170-180 hv takapyörältä Miillestä
http://www.apriliaforum.com/forums/s...ad.php?t=72978
Uudella Rotrexin C15 mallilla 200 hv?
Jokohan rupeis vääntö riittämään![]()
<br />
Aika mielenkiintonen idea. Enpä oo ennen törmännyt remmiahtimeen pärrässä. Voi olla alakierroksilla aikas muikeat väännöt, kun ei tartte ootella turbon mukaantuloa...
What´s the definition of a cocaine party??
-Lines inside means lines outside.
Muistelen kesällä kuulleeni Kotas Rallissa Moto Guzzin Brevasta johon olisi laitettu remmiahdin.(maddog @ Tammi. 03 2006,15:43) kirjoitti
<br />
Tietääkseni remmiahtimella olevia Guzzeja on Suomessa ainakin kaksi, tässä toinen:
http://hogsden.dyndns.org/~jsavola/ahdin/
Joo tuota samaa Guttsia ihailtiin viime kesänä Hirvirallissa
. Siinä oli muistaakseni tupla ruisku ja jotain muutakin kivaa.
Jestas, oli siinä tehty kaikkea pientä muutakin tuohon pyöräänkytkin kuivaksi...
Mutta todennäköisesti lopputuloskin on ajettavampi kuin turbolla...
Jos en aivan pöpöjä muistele, niin olen joskus kuolannut erittäin pornoa turboguzzia KX-centterin pihassa ja kuski muistutti kovasti kuvassa 45 taustalla poseeraavaa herrasmiestä. Joten olisikohan siinä toisen onnellinen omistaja?(zpete @ Tammi. 03 2006,16:13) kirjoitti
Onhan noita busaankin viritelty.. Jopa suomessa on sellanen käytössä..
busanistit +200mph club finland
Tämä pitää muuten täysin paikkansa(RHead @ Tammi. 04 2006,00:50) kirjoitti
![]()
Poliisi, nainen ja taxi. Mikään näistä ei ole paikalla kun niitä tarvitset
Onkos kovastikin alaväännössä eroa sinun turbo-busaan verrattuna?(Jardze @ Tammi. 04 2006,17:13) kirjoitti
Voisi kuvitella, että bussissa riittää alavääntö muutoinkin :)
Jotenkin tuohon topikkiinkin liittyen, niin alkuperäisen ahdinvehkeen rakentajalla näyttää oleman toinenkin mielenkiintoinen muutos apriliassa, nimittäin ducatin kuiva kytkin.
Kyllä ainakin kahdessa Guzzissa on Suomessa remmiahdin.
Tuota Matin Centauroa olen päässyt kokeilemaankin.
Lähtee kyllä ihan kotitarpeiksi, vaikka huipputeho ei ilmeisesti ole mikään kovin mahdoton. Oliskohan nykyvireessä 115-120hv.
Lähtö on tosi vakuuttava ihan alakierroksilta asti varsinkin kun itselläni on tuommoinen Centauro likipitäen alkuperäiskuosissa. Vakiona kun siinä ei ole kummoinen alavääntö vaikka on kuinka V-2 kone![]()
"Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin"