -> akku huonoksi ennen pitkää -> startin vapaa kytkin paskaksi.

    Entisessä Tuonossa ja nyt Millessä tuo liitin on ohitettu kolvaamalla.

    Googlaa RSV Mille brown connector ja jo alkaa osumia löytyä.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  15. #615
    Ohitin just omasta Millestä tuon ruskean liittimen. Latausjännite pomppasi 0,7V. 0,2 ohmia löyty kahdesta pinnistä vastusta.
  16. #616
    Mille päätti taas aamulla ettei pakkasyön jäljiltä liiku minneen
    Onkos noilla gabron lastuista jotain iloa tuon käynnistymisen kannalta? Muutahan tuolle ei ole tehty kuin arrowin pönttö vaihdettu.

    Vai pitääkö tässä vain ajella jamahalla kunnes kesä oikeasti alkaa...
    FZS600 -03 -> RSV Mille -03 -> Tracer 900 -19
  17. #617
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa meshuggah kirjoitti Katso viesti
    Mille päätti taas aamulla ettei pakkasyön jäljiltä liiku minneen
    Onkos noilla gabron lastuista jotain iloa tuon käynnistymisen kannalta? Muutahan tuolle ei ole tehty kuin arrowin pönttö vaihdettu.

    Vai pitääkö tässä vain ajella jamahalla kunnes kesä oikeasti alkaa...
    Ei lastu tuohon auta. Joku kunnon AGM akku & ylläpitolaturi vois auttaa.

    Sitten joku on laittanut 10W-50 ölppää 15W-50 asemesta. Kuulemma auttanut syksyisin ja keväisin kylmällä startatessa.

    Mulla on litiumioniakku. Katsotaan, miten keväällä toimii. Tosin en oo just raapimassa sitä ulos kuuden asteen yöpakkasiin. Toi akku ei kylmällä starttaa ekalla, eikä tokallakaan, mutta toisin kuin lyijyakku, parantaa startti startilta kuin sika juoksuaan. Kolmannella sit jo varmaan starttaa.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  18. #618
    10w50 on sisään löyty ja starttirele vaihdettu. Kesäkelillähän tuo pamahti kyllä käyntiin nätisti noilla, mutta eihän se nyt tähän hetkeen taas auta.
    Noh, akku takaisin kaappiin ja odotellaan sitten lämpöaaltoa, perkele
    FZS600 -03 -> RSV Mille -03 -> Tracer 900 -19
  19. #619
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa meshuggah kirjoitti Katso viesti
    10w50 on sisään löyty ja starttirele vaihdettu. Kesäkelillähän tuo pamahti kyllä käyntiin nätisti noilla, mutta eihän se nyt tähän hetkeen taas auta.
    Noh, akku takaisin kaappiin ja odotellaan sitten lämpöaaltoa, perkele
    Niin tai laitat satulaan ne pikakiinnikkeet ja nappaat akun lämpöiseen. Sit kiinni aamulla ennen ajoa.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  20. #620
    Kävin ittekkin viime viikolla töissä Millellä tai siis ajelin menomatkan ja takaisin sitten peräkärryn kyydissä kun ei miinus 3 asteessa lähtenyt edes lisävirralla Toi mun ruskea liitin näyttää ihan ok ehjältä. Onnistuisko ohittaa se jollain isoilla abikoilla ja kutistesukilla? Parantuiskohan latausjännite? Mitä erillaisia virityksiä täällä löytyy?
  21. #621
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa m1kk0 kirjoitti Katso viesti
    Kävin ittekkin viime viikolla töissä Millellä tai siis ajelin menomatkan ja takaisin sitten peräkärryn kyydissä kun ei miinus 3 asteessa lähtenyt edes lisävirralla Toi mun ruskea liitin näyttää ihan ok ehjältä. Onnistuisko ohittaa se jollain isoilla abikoilla ja kutistesukilla? Parantuiskohan latausjännite? Mitä erillaisia virityksiä täällä löytyy?
    Se voi näyttää ehjältä, mut pidä sitä näpeissäs, kun pyörä käy. Lämpiää.

    Kaipa se on ihan sama, minkälainen se liitin on, jos on vain tuoretta pintaa, joka ottaa kiinni (huom, piuhoissa kanssa). Sitten vähän suojaan kuralta.

    Tuossa yksi esimerkki, joka toimii vieläkin, vuosien jälkeen. Tekijänä kzmille apriliaforum.



    Asiaa mietitään muuallakin.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  22. #622
    Moro
    Omassa vanhakoppasessa olen nuo liittimet pitänyt puhtaana ja rasvannut akkunapa rasvalla.
    Vanha koppaseen Milleen menee heittämällä myös isompi akku kun mitä speksit sanoo (YTX14-BS). Sekin on laitettu.
    Startti virran määrästä nämä pelit on varsin kranttuja - jos ei riitä ei starttaa.
    Bilteman geeliakkua aikanaan kokeilin kolmepäivää - ei toiminut. Vartan ja Yuasan akut toimi.
    T
    Jussi
    ---
    "Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
  23. #623
    Vähän varhaista kehua, kun on uusi akku, mutta laitoin kuukausi sitten Motobatin akun kun olen siitä kehuja lukenut. Latasin silloin täyteen. Viikko sitten ajoin pienen lenkin ja parin päivän työmatkat. Ei harannut yhtään vastaan pakkasyön jäljiltä. Pikku pyörähdys ja heti tulilla.
    Vaikuttaa hyvältä mutta aika näyttänee totuuden.
  24. #624
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa skuikka kirjoitti Katso viesti
    Vähän varhaista kehua, kun on uusi akku, mutta laitoin kuukausi sitten Motobatin akun kun olen siitä kehuja lukenut. Latasin silloin täyteen. Viikko sitten ajoin pienen lenkin ja parin päivän työmatkat. Ei harannut yhtään vastaan pakkasyön jäljiltä. Pikku pyörähdys ja heti tulilla.
    Vaikuttaa hyvältä mutta aika näyttänee totuuden.
    Noista motobatin akuista oon lukenut hyvää foorumilla. Niin kuin tuossa aiemmin kirjoitin, niin kunnon AGM akku voi pelastuksen tuoda.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  25. #625
    Mulla oli murheenkryynissä Yuasan akku originaalispekseillä ja se kyllä lähti mainiosti käyntiin kovemmankin pakkasyön jälkeen. Tiiä sitten mistä johtui, kun ei nää kai missään hyvin starttaavien koneiden maineessa ole.
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  26. #626
    Tuntuvat nuo uudempikoppaset 04-> muutenkin starttaavan paremmin kuin nämä gen 1 mallit. Mitälie poppaskonsteja käyttäneet siinä.

    Hyvinhän se töiden jälkeen mille taas parin asteen lämmössä lähti. Josko sitä oikeasti harkitsisi niitä akun pikakiinnikkeitä sitten
    FZS600 -03 -> RSV Mille -03 -> Tracer 900 -19
  27. #627
    Nuo on lämminveristen sukua. Käsittely ja käskyttäminen sen mukaisesti.
    MAD (mean absolute deviation)
  28. #628
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Se voi näyttää ehjältä, mut pidä sitä näpeissäs, kun pyörä käy. Lämpiää.

    Kaipa se on ihan sama, minkälainen se liitin on, jos on vain tuoretta pintaa, joka ottaa kiinni (huom, piuhoissa kanssa). Sitten vähän suojaan kuralta.

    Tuossa yksi esimerkki, joka toimii vieläkin, vuosien jälkeen. Tekijänä kzmille apriliaforum.



    Asiaa mietitään muuallakin.
    Jos tää on sen kuuluisan 'brown collector' -modin lopputulema, niin jättäisinpä tekemättä. En käsitä miten toi voisi missään tapauksessa olla parempi kuin edes alkuperäinen.

    Ai niin, jokos olen kehunut että mulla on vielä Tuomossa alkuperäinen akku vm -05. Toki tekohengityksellä ylläpidetty
    <br />
  29. #629
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa peppoone kirjoitti Katso viesti
    Jos tää on sen kuuluisan 'brown collector' -modin lopputulema, niin jättäisinpä tekemättä. En käsitä miten toi voisi missään tapauksessa olla parempi kuin edes alkuperäinen.

    Ai niin, jokos olen kehunut että mulla on vielä Tuomossa alkuperäinen akku vm -05. Toki tekohengityksellä ylläpidetty

    Ei oo mun. Tekijänä 60-v sälli, joka nyt suurin piirtein tietää näistä laitteista kaiken, ja on nää mopot purkanut atomeiksi ja koonnut taas, monesti.

    Mutta myönnän, etten itse tuota tekis. Tina ja kutistesukka lienee turvallisempi.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  30.  
  31. #630
    Tulipa tarkisteltua vent. välykset. rajoissaan oli Ompa muuten mukavassa paikassa etusylinterin kopan etummainen kiinnityspultti. Ratapalikkaa tilattu kesää varten. Lasikuitukatteet, kaatotatit takaosaan runkoa (eteen pitäis varmaan kait) yms. Rearsettejä ja clipareita kattelin kanssa mut kattellaa ny tarviinko kaikkea
Sivu: 21 / 47:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 11192021222331 ... ViimeinenViimeinen