Mistä olette ketju/ratas -paketteja tilanneet?
Ajattelin seuraavaksi laittaa Gen 2:seen 15/42 välityksen vakion 16/40 sijaan. Tuossa on yksi paikka, josta moinen satsi lähtisi 200 euroon: http://www.ukbikeparts.net/acatalog/...cket-Kits.html
Kaiketi Bilteman värkkiä vastaava ketjutyökalu olisi n. 50 €: http://www.ukbikeparts.net/acatalog/...hain-Tool.html
Helmutilta
On tuo kauppa sitten viime näkemän muuttunut, mutta eiköhän sieltä setit löydy, ettei tartte joka palikkaa erikseen ostaa.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Taisn maksaa alta satasen postikuluineen kun ostin ebaystä rk oman ketjutyökalun,on varmasti parempi kuin yksikään biltema tai muu pingpong katkaisija.Työkalujen ystävä saa vähintäänkin puoliheijarin kun ihailee rk yhdestä limpusta jyrsittyä katkaisutyökalua.
Saman valmistajan ketjut olen myöskin todennyt sekä katu että kurapuolella todennut erinomaiseksi.Tuonossa rullannut reipas 10000km hana kaakossa rk gxw ketjuilla enkä ole kertaakaan joutunut kiristämään.
They say if you play a Microsoft CD backwards, you hear satanic messages. Thats nothing, cause if you play it forwards, it installs Windows.
TervehdysTulipa tämmöinen hommattua talliin
Tunnistaako/tunnustaako kukaan pyörää ja tietäisi jotain sen historiasta? Huoltokirjaa en saanut mukaan... Mistäs olette latailleet service, workshop yms manuaaleja tähän malliin. muita vinkkejä mitä kannattaisi tarkistaa yms. Kiits
![]()
AF1-foorumilta löytyy pyörän ja koneen service manuaalit/ vaihtoehtoisesti googlaamalla (RSV Mille repair manual & V990RREngine-WorkshopManual). Siellä myös tietoa moposta. Samoin täällä merkkikohtaisessa keskustelussa.
Latausjärjestelmä, akku, startin solenoidi, rungon maapiuhat, ruskea liitin jne. ovat tarkastettavia osia.
Nyt on nopee mopo![]()
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Niin joo...
Katso mikä lastu siinä on ja mikä ilmanputsarikotelon sisääntulo. Avara vai snorkkeliversio.
Ajo muuttuu yö/päivä-akselilla, kun
Tekee ns. collector mod muutoksen.
Siihen sopiva lastu Gabrolta AF1 foorumilta. F255 chip ~75 €.
Hankkii avaran version ilmanputsarikotelon sisääntulosta (vakio 98-99 Milleissä, ja OEM osa maksaa ~30 €)
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Onko kukaan asentanut ohjausiskaria tuohon perusmalliin josta se vakiona puuttuu? Ebayssa näyttäisi löytyvän R mallin öhlins ohjausiskaria. Onkohan tuossa kiinnityksessä eroa esim uudempaan malliin 04->?![]()
Saatan nyt kysästä ihan easyn kysymyksen mutta mitä jäähdytysnestettä käytetään rsv 1000r factoryssä? Käykö ihan perus hd zero?![]()
Suzuki GSX-R600 -> Aprilia RSV1000R -> Ducati Diavel
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Solenoidin pitäis olla 150 A versio. Alkuperäinen on 50 A, ja ei puhti ole ihan tarvittava. Ei siinä muuta. Luultavasti on noin vanhasta pyörästä jo vaihdettu.
Ruskea liitin tuppaa lämpenemään resistanssin vuoksi, ja monelta se on sulanut. Huono liitin tiputtaa latausjännitettä -> akku huonoksi ennen pitkää -> startin vapaa kytkin paskaksi.
Entisessä Tuonossa ja nyt Millessä tuo liitin on ohitettu kolvaamalla.
Googlaa RSV Mille brown connector ja jo alkaa osumia löytyä.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Ohitin just omasta Millestä tuon ruskean liittimen. Latausjännite pomppasi 0,7V. 0,2 ohmia löyty kahdesta pinnistä vastusta.
Mille päätti taas aamulla ettei pakkasyön jäljiltä liiku minneen
Onkos noilla gabron lastuista jotain iloa tuon käynnistymisen kannalta? Muutahan tuolle ei ole tehty kuin arrowin pönttö vaihdettu.
Vai pitääkö tässä vain ajella jamahalla kunnes kesä oikeasti alkaa...
FZS600 -03 -> RSV Mille -03 -> Tracer 900 -19
Ei lastu tuohon auta. Joku kunnon AGM akku & ylläpitolaturi vois auttaa.
Sitten joku on laittanut 10W-50 ölppää 15W-50 asemesta. Kuulemma auttanut syksyisin ja keväisin kylmällä startatessa.
Mulla on litiumioniakku. Katsotaan, miten keväällä toimii. Tosin en oo just raapimassa sitä ulos kuuden asteen yöpakkasiin. Toi akku ei kylmällä starttaa ekalla, eikä tokallakaan, mutta toisin kuin lyijyakku, parantaa startti startilta kuin sika juoksuaan. Kolmannella sit jo varmaan starttaa.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
10w50 on sisään löyty ja starttirele vaihdettu. Kesäkelillähän tuo pamahti kyllä käyntiin nätisti noilla, mutta eihän se nyt tähän hetkeen taas auta.
Noh, akku takaisin kaappiin ja odotellaan sitten lämpöaaltoa, perkele![]()
FZS600 -03 -> RSV Mille -03 -> Tracer 900 -19
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Kävin ittekkin viime viikolla töissä Millellätai siis ajelin menomatkan ja takaisin sitten peräkärryn kyydissä kun ei miinus 3 asteessa lähtenyt edes lisävirralla
Toi mun ruskea liitin näyttää ihan ok ehjältä. Onnistuisko ohittaa se jollain isoilla abikoilla ja kutistesukilla? Parantuiskohan latausjännite? Mitä erillaisia virityksiä täällä löytyy?
Se voi näyttää ehjältä, mut pidä sitä näpeissäs, kun pyörä käy. Lämpiää.
Kaipa se on ihan sama, minkälainen se liitin on, jos on vain tuoretta pintaa, joka ottaa kiinni (huom, piuhoissa kanssa). Sitten vähän suojaan kuralta.
Tuossa yksi esimerkki, joka toimii vieläkin, vuosien jälkeen. Tekijänä kzmille apriliaforum.
Asiaa mietitään muuallakin.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Moro
Omassa vanhakoppasessa olen nuo liittimet pitänyt puhtaana ja rasvannut akkunapa rasvalla.
Vanha koppaseen Milleen menee heittämällä myös isompi akku kun mitä speksit sanoo (YTX14-BS). Sekin on laitettu.
Startti virran määrästä nämä pelit on varsin kranttuja - jos ei riitä ei starttaa.
Bilteman geeliakkua aikanaan kokeilin kolmepäivää - ei toiminut. Vartan ja Yuasan akut toimi.
T
Jussi
---
"Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
Vähän varhaista kehua, kun on uusi akku, mutta laitoin kuukausi sitten Motobatin akun kun olen siitä kehuja lukenut. Latasin silloin täyteen. Viikko sitten ajoin pienen lenkin ja parin päivän työmatkat. Ei harannut yhtään vastaan pakkasyön jäljiltä. Pikku pyörähdys ja heti tulilla.
Vaikuttaa hyvältä mutta aika näyttänee totuuden.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Mulla oli murheenkryynissä Yuasan akku originaalispekseillä ja se kyllä lähti mainiosti käyntiin kovemmankin pakkasyön jälkeen. Tiiä sitten mistä johtui, kun ei nää kai missään hyvin starttaavien koneiden maineessa ole.
Riku #666
www.trackpunkracing.com
Tuntuvat nuo uudempikoppaset 04-> muutenkin starttaavan paremmin kuin nämä gen 1 mallit. Mitälie poppaskonsteja käyttäneet siinä.
Hyvinhän se töiden jälkeen mille taas parin asteen lämmössä lähti. Josko sitä oikeasti harkitsisi niitä akun pikakiinnikkeitä sitten![]()
FZS600 -03 -> RSV Mille -03 -> Tracer 900 -19
Nuo on lämminveristen sukua. Käsittely ja käskyttäminen sen mukaisesti.![]()
MAD (mean absolute deviation)
Jos tää on sen kuuluisan 'brown collector' -modin lopputulema, niin jättäisinpä tekemättä. En käsitä miten toi voisi missään tapauksessa olla parempi kuin edes alkuperäinen.
Ai niin, jokos olen kehunut että mulla on vielä Tuomossa alkuperäinen akku vm -05. Toki tekohengityksellä ylläpidetty![]()
<br />
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Tulipa tarkisteltua vent. välykset. rajoissaan oliOmpa muuten mukavassa paikassa etusylinterin kopan etummainen kiinnityspultti. Ratapalikkaa tilattu kesää varten. Lasikuitukatteet, kaatotatit takaosaan runkoa (eteen pitäis varmaan kait) yms. Rearsettejä ja clipareita kattelin kanssa mut kattellaa ny tarviinko kaikkea
![]()