Eli millane peli on kyseessä? mitä hyvää, mitä huonoo? Onko ajovalot kuinka tehokkaat ku pimeellä tykkään ajella, niin ne on aika tärkeet? Lähteekö ääntä? Ajoasento? Kuluttaako paljo? V-kone ku on niin täriseekö kuinka?
Jarrut on vauhdin surma!
Kyllä siinä muavia pitää olla!
Yamaha YZF-R1 -09
Ajovalot on ainakin omasta mielestä aika tehokkaat ja muistaakseni niitä jossain testissäkin kehuttiin... Äänisaasteen määrähän riippuu pöntöistä, mutta ainakin omilla arrowin putkilla mummot säikkyy jo kaukaaAjoasento on ainakin itselleni mukava(184cm), taitaapi olla hiukka tilavampi kuin muut sportit. Kulutushan riippuu täysin siitä kuinka herkkä oikea käsi on, mutta itse olen päässyt n.300km tankillisella(20l). Ei täristä, ainakaan pahasti, en ole paljoa tonnisia nelareita ajanut, joten tarkasti en osaa sanoa... Huonoja puolia en itse hirveästi ole löytänyt(tiedän, oma lehmä ojas...) plussaa ainakin siitä ettei liikenteessä aivan hirveitä määriä liiku joten samanlaista ei tule vastaan niin usein kuin nipponeilla...
What´s the definition of a cocaine party??
-Lines inside means lines outside.
Itselläni myös Mille arrowin putkella, mutta vuodelta 01 ja ääntä lähtee sopivasti.
Tilaa pyörässä on mukavasti. Itse olen yli 190cm pitkä ja ajoasento on ihan sopiva. Pienellä kuskilla voi olla jopa vaikeuksia.
RSV Mille
itellä on 04 nen,vaihdoin devilin putket...ääntä on ..ajoasento mielestä ihan hyvä...pituutta on itellä n.170... ihan hyvä peli![]()
vfr 750..yamaha yzf 1000r..aprilia 1000 rsv mille..honda 1000rr..
Tuli ostettua 04 vuoden factory, JEES peli!![]()
Ainoana miinuksena on takajarru ja kytkimen toiminta, eli ei mee kone käynnissä vapaalle. Menee ilmeisesti takuuseen..? Onko kellään muulla takajarru kiukutellu?
(ei toimi, kuulma jotain jumissa. Liike mistä ostin lupas korjata tällä viikolla..)
Ehkä otin ehkä en!
Juu ei toimi takajarru ollenkaan ja kytkin koko ajan huonommin. Niitä pitää vissiin ilmata koko ajan. Olen ajellu -04 RSV:llä (ei Factory).(Jani @ Heinä. 26 2005,11:21) kirjoitti
Saisko takuuseen myös tehokkaamman koneen ja moottoripyörän äänet![]()
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Mulla on nyt kohta viikon ollut -05 Factory ajossa. Vapaan löytyminen on välillä melko hankalaa tosiaan ja takajarru ei tunnu tässäkään pelaavan kunnolla. Vapaa on käytön myötä alkanut löytymään kokoajan paremmin. Kuski tottuu ja koneesta karisee uuden kankeus?
Rivikusiaiseen tottuneen helppo saada kone stumppaamaan hitaassa vauhdissa...![]()
![]()
RSV4
Kyllä siellä on vissiin kytkimessä ilmaa, ei sen pidä löytyä niin huonosti vaikka olisikin uuden kankeutta. Sehän meinaan löytyy heti helposti kun sammuttaa koneen.(Toni K @ Heinä. 26 2005,12:19) kirjoitti
Mulla se kone sammuu välillä kun tulee esim. valoihin, eli kun on jarruttanu moottorilla ja sitten vetää lopuks kytkimen sisään ja valmistautuu pysähtymään -> sammuu. Kuulemma softapäivitys voi auttaa.
V2:n harvat voimapulssit ja katkonainen veto alakiekoilla aiheuttaa helposti stumppaamisia hitaassa vauhdissa, kun vääntöäkään ei ole samaa tapaan kuin vaikka kilosessa r4 koneessa.
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Tehtaan mukaan osassa pyöristä on kytkimessä ja takajarrussa vikaa jotka korjataan takuuseen. Eli pyörät huoltoon!
Ite vein eilen huoltoon ja nyt vain joutuu odottomaan että sais pyörän takas. *
Ilmottelen sitte ku oon testannu että tuliko kuntoon..
Ehkä otin ehkä en!