On tullut hankittua tommoinen kulkuväline
olen ajatellut hankkia Akrapovic Sp vaimentimet, onko kokemuksia moisista ja lähteekö tarpeeksi ääntä?
Minkälaisia "pönttöjä" muilla on?
Tervetuloa joukkoon!(kawasaki @ Tammi. 10 2006,12:29) kirjoitti
Ehdottomasti suositeltava vaihtaa avarammat pöntöt niin tulee aivan eri ääni.
www.apriliaforum.com löytyy paras tietämys Millestä.
Arrowia, Akraa, Tigraftia, Renegadea käytetään aika paljon.
Kuulema Tigraftista lähtee kovimmat äänet. Kyllä ainakin omalla 2-1 Arrowilla ääntä lähtee enemmän kuin riittävästi...
Vertailtiin Rottarallissa viime kesänä oman Millen (arrowin slipon) ja Tuonon (Akran putki) ääniä ja tietysti hieman erilaiset äänet tulee. Arrowissa ehkä vähän matalammat jos jotenkin pitäisi kuvailla.
Ja älä osta hiilikuituslipareita. Eivät kestä Milleissä.
<br />
(Samiv @ Tammi. 10 2006,12:59) kirjoitti
ja mikä ettei......itellä on devilin magnumit ja on ainakin vielä ehjät......
![]()
vfr 750..yamaha yzf 1000r..aprilia 1000 rsv mille..honda 1000rr..
Näin on minulle kerrottu että on useampia hiilikuituputkia vaihdettu takuuseen kun ovat hajonneet. Porukka on onnistunut hajoittamaan titaaniputkiakin kun villat ovat käytön myötä hävinneet. Aprilioissa putket käyvät kuumana.(betonki @ Tammi. 10 2006,19:46) kirjoitti
Itse luottaisin siihen ja hankkisin metallista olevan (jos pitäisi nykyiseen vaihtaa joksikin muuksi)
<br />
Onko tietoa äänien suhteen LeoVince evolution II oval / Akropovic Sp, kummista lähtee parempi soundi?
Molemmat tietysti racepäädyillä ja titaaniset.
Aikomus ostaa toiset näistä..
Aprilia rsv 1000 r
Mille vakioputkella
http://www.saunalahti.fi/~savilja/so...lleR-Stock.wav
Mille ilman "slip-on" osaa
http://www.saunalahti.fi/~savilja/so...penHeaders.wav
Mille Akran 2-1 putkella
http://www.saunalahti.fi/~savilja/so...Akro2into1.wav
<br />
Akralla tulee kyllä aika nätti saundi...(Samiv @ Tammi. 11 2006,22:59) kirjoitti
Taidan hommata Akran pöntöt, kiitos kommenteista.
Jos löydätte lisää linkkejä soundeista, laittakaa palstalle.
![]()
Aprilia rsv 1000 r
Vielä semmoista...
mistä olette ostaneet 15 piikkisen eturattaan kyseiseen pyörään ja minkä hintainen oli.
Olisi myös hankinta listalla.
Aprilia rsv 1000 r
Ilman sliparia oli aika härskit äänet. Vois tulla virkavallan kanssa ongelmia![]()
What´s the definition of a cocaine party??
-Lines inside means lines outside.
Jep. Tuolla jenkkifoorumilla joku sanoi että oli ottanut sliparin pois ja käynyt heittämässä kierroksen korttelin ympäri ja takaisin talliin. Tästä ei mennyt kauaa niin poliisiauto kiersi korttelia(maddog @ Tammi. 12 2006,14:35) kirjoitti
![]()
<br />
Moi,
Mulla on Factoryssa Arrowin sliparit.
Kuvaa ja ääntä löytyy täältä : http://www.scaninno.fi/aa/Factory/Sp...w_Slip_ons.htm
Kyllä se vielä eilen toimi...
Omassa mopossa kiinni Arrowin hiilikuitu ja täytyy nyt vähän kehaista sitä.
- Antaa melko miehekkään äänen omaan makuun. Tissiposkille voi olla hieman liian äänekäs, mutta ainakin itse tykkään kuunnella näin kaunista sointia.
- Todella kevyt. Pelkän vaimentajan vaihdolla saa kevenettyä ainakin 01-vuoden Milleä ihan kivasta. Vakioputki painaa varmaan 20kg ja tämä pari kiloa.
- Melko kuumana putki käy, mutta mitään ongelmia ei silti ole ollut. Eiköhän nämä ole suunniteltu kestämään lämpöä jonkunverran.
RSV Mille
Aprilia vaikuttaa ihan kiinostavalta merkiltä. Vähän tullut tuollaista 04 milleä katseltua. Onko näissä ollut mitään ns tyyppivikoja?
Monster 1100S in red
Vespa Primavera -68
Helkama Major -69
ex
-Kawasaki KX 125
-MS2R1000
-MS4
Nakkilasta pahelimella tilaten. Tosin juuri tuon rattaan hintaa en uskalla arvioida, toiseen malliin tuommoinen oli muistaakseni jotain 1-1,5 euroa per piikki.(kawasaki @ Tammi. 12 2006,14:16) kirjoitti
Riippuu varmaan keltä kysyt ja mistä vuosimallista puhutaan, mutta varsinaisia tyyppivikoja lienee aika vähän. Joskus on kait ollut puhetta esim. helposti ilmaa imppaavasta takajarrusta tjsp.kirjoitti
Minulla oli RSV factory -04 ja siinä olis menny taakuukorjaukseen ainakin takajarru, kytkin, ketjut ja takasvingi. Muista ns. tyyppivioista ei ole tietoa.
Arrowin putkista lähti ainakin kivat äänet.. *![]()
Ehkä otin ehkä en!
Juu, no siis kyse olisi 2004 mallista ml 12000km ja mille R siis, ei factory..(canepazzo @ Huhti. 24 2006,13:56) kirjoitti
Monster 1100S in red
Vespa Primavera -68
Helkama Major -69
ex
-Kawasaki KX 125
-MS2R1000
-MS4
Juuri taisi äsken tulla Mille vastaan Lpr:ssä. Mahtavat saundit siitä kyllä lähti, taisi 749 kuulostaa PV:ltä sen rinnalla? Melkein tekisi mieli hankkia tuollainen, mutta eipä tuosta Ducatistakaan raaski luopua ja kahta mopoa en viitsisi pitää.
Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.