Sivu: 19 / 47:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 9171819202129 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 541:stä 570:een 1404:sta
  1. #541
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa pupu kirjoitti Katso viesti
    Mulla oireili samalla tavalla, ennen ku laakeri antautu täysin jolloin kytkinkahve meni pohjaan ilman minkäänlaista vastetta.
    Laakerin koodia en muista, mut oli joku suht yleinen normi kuulalaakeri ja fillari varaosaliikkeestäkin löytyy, ku munamankeleis joku hiton tärkee laakeri sama.

    Toi C3 tarkoitta et laakeris normisuuremmat välykset, kestää korkeampi kierroksia ja kuumutta paremmin (laitetaan yleensä sähkömoottoreihin).

    Mut muutenki sitä helvetin kytkintä sai ilmata ihan homona, jokaisen ratapäivän jälkeen jos halus et irrottaa kunnolla. Yläpäästä, käyttösylinterist, ku viel puuttu ilma nippa niin ilmasin löystämällä letkua kierreliittimestä. Sinne ylös kui ne ilman menee ekaks

    Ps, osta joku Jaappanilainen prätkä, niin ei tarvi koko ajan olla korjaamassa
    OK. Normilaakerilla siis. Voihan sen ostaa ihan varallekin. Ei ole kallis osa. Tuon ilmaamisen/ nesteiden vaihdon ajattelin hoitaa lääkeruiskulla alakautta. Potilashan on kipeä.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  2. #542
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    OK. Normilaakerilla siis. Voihan sen ostaa ihan varallekin. Ei ole kallis osa. Tuon ilmaamisen/ nesteiden vaihdon ajattelin hoitaa lääkeruiskulla alakautta. Potilashan on kipeä.
    Ei se ruutta välttämätön oo. Nappaa työsylinteri irti ja pistä lukkopihdit estämään männän ulos plopsahtaminen. Sit siihen kahvaan saakin samalla lailla painetta ku jarruihin ja yläpään ilmaus on helppoa. Kikka jolla siitä työsylinteristä saa lopuksi ilmakuplan veke on että otat lopuksi ne lukkopihdit veke, kallistat sylinterin reilusti oikealle ja samalla kun löysäät työsylinterin nippaa niin painat männän sisään peukalolla

    Tuolla metodilla ilmaantuu omasta kytkin nesteiden totaalisen tyhjennyksen jälkeen vartissa
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  3. #543
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Ei se ruutta välttämätön oo. Nappaa työsylinteri irti ja pistä lukkopihdit estämään männän ulos plopsahtaminen. Sit siihen kahvaan saakin samalla lailla painetta ku jarruihin ja yläpään ilmaus on helppoa. Kikka jolla siitä työsylinteristä saa lopuksi ilmakuplan veke on että otat lopuksi ne lukkopihdit veke, kallistat sylinterin reilusti oikealle ja samalla kun löysäät työsylinterin nippaa niin painat männän sisään peukalolla

    Tuolla metodilla ilmaantuu omasta kytkin nesteiden totaalisen tyhjennyksen jälkeen vartissa
    Ei just nyt ole pyörä vieressä, ja muisti hapero, mutta yläpäässä ei ole ilmausnippaa. Tuo toinen vinkki on hyvä.

    Edit. Eli oli vissiin jotain, mikä meni ohi.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  4. #544
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Ei just nyt ole pyörä vieressä, ja muisti hapero, mutta yläpäässä ei ole ilmausnippaa. Tuo toinen vinkki on hyvä.

    Edit. Eli oli vissiin jotain, mikä meni ohi.
    Niinjoo, unohdin että sulla on Gen1 ja siinä ei ole pääsylinterissä ilmausnippaa.

    Sit ilmaat vaan kuten jarrutkin jahka olet ensin estänyt männän ulostulon, eli sieltä työsylinterin nipasta ja lopuksi tuo kallistus oikealle. Kallistus siis niin että ikään kuin sylinteri olis paikoillaan ja kanttaisit rajusti oikealle
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  5. #545
    Eläkeläinen pupu:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Ei just nyt ole pyörä vieressä, ja muisti hapero, mutta yläpäässä ei ole ilmausnippaa. Tuo toinen vinkki on hyvä.

    Edit. Eli oli vissiin jotain, mikä meni ohi.
    Avaa yläpäässä letkun kierreliitintä sen verran et pääsee ilmat ulos, samalla tyylillä ku ilmausnipan.
    Helpoin ja nopein tapa saada ne ilmat h-vettiin sielt
    "Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
  6. #546
    Semmoisia banjopulttejahan on olemassa joissa on ilmaruuvi itsessään.

    Joskaan se ei suoraan auta jos letkun päässä ei ole banjoa - paitte jos letkun vaihtaa banjolliseen.

    Tosin sitten kannattanee harkita jo sen pääsylinterin vaihtamista, taikka katsastaa saako Torsti Turbaanilta, eli Thorstein Durbahnilta mekaanista konversiota.
    Semmoinen on hyvä ja kevyt käyttää, mutta Durbahn kalikoiden yleiseen tapaan ei halpa.
    "To live so close to the possibility of dying You will learn what really is important and what not - and this makes You a better person" -Stefano DeBenedetti-
  7. #547
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Taidan alkaa soittaa banjoa.

    Kaksi pulttia #17 poikki, ja jousilevyt #16 & #5 saaneet hieman turpiinsa. Pulttien katkeamisen vuoksi tuo kytkimen ulompi kehä oli hieman lintallaan, ja kytkin ei irroittanut.

    Nyt mietin, mistä hommaan tuollaisia jousilevyjä. Maksavat meinaan á 130 euroa kappale uutena. Koko jousihässäkän tarkoitus on ilmeisesti toimia tärinän vaimentimena.

    Irroneet osat pelastettu koneen syövereistä.

    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  8. #548
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Koko helvetin kytkinhässäkkä lähti tilaukseen ebaysta, 91 euroa. Katsotaan, miten ehtii. Kai siinä ainakin nuo jousilevyt ovat ehjät.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  9. #549
    Ratavastaava tamik87:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2012
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Koko helvetin kytkinhässäkkä lähti tilaukseen ebaysta, 91 euroa. Katsotaan, miten ehtii. Kai siinä ainakin nuo jousilevyt ovat ehjät.

    Ne on tosi halpoja ja kandee melke hakee uudet stormilta varuiks tms.
    Yamaha R6 -08 kilipapyörä
  10. #550
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa tamik87 kirjoitti Katso viesti
    Ne on tosi halpoja ja kandee melke hakee uudet stormilta varuiks tms.
    Ei muuten taida löytyä noita jousilevyjä jne. Stormilta. Puhut vissiin kitka ja välilevyistä. Nyt on kyse noista kytkinkorin osista. Kitkalevyt ja välilevyt ovat kytkimessä ehjät.

    Nuo jousilevyt liittyvät tärinän vaimennukseen. Jouset ovat pyörimissuunnassa.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  11. #551
    Ratavastaava tamik87:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2012
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Ei muuten taida löytyä noita jousilevyjä jne. Stormilta. Puhut vissiin kitka ja välilevyistä. Nyt on kyse noista kytkinkorin osista. Kitkalevyt ja välilevyt ovat kytkimessä ehjät.



    Nuo jousilevyt liittyvät tärinän vaimennukseen. Jouset ovat pyörimissuunnassa.

    Jaa siinä on semmoset. Aattelin että konstruktio on ees sinnepäin mitä mun yammussa esmes. En ikinä avannut aprilian kytkinkoppaa. Yammuun 6 jousta maksoi 14€ Stormilta hyllystä.
    Yamaha R6 -08 kilipapyörä
  12. #552
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa tamik87 kirjoitti Katso viesti
    Jaa siinä on semmoset. Aattelin että konstruktio on ees sinnepäin mitä mun yammussa esmes. En ikinä avannut aprilian kytkinkoppaa. Yammuun 6 jousta maksoi 14€ Stormilta hyllystä.
    Yamahasta löytyy idealtaan ihan vastaava konstruktio. Räjäytyskuvan perusteella näyttää olevan vain kiinteä tuo, tai ainakaan osia ei saa ostettua erillään. Tuo rakennelma on kytkimen ulkokorin (vai mikä ulkorumpu nyt onkaan) takana.

    Ks. osa #1 ja sen tausta. Siellä ne samat jouset ovat.

    japanian kykä
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  13. #553
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Yamahasta löytyy idealtaan ihan vastaava konstruktio. Räjäytyskuvan perusteella näyttää olevan vain kiinteä tuo, tai ainakaan osia ei saa ostettua erillään. Tuo rakennelma on kytkimen ulkokorin (vai mikä ulkorumpu nyt onkaan) takana.

    Ks. osa #1 ja sen tausta. Siellä ne samat jouset ovat.

    japanian kykä
    Jeps, ja koko kori "vain" 400 taalaa. Apriliassa pelkät jousilevyt sen 260 euroo. Ihanan kallista.
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  14. #554
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa ts18056 kirjoitti Katso viesti
    Jeps, ja koko kori "vain" 400 taalaa. Apriliassa pelkät jousilevyt sen 260 euroo. Ihanan kallista.
    Siksi tuo koko kytkinpaketin löytö 91 eurolla rahteineen tuntuu onnenpotkulta, toistaiseksi. Mainoksen mukaan ~22 tkm ajetusta kamppeesta.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  15. #555
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Siksi tuo koko kytkinpaketin löytö 91 eurolla rahteineen tuntuu onnenpotkulta, toistaiseksi. Mainoksen mukaan ~22 tkm ajetusta kamppeesta.
    Joo, ja halvempihan toi loppujen lopuksi on rakenteeltaan. Yleensähän noissa kuoleentuu vain noi jouset ja alkaa kolista, muissa merkeissä ostat koko häkin, Apriliassa vain jouset. Sulla nyt tuon pulttien katkeamisen takia vähän enempi ehjättävää...
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  16. #556
    Seuraavassa RSV1000R:n venttiilivälysten tarkastuksen sisältämät vaiheet - näillä pitäisi hoitua vm 2006-2009 pyörät. Tankki kannattaa ajaa varsin tyhjäksi ennen hommiin käymistä.

    1. Irrota satula (Hex5 mm -kantaiset pultit takanurkissa pehmusteen alla)

    2. Irrota tankin etureunan 2 pulttia, Hex5 mm
    3. Irrota tankin alareunan paneelit, 2 kpl Hex4 mm ruuvia/puoli
    4. Irrota oik.puoleisen takasivukatteen 2 etummaista ruuvia (Hex4) - toinen on satulan ja toinen kyytiläisen satulan alla. Näin tankin takapultti mahtuu myöhemmin tulemaan ulos.
    5. Löysää tankin takareunan pulttia (10 mm kanta mol. puolin)
    6. Nosta tankki ylös ja tue puupalikalla yläasentoon

    7. Irrota ilmanputsarin kannen PH2 -kantaiset ruuvit sekä etureunan 8mm pultti ja nosta kansi pois
    8. Irrota putsarikotelosta suotimen kehys irti
    9. Irrota kotelon pohjan Hex4 ruuvit
    10. Irrota kotelon oikealta puolelta kaksi haitariletkua sekä anturin liitin (paina liittimen kärkeä alas ja vedä liitin auki)
    11. Kotelon vasemmalta puolelta irrota ohuet ilmaletkut ja anturin liitin (raota lukitsinta pikkumeisselillä) sekä takanurkasta jousisiteellä kiinnitetty letku. Nosta kotelo pois

    12. Irrota kaasuläppäyksiköstä suuttimien liittimet (paina jousisankaa sisäänpäin ja vedä samalla liitin auki)
    13. Irrota läppäyksikön takavas. nurkasta anturin liitin (paina kieltä meisselillä ja vedä auki)
    14. Molemmissa takanurkissa on irrotettava Click-R -tyyppisillä siteillä kiinnitetyt letkut - tähän on hyvä olla erikoispihti http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---M...lick-R-191498/
    15. Irrota kaasuvaijerit avaamalla 10mm muttereita ja pujottamalla vaijerikuoren päät pois kannakkeestaan. Voit teipata vaijerit tuulilasiin ja valuttaa vaijereita pitkin ohutta öljyä kuoren sisään.
    16. Läppäyksikön oik. etureunassa on jousisiteellä kiinnitetty keulaan menevä letku, joka on irrotettava
    17. Löysää kurkkujen siteet, PH2 -kantaiset ruuvit. Nyt voit keikutella kaasuläppäyksikön irti kurkkujen kumeista. Takaisin asennettaessa kannattaa kumeja liukastaa silikonirasvalla ja painaa toinen kurkku ensin sisään ja muovisella taltalla kammeta toisen kurkun kumia. http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---M...-muovia-19513/

    18. Irrota bensapumpun liitin satulan alta (paina kynttä ja vedä auki)
    19. Irrota tankin takapultti, jotta voit siirtää tankin ja läppäyksikön pois yhdessä irrottamatta bensaletkuja. (omassa pyörässäni edellinen seppä oli kytkenyt letkut läpi johdinsarjan silmukan, eikä läppäyksikköä saanut pyörästä pois avaamatta letkuja)

    20. Pyyhi venttiilikoppien saumapinnat puhtaiksi
    21. Irrota tulpat (16mm ohutseinäinen pitkä hylsy, kiristysmomentti 20 Nm). Takaisin asennettaessa hieman alumiinitahnaa kierteisiin ja ohuesti silikonirasvaa posliiniin, ettei tulpanhatut jämi kiinni
    22. Irrota etusyl.kopan vasemmasta takanurkasta nokka-akselin tunnistin, Hex5
    23. Venttiilikopat on kiinni Hex5 -kantaisilla pulteilla. Takakoppa on helppo irrottaa mutta etukopan 3 etummaista pulttia on hankalampia. Omat kuusiokoloavaimet olivat erilaisilla jatkovarsien kombinaatioilla joko liian lyhyitä tai liian pitkiä. Etuvasemmalla oleva pultti irtosi L-mallin avaimella ja käyttämällä ohutta putkea lyhyen sakaran vääntövartena. Etummaisimman pultin irrotin kärjellä, jossa jatkona 1/4" hylsy ja vääntimenä pieni räikkä. Takaisin asennettaessa laitoin alutahnaa, koska pultit aukesivat vasta isommalla voimalla. Kiristysmomentti on 9 Nm
    24. Takarengasta pyörittämällä asetetaan mäntä yläkuolokohtaan siten, että imunokan ketjupyörän IN-merkki ja pakonokan pyörän EX-merkki ovat kohdakkain (ja siis samassa linjassa sylinterikannen reunan kanssa). Molemmissa rattaissa on sitten sekä IN- että EX-merkit, koska samaa ratasta käytetään molemmissa positioissa. Etusylinterissä molemmat merkit ovat näkyvillä mutta takasyltyssä näkyy vain imunokan merkki (pakonokan merkki on piilossa tasapainoakselin rattaan takana) - mutta sen kun asettaa kannen reunan kanssa samansuuntaiseksi, niin kohdillaan on. Tällöin imu- ja pakonokat katsovat poispäin toisistaan
    25. Imunokkien välyksen pitää olla 0,11-0,18 mm ja pakopuolella 0,22-0,29. Omassani olivat 0,14-0,15 sekä 0,24-0,26, joten en vielä käynyt paloja vaihtamaan

    Venttiilien säädöstä parhaat ohjeet lienevät tuolla:
    http://home.comcast.net/~sl_mille/valves2.html
    Viimeksi muokannut: Mikeyx; 01.08.2016 klo 20:34.
  17. #557
    Ratavastaava tamik87:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2012
    MotOrg ry jäsen
    Kandee laittaa hintsusti silikonitiivistettä kannentiivisteeseen koska omani alkoi vuotamaan aika rajusti kannentiovisteestä venttiilinvälysten tarkistuksen jälkeen.
    Yamaha R6 -08 kilipapyörä
  18. #558
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    ^ venttiilikopan tiivisteeseen…

    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  19. #559
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa tamik87 kirjoitti Katso viesti
    Kandee laittaa hintsusti silikonitiivistettä kannentiivisteeseen koska omani alkoi vuotamaan aika rajusti kannentiovisteestä venttiilinvälysten tarkistuksen jälkeen.
    Uudet venttiilikopan tiivisteet maksaa Stormilta 15 euroa kappale.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  20. #560
    Ite oon tohon omaan -04 kilpuriin tilannu orkkisosia täältä: https://www.oemmotorparts.com/oem4.a...2004&L=AP_RSV1 - aika kilpailukykyiset hinnat monissa tuotteissa

    Mikeyx:n venttiilivälyspostaus oli todella kattava ja hyvä. Itse käytin vielä tätä palikkaa http://www.af1racing.com/store/Scrip...idproduct=3168 että sain lukituksen yläkuolokohtaan
    YZF-600R -96 -> SV650S -03 -> R1 -02 -> R1 -04 -> Aprilia RSV1000R Factory
  21. #561
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    No voi sun perkele.. tänään menin vaihdattelemaan rattaat Apriliaan ja tuli siinä mieleen kokeilla vetoakselia välysten tiimoilta. Semmonen 1mm on klapia rattaan puoleisessa laakerissa
    Tuo selittänee epämääräiset värinät jotka pyörään on ilmaantunut kun antaa runtua. Tietysti laakeripesä on lohkon sisäpuolella. Voi perkeleen perse.
    Vetää kyllä sanattomaks. Kaikkea sitä...

    Äkkiä nuo omat akkuongelmat tuntuu pieniltä.
    Yamaha MT09 -20
    KTM sxf 450 -06
    ________________
    Yamaha R1 -07
    Husaberg FS650 -05
    KTM sx 250 -05
  22. #562
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Siis klappia akselin säteen suuntaan, ei niinkun pitkittäin. Tuo pyörä on legenda!
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  23. #563
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Mahtaako vaikuttaa myös laatikossa rattaiden tyytyväisyyteen, jos akseli on sen millin vinossa?
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  24. #564
    Aprilian haamu seuraa mua vielä myynnin jälkeen. Vakuutusyhtöstä soittelivat etteivät suostu myymään kaskoa uuteen pyörään vahinkohistorian vuoksi. Vissiin oli sit liikaa hinata Apikkaa vakuutusyhtiön piikkiin kolme kertaa yhtenä kautena :o
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  25. #565
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Eiks toi nyt olis jo menny selvittämällä vaan että tilanne on oleellisesti muuttunut aikaisemmasta…
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  26. #566
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Eiks toi nyt olis jo menny selvittämällä vaan että tilanne on oleellisesti muuttunut aikaisemmasta…
    Olin niin monttu auki siitä ettei vakuutuksen suomia etuuksia saisi käyttää, että totesin myyjälle että nyt siirtyi sit kaikki vakuutukset kilpailijalle.

    Pohjola pistikin 20e vuodessa kampoihin Kawan vakuutuksessa Poppiin nähden
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  27. #567
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Aprilian haamu seuraa mua vielä myynnin jälkeen. Vakuutusyhtöstä soittelivat etteivät suostu myymään kaskoa uuteen pyörään vahinkohistorian vuoksi. Vissiin oli sit liikaa hinata Apikkaa vakuutusyhtiön piikkiin kolme kertaa yhtenä kautena :o
    Legendaarista!
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  28. #568
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Legendaarista!
    Erittäin
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  29. #569
    Eläkeläinen pupu:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Aprilian haamu seuraa mua vielä myynnin jälkeen.
    Vähän yllätti, että et ollu merkkiuskollinen kaikkien kokemuksien jälkeen...
    "Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
  30.  
  31. #570
    Lainaa pupu kirjoitti Katso viesti
    Vähän yllätti, että et ollu merkkiuskollinen kaikkien kokemuksien jälkeen...
    RSV4 olis ollut ainoa kiinnostava vaihtoehto, mutta semmoseen ei ollut varaa.
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
Sivu: 19 / 47:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 9171819202129 ... ViimeinenViimeinen