Sivu: 14 / 47:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4121314151624 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 391:stä 420:een 1404:sta
  1. #391
    Vanhakoppasessa mulla Bagster tankin nahka ja siihen bagsterin laukku.
    https://www.google.fi/search?q=bagst...w=1680&bih=902
    T
    Jussi
    ---
    "Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
  2. #392
    Dodih. Pumppu vaihdettu. Aina yhtä perseestä tuo tankin tyhjääminen, mutta itse pumpun vaihto on onneksi helppo nakkia.

    Vanha pumppu oli tämän näköinen:

    Eli vettähän siellä on ollut ja pumpulla tullut tunnit täyteen lopulta.

    Uudessa pumpussa oli mukana alkuperäistä huomattavasti isompi tuo imusihti, joutui käyttämään vähän väkivaltaa että tuon sai mahtumaan sinne muovisen "sokkelin" sisään:


    Viime syksynä vaihtamani letkut ja klemmarit vaikuttivat ihan täysin priimoilta edelleen, mutta vaihdoin ne kuitenkin uusiin, kiristimet kävin Biltemasta, tuntuivat kiristyvän ihan ok:


    Tarvikepumpussa ei luonnollisesti ollut suoraan liitintä johon Aprilian alkuperäisen pumpun liitin olisi käynyt, mutta tarvikkeen mukana tulleet kulma-abikot toimivat tässä ihan hyvin:
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  3. #393
    Tervehdys. Olen uusi täällä puolen joten pahoittelen jos joudutte vääntämään rautalangsta asioita minulle mutta omistan tuollaisen rsv 1000r factory -06 ja siihen tuli jokin ongelma huollossa. Eli pyörällä ajettu 20tkm ja käytin venttiilien tarkastuksessa. Noh tämän jälkeen pyörä ei meinaa pyöriä kunnolla tyhjäkäynillä ja kieroksia ei ota juurikaan yli 5t ja pyörä pätkii paljon ajossa. Myös tuo yleisvaroitusmerkkivalo alkoi palamaan. Hieman ihmettelen merkkiliikkeen toimintaa että antaavat pyörän pois tuossa tilassa liikkeestä mutta sinnehän se samantie vietiin takaisin tutkittavaksi ja saa nähdä mitä vikaa löytyy. Tuli liikkeeltä hieman sellaista sanomista kun eivät kokeileet miten se pyörii ennen huoltoa että oltas tuotu pyörä tuossa kunnossa sinne vaikka ei tuottu Eli löytyykö tuollaista vikaa keneltäkään?
  4. #394
    Lainaa apkananen kirjoitti Katso viesti
    Tervehdys. Olen uusi täällä puolen joten pahoittelen jos joudutte vääntämään rautalangsta asioita minulle mutta omistan tuollaisen rsv 1000r factory -06 ja siihen tuli jokin ongelma huollossa. Eli pyörällä ajettu 20tkm ja käytin venttiilien tarkastuksessa. Noh tämän jälkeen pyörä ei meinaa pyöriä kunnolla tyhjäkäynillä ja kieroksia ei ota juurikaan yli 5t ja pyörä pätkii paljon ajossa. Myös tuo yleisvaroitusmerkkivalo alkoi palamaan. Hieman ihmettelen merkkiliikkeen toimintaa että antaavat pyörän pois tuossa tilassa liikkeestä mutta sinnehän se samantie vietiin takaisin tutkittavaksi ja saa nähdä mitä vikaa löytyy. Tuli liikkeeltä hieman sellaista sanomista kun eivät kokeileet miten se pyörii ennen huoltoa että oltas tuotu pyörä tuossa kunnossa sinne vaikka ei tuottu Eli löytyykö tuollaista vikaa keneltäkään?
    Axone (testeri) tietysti osaa kertoa mistä se kolmio siellä taulussa johtuu, voi liittyä tai olla liittymättä huonoon käyntiin. Pitikö niitä venttiilejä säätää vai olivatko arvoissaan? Meinaan että jos ovat kädettäneet välykset pois, niin heikostihan se käy

    Mutta tommosia niinku "normipaikkoja" jotka voisi aiheuttaa huonoa käyntiä ja vikavalon voisi olla ilmanpaineen anturi (penkin alla, saanut vettä), kampiakselin asentotunnistin, tai sitten tyyliin joku alipaineletku vaan jäänyt irti huollon jälkeen. Nuo alipaineletkut ei tosin taida kaikissa yhteyksissä sytyttää kolmiota.
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  5. #395
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Axone (testeri) tietysti osaa kertoa mistä se kolmio siellä taulussa johtuu, voi liittyä tai olla liittymättä huonoon käyntiin. Pitikö niitä venttiilejä säätää vai olivatko arvoissaan? Meinaan että jos ovat kädettäneet välykset pois, niin heikostihan se käy

    Mutta tommosia niinku "normipaikkoja" jotka voisi aiheuttaa huonoa käyntiä ja vikavalon voisi olla ilmanpaineen anturi (penkin alla, saanut vettä), kampiakselin asentotunnistin, tai sitten tyyliin joku alipaineletku vaan jäänyt irti huollon jälkeen. Nuo alipaineletkut ei tosin taida kaikissa yhteyksissä sytyttää kolmiota.
    Ei tarvinnut venttiileitä säätää
    Noo toivottavasti vika löytyisi nopeesti. Saa vaan nähdä miten hinta lapun kanssa menee. Jäi niin huono maku suuhun kun syyttelyllä aloittivat kyselemään ja ei oikeen kiinnostanut alkaa korjaamaan pyörää
  6. #396
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa apkananen kirjoitti Katso viesti
    Ei tarvinnut venttiileitä säätää
    Noo toivottavasti vika löytyisi nopeesti. Saa vaan nähdä miten hinta lapun kanssa menee. Jäi niin huono maku suuhun kun syyttelyllä aloittivat kyselemään ja ei oikeen kiinnostanut alkaa korjaamaan pyörää
    Mikä firma toi on, jos eivät huomaa varoitusvaloja ja huonoa käyntiä pyörää vastaanotettaessa tai luovutettaessa? Näinhän he siis syyttelyn lomassa ammattitaitoaan mainostavat.

    Luetun perusteella ovat ihan itse vetäneet hommat vihkoon.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  7. #397
    Lainaa apkananen kirjoitti Katso viesti
    Tervehdys. Olen uusi täällä puolen joten pahoittelen jos joudutte vääntämään rautalangsta asioita minulle mutta omistan tuollaisen rsv 1000r factory -06 ja siihen tuli jokin ongelma huollossa. Eli pyörällä ajettu 20tkm ja käytin venttiilien tarkastuksessa. Noh tämän jälkeen pyörä ei meinaa pyöriä kunnolla tyhjäkäynillä ja kieroksia ei ota juurikaan yli 5t ja pyörä pätkii paljon ajossa. Myös tuo yleisvaroitusmerkkivalo alkoi palamaan. Hieman ihmettelen merkkiliikkeen toimintaa että antaavat pyörän pois tuossa tilassa liikkeestä mutta sinnehän se samantie vietiin takaisin tutkittavaksi ja saa nähdä mitä vikaa löytyy. Tuli liikkeeltä hieman sellaista sanomista kun eivät kokeileet miten se pyörii ennen huoltoa että oltas tuotu pyörä tuossa kunnossa sinne vaikka ei tuottu Eli löytyykö tuollaista vikaa keneltäkään?
    Vahva veikkaus, että on jäänyt ilmanputsarin pohjasta oikealta puolelta yksi töpseli laittamatta takaisin paikoilleen.

    Täysin vastaavat oireet kuin minulla pari vuotta sitten. Ei meinannut jaksaa käydä tyhjäkäyntiä eikä kiertänyt kuin juurikin tuon n.5000rpm.

    Pääsee muistaakseni käsiksi kun ottaa satulan irti, nostaa tankin huoltoasentoon ja raottaa sitä oikeanpuoleista mustaa muovista katesuikaletta tai ottaa sen kokonaan irti, tai jos pistoke on jäänyt jonnekin kaniin niin joutuu irroittamaan uudestaan ilmanputsarikotelon siitä ruiskurunkojen päältä.
    Suzuki GSX-R750 -88 -> Suzuki GSX750F -92 -> Suzuki GSX-R1100 -93 -> Suzuki TL1000R -99 -> Aprilia RSV1000R -04 -> Triumph 1050 Speed Triple -06 + Suzuki GSX-R1000 -03 (kilvetön ratalelu)-> Suzuki GSX 1300R Hayabusa -06 -> Suzuki GSX1100F -93
  8. #398
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Mikä firma toi on, jos eivät huomaa varoitusvaloja ja huonoa käyntiä pyörää vastaanotettaessa tai luovutettaessa? Näinhän he siis syyttelyn lomassa ammattitaitoaan mainostavat.

    Luetun perusteella ovat ihan itse vetäneet hommat vihkoon.
    Korjaan vielä että merkkivalo syttyi palamaan kun pyörää ajettiin pois liikkeestä, ei sielä liikkeessä. Mutta kuitenkin nuo käynti häiriöt olivat huomanneet jo sielä kun olivat ne venttiillit tarkastaneet. Liike on täällä oleva merkkiliike.
  9. #399
    Lainaa apkananen kirjoitti Katso viesti
    Tervehdys. Olen uusi täällä puolen joten pahoittelen jos joudutte vääntämään rautalangsta asioita minulle mutta omistan tuollaisen rsv 1000r factory -06 ja siihen tuli jokin ongelma huollossa. Eli pyörällä ajettu 20tkm ja käytin venttiilien tarkastuksessa. Noh tämän jälkeen pyörä ei meinaa pyöriä kunnolla tyhjäkäynillä ja kieroksia ei ota juurikaan yli 5t ja pyörä pätkii paljon ajossa. Myös tuo yleisvaroitusmerkkivalo alkoi palamaan. Hieman ihmettelen merkkiliikkeen toimintaa että antaavat pyörän pois tuossa tilassa liikkeestä mutta sinnehän se samantie vietiin takaisin tutkittavaksi ja saa nähdä mitä vikaa löytyy. Tuli liikkeeltä hieman sellaista sanomista kun eivät kokeileet miten se pyörii ennen huoltoa että oltas tuotu pyörä tuossa kunnossa sinne vaikka ei tuottu Eli löytyykö tuollaista vikaa keneltäkään?
    Nonii nyt pyörä toimii taas niin kun pitää Pyörässä oli ennen tehofiltteri kiinni ja näin ollen pölyä ja hiekkaa oli päässyt väärään paikkaan. Eli tarkka putsaus ja parin liittimet tarkastuksella oli tullut kuntoon nyt taas voi sanoa että huolto toimi niin kun pitääkin
  10. #400
    Lainaa apkananen kirjoitti Katso viesti
    Nonii nyt pyörä toimii taas niin kun pitää Pyörässä oli ennen tehofiltteri kiinni ja näin ollen pölyä ja hiekkaa oli päässyt väärään paikkaan. Eli tarkka putsaus ja parin liittimet tarkastuksella oli tullut kuntoon nyt taas voi sanoa että huolto toimi niin kun pitääkin
    Eli sieltä oli unohtunut liitin jostakin anturista irti ja nyt muka huomasivat hiekkapölyä ilmanputsarikotelossa? Kumma ettei aiemmin sattunut silmään, se kotelo pitää kuitenkin purkaa siitä tieltä pois että pääsee välyksiä kattomaan. Ja ainut väärä paikka minne hiekkaa pääsee on läppärungot ja sitä kautta koneeseen sisälle, miten ne tuon totesi?
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  11. #401
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Eli sieltä oli unohtunut liitin jostakin anturista irti ja nyt muka huomasivat hiekkapölyä ilmanputsarikotelossa? Kumma ettei aiemmin sattunut silmään, se kotelo pitää kuitenkin purkaa siitä tieltä pois että pääsee välyksiä kattomaan. Ja ainut väärä paikka minne hiekkaa pääsee on läppärungot ja sitä kautta koneeseen sisälle, miten ne tuon totesi?
    Olivat sen hiekan pölyn huomanneet sillon perjantaina jo huollossa ja putsanneet sitä mutta eivät "kai" niin hyvin kun piti.
  12. #402
    Lainaa apkananen kirjoitti Katso viesti
    Olivat sen hiekan pölyn huomanneet sillon perjantaina jo huollossa ja putsanneet sitä mutta eivät "kai" niin hyvin kun piti.
    Juu eli huollon jälkeen pöly yht'äkkiä irtosi ja aiheutti ongemat ja näin vika ei ollutkaan huollon ja asiakasta saatiin laskutettua
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  13. #403
    Lainaa Z-man kirjoitti Katso viesti
    Juu eli huollon jälkeen pöly yht'äkkiä irtosi ja aiheutti ongemat ja näin vika ei ollutkaan huollon ja asiakasta saatiin laskutettua
    onneksi ei laskua tullut
  14. #404
    Lainaa apkananen kirjoitti Katso viesti
    onneksi ei laskua tullut
    No sitten

    Toki on ihan mahdollista että kyseessä oli sattumaa ja vian aiheutti joku hapettunut liitin. Veijo Italiaano ei ole näihin pyöriin niitä kaikkein vedenpitävimpiä liittimiä laittanut ja osa on sijoitettukin niin että sade- ja pesuvesi pääsee aika tehokkaasti löytämään tiensä niihin. Kerran vuoteen jos aina talviseisokin aikaan riipaisee katteet veke ja käsittelee kontaktispraylla jokaisen liittimen, niin pysyy murheet hyvin poissa.

    Mulla ainakin oli moni liitin heikossa hapessa jo kevään ajelun jälkeen (talvella olin putsaillut).
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  15. #405
    Ei kellään foorumilaisella olis käytettyjä kytkimen teräslevyjä kytkinpakan vaihdon jälkeen?
    They say if you play a Microsoft CD backwards, you hear satanic messages. Thats nothing, cause if you play it forwards, it installs Windows.
  16. #406
    Löytyiskös täältä joku joka haluaisi lähteä mukaan kimppatilaukseen 1127cc kitin hankkimiseen?
    Tältä pajalta oltaisiin tilaamassa:
    http://spoonvalleyracing.se/engine-parts.html

    Nyt mukana on kaksi ostajaa, jos mukaan löytyy vielä kolmas, niin hinta putoaa sen 20% tuosta 19000SEK:stä (noin 2000€ normaali listahinta siis ja jos löytyisi vielä yksi mukaan lähtijä, niin setille jäisi hintaa reilut 1600€).

    Ajankohdallisesti olis tarkoitus pistää tilaus sisään alkusyksystä. 50% pitää maksaa Spoonvalleylle ennakkoon ja sinne pitää lähettää ensin omat sylinterit jotka tulevat sieltä sitten porattuna takaisin isompien mäntien jne. kera.
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  17. #407
    Hehe, pitkälle taas pääsin ennen kuin taas hajosi jotain sähköihin liittyvää Millestä :P

    Tällä kertaa taitaa olla vuorossa jännitteensäädin. Aamulla kun olin duuniin lähdössä, näytti pyörä normaalit latauslukemat taulussa (~13,5V mittaristossa), mutta siinä kun lämpimäksi käydä hölskytteli, niin lopetti lataamisen ja tyhjäkäynnillä näytti enää ~11V ja kierroksilla ~12,5V. Yleismittarilla akun navoista näyttäisi tyhjäkäynnillä juuri ja juuri lataavan (~12,6V) ja kierroksilla lataa jollain lailla (~13,8V). Välillä lataus katoaa ja sitten taas tulee takas.

    Mittari näytti staattorin olevan ok, tulee se 70-80VAC jokaisen staattorin piuhan väliltä. Joten eipä tuo vissiin muita vaihtoehtoja jätä kuin jännitteensäätimen?

    SH775 löytyy UK:sta suht edullisesti, mutta mistään lähialueelta ei löydy perkele käypäisiä irtoliittimiä tuohon. Ameriikasta löytyisi, mutta sieltä kestää rahdin tuleminen niin tautisen kauan että olisi kiva jos lähempää löytyisi.

    Ideoita?
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  18. #408
    Laitoin sulle yv:n ;)
  19. #409
    Kiitos PATA

    Staattorihan tuosta nyt kuitenkin (ainakin) on sipanntu taas. VAC arvot on ihan kohdallaan, mutta jokainen vaihe on oikosessa runkoa vasten. Perkeles. Takuuhan tuolla staattorilla tietenkin vielä on, mutta aikaa se ottaa lähetellä se Italiaan ja sitten odotella uutta takas.
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  20. #410
    Taas lataa mopo. Kiitos vielä PATA:lle jeesistä, mopo seisois vielä useamman viikon ilman kaverin apua
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  21. #411
    V*ttu p*kle t*ana. Joku mystinen kengurutauti mopolle kuitenkin jäi. Uudella staattorilla ja jännitteensäätimellä lataa nyt paremmin kuin koskaan, mutta tasakaasulla ajaminen on ihan painajainen. Mopo booailee ja niiailee vähän väliä. Tuntuu myös että osa hevosista on nyt karannut paremmille laitumille. Ei hyökkää kuten pitäisi kun tupin vetäisee nurin.

    Tyhjäkäyntiä käy siististi kuten myös muillakin kierrosalueilla, mutta välillä vaan hyytyy / tehot häviää aaltoillen.

    En keksi kyllä miten tuo voisi liittyä staattorin palamiseen. Liekkö vaan taas mun tuuria ja jotain muuta paskoontu samaan aikaisesti staattorin kanssa...

    Ajattelin nyt ekaksi vaihtaa TPS:n kun semmonen löytyy tuosta varalta ja katella kaikki maadoitukset jotta josko oon onnistunut jotain riuhtomaan irti staattorin ja jännitteensäätimen kanssa kikkaillessani.
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  22. #412
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    ^ pitäskö tolle hommata joku mitali?
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  23. #413
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    ^ pitäskö tolle hommata joku mitali?
    Ai niinku Aprillialle? Nimi kertoo enenmän ku tuhat sanaa Italialainen ihme.
    Onneksi ei oo toista aprilliaa tullu hommattua.
    250rs oli jo pihas mut kaupat peruuntui silloin.
    29v
    sähkömopo apupyörillä, italiet 50cc automaatti, kawa kx 80cc, honda cr 125,aprillia af1, ktm 125, honda cr 250r, kawa zr550,
    yamaha r1
  24. #414
    Kysymys, voisko tulpat kuolla jos on ajettu hetki alhaisen akkujännitteen varassa? Koitin siis toissapäivänä ajaa mopon töistä kotiin täyteen ladatulla akulla ilman staattoria, mutta piti jättää leikki kesken puolivälissä kun mopo rupesi ilmeisesti virran vähyyden (?) vuoksi pätkimään urakalla.

    Mietin vaan jotta jos ei saanut silloin kunnolla kipinää, mutta kuitenkin gasoa ja tulppa tai kaks olis ottanut siitä kyttyrää.

    En tiiä. TPS tuntui antavan ainakin Commanderin softalle saakka järkeviä lukemia kun tuossa muutaman minuutin pihassa käyttelin ja vääntelin tuppia, joten tuskin vika on siinä.

    Täytyy koittaa vielä laskea tankki tyhjäksi bensasta, sillä olin meinaan juuri tankannut tankin täyteen kun lähdin suorittamaan koeajoa. Jotta josko ABC:n 98 olikin epäkuranttia kamaa (vettä seassa tms).
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  25. #415
    Ai että, otan osaa! Aina kun tää ketju on tossa etusivulla, avaan tän jännittäen että onko taas mennyt jotain paskaks. Eikä siis mitenkään vahingonilolla, vaan myötätunnolla! Sulla täytyy olla rautaset hermot. Tsemppiä!
    Rohkeus on sitä, että halu elää on niin kova, ettei pelkää kuolemaa. Kukin ajakoon tyylillänsä, mutta tee se niin, että tunnet eläväsi.
  26. #416
    Edistyy, edistyy. Vian paikallistaminen siis.

    Mopo käyntiin hölskyttelemään ja yleismittari käteen. Akulle tulee jatkuvasti todella tasainen 14.10V jännite laturilta, pysyy stabiilisti tuossa lukemassa ilman heiluntaa.

    Noh, mittaristossa kuitenkin volttinäyttö heittelee välillä 13,0 - 13,5V. Ajattelin ensin että menee tuon mittariston paskuuden piikkiin, mutta samanlaista heiluntaa saan yleismittariinkin kun mittaan mittaristolle tulevasta plussasta runkoa vasten.

    Eli jossain homma kusee. On huono sähköliitos jossain tai jotain. En tiedä tosin aiheuttaako tuokaan sitä aaloitlua vetoon, mutta selvittäähän tuokin pitää.

    Poistunkin tästä googlettamaan sähkökaaviota...
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  27. #417
    Lainaa Eagle kirjoitti Katso viesti
    Ai että, otan osaa! Aina kun tää ketju on tossa etusivulla, avaan tän jännittäen että onko taas mennyt jotain paskaks. Eikä siis mitenkään vahingonilolla, vaan myötätunnolla! Sulla täytyy olla rautaset hermot. Tsemppiä!
    Tätä samaa. Sä olet ostanut pommin, jossa on kaikki mahdolliset tyyppi -ja kuviteltavissa olevat viat. Toivottavasti sait sen edes halvalla. Ihan kiva tietysti saada vähän merkkikohtaista keskustelua aikaan, mutta tästä casesta saa ennakkoluuloiset ihan väärän käsityksen ko.merkistä
    <br />
  28. #418
    Lainaa peppoone kirjoitti Katso viesti
    Tätä samaa. Sä olet ostanut pommin, jossa on kaikki mahdolliset tyyppi -ja kuviteltavissa olevat viat. Toivottavasti sait sen edes halvalla. Ihan kiva tietysti saada vähän merkkikohtaista keskustelua aikaan, mutta tästä casesta saa ennakkoluuloiset ihan väärän käsityksen ko.merkistä
    Mullahan on varmaan suomen kallein RSV jos lasketaan hankitahinta ja vuoden aikana korjauksiin käytetyt eurot :-D
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  29. #419
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Mullahan on varmaan suomen kallein RSV jos lasketaan hankitahinta ja vuoden aikana korjauksiin käytetyt eurot :-D
    HEH, joo. Voisi olla että sinuna olisin jo puhaltanut pelin poikki ja tehnyt tolle kasalle 'lopullisen ratkaisun' . Mut ehkä siitä vielä jotain kehkeytyy
    <br />
  30.  
  31. #420
    Ilmeisesti 90% kaikkien RSV:iden vioista on tuossa yhdessä ja samassa yksilössä, paha sulle, hyvä muille.

    Tuo helvetillinen vianetsintä olisi jo saanut itseni hommaamaan kokonaan uuden johtosarjan ja vetämään pyörän sähköt uusiksi. Samalla tulisi käytyä kaikki paikat läpi ja liitokset putsattua ja suojattua. Jos sähköt ovat jostain syystä kärähtäneet johtonippujen sisältä, mitä tahansa voi odottaa. Myös vajaat tai puutteelliset maadoitukset tulisivat samalla tarkastettua ja huollettua. Kaapelit voivat olla myös hapettuneita, katkenneita tai hiertyneitä johtosarjojen sisällä liitosten läheisyydessä, haaroitus-ja taitekohdissa.

    Varsinainen Musta Pekka ja vikamagneetti on kyseessä kuitenkin.
    En usko, että kukaan tuntemani ihminen olisi katsellut tuota noin pitkään...

    Tsemppiä kuitenkin

    Merkin maine ottaa kyllä ihan turhaan koppia yhden yksilön vuoksi, mutta pahimmillaan tilanne voi olla näköjään olla tuollainen.

    A.D
Sivu: 14 / 47:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4121314151624 ... ViimeinenViimeinen